kozioo Napisano 18 Listopad 2003 Napisano 18 Listopad 2003 No tak jak w temacie. Mam już dość hummera, więc robie forda. Bardzo ładne autko:]
Demawend Napisano 18 Listopad 2003 Napisano 18 Listopad 2003 Nieźle się zapowiada, czekam na kolejne renderki.
wiggles Napisano 18 Listopad 2003 Napisano 18 Listopad 2003 o no niezle ci idzie czekamy na dalsze renderki !
Batou Napisano 18 Listopad 2003 Napisano 18 Listopad 2003 Bardzo ładny samochód i bardzo ładny model. [soczek] ps. Masz krzaki w skrzynce :cool:
Pionier Napisano 18 Listopad 2003 Napisano 18 Listopad 2003 eee no :D niezle :) calkiem niezle sie zapowiada :), czekam na kolejne rendery !!:) ps. myslales juz nad scenerja ? :D:D ja bym proponowal na tle pustyni... :D
kozioo Napisano 18 Listopad 2003 Autor Napisano 18 Listopad 2003 Pionier - lepiej uciekaj. I nie oglądaj się do tyłu. Za tobą podąża śmierć. Zabije. Mam po dziurki w nosie piasku. W zasadzie to dzisiaj sie zastanawiam po co zaczalem robic skorpiona:] A zacząłem go zeby odpocząć od tych klimatów:] A tu kicha:D
wiggles Napisano 18 Listopad 2003 Napisano 18 Listopad 2003 swiat nie istnieje- istnieje tylko PUSTYNIA kozioo:D
Batou Napisano 18 Listopad 2003 Napisano 18 Listopad 2003 Nieeee!! Tylko nie pustynia!! Dość już mamy pustyń, a w szczególności pustyń w deszczu. Przez te pustynie mam pustynie w głowie przed jutrzejszym sprawdzianem z Polaka. Protestuję :P
Loozack Napisano 19 Listopad 2003 Napisano 19 Listopad 2003 ehh, wspaniałe auto :) ile to ja się nim najeździłem w Gran Turismo :D mam do niego spory sentyment więc jak je sknocisz to... :] ale sądząc po tym co teraz zobaczyłem, to wątpię, żebyś go sknocił :) tylko jak możesz to daj zbliżenie na przedni zderzak, bo mam wrażenie, że mnie tam jakieś nierówności kłują w oczy :| no i o siateczkę standardowo bym prosił :) trzymaj się [piwo] P.S. ja to ostatnio w gębie miałem PUSTYNIĘ rano po tym, jak dzień wcześniej żeśmy z kumplami zatopili w sobie pewną \"łódkę\" (loading... 3%... gul, gul... 27%... gul, gul, gul... 79%... gul, gul... 100% complete, blur enabled :))
und3r Napisano 19 Listopad 2003 Napisano 19 Listopad 2003 Kazioo a ciebie pochwalam, pochwalam jak narazie bardzo łądnie .. Pochwal nam się jak to zrobiłeś i pokaż siateczkę :D
sikham Napisano 19 Listopad 2003 Napisano 19 Listopad 2003 no wiec tak powiem Kozioo hummerem pokazałeś na co cie stać a wiec koniec dla ciebie taryfy ulgowej :P (możecie napisać ze takiej niebyło :P ) wiec narazie masz strasznie duzo błedów w samochodziku ale naszcaście lekkich ;) jednak jak je poprawisz bedie dużo lepiej chodzi mi o wszelkie otwory i zagłebienia w samochodzie ale reszta wydaje sie ok wiec czekam na dalszy rozwój pracy [piwo]
Pionier Napisano 19 Listopad 2003 Napisano 19 Listopad 2003 Originally posted by Loozack ...(loading... 3%... gul, gul... 27%... gul, gul, gul... 79%... gul, gul... 100% complete, blur enabled :)) [lol2] [lol2] [lol2] [lol2] [lol2] [lol2] nie moge hehehehe:) kozioo uciekne sowim FW :] a Ty jak skonczysz ten samochodzik to moze mnie dogonisz :) a jak juz dogonisz to mam dla Ciebie bombe :D
kozioo Napisano 19 Listopad 2003 Autor Napisano 19 Listopad 2003 siateczka strasznie brzydka i gęsta, ale przy takiej ilości szczegółów jakąma to auto nie dało się inaczej...
Loozack Napisano 19 Listopad 2003 Napisano 19 Listopad 2003 no rzeczywiście brzydka :D ale mimo wszystko możnaby ją spokojnie przerzedzić, trzymaj się [piwo]
kozioo Napisano 19 Listopad 2003 Autor Napisano 19 Listopad 2003 a mógłbyś zaznaczyć, gdzie możnaby ją przeżedzić?? Ja nie mam pomysłu...
Loozack Napisano 19 Listopad 2003 Napisano 19 Listopad 2003 nie pokazałem ci wszystkich miejsc, ale na tym przykładzie zrozumiesz o co mi chodzi :) no więc wertexy w elipsach bym zweldował, a krawędzie (zaznaczone na czerwono) bym ukrył, wtedy będziesz miał wszędzie czworokąty :) ale to jest tylko teoria, bo w praktyce może się okazać, że siatka się tam sknoci :| ale mam nadzieję, że to się nie stanie :] trzymaj się [piwo]
kozioo Napisano 20 Listopad 2003 Autor Napisano 20 Listopad 2003 Update. Wywaliłem troche poly, dodałem wstępną wersję świateł. Na razie do robienia rowków używam modyfikatora shell:] Dlatego są trochę okrągławe
Loozack Napisano 20 Listopad 2003 Napisano 20 Listopad 2003 hehe, widzę, że już chyba wszyscy mają Maxa 6-stkę :D a mówią, że Polska to biedny kraj :] co do modelu to jest jeszcze trochę niedociągnięć, ale najbardziej mi się rzucił w oczy wklęsły i trochę krzywy dach... no i zderzak przedni jest pogięty przy wlotach... keep working [piwo]
kozioo Napisano 20 Listopad 2003 Autor Napisano 20 Listopad 2003 Dach nie jest wklęsły tego jestem pewien:] To, że jest troche krzywy to dobrze wiem:D
kozioo Napisano 20 Listopad 2003 Autor Napisano 20 Listopad 2003 Acha. I jeszcze jedna sprawa. Czy ktoś ma możę link do tutka o mental rayu?? Za nic nie wiem z czym to sie je, a rendery ze scanlinea wyglądają, tak jak wyglądają... [pomocy]
Bremen Napisano 21 Listopad 2003 Napisano 21 Listopad 2003 Hmm...a ja widze inny blad. Luknij sobie na przednia szybe, a dokladniej na dolna lewa krawedz. zamiast ladnie przylegajacych krewadzi, meshsmooth zaokraglil ci to i teraz wyglada jakby tam jakas dziura byla.
kozioo Napisano 21 Listopad 2003 Autor Napisano 21 Listopad 2003 Różne poprawki. Mam z tym autem jeden problem: jest kilka wersji gt40, a ja wzorując się na zdjęciach cały czas się myle i wychodzi z tego mieszanka różnych modeli:] W tym momencie jest chyba mniej więcej jedna wersja. I hope so:D
klower Napisano 23 Listopad 2003 Napisano 23 Listopad 2003 fajnie ci to idzie. moglbys dac inne ujecie i ze skylightem ? aha i ukryj przy renderce te blueprinty i daj jakis jasniejszy kolor, wtedy bugi wyjda.
kozioo Napisano 24 Listopad 2003 Autor Napisano 24 Listopad 2003 Luuuuuuuuudzie pomóżta..... Niech ktoś łopatologicznie wytłumaczy mi jak używać mental raya. Za nic nie moge uzyskac takich ładnych brazilowskich miękkich cieni:( Obejrzałem sobie videotutka z evermotion.org i nic.... Ta forma przekazu do mnie nie przemawia:/ Albo niech ktoś powie jak sprawić, żeby brazil działał pod szóstką..... Jeszcze raz wielki (i rozpaczliwy) apel do wszystkich o pomoc. Heeeelp meeee.......
Bzyku Napisano 25 Listopad 2003 Napisano 25 Listopad 2003 jesli chodzi o mentala to do sceny dodaj swiatło typu \"omni\" i wyłącz je aby wyeliminować defaultowe swiatło potem dodaj jeszcze swiatło zwane \"skylight\". Włącz w mentalu \"Final Gather\" samples dla testów najlepiej niskie wartosci a jeśli chodzi o wartości min i max Radius to zależy od potrzeb sceny. ale stosunek max/min najlepiej 1/10 np.max 1 min 0.1 i bedzie wszystko działać, testuj i testuj!!
Anonymous Napisano 25 Listopad 2003 Napisano 25 Listopad 2003 Jak wróce do domu to spróbuje:] Dzięki pozdro kozioo
kozioo Napisano 25 Listopad 2003 Autor Napisano 25 Listopad 2003 Dzięki Bzyk :] To działa:D I to nawet tak jak ja chcę [rotfl] Za jakis czas /jeszcze dzisiaj/ dam update z gi
kozioo Napisano 25 Listopad 2003 Autor Napisano 25 Listopad 2003 Pierwszy render z gi... Nadal wole brazila:] Nie wiecie co zrobić, żeby był troche większy kontrast?? Teraz góra troche się zlewa....
Batou Napisano 25 Listopad 2003 Napisano 25 Listopad 2003 http://www.forum3d.kom-net.pl/f3dwork.php?md=sa&id=22 Tutek jest naprawdę świetny, chociaż nie wiem czy będzie ci aktualnie pomocny. Opisuje on głównie mechanizmy działania mental raya. Polecam. http://www.forum3d.kom-net.pl/f3dwork.php?md=sa&id=19 Drugi tutorial również tego samego autora (Adam Guzowski) opisuje proces tworzenia sceny od samych podstaw aż po rendering. Nie wiem czy jest tam coś o mental rayu, ale jest to według mnie druga obowiązkowa pozycja do przeczytania.
kozioo Napisano 25 Listopad 2003 Autor Napisano 25 Listopad 2003 Ten już chyba lepiej wyszedł... Ale to nadal nie to:/
Loozack Napisano 25 Listopad 2003 Napisano 25 Listopad 2003 no tak ogólnie o tym renderze mówię... prawie nic nie widać :|
Falcrum Napisano 25 Listopad 2003 Napisano 25 Listopad 2003 No na tym już coś widać ;D Parę \"malutkich\" niedociągnięć (które napewno sam zauważyłeś), ale modelik bardzo ładny...spox Zrobiłeś felgę ?? (na tym renderku nie za badzo ją widać). Jak tak to daj na nią luknąć... ;) Pozdr
kozioo Napisano 25 Listopad 2003 Autor Napisano 25 Listopad 2003 Zapomniałem dodać, że felga jeszcze nie jest do oceny:] Falcrum, mógłbyś mi powiedzieć dokładniej, gdzie są te niedociągniecia?? Ja mogłem ich po prostu nie zauważyć.
Batou Napisano 25 Listopad 2003 Napisano 25 Listopad 2003 Nie zadurza ta przednia opona?? Powinna być chyba mniejsza bo teraz to zahacza aż o błotnik.
Loozack Napisano 25 Listopad 2003 Napisano 25 Listopad 2003 Kozioooooooooo, kiedy w końcu poprawisz ten przedni zderzak !!!!!! :]
Bzyku Napisano 25 Listopad 2003 Napisano 25 Listopad 2003 zmniejsz wartosci max/min radius to bedzie duzo lepiej widac wyciecia i cień styku opony z podłożem i bedzie cool. A czy przypadkiem wlot czy tez wylot na masce nie powinien byc podwujny??
hac Napisano 25 Listopad 2003 Napisano 25 Listopad 2003 hmm, no sam nie wiem, mam dziwne wrazenie ze ten samochod jest jakis taki pokrzywiony bardzo, ze tak powiem uciupciany :D
kozioo Napisano 27 Listopad 2003 Autor Napisano 27 Listopad 2003 Loozack - Wydaje mi się, że jest dobrze.... Ale jeśli ja czegoś nie widzę, to nie znaczy, że tego nie ma. Więc jakbyś mógł to zaznacz na renderze. PLZ Bzyku - Ten wylot na masce w tej wersji, którą ja robie jest pojedynczy Hac - mi tez sie tak wydaje, dlatego teraz pracuę nad optymalizacją siatki. Na razie nie ma update\'u z tego właśnie powodu. A co do samych postępów to zmieniam metode robienia rowków. Wszystko zespawalem i będe je robił chamferem. Tak jest łatwiej odwzorować te wszystkie krzywizny w tym modelu. A teraz mam pytanie. Czemu w mental ray\'u nie działa mapa typu checker?? Oczywiście jest mi potrzebna do zrobienia świateł, ale niekoniecznie. Taką texturke moge zrobić nawet w paincie:] Ale pytam z ciekawości:D To by było na tyle. Chyba. Najbliższy update jutro, albo w sobote. Narazie nie ma czego pokazywać:]
blood_brother Napisano 27 Listopad 2003 Napisano 27 Listopad 2003 Dziala przynajmniej w kanale displacment tylko nie widac tego w material editorze:|. A w bumpie nie sprawdzalem. Ps. Moglbys zdradzic ustawienia mentala ktore dales do ostatniego renderka???? Pozdro[piwo]
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się