Jump to content
Guest Invictus_Traxx

Bitwa 3D: Piece of Nature

Recommended Posts

Guest Invictus_Traxx

Hi All, it's the firs time I'll present my 3D work here on the forum, thanks in advance for all Your help. I've decided to model a small bug, nothing extra ordinary, the scene will contain a branch, few leaves and of course in the centre of the scene a little worm. I will present a few first renders in the end of the week, probably it won't be much;)

 

Link to the concept drawing: http://img53.imageshack.us/img53/8651/wormpz2.jpg

 

edit:

 

For my project I've used reference photos of various insects just to figure out how mother nature builds them and then to create my own version. All textures in the scene were made by me, except for the leaf texture and background, which I've grabbed from the web.

 

bitwa3dpieceofnatureinvua0.jpg

 

Pozdrawiam wszystkich i czekam na wyniki nominacji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hello , as far i can see you the first non-polish member of the scene :)

Anyway , good luck - you will need it :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hi! And good luck :D Nice to see the challenge cross borders :D

 

 

SirAnen - that's a rather condescending attitude, don't you think?!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Do i think - I think no :)

In some way , i was tring to put some pressure on other members :)

Everyone want to win , we use our mind and tools to do our work.

I am a person who , not uses his skill of art but i also you skill of diplomacy :)

If you make a person to talk to you , you will have advatge of him - great poet quote :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Invictus_Traxx

Hi All thx for good words;) at firs I would like to say that You can write in polish language too:)cuz I'm not from abroad;).

 

Chciałem pokazać tylko drobny postęp a raczej rozpoczęcie prac;) clay render samej główki:)Docelowo i tak będzie to model wysokopoligonowy więc chyba nie będe podawał poly count.

Mam nadzieję, że to dobry początek i że uda mi się dotrwać do końca;)

Wszelka krytyka mile widziana:)

 

Link: http://img407.imageshack.us/img407/1922/bitwa3dheadrenderya0.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

sheesh! Bardzo high-poly :eek: - to dopiero glowka a juz ma niezla ilosc :) moim zdaniem ten sam wyglad mozna bylo osiagnac przynajmniej z polowa polygonow!

Share this post


Link to post
Share on other sites

a ja od samego początku miałem wrażenie że jesteś z polski, ale mimo to już miałem pytać czy czytałeś regulamin :D

 

co do modelu uuu niezły detal :) ostro zagęszczona sitka prawie jak u mnie :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

ale bajer :D wszyscy juz zaczeli popisywac sie swoim inglisz :D sam dalem sie nabrac i bylem ciekawy czy ktos malo rozgarniety zacznie jechac twoj progress po polsku :D enyłej gód lak

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Invictus_Traxx

Witam wszystkich po dluzszej przerwie spowodowanej roznego rodzaju problemami;)Zeby nie owijac w bawelne - pokazuje co do tej pory mam, zdaje sobie sprawe ze prace nie sa zbyt zaawansowane, ale przy odrobinie szczescia moze uda mi sie kiedys skonczyc ten model ;). Uwagi mile widziane:))

 

 

Link: http://img461.imageshack.us/img461/456/pieceofnaturewip2sd4.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Invictus_Traxx

Witam - wrzucam dalszy postep prac:) oceniajcie, krytykujcie, wskazujcie itp

Co do siatki - wiem ze mozna ja troszke zmodyfikowac aby nie byla tak gesta, zajme sie tym jak skoncze modelowac, mysle ze uda mi sie wywalic to&owo;)

 

-> VIZjoner : nie to nie kleszcz:)) tylko taki sobie dziwny robak:)

-> Tomek: zalezy jak ktos do tego podejdzie, ale jak to mowia - "kazda potwora znajdzie swego amatora" ;)

 

Link: http://img73.imageshack.us/img73/3671/3odslonapieceofnaturewief4.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

model wygląda całkiem nieźle, ciekawe jak będzie się pezentował z materiałemi

przy takiej siateczce chyba troche sobie posiedzisz przy mapingu :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kleszcz ??

 

Nie gąsienica!!:mad:... :p

 

Tan wogóle to robutka full wypas. I witam na forum :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Invictus_Traxx

Witam:) no wlasnie najbardzie stresuje mnie sam mapping:| i tu sie zastanawiam nad pewna opcja tzn. model robala sklada sie z jednej czesci ale mysle czy nie lepiej by bylo podzielic go na powiedzmy 3 czesci tzn. 3 osobne modele i dla tych czesci robic osobno mapping, zastanawialem sie czy nie byloby troche latwiej wtedy z uv???co o tym sadzicie??

-> Gen.Baton: thx :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

spróbuj może roadkilla do mappingu, nie wiem jak sobie poradzi z taką sitką ale może troche przyspieszyć a że jest darmowy to nie zaszkodzi sprawdzić ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Invictus_Traxx

-> ETA: thx wielkie:)

->fikołek: gdzies mam na dysku ten programik/wtyczke ale jeszcze jej nie uzywalem, dlatego nie wiem jak to wyjdzie;) ale dzieki za propozycje, potestuje bo moze okazac sie przydatny, przyznam ze nie pomyslalem zeby z tego skorzystac:) dzieki

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Invictus_Traxx

Aniu:) ciagle sie nad tym zastanawiam, mysle ze zrobie kilka probnych wersji z wloskami, ale nie chcialbym nimi przykryc calego robaka, z tego co znalazlem na necie to sa robaki, ktore w symetryczny sposob maja na grzbiecie rozsiane wloski i jesli juz mialyby byc to takie bym zrobil:) chyba ze masz jakies propozycje:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

możesz spróbować irokeza

 

ale za bardzo też bym nie przykrywała

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Invictus_Traxx

:)irokeza przez caly grzbiet?;) sprobuje moze punktowo tego irokeza w charakterystycznych punktach i zobacze jak to bedzie wygladalo, ale najpierw texturki/materialy bo to priorytet:)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Invictus_Traxx

Witam po dluzszej przerwie, pracuje ostro nad texturkami idzie to dosc opornie:|, zamieszczam co do tej pory udalo mi sie stworzyc, komenty mile widziane:)

 

Aniu: co do wloskow to nie obiecuje ze zdaze;) ale nawet jesli nie to po zakonczeniu bitwy specjalnie dla Ciebie dorobie kilka wloskow robakowi:)

 

Link:http://img248.imageshack.us/img248/2981/pieceofnaturewiptexturexx8.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy