Skocz do zawartości

Bitwa 3D: PEACE!


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 208
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Bardziej szpanersko by wyglądał jakby trzymał cygaro w zębach z lekko rozchylonymi ustami, ale tak też jest dobrze.

Pozdrawiam

 

zgadzam sie ale to by oznaczalo robienie wszystkiego od nowa w zbrushu - jestem za leniwa :rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no już lepiej, możnaby je zrobić nawet troche krótsze tylko teraz mi kąt nie pasuje pod jakim jest to cygaro, wygląda jakby trzymał je pod górną wargą :) a powinien w zębach więc powinno być bardziej horyzontalnie ;)

ok postaram sie je przekrecic - jak widac, nie znam sie na cygarach ;) Dzieki!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Raffaello

Intervain aż wstyd że dopiero teraz tu zajrzałem! genialna gębucha!

z cygarem bardziej mu do twarzy.

tak trzymaj! pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ahaha a myślałem że tylko mi się tak skojarzyło :D

 

alez skad - po angielsku to sie taka broda nawet nazywa "butt chin" ;)

 

Master Kiełbaster - mysle, ze to raczej wina dupnego oswietlenia, ktore rzuca jakies dziwne cienie w tym miejscu i powieksza go optycznie - blah, musze sie wreszcie tymi swiatlami zajac...

 

 

makak_ - dzieki ... ehem - koncept na przedzie - to jest portret z ptaszkiem [bez skojarzen] - nie bedzie srodowiska poza niebem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok - ubrania zaczne dopiero dzisiaj bo mialam dylemat jaki mu mundur zrobic i czy dac helm jak na koncepcie czy taki z czolgu... no ale zdecydowalam sie w koncu na ten z konceptu [metal do teksturowania bedzie ciekawiej ;)]

 

przez ostatnie 2 dni to mi sie nie chcialo wiele robic :) rozchylilam mu warge i bedzie teraz widac nieco zeby trzymajace to cygaro... cygaro skrocilam zgodnie z sugestiami...

nieco wiecej detali w zbrush... to wszystko narazie... mam nadzieje, ze pod koniec weekendu beda ubrania LOL - a narazie szybki screen z zbrusha, zeby nie bylo ze sie kompletnie obijam :cool::p

 

soldier_11.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki panom :)

 

ok... zaczelam reszte - narazie skromnie, poczatek helmu [jeszcze dojda paski i inne bajery]... moje referki to helmy amerykanskich spadochroniarzy z okresu 2 wojny swiatowej i takie tez beda ubrania... musialam nieco zaokraglic oryginal poniewaz wygladal on smiesznie na tej glacy :) tu szybki screen... powiedzcie co myslicie o kacie nachylenia tego helmu na jego glowie etc...

 

soldier_13.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kąt nachylenia wydaje sie odpowiedni hehe:) szukam jakichś błędów ale nie widze:D jest super:]

hej

ps. co z tym drugim okiem mu sie stało:D strasznie mocno je przymknął:)

 

LOL on ma tam blizne ;) - wiec oko do bani... chyba jeszcze jedna mu dam, zeby nie bylo watpliwosci :D

 

ok podnioslam nieco ten helm zeby bylo lepiej ta brew widac... teraz zabieram sie za te paseczki i takie tam... kusi mnie, zeby mu dac siatke na helmie ale wtedy to bedzie szal cial wiec musze sie opanowac...

 

soldier_14.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w sumie nie ma sie czego czepic ale ja jednak sie czepne:P ten kacik na ustach tam gdzie trzyma to cygaro wydaje mi sie jest zbyt kanciasty, jak ci sie chce to jescze przerabiac to jakbys dala to cygaro calkiem w kaciku ust byloby moim zdaniem lepiej, kilka bruzd na szyi ma zbyt mocnych, no chyba ze to blizny jakies po goleniu czy cos :D to w sumie moze byc, przy nasadzie nosa jest tez troche zbyt mocnych pociagniec, tak czy siak model jest swietny, naprawde strasznie mi sie podoba, byle tak dalej :), ten caly detal to disp czy normal mapa ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiesz Intervain wsadz mu za opaske na helmi paczke fajek, jak to na amierikanskych filmach jest ;)

fajnie bedzie wygladalo;)

pozdr.

 

no fajnie owszem ale teraz to fajki nie beda pasowac skoro ma cygaro :cool:

 

ttaaddeekk - cygara to ja juz nie ruszam LOL ;)

 

fikołek - dzieki :)

 

 

zeet - hehe, ta golabkowi pod piora zaglada, zboczeniec...

 

Adek_CG - dzieki za czepianie sie - zajme sie geba pozniej - narazie musze skonczyc te ubrania i zabrac sie za modelowanie golabka...

 

bardzo niewielki update - troche paskow, nitow i wnetrza helmu... jeszcze troche paskow i klamerek dojdzie ;)... dopiero po zrobieniu obrazka sie skapnelam ze antialiasing byl bardzo nisko ustawiony wiec wybaczcie

jakosc...

 

soldier_15.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki!

 

mimo, ze buzia nie skonczona jeszcze w zbrushu to nie moglam sie powstrzymac i sprobowac map... displacement renderuje sie na moim kompie stanowczo za dlugo jak na moj gust... ale moj biedny komputer to juz weteran ;) - tak wiec najszybszym wyjsciem bedzie renderowanie modelu o jede stopien wyzszego od oryginalu z zbrusha i normal map wyrenderowanej od poziomu 2 wzwyz... oto rezultat - to sie renderuje natychmiast i wyglada rownie dobrze co displacement:)

 

jeszcze zrobie pare testow i pod koniec zdecyduje co najlepsze - dojdzie w koncu jeszcze skin shader :eek:

 

oko tymczasowe ale musialam cos dac bo mi sie nie chce ciagle dorysowywac ;)

 

soldier_16.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no fajnie owszem ale teraz to fajki nie beda pasowac skoro ma cygaro :cool:

 

ale prawdziwy amierikansky macho jara wszystko co da sie jarac. mysle ze fajka miedzy paleniem cygara by nie pogardzil...(?) a gdy fajek brakuje to zwija dywan w rulon i ... jara od biedy (Lobo:).

pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Klicek - dzieki, mysle, ze pozostane przy tej normalnej :)

 

Adek_CG - call me stupid ale jake asy?! mowisz o kartach? - sorry totalnie nie kumam :rolleyes:

 

tadzio - LOL to moze ten dywan? ;)

 

ok... mialam robic ubrania, wiem! Ale mi sie tak nie chcialo modelowac w niedziele... blah... wiec zamiast tego dobralam sie nieco do helmu i zrobilam unwrap + baze... wiec zanim pojde dalej z teksturowaniem go chce wiedziec co myslicie o tym kolorze... oko tez zmienilam nieco - taki kolor mi sie podoba :D

 

soldier_17.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak chodzi mi o zwyczajne karty do gry wlozone za helm oni je zdaje sie nosili na sczescie czy jakos tak

 

taki cos znalazlem gdzies na necie:

http://www.peacebuttons.info/E-News/images/VietnamWarSoldier.jpg

 

kolor helmu wedlug mnie dobry, nie ma co zmieniac, mozesz pokazac sama texturke helmu i sam helm bez ms ?

 

ehem... bez czego?! LOL nie moge tego skrotu rozgrysc :( poza tym on dopiero zaczety wiec nie wiem czy jest sens jednolita teksture pokazywac...

dodam, ze te wszystkie zadrapania to nie w kolor map tylko w weight map bo ja uzywam 2 materialow i weightmap decyduje gdzie ktory bedzie... jeden ma wieksza specularity [ten pod farba ofkors]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Adku to nie były karty tylko fajki :D (lol pierwszy raz widze zdjecie z kartami :D tez nawet niezle wyglada)

 

Magdo mysle ze siatka by mu nie pasowała, no chyba zebys to jakos zwinnie dopasowała do charakteru postaci :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z shaderem skory to ja w ogole nie mam wielkiego doswiadczenia wiec to bedzie zabawne... przez ostatnie 2 dni kopalam gdzie sie dalo, zeby zrozumiec logike ktora sie za tym kryje... teraz musze sprobowac to odtworzyc LOL - nie smiac sie prosze :p;)

 

ok - narazie wyglada jak trup bo to jednolity kolor niemal... poza ustami...- staram sie znalesc kolor od ktorego moznaby zaczac budowac ta buziule... wszelkie info mile widziane...:cool:

 

soldier_19.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem moze to sie przyda..

http://www.furiae.com/gallery/tutorials/skintones.jpg

generalnie to jest o malowaniu bardziej...ale linda pokazuje tu gdzie twarz ma nieco odmienne kolory..glownie chodzi chyba o policzki i oczodoly..

 

wiem i znam :) ale to dopiero baza - malowac to ja bede dopiero :) chodzi mi o podstawowy kolor na ktorym beda inne... wlasnie zielenie, fiolety i inne bajery... na subtelnosci jeszcze nie bylo czasu :cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności