Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 196
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Fajno, fajno. :)

Nie podobają mi się tylko te ciasne kadry. Pokazuj całość, a o szczególe wspominaj w osobnym obrazku, czy w samym opisie, żeby wiadomo było na co patrzeć. Całość zawsze prezentuje się lepiej. ;)

Napisano

Funtystyczny model! Ale... znalazłem jedną rzecz, która mi nie pasuje (to zaznaczone na czerwono). I Brakuje mi tego rowka czy jak to się tam nazywa :)

6f3d2161975c9064.jpg

Napisano

patry spoko rowek dojdzie (to nie finished) musze jeszcze cos tam pokombinować z tą mała powierzchnią dzięki;)

hkropinski tutek jest http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=37312 niestety nie jestem stworzony do robienia videotutków i marnie wyszedł, ale jest jeszcze jeden o modelowaniu audi tt andy_a go chyba zrobił i też jest w dziale videotutoriale dzięki;)

Napisano

RA dobra dam jeszcze pod kątem bo słabo te wypukłości widać:)

a kształt hmm jeszcze porównam do oryginału napisz co jest nietak to poprawie dzięki;)

b03223e5977e0437.png

Napisano

znaczek peugeota powinien miec przedzialek na osi symetrii autka a wszyskie napisy maja chamfery. A wogle zrobiles extrude a to byl zly pomysl wyglada to dziewnie na tym ostatnim ujeciu

Napisano

Bzyku zrobilem tam 2 znaczki i lofta miedzy nimi czemu jakbym zrobil extrude to zly pomysl? napisom zrobie jeszcze chamfery:) dzieki za referke.

RA no i wszystko jasne zrobie jeszcze raz ten znaczek dzieki;)

Napisano

RA wiem wiem mam już ten twój jeden znaczek z tej felgi i pewnie jest bardzo dobry, znam twoje dobre serducho:) ale wiesz chce sam zrobić, bo niechce uzywać w scenie nie swoich materiałów, wielkie dzięki:) aa i jeszcze chciałbym się dowiedzieć czemu extrude na znaczku to zły pomysł;)

Napisano

dawcio_m : moze sprobuj fin'em ?

 

edit:

 

PS . a czemu zly ? bo kazda literka jest extrudowana w tym samym kierunku ... a w rzeczywistosci kazda literka jest osobno extrudowana ... no i po ulozeniu na powierzchni krzywej wiesz ... ;] nie wszystko jest w tym samym kierunku ... mam nadzieje ze wiesz o co mi chodzi ;>

 

end of edit...

 

pozdrawiam

Napisano

eh n dobra jestem noob napisze jak zrobiłem- obrysowałem sobie krzywymi literki potem projectowalem je na tylna maske skopiowalem je na jakąś tam odległosc zeby była grubosc zrobilem powierzchnie i loftem pociąglem więc chyba jest wszysko tak jak powinno być, a teraz jak wedlug was powinno być please tak dokladnie jak ja to napiszcie:D

Napisano

pierwszy obrazek to prosty extrude ... daje identyczny efekt jak to co ty zrobiles ... (skopiowanie surfa badz krzywej na jakastam odleglosc i loft)

 

drugi obrazek to to samo tylko zrobione funkcja "Extrude a curve on a surface normal to the surface" komenda "fin" :) ktora sampluje kierunek z kazdego punktu tak aby powstala powierzchnia byla w kazdym miejscu idealnie prostopadla do powierzchni bazowej.

 

brzmi skompikowanie .... ale fajnie dziala ... potestuj ;]

 

PS. jak dla mnie ... to tak maly/ malo istotny detal ze nawet bym sie tym nie przejal ;] przeciez na normalnym renderze i tak nikt tego nie zauwazy ... no chyba ze chcesz robic rendery znaczka i napisu :>

 

pozdrawiam

Napisano

musialem zobaczyc jak wygląda w całości musiałem:D znaczek peugeota poprawilem i wszystkie literki finem przelecialem spoko to dziala;) materialy w lampie sie jeszcze zmienią lak chyba taki zostanie chodz znając zycie jeszcze cos pozmieniam taki szybki test bez aa

6028a26e675c120e.png

Napisano

przejzyj wątek to zobaczysz ze je modelowalem to nie jest mapa i jeszcze brakuje kilku szczegółów we wnętrzu no i jak pisalem materialy bedą inne

Napisano

Bzyku z przodu jeszcze nic nie wyczarowalem to co bylo to jest dzięki;)

EDIT a tam mi sie przypomnialo Bzyku kiedy ruszysz twoje BMW?

 

mkrzysiek będom będom dzięki;)

Napisano

wpdalem jeszcze na pomysl zeby wymodelować te nierówną powierzchnie co odbija myśle, że okey wyszla, no i tylek chyba skonczony jeszcze niemam pomyslu na te dziurki w tylnej lampie na górze.:)

ea11361a5f028bf4.png

ba6d26b002d4b875.png

Napisano

dawcio poprostu array i cylinderki nic wiecej nie jets potrzebne do zrobienia tych swiatel kierunku :).

A co do mojej bemki pozniej trozke pozniej narazie niemam czasu

Napisano

Bzyku no tak mysle tylko jak zrobić zeby każdy cylinder byl coraz mniejszy? bo jak zaczne kazdy skalowac to lipa z tego wyjdzie:) dzięki.

..::3D XTREME ::.. a no fakt bylbym zapomnial o nich i tak by mi sie przypomnialo, fajny ten twój modelik dawaj jakies renderki z lakiem:) dzięki.

Napisano

..:: 3D XTREME ::.. ne mozemy razem bo twój będzie lepszy:)

mkrzysiek dzięki uu złota to by byl szczyt marzeń, ale pewnie ostateczne renderki zepsuje:)

tak mi sie jakoś nudzilo felgi na razie testowe zeby zobaczyć jak wygląda są od RA ale bede robil te same jakby co RA to prostestuj to usunę. Aha lampy jeszcze są stare czyli bez tego co robilem ostatnio bo jeszcze tego nie eksportowalem.

336kym.jpg

Napisano

To i tak są te po optymalizacji jak dobrze pamiętam, ale nawet jak by były bez optymalizacji, to luzik, wreszcie się do czegoś przydały. :)

Fajnie to wygląda, ale czemu hdri? heh ;)

Napisano

no niewiem co tam z nimi natworzyłeś, ale są słabej jakości jak renderuje z boku wieć chcąc niechcąc i tak muszę wymodelować swoje:) aa i material na nich też jest oczywiście od RA żeby nie było;) Na razie hdri bo coś niemogę studio fajnego stworzyć:(

Napisano

A można ostatni render zobaczyć w oryginalnej rozdziałce?

Z paska na dole wnioskuję, że został pomniejszony.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności