Skocz do zawartości

Scena 3D: Promyk słońca


Jo_Anna

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 81
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Oczy jak oczy, ale szyja nie wygląda dobrze ;), powinna się troszku zwężać im dalej w górę, od frontu. Policzki mogłyby być bardziej zaokrąglone na dole, wysłałem obrazek na PM jakbym to widział, po przeróbkach, może się na coś przyda (nie chce zaśmiecać wątku) . ;)

Pozdrawiam Brumugun.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Owen: dziekuje, dziekuje masz u mnie duzego plusa, przez pół godziny stałam przed lustrem szczerząc zęby, aby te dołeczki uchwycić

 

Adek_CG: proponuje kompromis i nowa wersje "pancerza"

 

brumugun: dziękuję za poprawione ujęcie modelu, przyznam że prezentuje się z tą chudą szyja dużo lepiej, jak tylko znajdę trochę czasu (a nie zostało go już wiele) to dopracuje tez szyje. Zapewniam cię ze takimi trafnymi uwagami nie zaśmiecasz wątku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szyja do poprawki bo teraz jest trocha jaak u żyrafy i ni czuć w tym delikatnosci i kruchośc małej postaci. podmodelowalbym troche tez głowe. troszke taka hmm kanciasta. powodzenia w pracy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość ant-3d

Te zyly na skrzydlach troche wygladaja jak u Iggy Popa na rekach. Troche subtelniejsze powinny byc uwazam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BLADE, Ania: dzięki za wskazówki, pomyśle o tym, ale tym razem to juz chyba nie zdarze z poprawkami

 

ant-3d: takie właśnie dramatyczne miały być te żyły, ale może subtelniejsze wyglądały by lepiej...

 

Kochani, bardzo wam dziękuję za wskazówki i rady, bardzo się cieszę ze was poznałam.:)

 

Cieszę się niezmiernie, ze udało mi się ten model doprowadzić do stanu przyzwoitości (ma wszystkie części ciała) przed wyznaczonym terminem. Wiele rzeczy robiłam tu "na około" i wiele szczegółów takich jak np. rzęsy czy piegi w końcowym ujęciu nie widać, inne znowu elementy takie jak włosy były robione w zbyt dużym pośpiechu i wymagają drobnych ulepszeń. Koncepcje trochę zmieniłam, bo cząsteczki w promieniu świetlnym (Fotony) występują w grupach ;-) wszystkie elementy w scenie zbudowałam osobiście na potrzeby konkursu, a wszystkie tekstury są namalowane w Photoshop. Tło stanowi zdjęcie kwiatka. Model posiada Armaturę i można nim dowolnie poruszać, stawy biodrowe deformują się przy poruszaniu najbardziej, ale myślę ze jest to jeszcze kwestia dopracowania grup wierzchołków.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

RK: na razie "zamarzam" ten model, bo potrzebuje do niego nabrać dystansu. W planie mam zrobienie morfingu twarzy i mała animacje, ale na razie to mam straszne zaległości do nadrobienia, bo cały mój czas poświęcałam modelowaniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gdzies sie zapodziala dolna powieka nawet jesli te oczy maja byc tak uwydatnione delikatnie powinna byc widoczna, i pracuj nad włosami, zrób je bardziej delikatne bo teraz wygladaja troche sztywnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

włosy wygladaja nieco dziwnie, ja bym moze sprobowala zrobic nie hair and furem (albo co tam masz), ale wymodelowac kilka grubszych kosmykow

 

jesli to jest tylko render testowy to nic nie mowie, ale jesli takie oswietlenie ma zostac to zrob lepiej miekksze cienie i pozbadz sie czerni (przez jakies GI albo lampe doswietlajaca)

 

zrobilabym nosek i policzki lekko czerwone

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ferni: rzeczywiście przydałyby się dolne rzęsy ;-) dodałam rzęsy i zagęściłam włosy nad ułożeniem fryzury jeszcze pracuje, bo niektóre pasma włosów może trochę ze bardzo sterczą

 

Ania: dziękuje za wskazówki, dodałam tym włosom gęstości, oświetlenie jest - jakie jest. Cieszę się na razie, ze nie widzę w dziurkach od nosa światełek :-), zgadzam się w zupełności z tobą ze te cienie są zbyt ciemne i ostre, ale jak tylko cos ze światłem ruszam, to psują się włosy. Lekko zaróżowiłam policzki i nos, z tym nosem to trochę się zastanawiam, żeby nie wyszedł na zakatarzony ;-) wiec na razie bardzo nieśmiałe kolorki.

 

 

p_37.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wygląda coraz lepiej, świetny naszyjnik, tylko zdaje mi się, iż źle wisi... tzn. tak masywny naszyjnik bardziej by opinał szyję a on tymczasem wygląda jakby był przyklejony albo by nie działały na niego prawa grawitacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dokladnie cala pracka wyglada coraz lepiej, co prawda wczesniejszych twoich prac niewidzialem ale mam wrazenie ze duzo sie przy tej nauczylas ;),popraw naszyjnik bo faktycznie troszke dziwnie to wyglada, no i jescze popracuj nad wlosami, sss jescze na skorze by sie przydal :), ale nad tym pewnie jescze bedziesz pracowala

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ETA: dziękuje, staram się żeby było widać jakieś postępy i niezmiernie się cieszę ze zmiany są na korzyść. Masz racje, taki ciężki zloty motyw z diamentami niezwykle ciążył by ku ziemi w rzeczywistości.

 

Adek_CG: hura, naprawdę niezwykle milo mi czytać, ze praca coraz lepiej wygląda. To prawda, to jest siedmiomilowy krok w moim warsztacie modelarskim. Naszyjnik powstawał w wielkim pośpiechu gdzieś o pierwszej w nocy i aż się dziwie ze tak dobrze wygląda ;-)

 

Xiz0r: naprawde się cieszę, ze ci się naprawdę podoba. Włosy - to jest niestety katastrofa, co rusz ta fryzura zawiesza mi komputer

wiec aż się boje jej dotknąć ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ania: bardzo trafne uwagi, na pewno jeszcze do modelowania włosów i materiału złota wrócę

 

Adek_AG: dziękuje za linka, znakomity tutorial!

 

mookie: to bardzo budujące ze cos ładnie wyszło

 

BLADE: to milo ze jest ładnie, cieszę się ze stylizacja jest ciekawa. Ten model jest w Blender zbudowany, a tekstury są namalowane w Photoshop.

 

Nie wiem czy uda mi się jeszcze cos z tego modelu wycisnąć, bo to nie tak łatwo z czegoś co "jest ładne" zrobić cos co "robi wrażenie" ;-)

Czy nie powinnam przenieść ten modelu do jakiegoś innego wątku aby nad nim dalej pracować?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Warto to ukonczyć :) poproś moderatorow by przenieśli wątek do WIP. Tym bardziej cieszy że tworzysz to w blenderze, może dzięki temu nasza społecznośc blendera na tym forum wzrośnie. W razie problemów z tym softem może bede mógl pomóc. pozdrawiam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Jędrzej_s

No, no... Moim zdaniem Promyczek jest coraz ładniejszy. Tak jak inni pisali: sss przydałoby się. Teraz w Blender'ze 2.44 jest świetne sss, więc nie powinnaś mieć problemów z wzbogacaniem Promyczka o sss. Dla finalnej wersji dałbym mocniejsze oświetlenie - bardziej kontratowy charakter obrazu. I trochę postprodukcji, na przykład jakiś glow.

 

Życzę powodzenia w dalszym dopieszczaniu ! Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BLADE: ach to złoto.. jeszcze ze dwa tygodnie intensywnych prób wszystkich możliwych ustawień parametrów, suwaków, kolorów odbić, rozbłysków, map i na pewno uzyskam to złoto. I tak jestem w lepszej sytuacji niż XVIII wieczni alchemicy :-)

 

Jędrzej_s: cala nadzieja w tej nowej wersji Blendera :-) Bardzo dobra uwaga, obraz jest zdecydowanie za mało kontrastowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności