Muminek Napisano 3 Maj 2007 Napisano 3 Maj 2007 Mała robótka na zaliczenie . Jak wiecie jestem początkujący . Na początek przygotowałem sobie otoczenie i próbnie wy-renderowałem . I tu psikus . Render wygląda paskudnie dlaczego jest tak kiepskiej jakości ? Proste linie są zeshodkowane , metal nie lśni (to szybu podwójne w środku jest listwa metalowa rozdzielająca je) I jak zrobić aby był w większej rozdzielczości i wydobyć szczegóły które się gubią (zawiasy) W dalszej części dorobię rośliny , niebieskie tło zostanie zastąpione fotką , tak samo podłoże , może dorzucę jeszcze firanki i jeżeli scena będzie trochę większa to grzejniczek pod parapetem . Jakoś lepiej szło mi w Rihno. http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=11058&page=45
QbisieQ Napisano 4 Maj 2007 Napisano 4 Maj 2007 W zakładce rendering poszperaj - tam możesz ustawić rozdziałkę.A co do lśnienia metalu itd. to chyba kwestia dobrego materiału i oświetlenia.Jest tu w ogóle oświetlenie ??
SimonM Napisano 5 Maj 2007 Napisano 5 Maj 2007 Sorry ale zrób dobry model, bo to nie jest najwyższych lotów, nawet jak na początkującego. Pozdro
Yaro16 Napisano 6 Maj 2007 Napisano 6 Maj 2007 czy to jest zgodne z wymiarami..Chyba nie wiec miarka w dłoń.
gregorjan Napisano 6 Maj 2007 Napisano 6 Maj 2007 QbisieQ jest tam światło co widać po górnej części okna, no chyba że to sufit się odbija:) Także proponuję zacząć jeszcze raz z miarką
Muminek Napisano 6 Maj 2007 Autor Napisano 6 Maj 2007 Poprawiłem trochę . Parapet jest krótszy , nowa klamka i listewki przytrzymujące szybę . Co do wysokości okna to wzorowałem się na takim o niestandardowym wymiarze , trochę niskie .
carlosss Napisano 6 Maj 2007 Napisano 6 Maj 2007 Ja bym proponował sobie jakieś zdjęcie z oknem znaleźć i sie na nim wzorować, bo to jest fatalne ;]
Muminek Napisano 6 Maj 2007 Autor Napisano 6 Maj 2007 Ok ale jak tu wsadzić zdjęcie . Próbowałem już przez Rotoscopy ale zdjęcie nie zmieniało wymiarów przy przybliżaniu i oddalaniu kamery. Bez przerwy ten sam wymiar bez względu na przybliżanie .
malyboa Napisano 7 Maj 2007 Napisano 7 Maj 2007 Moze postaw Plejna za oknem nałóż bitmap i użyj modyfikacju UVW Map :P ja bym tak zrobił ... (mozesz mnie olac naleze tez do początkujących)
gregorjan Napisano 7 Maj 2007 Napisano 7 Maj 2007 np: front viewport menu-views-viewport Background-file(dodajesz obrazek)-zaznaczasz "match bitmap"-i dajesz ptaszka przy "lock zoom/pan" pozdrawiam
Muminek Napisano 10 Maj 2007 Autor Napisano 10 Maj 2007 Nie mam tych opcji .Kurde to wkurzające podglądałem kilka tutków i wszystko tam fajnie wygląda . Ale jak próbuję to zrobić u siebie to okazuje się że nie mama takich opcji jak oni wymieniają. Mam takiego videotutka http://www.joncrow.com/tutorials/xsi_tuts/rotoscope_technique/rotoscoping_technique.htm Też nic mi z niego brak opcji :/ Mam SI 5.0 czy w późniejszych wersjach to jest (co na filmiku) ? Jeśli tak to od której . >Jakoś przedziergałem okno ze zdjęcia . Wymiary chyba ok . Teraz pozostało doszczegółowic to .
makbol Napisano 10 Maj 2007 Napisano 10 Maj 2007 Jestem ciekaw jak poradzisz sobie z materiałem liści ;)
Muminek Napisano 10 Maj 2007 Autor Napisano 10 Maj 2007 Mała upierdliwostka której raczej nie będzie widać > Zawiasek . Myślicie żeby dodać mu jakiś szczegółów ?
Gość pabllo Napisano 11 Maj 2007 Napisano 11 Maj 2007 Hmmm...jesli chcialbys zeby ten zawias wygladal realistycznie to odsun czesc ruchoma, od plaskiej czesci na ktorej masz wkrety(teraz wyglada jak zatopiona w...).Generalnie no to jak zawias wyglada.
Muminek Napisano 14 Maj 2007 Autor Napisano 14 Maj 2007 Ok końcowa sceny . Dalej tego chyba nie podłubie . Dorobię tylko ciemniejsze tekstury drewna . Kurde lepiej to wygląda bez tekstur .
CzarnyLord Napisano 14 Maj 2007 Napisano 14 Maj 2007 Na Twoim miejscu te drewno bym usunal bo psuje wszystko
Muminek Napisano 19 Maj 2007 Autor Napisano 19 Maj 2007 Trochę czasu minęło . Okienko raczej się nie zmieniło ale doszły rośliny . Parę modeli .
zipper Napisano 20 Maj 2007 Napisano 20 Maj 2007 koniecznie dodaj swiatlo jakies ... bo zupelny brak cieni bardzo przeszkadza ... co do okna ... to proponowalbym mniejsze chamfery na krawedziach desek ... bo teraz wyglada plastelinowo :) (edit) PS. roslinki sa zjadliwe ... pozdrawiam
Muminek Napisano 20 Maj 2007 Autor Napisano 20 Maj 2007 Zjadliwe = może być ? Co do świateł to są ustawione 3 źródła. Dwa za oknem jako słońce i jedno od środka . Kurde dorobiła mi się jakaś animacja :/ Jak usunąć klatkę z filmu. Po chce sobie zrobić przelot kamery po scenie (kwiaty) .Dla testów żeby zobaczyć jak długo to będzie trawac ustawiam 1000 klatek klikam start i liście zaczynają odlatywać w górę z kwiatów :/
Muminek Napisano 20 Maj 2007 Autor Napisano 20 Maj 2007 Soft Image 5.0 . A praca jest na zaliczenie semestru , mieliśmy robić w 2 osoby ale było nas nieparzyste więc robie sam. Przygodę z grafą zacząłem w tym roku .
blood_brother Napisano 20 Maj 2007 Napisano 20 Maj 2007 Jeśli już to XSI 5.0. Softimage to jest nazwa firmy. To gdzie się uczysz, że korzystasz z iksesaja?
Muminek Napisano 21 Maj 2007 Autor Napisano 21 Maj 2007 Można powiedzieć że "oddział lokalny " AGH . Ale wracając do sprawy jak wywalić "klatkę" w animacji ? Bo mi się wszystko zaczęło rozjeżdżać a nie mogę przywrócić do pierwotnej postaci .
Sebastian Ozga Napisano 23 Maj 2007 Napisano 23 Maj 2007 Na pasku zaznaczasz czerwony prostokącik i Delete. Popraw jedną roślinkę, liście wychodzą pionowo z ziemi, a powinny z okolic środka doniczki, użyj Rotate i będzie ok. A w źródłach światła włącz cienie!
Muminek Napisano 26 Maj 2007 Autor Napisano 26 Maj 2007 Zapisałem parę shapekey i teraz próbuję zaanimować obiekt. Niestety nie mogę przypisać "kształtu " do klatki. Przy aply shape key wywala mi błąd . A błąd to Invalid Pointer. Nie mogę umieścić na scenie już zapamiętanego kształtu .
Muminek Napisano 31 Maj 2007 Autor Napisano 31 Maj 2007 Nie wiem czemu te rendery tak kiepsko wychodzą . Nie mogę dać większej rozdzielczości bo komp na chwile ma 100% CPU a potem 4% . SI się wiesz. Ale jak robie podgląd q to wszystkie powierzchni równiutkie gładziutki i błyszczące . Zapisałem parę shapekey i teraz próbuję zaanimować obiekt. Niestety nie mogę przypisać "kształtu " do klatki. Przy aply shape key wywala mi błąd . A błąd to Invalid Pointer. Nie mogę umieścić na scenie już zapamiętanego kształtu . Dlaczego to tak nie chce wyglądać (podgląd przez Q)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się