Napisano 16 Kwiecień 200717 l Autor hmmmm tak dokładnie to nie wiem bo trochę jestem zielony w mai ale troszki umiem :D ale jak by do gry
Napisano 16 Kwiecień 200717 l biezesz atom tlenu i on wyciaga dwie łapki i w jedna i druga łapie wodor
Napisano 16 Kwiecień 200717 l Autor oj proszę bez jaj zaraz mi powiesz "weź odkręć kran i będzie woda..."
Napisano 16 Kwiecień 200717 l weź odkręć kran i będzie woda... dobra zeby nie bylo ze ham jestem http://jeffpatton.net/Postings/MR-water.zip jak uzywaz MR to sie odpacz na stronce duzo przykladow znajdziesz
Napisano 16 Kwiecień 200717 l Widzisz jakie to proste? Teraz już tylko pozostaje napełnić tą wodą z kranu dzieczynę o imieniu Maja.
Napisano 16 Kwiecień 200717 l Autor z wami to jak gadać z **** "gadaj z **** to cie osra.." LOL czy plik .max można otworzyć mają? to mistrzu jest o maii
Napisano 16 Kwiecień 200717 l z wami to jak gadać z du** "gadaj z du** to cie osra.." to jst chyba najlepsze chaslo jakie slyszalem w zyciu ! cos czuje ze ten watek nie dlugo powisi na forum ;) -edit- dobra to ja sie juz nie odzywam :D
Napisano 16 Kwiecień 200717 l Autor co było ocenzurowane ale dobra wróćmy do tematu jak zrobić wodę w maii?:confused:
Napisano 16 Kwiecień 200717 l Shader czy symulację? :D Chcesz stworzyć realistycznie wyglądającą powerzchnię wody, załamującą w odpowiedni sposób światło, czy model, który będzie zmieniał swój kształt (falował) wraz z upływem czasu?
Napisano 16 Kwiecień 200717 l nie można to i tego po co Ci woda do gry ??!! Lepiej będzie, jeśli poznasz bliżej naszą majkę lub maximkę
Napisano 16 Kwiecień 200717 l Ma to być taka woda np. w szklance, czy ocean? Jeśli ocean, to w Maya (chyba tylko Unlimited) jest polecenie tworzące taką powiechnię. W menu Fluids Effects -> Ocean -> Create Ocean. Gtowe
Napisano 16 Kwiecień 200717 l Autor plików .mb i chyba .fbi chyba bo mi sie maja wgrywa :D ale ma takie cuś
Napisano 16 Kwiecień 200717 l Tak w ogóle to wątek jest o exporcie do MAYA czy o robieniu efektu wody? Ostatnio pojawia się sie dużo pytań typu: "Jak zrobić wodę?", "Jak wymodelować głowę?", Jak zrobić ogień?", wystarczy trochę poczytać w Internecie, albo przynajmniej poznać MAYA, pomysł jak zrobić przyjdzie sam. Najlepiej jak w MAYA 9 będzie przycisk "Rób wodę" lub "Modeluj głowę", ludziom coraz bardziej nie chce uczyć się zauważam, byle jak najszybciej.
Napisano 16 Kwiecień 200717 l Autor wszedzie szukałem i nic jak masz jakas strone panie madry to mi daj TYLKO NIE GOOGLE.pl!! tak i rób mózg ...
Napisano 16 Kwiecień 200717 l Dobrze kotek nie denerwuj sie, powiedz co dokładnie ma przedstawiać efekt, głównie możesz użyć particles i troche MEL, lub MAYA fluid's.
Napisano 16 Kwiecień 200717 l Autor a wiec po pierwsze nie jestem kotek tak to możesz mówić sobie do dziewczyny a po drugie hmmmm jak w najnormalniejszych grach troszki oceanu i chyba starczy http://www.atpm.com/10.05/puerto-rico/images/fajardo-ocean.jpg o masz takie cus
Napisano 16 Kwiecień 200717 l Jeżeli chodzi o ocean to skorzystaj z maya fluid's, czyli klikaj: Dynamics -> fluid Effects -> Create ocean (zobacz czy masz zaznaczoną opcję Create previem plane). W edytorze atrybutów masz nie ograniczone ustawinia co do oceanu. Wszystko jasne ?
Napisano 16 Kwiecień 200717 l jezeli do gry to ma byc, to nie jest kwestia majki, tylko shadera, ktory jest uzyty w engine'ie czy ogolnie technologi jaka wykorzystuje engine do symulacji cieczy. wiec raczej nie robisz oceanu w mayce tylko pan ziutek programista, pisze ci ladnego fresnela i podpina pod twojego plane'a czy jak sie tam umowicie. a w samej mayce do renderu to tak jak juz wyzej pisano fluidy.
Napisano 16 Kwiecień 200717 l Autor wg mnie w maii 7 ple nie ma takiej opcji takiej jak ty mowisz... czaje kengi.
Napisano 16 Kwiecień 200717 l niezły czat zrobiliście :D to się przyłącze :D w maii 7 ple nie ma fluidów do gry to zrób płaską powierzchnie ewentualnie ją troche powyginaj np. za pomocą sculpt3D i taj texturke i tyle
Napisano 16 Kwiecień 200717 l Wam chyba niema co robic w domu. Facet woli zalozyc topic o niczym na forum zamiast tego zeby wcisnac F1 a reszte bawi zabawa z gadywanke pod tytulem "Ja chyba wiem o co mu chodzi" PS: FaNTOMAS niechce przyciskow ** "Rób wodę" lub "Modeluj głowę" ** chce przycisk "Żeby było ładnie" wciskasz i masz Light&Magic :) Tak czy owak przeczytalem ten watek z usmiechem na twarzy :D
Napisano 17 Kwiecień 200717 l z tego co widze to ty dopiero zaczynasz z 3d. dołączył: Apr 2007. dobra rada, naucz najpierw sie podstaw a nie od razu gre byś chciał robić:D
Napisano 17 Kwiecień 200717 l Autor trochę umiem to ,że wczesno tu przyszedłem to nie znaczy że moge nic nie wiedzieć
Napisano 17 Kwiecień 200717 l Szaderka raczej klepnąć trzeba. Karta grafiki Ci nie udźwignie dokładnej symulacji oceanu. Ale to już raczej forko o DirectX, a nie o Mayi.
Napisano 2 Maj 200717 l http://www.3dtutorials.sk/index.php?tutorials=0&software=3&id=233 jesli sie nie poddałeś to skorzystaj z teg linku, tutek krok po kroku pokazuje jak zrobić wodę... ;) POWODZENIA!
Napisano 3 Maj 200717 l przeciez nie powiedzial ze ma byc renderowane w czasie rzeczywistym :) kolejny temat w stylu "Łamigówka" ala "Wszyscy lamia sobie glowe o co jemu chodzi". PS: Jezeli jestes zielony i nie umiesz dokladnie wytlumaczyc o co ci chodzi to w jaki sposob mamy ci pomoc?
Napisano 4 Maj 200717 l Napisał że gra :), czyli chyba w rzeczywistym, powiem wam, że te wątki czyta sie z większym skupieniem niż ogląda obrazy Salvador-a Dali. Czysty surrealizm w lirycznej formie i to na forum :D
Napisano 5 Maj 200717 l nie chce siać błędynych informacji... ale wodę to chyba można też zrobić kodem, dzięki silnikowi graficznemu...
Napisano 5 Maj 200717 l eh starczy tych żartów :) ja mam tylko takie pytanie czy już autorowi tematu udało sie stworzyć wodę? :p
Napisano 5 Maj 200717 l o ludzie :D ale wątke, haha jak chcesz robić wode za pomocą kodu to przejdź na C++
Napisano 6 Maj 200717 l Jeśli to będzie na potrzby gry, to może to zrobić programista, a on będzie miał problem z głowy...
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto