ETA Napisano 25 Marzec 2007 Share Napisano 25 Marzec 2007 Jako, że jest to mój pierwszy post chciałbym się ze wszystkimi przywitać:D Because this is my first post, I would like to say hello to everybody:D Inspiracją mojej pracy jest ten oto obraz: The inspiration of my work is this picture: Lecz w mojej pracy anioły zostaną zastąpione przez elfkę (taką małą ze skrzydłami motyla), i robota. A oto wynik pierwszego dnia pracy: But in my work angels will be replaced by pixie and robot. This is the result of my first day work. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Destroyer Napisano 25 Marzec 2007 Share Napisano 25 Marzec 2007 witaj na forum ETA! pomysł ciekawy, głowa całkiem przyzwoita powodzenia w bitwie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pogo Napisano 26 Marzec 2007 Share Napisano 26 Marzec 2007 zapowiada sie bardzo ciekawie... a co do głowy to moim zdaniem oczy sa nieco za wysoko i nos jest taki jakis nieco zbyt masywny jak na kobiecy... może jeszcze bardziej wydoczne kości policzkowe... ale to już kwestia gustu... poza tym chętnie by zoabczył ta głowę na wprost... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ETA Napisano 26 Marzec 2007 Autor Share Napisano 26 Marzec 2007 Dzięki za komentarze:) Pogo - Twarz będzie jeszcze pewnie poprawiana po ukończeni reszty postaci, tak żeby była ogólna bryła na początek:P Oczywiście postaram się uwzględnić wszelakie uwagi. A oto efekt kolejnego dnia moich wypocin:P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ETA Napisano 30 Marzec 2007 Autor Share Napisano 30 Marzec 2007 Kolejny render ciała:P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pogo Napisano 30 Marzec 2007 Share Napisano 30 Marzec 2007 jak zwykle musze ponarzekać :p tak więc: - szyja atlety (ramiona na razie wyglądaja dobrze ale jak się zrobi chudszą szyję to mogą się okazać za szerokie) - przesadnie wychudzona w talii... ale może o to chodziło... - narośla na łapatkach... mocno wierzę że to mają być mocowania skrzydeł a nie błąd przy podelowaniu... i mam nadzieję, że ze skrzydłami będa wyglądać lepiej... na resztę niech narzekają tacy co sięlepiej ode mnie znają... ie licząc tych proporcji o których napisałem to model wygląda świetnie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Owen Napisano 30 Marzec 2007 Share Napisano 30 Marzec 2007 tak jak Pogo napisał + ręce za chude, brak obojczyka, popraw to, i bedzie git ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pogo Napisano 30 Marzec 2007 Share Napisano 30 Marzec 2007 a tak sie zastanawiałem dlaczego takie jakies łyse to z przodu... i nie miałem pomysłu dlaczego... a to o obojczyk chodziło :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ETA Napisano 31 Marzec 2007 Autor Share Napisano 31 Marzec 2007 Hehe dzięki za uwagi;), co do tych "narośli" to sam słusznie zauważyłeś, że są to podstawy mocowania skrzydeł... i też mam nadzieję, że w ostatecznym modelu będzie to wyglądać dobrze:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
NCdeIgnis Napisano 31 Marzec 2007 Share Napisano 31 Marzec 2007 Ale to w ogule nie maproporcji! Zapoznaj sie z ludzką anatomią i zaaplikuj stosowne porpawki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ETA Napisano 31 Marzec 2007 Autor Share Napisano 31 Marzec 2007 "Ale to w ogule nie maproporcji!" Hmmm nie wiem... było robione z blueprintów, ale w razie czego zwrócę dodatkowo uwagę na wszelakie proporcje:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mookie Napisano 1 Kwiecień 2007 Share Napisano 1 Kwiecień 2007 ETA - dużo wytrwałości i powodzenia! Niech Blenderowa brać pokaże, co potrafi! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ETA Napisano 6 Kwiecień 2007 Autor Share Napisano 6 Kwiecień 2007 Jako, że z organiki jestem noga do potęgi, a model elfki na razie mnie zmęczył, to wziąłem się za modelowanie robota... A oto pierwsze efekty: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pogo Napisano 6 Kwiecień 2007 Share Napisano 6 Kwiecień 2007 biorac po uwagę że robiąc roboika masz ogromne możlowiści kombinowania i trudno pwoeidzieć ze coś jest źle (chyba ze skopiesz proporcje tego humanoida) to moge jedynie powiedziec że moim zdaniem dobrze byłoby mu zrobić jakies kable, przewody hydrauliczne i siłowniki doprowadzone do głowy tak aby przypominały ludzkie ścięgna i naczynia krwionośne...to ładnie działa na psychikę... :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
makak Napisano 6 Kwiecień 2007 Share Napisano 6 Kwiecień 2007 Hmm, zmieniłbym trochę 'brzuch' robotowi. Wszystkie rzeczy mechaniczne kojarzą mi się z uporządkowaniem, a tutaj wygląda na takie deformacje na chybił trafił, a nie na efekt zamierzony. Trochę zagmatwanie to napisałem, ale mam nadzieję że da się zrozumieć ;) pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chris_3d Napisano 6 Kwiecień 2007 Share Napisano 6 Kwiecień 2007 Blender Górą Co do proporcji MAKEHUMAN free software i sto razy lepsze od posera bo postacie mają siatkę anatomicznie poprawną(8000pol a d*** urywa + paznokcje, zęby, jezyk, brwi, no i UV gotowy, a jak dobrze kombinujesz to i masz gotowy morfing twarzy) export do *.obj. Nie wiem co na to regulamin ale zawsze mozesz uzyc stworzonego tak modelu (elfy są chyba w bibliotece programu) jako bazy albo wzoru. http://makewiki.aleppax.it/pmwiki/pmwiki.php http://projects.blender.org/projects/makeh/ Tak na szybko tex tylko od szyji do biodra pózniej się sypią nie mogłem znaleśc jakiejsc gotowej to dopasowałem coś na szybko OPES SOURCE RULES Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ETA Napisano 7 Kwiecień 2007 Autor Share Napisano 7 Kwiecień 2007 Odnośnie kabli i przewodów, to będą one dodane pod koniec pracy nad robotem, gdyż chciałbym mieć na początek całą główną bryłę, a potem siedzieć nad detalem... Co do brzucha, to w mojej koncepcji jest to taki kawał materiału, który zakrywa wszystkie kable, układy, przewody itd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mookie Napisano 13 Kwiecień 2007 Share Napisano 13 Kwiecień 2007 Mam pytanie co do samej idei pracy - czy robot będzie zniszczony, gdzie umieścisz scenę, no i jak tam prace nad elfem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ETA Napisano 13 Kwiecień 2007 Autor Share Napisano 13 Kwiecień 2007 Praca idzie jak krew z nosa... a oto aktualny stan: Mookie - to czy robot będzie zniszczony i jak to się jeszcze okaże, wstępnie chcę go pozbawić bynajmniej połowy jednej ręki, i uszkodzić skrzydło. Co do umiejscowienia sceny, to mam kilka pomysłów, a wszystko zależy od ułożenia postaci i kamery... wyjdzie w prani. A co do pracy nad elfem to do momentu zakończenia prac nad robotem elfa zostawiam w spokoju. A co do "brzucha" na renderze powyżej, to zapomniałem dać "Apply Multires" przed renderem... i go zręderowało tka jak go zrenderowało...:P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mookie Napisano 14 Kwiecień 2007 Share Napisano 14 Kwiecień 2007 Fajne łokcie! Rozumiem, że ramiona połączone będą z ciałem kablami? Powodzenia w teksturowaniu, które Cię czeka - robot, w dodatku zniszczony... Oj, trochę nad tym posiedzisz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ETA Napisano 17 Kwiecień 2007 Autor Share Napisano 17 Kwiecień 2007 No właśnie... posiedze:/ ostatnimi czasy to sie rozleniwiłem, i robie wszystko strasznie wolno i na dodatek trochę mało czasu jest... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Crashu Napisano 17 Kwiecień 2007 Share Napisano 17 Kwiecień 2007 Robot niewspolmiernie lepsiejszy od tej pani :) ..jakis concept, czy wymyslasz na bierzaco?. Myslales o wydluzeniu mu pyska?? Mogloby ciekawie wspolgrac ze skrzydlami (o ile zamierzasz mu robic skrzydla that is). Masa roboty!.. Jak skonczysz na czas to zostane Twoim niewolnikiem ;) PS zauwazylem ze nikt nie poruszyl kwestii tematyki. Nigdzie nie widzialem abstraktu dotyczacego tresci.. poza obrazkiem. Tzn. gdzie tu jest male piekne? Robot bedzie maly? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ETA Napisano 17 Kwiecień 2007 Autor Share Napisano 17 Kwiecień 2007 Crashu: Robot lepszy może dlatego, że ogólnie jeżeli chodzi o organike to nie jestem w tym zbyt dobry:P. Concept wymyślam na bieżąco, sięgając po inspiracje do conceptów np. z Neon Genesis Evangelion, niektórych artefaktów z MtG, lub postaci z Q4. Co do pyska to narazie nie będę go zmieniać. A jeżeli chodzi o interpretacje to robot i elfka będą mali, do podkreślenia tego mam zamiar w całej scenie dodać coś co normalnie jest małe, ale przy postaciach będzie wydawało się duże... np. odciski palców, kapsle itd. A piękna to ma być elfka:P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ETA Napisano 22 Kwiecień 2007 Autor Share Napisano 22 Kwiecień 2007 Kurcze jednak duuużo sprawniej się modeluje z gotowym conceptem... :P Aktualny postęp: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ETA Napisano 29 Kwiecień 2007 Autor Share Napisano 29 Kwiecień 2007 Mały update... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fidiasz Napisano 30 Kwiecień 2007 Share Napisano 30 Kwiecień 2007 robot sie swietnie prezentuje (no jest kilka niedorobek jak np za male stopy ale ogolnie fajowo) natomiast panna zupelnie nie teges ale mam nadzieje poprawisz :) Powodznenia bo moze wyjsc fajna praca :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ETA Napisano 1 Maj 2007 Autor Share Napisano 1 Maj 2007 Dodana podstawka, i trochę kolorków:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zajawkarz Napisano 1 Maj 2007 Share Napisano 1 Maj 2007 Bardzo to zachęcająco wygląda do finalnej wersji - życzę powodzenia - lecz musisz jeszcze bardziej starać się by wyglądało to na mini figureczkę. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ETA Napisano 2 Maj 2007 Autor Share Napisano 2 Maj 2007 Staram się, staram, i w między czasie wrzucam kolejny render. Kompozycję na nim ukazaną mam zamiar już pozostawić. [/url] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ETA Napisano 2 Maj 2007 Autor Share Napisano 2 Maj 2007 Aktualnie oczekuje na finalny render, ale idzie to jak krew z nosa, jak będzie gotowy to go dodam... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mookie Napisano 3 Maj 2007 Share Napisano 3 Maj 2007 Oj, jestem rozczarowany... Mam wrażenie, że wybierając kostki i długopisy na tło sugerowałeś się względami, hmm, minimalistycznymi, bynajmniej nie artystycznymi. Zmieniasz swój koncept w czasie prac zbyt radykalnie i niestety to widać; miałem spore oczekiwania, ale systematycznie okrajasz pierwotną wersję, tak jak producent pozbawia budżetu reżysera filmowego... No i taki film w ostatecznym rozrachunku nie zachwyca ani widza, ani na ogół samego reżysera... Mam nadzieje, że wraz z przesunięciem terminu powrócisz do swoich planów i tchniesz w tę pracę więcej życia... A już konkretniej - co przedstawia ta scena? Bo nie wiem, kto tu jest mały i piękny - robot, czy wróżka(?) ? I kto tu kogo przytula? Albowiem pozycja kobiety wskazuje, że rozpacza, podczas gdy powinna raczej czule przytulać androida... Naprawdę zręcznie wykonałeś tego robota, stawy i kable są świetne, a skrzydła prezentują się doskonale (Array Modifier?). Powodzenia i apeluję o ponowne przejrzenie swoich pierwszych notatek, szkiców i renderów! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ETA Napisano 3 Maj 2007 Autor Share Napisano 3 Maj 2007 Co do minimalizmu i radykalnej zmiany koncepcji, to było to spowodowany głównie terminem nominacji, tekstury(jeżeli już były gdzieś zastosowane) również były robione na szybko, poza tym problemem dla mnie jest wszystko oprócz modelowania(chociaż i z tym mam często spore problemy), gdyż do tej pory rzadko kiedy teksturowałem/riggowałem model. W obecnej scenie piękna miała być wróżka i ogólnie cała figurka... co do długopisów to miały to być pędzle. A skrzydła były robione ręcznie. PS. taka krytyka zawsze motywuje:), zgodnie z zaleceniami przejże wcześniejsze notki, i w miarę możliwości poprawię zarówno koncept jak i cały wygląd sceny:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ETA Napisano 21 Maj 2007 Autor Share Napisano 21 Maj 2007 Wiem,że tak jak pisałem w wcześniejszym poście miełem poprawić to i tamto oraz zmienić concept..... Ale nie zrobiłem tego, głównie z powodu straty chęci itd... koniec roku szkolnego to nic nie chce się robić:P. Spory wpływ na to ma także moje małe doświadczenie:) . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mookie Napisano 23 Maj 2007 Share Napisano 23 Maj 2007 Najważniejsze, że zakończyłeś pracę no i że wygląda ona nieźle (aczkolwiek trochę widać ten brak zapału pod koniec bitwy). To będzie cud jak sam zakończę swoją rękę... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ETA Napisano 23 Maj 2007 Autor Share Napisano 23 Maj 2007 Dzięki mookie:), mnie też cieszy, że ją skończyłem, w sumie jest to moja pierwsza praca którą doprowadziłem do końca:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi