Napisano 18 Listopad 200321 l No tak jak w temacie. Mam już dość hummera, więc robie forda. Bardzo ładne autko:]
Napisano 18 Listopad 200321 l Bardzo ładny samochód i bardzo ładny model. [soczek] ps. Masz krzaki w skrzynce :cool:
Napisano 18 Listopad 200321 l eee no :D niezle :) calkiem niezle sie zapowiada :), czekam na kolejne rendery !!:) ps. myslales juz nad scenerja ? :D:D ja bym proponowal na tle pustyni... :D
Napisano 18 Listopad 200321 l Autor Pionier - lepiej uciekaj. I nie oglądaj się do tyłu. Za tobą podąża śmierć. Zabije. Mam po dziurki w nosie piasku. W zasadzie to dzisiaj sie zastanawiam po co zaczalem robic skorpiona:] A zacząłem go zeby odpocząć od tych klimatów:] A tu kicha:D
Napisano 18 Listopad 200321 l Nieeee!! Tylko nie pustynia!! Dość już mamy pustyń, a w szczególności pustyń w deszczu. Przez te pustynie mam pustynie w głowie przed jutrzejszym sprawdzianem z Polaka. Protestuję :P
Napisano 19 Listopad 200321 l ehh, wspaniałe auto :) ile to ja się nim najeździłem w Gran Turismo :D mam do niego spory sentyment więc jak je sknocisz to... :] ale sądząc po tym co teraz zobaczyłem, to wątpię, żebyś go sknocił :) tylko jak możesz to daj zbliżenie na przedni zderzak, bo mam wrażenie, że mnie tam jakieś nierówności kłują w oczy :| no i o siateczkę standardowo bym prosił :) trzymaj się [piwo] P.S. ja to ostatnio w gębie miałem PUSTYNIĘ rano po tym, jak dzień wcześniej żeśmy z kumplami zatopili w sobie pewną \"łódkę\" (loading... 3%... gul, gul... 27%... gul, gul, gul... 79%... gul, gul... 100% complete, blur enabled :))
Napisano 19 Listopad 200321 l Kazioo a ciebie pochwalam, pochwalam jak narazie bardzo łądnie .. Pochwal nam się jak to zrobiłeś i pokaż siateczkę :D
Napisano 19 Listopad 200321 l no wiec tak powiem Kozioo hummerem pokazałeś na co cie stać a wiec koniec dla ciebie taryfy ulgowej :P (możecie napisać ze takiej niebyło :P ) wiec narazie masz strasznie duzo błedów w samochodziku ale naszcaście lekkich ;) jednak jak je poprawisz bedie dużo lepiej chodzi mi o wszelkie otwory i zagłebienia w samochodzie ale reszta wydaje sie ok wiec czekam na dalszy rozwój pracy [piwo]
Napisano 19 Listopad 200321 l Originally posted by Loozack ...(loading... 3%... gul, gul... 27%... gul, gul, gul... 79%... gul, gul... 100% complete, blur enabled :)) [lol2] [lol2] [lol2] [lol2] [lol2] [lol2] nie moge hehehehe:) kozioo uciekne sowim FW :] a Ty jak skonczysz ten samochodzik to moze mnie dogonisz :) a jak juz dogonisz to mam dla Ciebie bombe :D
Napisano 19 Listopad 200321 l Autor siateczka strasznie brzydka i gęsta, ale przy takiej ilości szczegółów jakąma to auto nie dało się inaczej...
Napisano 19 Listopad 200321 l no rzeczywiście brzydka :D ale mimo wszystko możnaby ją spokojnie przerzedzić, trzymaj się [piwo]
Napisano 19 Listopad 200321 l Autor a mógłbyś zaznaczyć, gdzie możnaby ją przeżedzić?? Ja nie mam pomysłu...
Napisano 19 Listopad 200321 l nie pokazałem ci wszystkich miejsc, ale na tym przykładzie zrozumiesz o co mi chodzi :) no więc wertexy w elipsach bym zweldował, a krawędzie (zaznaczone na czerwono) bym ukrył, wtedy będziesz miał wszędzie czworokąty :) ale to jest tylko teoria, bo w praktyce może się okazać, że siatka się tam sknoci :| ale mam nadzieję, że to się nie stanie :] trzymaj się [piwo]
Napisano 20 Listopad 200321 l Autor Update. Wywaliłem troche poly, dodałem wstępną wersję świateł. Na razie do robienia rowków używam modyfikatora shell:] Dlatego są trochę okrągławe
Napisano 20 Listopad 200321 l hehe, widzę, że już chyba wszyscy mają Maxa 6-stkę :D a mówią, że Polska to biedny kraj :] co do modelu to jest jeszcze trochę niedociągnięć, ale najbardziej mi się rzucił w oczy wklęsły i trochę krzywy dach... no i zderzak przedni jest pogięty przy wlotach... keep working [piwo]
Napisano 20 Listopad 200321 l Autor Dach nie jest wklęsły tego jestem pewien:] To, że jest troche krzywy to dobrze wiem:D
Napisano 20 Listopad 200321 l Autor Acha. I jeszcze jedna sprawa. Czy ktoś ma możę link do tutka o mental rayu?? Za nic nie wiem z czym to sie je, a rendery ze scanlinea wyglądają, tak jak wyglądają... [pomocy]
Napisano 21 Listopad 200321 l Hmm...a ja widze inny blad. Luknij sobie na przednia szybe, a dokladniej na dolna lewa krawedz. zamiast ladnie przylegajacych krewadzi, meshsmooth zaokraglil ci to i teraz wyglada jakby tam jakas dziura byla.
Napisano 21 Listopad 200321 l Autor Różne poprawki. Mam z tym autem jeden problem: jest kilka wersji gt40, a ja wzorując się na zdjęciach cały czas się myle i wychodzi z tego mieszanka różnych modeli:] W tym momencie jest chyba mniej więcej jedna wersja. I hope so:D
Napisano 23 Listopad 200321 l fajnie ci to idzie. moglbys dac inne ujecie i ze skylightem ? aha i ukryj przy renderce te blueprinty i daj jakis jasniejszy kolor, wtedy bugi wyjda.
Napisano 24 Listopad 200321 l Autor Luuuuuuuuudzie pomóżta..... Niech ktoś łopatologicznie wytłumaczy mi jak używać mental raya. Za nic nie moge uzyskac takich ładnych brazilowskich miękkich cieni:( Obejrzałem sobie videotutka z evermotion.org i nic.... Ta forma przekazu do mnie nie przemawia:/ Albo niech ktoś powie jak sprawić, żeby brazil działał pod szóstką..... Jeszcze raz wielki (i rozpaczliwy) apel do wszystkich o pomoc. Heeeelp meeee.......
Napisano 25 Listopad 200321 l jesli chodzi o mentala to do sceny dodaj swiatło typu \"omni\" i wyłącz je aby wyeliminować defaultowe swiatło potem dodaj jeszcze swiatło zwane \"skylight\". Włącz w mentalu \"Final Gather\" samples dla testów najlepiej niskie wartosci a jeśli chodzi o wartości min i max Radius to zależy od potrzeb sceny. ale stosunek max/min najlepiej 1/10 np.max 1 min 0.1 i bedzie wszystko działać, testuj i testuj!!
Napisano 25 Listopad 200321 l Autor Dzięki Bzyk :] To działa:D I to nawet tak jak ja chcę [rotfl] Za jakis czas /jeszcze dzisiaj/ dam update z gi
Napisano 25 Listopad 200321 l Autor Pierwszy render z gi... Nadal wole brazila:] Nie wiecie co zrobić, żeby był troche większy kontrast?? Teraz góra troche się zlewa....
Napisano 25 Listopad 200321 l http://www.forum3d.kom-net.pl/f3dwork.php?md=sa&id=22 Tutek jest naprawdę świetny, chociaż nie wiem czy będzie ci aktualnie pomocny. Opisuje on głównie mechanizmy działania mental raya. Polecam. http://www.forum3d.kom-net.pl/f3dwork.php?md=sa&id=19 Drugi tutorial również tego samego autora (Adam Guzowski) opisuje proces tworzenia sceny od samych podstaw aż po rendering. Nie wiem czy jest tam coś o mental rayu, ale jest to według mnie druga obowiązkowa pozycja do przeczytania.
Napisano 25 Listopad 200321 l No na tym już coś widać ;D Parę \"malutkich\" niedociągnięć (które napewno sam zauważyłeś), ale modelik bardzo ładny...spox Zrobiłeś felgę ?? (na tym renderku nie za badzo ją widać). Jak tak to daj na nią luknąć... ;) Pozdr
Napisano 25 Listopad 200321 l Autor Zapomniałem dodać, że felga jeszcze nie jest do oceny:] Falcrum, mógłbyś mi powiedzieć dokładniej, gdzie są te niedociągniecia?? Ja mogłem ich po prostu nie zauważyć.
Napisano 25 Listopad 200321 l Nie zadurza ta przednia opona?? Powinna być chyba mniejsza bo teraz to zahacza aż o błotnik.
Napisano 25 Listopad 200321 l zmniejsz wartosci max/min radius to bedzie duzo lepiej widac wyciecia i cień styku opony z podłożem i bedzie cool. A czy przypadkiem wlot czy tez wylot na masce nie powinien byc podwujny??
Napisano 25 Listopad 200321 l hmm, no sam nie wiem, mam dziwne wrazenie ze ten samochod jest jakis taki pokrzywiony bardzo, ze tak powiem uciupciany :D
Napisano 27 Listopad 200321 l Autor Loozack - Wydaje mi się, że jest dobrze.... Ale jeśli ja czegoś nie widzę, to nie znaczy, że tego nie ma. Więc jakbyś mógł to zaznacz na renderze. PLZ Bzyku - Ten wylot na masce w tej wersji, którą ja robie jest pojedynczy Hac - mi tez sie tak wydaje, dlatego teraz pracuę nad optymalizacją siatki. Na razie nie ma update\'u z tego właśnie powodu. A co do samych postępów to zmieniam metode robienia rowków. Wszystko zespawalem i będe je robił chamferem. Tak jest łatwiej odwzorować te wszystkie krzywizny w tym modelu. A teraz mam pytanie. Czemu w mental ray\'u nie działa mapa typu checker?? Oczywiście jest mi potrzebna do zrobienia świateł, ale niekoniecznie. Taką texturke moge zrobić nawet w paincie:] Ale pytam z ciekawości:D To by było na tyle. Chyba. Najbliższy update jutro, albo w sobote. Narazie nie ma czego pokazywać:]
Napisano 27 Listopad 200321 l Dziala przynajmniej w kanale displacment tylko nie widac tego w material editorze:|. A w bumpie nie sprawdzalem. Ps. Moglbys zdradzic ustawienia mentala ktore dales do ostatniego renderka???? Pozdro[piwo]
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto