Napisano 28 Kwiecień 200717 l Oczy jak oczy, ale szyja nie wygląda dobrze ;), powinna się troszku zwężać im dalej w górę, od frontu. Policzki mogłyby być bardziej zaokrąglone na dole, wysłałem obrazek na PM jakbym to widział, po przeróbkach, może się na coś przyda (nie chce zaśmiecać wątku) . ;) Pozdrawiam Brumugun.
Napisano 1 Maj 200717 l Autor Owen: dziekuje, dziekuje masz u mnie duzego plusa, przez pół godziny stałam przed lustrem szczerząc zęby, aby te dołeczki uchwycić Adek_CG: proponuje kompromis i nowa wersje "pancerza" brumugun: dziękuję za poprawione ujęcie modelu, przyznam że prezentuje się z tą chudą szyja dużo lepiej, jak tylko znajdę trochę czasu (a nie zostało go już wiele) to dopracuje tez szyje. Zapewniam cię ze takimi trafnymi uwagami nie zaśmiecasz wątku.
Napisano 2 Maj 200717 l szyja do poprawki bo teraz jest trocha jaak u żyrafy i ni czuć w tym delikatnosci i kruchośc małej postaci. podmodelowalbym troche tez głowe. troszke taka hmm kanciasta. powodzenia w pracy :)
Napisano 2 Maj 200717 l Te zyly na skrzydlach troche wygladaja jak u Iggy Popa na rekach. Troche subtelniejsze powinny byc uwazam.
Napisano 2 Maj 200717 l Autor BLADE, Ania: dzięki za wskazówki, pomyśle o tym, ale tym razem to juz chyba nie zdarze z poprawkami ant-3d: takie właśnie dramatyczne miały być te żyły, ale może subtelniejsze wyglądały by lepiej... Kochani, bardzo wam dziękuję za wskazówki i rady, bardzo się cieszę ze was poznałam.:) Cieszę się niezmiernie, ze udało mi się ten model doprowadzić do stanu przyzwoitości (ma wszystkie części ciała) przed wyznaczonym terminem. Wiele rzeczy robiłam tu "na około" i wiele szczegółów takich jak np. rzęsy czy piegi w końcowym ujęciu nie widać, inne znowu elementy takie jak włosy były robione w zbyt dużym pośpiechu i wymagają drobnych ulepszeń. Koncepcje trochę zmieniłam, bo cząsteczki w promieniu świetlnym (Fotony) występują w grupach ;-) wszystkie elementy w scenie zbudowałam osobiście na potrzeby konkursu, a wszystkie tekstury są namalowane w Photoshop. Tło stanowi zdjęcie kwiatka. Model posiada Armaturę i można nim dowolnie poruszać, stawy biodrowe deformują się przy poruszaniu najbardziej, ale myślę ze jest to jeszcze kwestia dopracowania grup wierzchołków.
Napisano 2 Maj 200717 l Wiesz- to że bitwa się kończy nie znaczy że musisz od razu zamykać pracę. Jest fajnie, pewnie będzie jeszcze lepiej.
Napisano 3 Maj 200717 l Autor RK: na razie "zamarzam" ten model, bo potrzebuje do niego nabrać dystansu. W planie mam zrobienie morfingu twarzy i mała animacje, ale na razie to mam straszne zaległości do nadrobienia, bo cały mój czas poświęcałam modelowaniu.
Napisano 4 Maj 200717 l Autor Jonasz_Real: ...gorzej już być nie może, to MUSI już być tylko lepiej ;-)
Napisano 18 Maj 200717 l gdzies sie zapodziala dolna powieka nawet jesli te oczy maja byc tak uwydatnione delikatnie powinna byc widoczna, i pracuj nad włosami, zrób je bardziej delikatne bo teraz wygladaja troche sztywnie
Napisano 19 Maj 200717 l włosy wygladaja nieco dziwnie, ja bym moze sprobowala zrobic nie hair and furem (albo co tam masz), ale wymodelowac kilka grubszych kosmykow jesli to jest tylko render testowy to nic nie mowie, ale jesli takie oswietlenie ma zostac to zrob lepiej miekksze cienie i pozbadz sie czerni (przez jakies GI albo lampe doswietlajaca) zrobilabym nosek i policzki lekko czerwone
Napisano 19 Maj 200717 l Autor ferni: rzeczywiście przydałyby się dolne rzęsy ;-) dodałam rzęsy i zagęściłam włosy nad ułożeniem fryzury jeszcze pracuje, bo niektóre pasma włosów może trochę ze bardzo sterczą Ania: dziękuje za wskazówki, dodałam tym włosom gęstości, oświetlenie jest - jakie jest. Cieszę się na razie, ze nie widzę w dziurkach od nosa światełek :-), zgadzam się w zupełności z tobą ze te cienie są zbyt ciemne i ostre, ale jak tylko cos ze światłem ruszam, to psują się włosy. Lekko zaróżowiłam policzki i nos, z tym nosem to trochę się zastanawiam, żeby nie wyszedł na zakatarzony ;-) wiec na razie bardzo nieśmiałe kolorki.
Napisano 24 Maj 200717 l Wygląda coraz lepiej, świetny naszyjnik, tylko zdaje mi się, iż źle wisi... tzn. tak masywny naszyjnik bardziej by opinał szyję a on tymczasem wygląda jakby był przyklejony albo by nie działały na niego prawa grawitacji.
Napisano 24 Maj 200717 l dokladnie cala pracka wyglada coraz lepiej, co prawda wczesniejszych twoich prac niewidzialem ale mam wrazenie ze duzo sie przy tej nauczylas ;),popraw naszyjnik bo faktycznie troszke dziwnie to wyglada, no i jescze popracuj nad wlosami, sss jescze na skorze by sie przydal :), ale nad tym pewnie jescze bedziesz pracowala
Napisano 24 Maj 200717 l mi się naprawdę podoba;) tylko więcej hair segmentów daj bo widać gdzie są;)
Napisano 24 Maj 200717 l Autor ETA: dziękuje, staram się żeby było widać jakieś postępy i niezmiernie się cieszę ze zmiany są na korzyść. Masz racje, taki ciężki zloty motyw z diamentami niezwykle ciążył by ku ziemi w rzeczywistości. Adek_CG: hura, naprawdę niezwykle milo mi czytać, ze praca coraz lepiej wygląda. To prawda, to jest siedmiomilowy krok w moim warsztacie modelarskim. Naszyjnik powstawał w wielkim pośpiechu gdzieś o pierwszej w nocy i aż się dziwie ze tak dobrze wygląda ;-) Xiz0r: naprawde się cieszę, ze ci się naprawdę podoba. Włosy - to jest niestety katastrofa, co rusz ta fryzura zawiesza mi komputer wiec aż się boje jej dotknąć ;-)
Napisano 24 Maj 200717 l spróbuj zrobić tego typu włosy http://www.max3d.pl/forum/showpost.php?p=483898&postcount=65 z poligonów będzie z tym mniej denerwowania się, a do klimatu pracy pasuje. włosy co są teraz nie wyglądają zbyt ciekawie. naszyjnik ładny, ale materiał nie przypomina jeszcze złota.
Napisano 24 Maj 200717 l a moze zrob wlosy na mesh u jak w tym tutku na glownej, to jest co prawda do low poly ale mysle ze jakbys fajnie zrobila to tu tez dawaloby rade, a chyba mniej kombinowania troche by bylo http://www.cgarena.com/freestuff/tutorials/maya/lowpolyHair/index.html
Napisano 24 Maj 200717 l jest ładnie :) tak jak Ania mówi popraw włosy. ciekawa sttylizacja postaci :) powodzenia w dalszych pracach. nie wiem czy już ktoś o to pytał ale w jakim sofice pracujesz?
Napisano 25 Maj 200717 l Autor Ania: bardzo trafne uwagi, na pewno jeszcze do modelowania włosów i materiału złota wrócę Adek_AG: dziękuje za linka, znakomity tutorial! mookie: to bardzo budujące ze cos ładnie wyszło BLADE: to milo ze jest ładnie, cieszę się ze stylizacja jest ciekawa. Ten model jest w Blender zbudowany, a tekstury są namalowane w Photoshop. Nie wiem czy uda mi się jeszcze cos z tego modelu wycisnąć, bo to nie tak łatwo z czegoś co "jest ładne" zrobić cos co "robi wrażenie" ;-) Czy nie powinnam przenieść ten modelu do jakiegoś innego wątku aby nad nim dalej pracować?
Napisano 26 Maj 200717 l Warto to ukonczyć :) poproś moderatorow by przenieśli wątek do WIP. Tym bardziej cieszy że tworzysz to w blenderze, może dzięki temu nasza społecznośc blendera na tym forum wzrośnie. W razie problemów z tym softem może bede mógl pomóc. pozdrawiam :)
Napisano 29 Maj 200717 l włody dużo lepiej wyglądają. widać w nich malarskość ale jest ok. pozostało Ci jeszcze popracować nad materiałem złota. w zasadzie łatwo to w blenderze uzyskać. przykład znajdziesz na: http://www.marti11.republika.pl/knight3.jpg
Napisano 29 Maj 200717 l No, no... Moim zdaniem Promyczek jest coraz ładniejszy. Tak jak inni pisali: sss przydałoby się. Teraz w Blender'ze 2.44 jest świetne sss, więc nie powinnaś mieć problemów z wzbogacaniem Promyczka o sss. Dla finalnej wersji dałbym mocniejsze oświetlenie - bardziej kontratowy charakter obrazu. I trochę postprodukcji, na przykład jakiś glow. Życzę powodzenia w dalszym dopieszczaniu ! Pozdrawiam
Napisano 30 Maj 200717 l Autor BLADE: ach to złoto.. jeszcze ze dwa tygodnie intensywnych prób wszystkich możliwych ustawień parametrów, suwaków, kolorów odbić, rozbłysków, map i na pewno uzyskam to złoto. I tak jestem w lepszej sytuacji niż XVIII wieczni alchemicy :-) Jędrzej_s: cala nadzieja w tej nowej wersji Blendera :-) Bardzo dobra uwaga, obraz jest zdecydowanie za mało kontrastowy.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto