Napisano 17 Październik 20159 l Witam, oto mój pierwszy projekt jeśli chodzi o model postaci. Wszelkie uwagi od mistrzów mile widziane;) Projekt jeszcze nie gotowy, dojdzie detal rękawów, włosy i inne. Edytowane 17 Październik 20159 l przez Urza89
Napisano 27 Grudzień 20159 l Cześć, zrobiliśmy grę Star Warrior łączącą kicz lat "80 z Gwiezdnymi Wojnami na game jamie Ludum Dare. Zgłoszenie: http://ludumdare.com/compo/ludum-dare-34/?action=preview&uid=40133 Gra polega na sterowaniu kosmicznym myśliwcem i walce z wielkim czerwiem pełzajacym wsród wydm. Całość jest w Unity. Chcieliśmy zrobić płynną i przyjemną mechanikę szybowania. Mój kolega kozun napisał sterowanie, poruszanie kamery i praktycznie całą logikę statku. Później napisał gameplay. Znalazłem sposób na zrobienie shadereów wireframe i eksperymentowałem z efektami cieniowania. Wygląd lawa i wydm jest sparametryzowany, można lecieć bez końca. Potem zająłem sie modelem statku i malowanie skybox'a. Na końcu musiałem przepisać shadery ponieważ WebGL nie wspiera geometry shaderów. Część efektów kamery też wymagała poprawy, bo WebGL nie wspiera MovieTexture. To był pracowity tydzień i mieliśmy dużo zabawy. Mam nadzieję, że się wam spodoba! Edytowane 27 Grudzień 20159 l przez spolsh
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto