Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 275
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

eee no :D niezle :) calkiem niezle sie zapowiada :), czekam na kolejne rendery !!:)

 

ps.

myslales juz nad scenerja ? :D:D ja bym proponowal na tle pustyni... :D

Napisano

Pionier - lepiej uciekaj. I nie oglądaj się do tyłu. Za tobą podąża śmierć. Zabije. Mam po dziurki w nosie piasku. W zasadzie to dzisiaj sie zastanawiam po co zaczalem robic skorpiona:] A zacząłem go zeby odpocząć od tych klimatów:] A tu kicha:D

Napisano

Nieeee!! Tylko nie pustynia!! Dość już mamy pustyń, a w szczególności pustyń w deszczu. Przez te pustynie mam pustynie w głowie przed jutrzejszym sprawdzianem z Polaka.

Protestuję :P

Napisano

ehh, wspaniałe auto :) ile to ja się nim najeździłem w Gran Turismo :D mam do niego spory sentyment więc jak je sknocisz to... :] ale sądząc po tym co teraz zobaczyłem, to wątpię, żebyś go sknocił :) tylko jak możesz to daj zbliżenie na przedni zderzak, bo mam wrażenie, że mnie tam jakieś nierówności kłują w oczy :| no i o siateczkę standardowo bym prosił :)

trzymaj się [piwo]

P.S. ja to ostatnio w gębie miałem PUSTYNIĘ rano po tym, jak dzień wcześniej żeśmy z kumplami zatopili w sobie pewną \"łódkę\" (loading... 3%... gul, gul... 27%... gul, gul, gul... 79%... gul, gul... 100% complete, blur enabled :))

Napisano

no wiec tak powiem Kozioo hummerem pokazałeś na co cie stać a wiec koniec dla ciebie taryfy ulgowej :P (możecie napisać ze takiej niebyło :P )

 

wiec narazie masz strasznie duzo błedów w samochodziku ale naszcaście lekkich ;) jednak jak je poprawisz bedie dużo lepiej

chodzi mi o wszelkie otwory i zagłebienia w samochodzie

 

ale reszta wydaje sie ok

wiec czekam na dalszy rozwój pracy

[piwo]

Napisano
Originally posted by Loozack

...(loading... 3%... gul, gul... 27%... gul, gul, gul... 79%... gul, gul... 100% complete, blur enabled :))

 

[lol2] [lol2] [lol2] [lol2] [lol2] [lol2] nie moge hehehehe:)

 

kozioo uciekne sowim FW :] a Ty jak skonczysz ten samochodzik to moze mnie dogonisz :) a jak juz dogonisz to mam dla Ciebie bombe :D

Napisano

nie pokazałem ci wszystkich miejsc, ale na tym przykładzie zrozumiesz o co mi chodzi :)

 

no więc wertexy w elipsach bym zweldował, a krawędzie (zaznaczone na czerwono) bym ukrył, wtedy będziesz miał wszędzie czworokąty :) ale to jest tylko teoria, bo w praktyce może się okazać, że siatka się tam sknoci :| ale mam nadzieję, że to się nie stanie :]

trzymaj się [piwo]

Napisano

Update. Wywaliłem troche poly, dodałem wstępną wersję świateł. Na razie do robienia rowków używam modyfikatora shell:] Dlatego są trochę okrągławe

Napisano

hehe, widzę, że już chyba wszyscy mają Maxa 6-stkę :D a mówią, że Polska to biedny kraj :]

co do modelu to jest jeszcze trochę niedociągnięć, ale najbardziej mi się rzucił w oczy wklęsły i trochę krzywy dach... no i zderzak przedni jest pogięty przy wlotach...

keep working [piwo]

 

Napisano

Acha. I jeszcze jedna sprawa. Czy ktoś ma możę link do tutka o mental rayu?? Za nic nie wiem z czym to sie je, a rendery ze scanlinea wyglądają, tak jak wyglądają... [pomocy]

 

Napisano

Hmm...a ja widze inny blad. Luknij sobie na przednia szybe, a dokladniej na dolna lewa krawedz. zamiast ladnie przylegajacych krewadzi, meshsmooth zaokraglil ci to i teraz wyglada jakby tam jakas dziura byla.

Napisano

Różne poprawki. Mam z tym autem jeden problem: jest kilka wersji gt40, a ja wzorując się na zdjęciach cały czas się myle i wychodzi z tego mieszanka różnych modeli:] W tym momencie jest chyba mniej więcej jedna wersja. I hope so:D

Napisano

fajnie ci to idzie. moglbys dac inne ujecie i ze skylightem ? aha i ukryj przy renderce te blueprinty i daj jakis jasniejszy kolor, wtedy bugi wyjda.

Napisano

Luuuuuuuuudzie pomóżta..... Niech ktoś łopatologicznie wytłumaczy mi jak używać mental raya. Za nic nie moge uzyskac takich ładnych brazilowskich miękkich cieni:( Obejrzałem sobie videotutka z evermotion.org i nic.... Ta forma przekazu do mnie nie przemawia:/ Albo niech ktoś powie jak sprawić, żeby brazil działał pod szóstką..... Jeszcze raz wielki (i rozpaczliwy) apel do wszystkich o pomoc. Heeeelp meeee.......

 

Napisano

jesli chodzi o mentala to do sceny dodaj swiatło typu \"omni\" i wyłącz je aby wyeliminować defaultowe swiatło potem dodaj jeszcze swiatło zwane \"skylight\". Włącz w mentalu \"Final Gather\" samples dla testów najlepiej niskie wartosci a jeśli chodzi o wartości min i max Radius to zależy od potrzeb sceny. ale stosunek max/min najlepiej 1/10 np.max 1 min 0.1 i bedzie wszystko działać, testuj i testuj!!

Napisano

http://www.forum3d.kom-net.pl/f3dwork.php?md=sa&id=22

 

Tutek jest naprawdę świetny, chociaż nie wiem czy będzie ci aktualnie pomocny. Opisuje on głównie mechanizmy działania mental raya. Polecam.

 

 

http://www.forum3d.kom-net.pl/f3dwork.php?md=sa&id=19

 

Drugi tutorial również tego samego autora (Adam Guzowski) opisuje proces tworzenia sceny od samych podstaw aż po rendering. Nie wiem czy jest tam coś o mental rayu, ale jest to według mnie druga obowiązkowa pozycja do przeczytania.

Napisano

No na tym już coś widać ;D

Parę \"malutkich\" niedociągnięć (które napewno sam zauważyłeś), ale modelik bardzo ładny...spox

 

Zrobiłeś felgę ?? (na tym renderku nie za badzo ją widać). Jak tak to daj na nią luknąć... ;)

 

Pozdr

Napisano

Zapomniałem dodać, że felga jeszcze nie jest do oceny:]

Falcrum, mógłbyś mi powiedzieć dokładniej, gdzie są te niedociągniecia?? Ja mogłem ich po prostu nie zauważyć.

Napisano

zmniejsz wartosci max/min radius to bedzie duzo lepiej widac wyciecia i cień styku opony z podłożem i bedzie cool.

A czy przypadkiem wlot czy tez wylot na masce nie powinien byc podwujny??

Napisano

hmm, no sam nie wiem, mam dziwne wrazenie ze ten samochod jest jakis taki pokrzywiony bardzo, ze tak powiem uciupciany :D

Napisano

Loozack - Wydaje mi się, że jest dobrze.... Ale jeśli ja czegoś nie widzę, to nie znaczy, że tego nie ma. Więc jakbyś mógł to zaznacz na renderze. PLZ

 

Bzyku - Ten wylot na masce w tej wersji, którą ja robie jest pojedynczy

 

Hac - mi tez sie tak wydaje, dlatego teraz pracuę nad optymalizacją siatki. Na razie nie ma update\'u z tego właśnie powodu.

 

A co do samych postępów to zmieniam metode robienia rowków. Wszystko zespawalem i będe je robił chamferem. Tak jest łatwiej odwzorować te wszystkie krzywizny w tym modelu.

A teraz mam pytanie. Czemu w mental ray\'u nie działa mapa typu checker?? Oczywiście jest mi potrzebna do zrobienia świateł, ale niekoniecznie. Taką texturke moge zrobić nawet w paincie:] Ale pytam z ciekawości:D

To by było na tyle. Chyba. Najbliższy update jutro, albo w sobote. Narazie nie ma czego pokazywać:]

Napisano

Dziala przynajmniej w kanale displacment tylko nie widac tego w material editorze:|. A w bumpie nie sprawdzalem.

 

Ps. Moglbys zdradzic ustawienia mentala ktore dales do ostatniego renderka????

 

Pozdro[piwo]

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności