Skocz do zawarto艣ci

Featured Replies

Napisano

Ma艂a rob贸tka na zaliczenie . Jak wiecie jestem pocz膮tkuj膮cy .

Na pocz膮tek przygotowa艂em sobie otoczenie i pr贸bnie wy-renderowa艂em . I tu psikus . Render wygl膮da paskudnie dlaczego jest tak kiepskiej jako艣ci ?

Proste linie s膮 zeshodkowane , metal nie l艣ni (to szybu podw贸jne w 艣rodku jest listwa metalowa rozdzielaj膮ca je) I jak zrobi膰 aby by艂 w wi臋kszej rozdzielczo艣ci i wydoby膰 szczeg贸艂y kt贸re si臋 gubi膮 (zawiasy)

W dalszej cz臋艣ci dorobi臋 ro艣liny , niebieskie t艂o zostanie zast膮pione fotk膮 , tak samo pod艂o偶e , mo偶e dorzuc臋 jeszcze firanki i je偶eli scena b臋dzie troch臋 wi臋ksza to grzejniczek pod parapetem .

Jako艣 lepiej sz艂o mi w Rihno.

http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=11058&page=45

  • Odpowiedzi 26
  • Wy艣wietle艅 3,8k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

W zak艂adce rendering poszperaj - tam mo偶esz ustawi膰 rozdzia艂k臋.A co do l艣nienia metalu itd. to chyba kwestia dobrego materia艂u i o艣wietlenia.Jest tu w og贸le o艣wietlenie ??

Napisano

Sorry ale zr贸b dobry model, bo to nie jest najwy偶szych lot贸w, nawet jak na pocz膮tkuj膮cego.

Pozdro

Napisano

QbisieQ jest tam 艣wiat艂o co wida膰 po g贸rnej cz臋艣ci okna, no chyba 偶e to sufit si臋 odbija:)

Tak偶e proponuj臋 zacz膮膰 jeszcze raz z miark膮

Napisano
  • Autor

Poprawi艂em troch臋 .

Parapet jest kr贸tszy , nowa klamka i listewki przytrzymuj膮ce szyb臋 .

Co do wysoko艣ci okna to wzorowa艂em si臋 na takim o niestandardowym wymiarze , troch臋 niskie .

Napisano

Ja bym proponowa艂 sobie jakie艣 zdj臋cie z oknem znale藕膰 i sie na nim wzorowa膰, bo to jest fatalne ;]

Napisano
  • Autor

Ok ale jak tu wsadzi膰 zdj臋cie .

Pr贸bowa艂em ju偶 przez Rotoscopy ale zdj臋cie nie zmienia艂o wymiar贸w przy przybli偶aniu i oddalaniu kamery.

Bez przerwy ten sam wymiar bez wzgl臋du na przybli偶anie .

Napisano

Moze postaw Plejna za oknem na艂贸偶 bitmap i u偶yj modyfikacju UVW Map :P ja bym tak zrobi艂 ... (mozesz mnie olac naleze tez do pocz膮tkuj膮cych)

Napisano

np: front viewport

menu-views-viewport Background-file(dodajesz obrazek)-zaznaczasz "match bitmap"-i dajesz ptaszka przy "lock zoom/pan"

pozdrawiam

Napisano
  • Autor

Nie mam tych opcji .Kurde to wkurzaj膮ce podgl膮da艂em kilka tutk贸w i wszystko tam fajnie wygl膮da .

Ale jak pr贸buj臋 to zrobi膰 u siebie to okazuje si臋 偶e nie mama takich opcji jak oni wymieniaj膮.

Mam takiego videotutka http://www.joncrow.com/tutorials/xsi_tuts/rotoscope_technique/rotoscoping_technique.htm

Te偶 nic mi z niego brak opcji :/

Mam SI 5.0 czy w p贸藕niejszych wersjach to jest (co na filmiku) ? Je艣li tak to od kt贸rej .

>Jako艣 przedzierga艂em okno ze zdj臋cia . Wymiary chyba ok . Teraz pozosta艂o doszczeg贸艂owic to .

Napisano
  • Autor

Ma艂a upierdliwostka kt贸rej raczej nie b臋dzie wida膰 > Zawiasek .

My艣licie 偶eby doda膰 mu jaki艣 szczeg贸艂贸w ?

asadqw3dqwfaku9.jpg

Napisano

Hmmm...jesli chcialbys zeby ten zawias wygladal realistycznie to odsun czesc ruchoma, od plaskiej czesci na ktorej masz wkrety(teraz wyglada jak zatopiona w...).Generalnie no to jak zawias wyglada.

Napisano
  • Autor

Ok ko艅cowa sceny . Dalej tego chyba nie pod艂ubie . Dorobi臋 tylko ciemniejsze tekstury drewna . Kurde lepiej to wygl膮da bez tekstur .

Napisano
  • Autor

Troch臋 czasu min臋艂o . Okienko raczej si臋 nie zmieni艂o ale dosz艂y ro艣liny .

Par臋 modeli .

1219885.jpg1225026.jpg

1225433.jpg

1225417.jpg

Napisano

koniecznie dodaj swiatlo jakies ... bo zupelny brak cieni bardzo przeszkadza ...

co do okna ... to proponowalbym mniejsze chamfery na krawedziach desek ... bo teraz wyglada plastelinowo :)

(edit) PS. roslinki sa zjadliwe ...

pozdrawiam

Napisano
  • Autor

Zjadliwe = mo偶e by膰 ?

Co do 艣wiate艂 to s膮 ustawione 3 藕r贸d艂a. Dwa za oknem jako s艂o艅ce i jedno od 艣rodka .

Kurde dorobi艂a mi si臋 jaka艣 animacja :/ Jak usun膮膰 klatk臋 z filmu. Po chce sobie zrobi膰 przelot kamery po scenie (kwiaty) .Dla test贸w 偶eby zobaczy膰 jak d艂ugo to b臋dzie trawac ustawiam 1000 klatek klikam start i li艣cie zaczynaj膮 odlatywa膰 w g贸r臋 z kwiat贸w :/

Napisano
  • Autor

Soft Image 5.0 . A praca jest na zaliczenie semestru , mieli艣my robi膰 w 2 osoby ale by艂o nas nieparzyste wi臋c robie sam. Przygod臋 z graf膮 zacz膮艂em w tym roku .

Napisano
  • Autor

Mo偶na powiedzie膰 偶e "oddzia艂 lokalny " AGH .

Ale wracaj膮c do sprawy jak wywali膰 "klatk臋" w animacji ?

Bo mi si臋 wszystko zacz臋艂o rozje偶d偶a膰 a nie mog臋 przywr贸ci膰 do pierwotnej postaci .

Napisano

Na pasku zaznaczasz czerwony prostok膮cik i Delete. Popraw jedn膮 ro艣link臋, li艣cie wychodz膮 pionowo z ziemi, a powinny z okolic 艣rodka doniczki, u偶yj Rotate i b臋dzie ok.

A w 藕r贸d艂ach 艣wiat艂a w艂膮cz cienie!

Napisano
  • Autor

Zapisa艂em par臋 shapekey i teraz pr贸buj臋 zaanimowa膰 obiekt.

Niestety nie mog臋 przypisa膰 "kszta艂tu " do klatki.

Przy aply shape key wywala mi b艂膮d .

A b艂膮d to Invalid Pointer.

Nie mog臋 umie艣ci膰 na scenie ju偶 zapami臋tanego kszta艂tu .

Napisano
  • Autor

Nie wiem czemu te rendery tak kiepsko wychodz膮 . Nie mog臋 da膰 wi臋kszej rozdzielczo艣ci bo komp na chwile ma 100% CPU a potem 4% . SI si臋 wiesz.

Ale jak robie podgl膮d q to wszystkie powierzchni r贸wniutkie g艂adziutki i b艂yszcz膮ce .

Zapisa艂em par臋 shapekey i teraz pr贸buj臋 zaanimowa膰 obiekt.

Niestety nie mog臋 przypisa膰 "kszta艂tu " do klatki.

Przy aply shape key wywala mi b艂膮d .

A b艂膮d to Invalid Pointer.

Nie mog臋 umie艣ci膰 na scenie ju偶 zapami臋tanego kszta艂tu .

Dlaczego to tak nie chce wygl膮da膰 (podgl膮d przez Q)

Je艣li chcesz doda膰 odpowied藕, zaloguj si臋 lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj wi臋cej Polityka prywatno艣ci