Skocz do zawartości

pojazd 3D: Ford gt 40 - koniec


kozioo

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 275
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Pionier - lepiej uciekaj. I nie oglądaj się do tyłu. Za tobą podąża śmierć. Zabije. Mam po dziurki w nosie piasku. W zasadzie to dzisiaj sie zastanawiam po co zaczalem robic skorpiona:] A zacząłem go zeby odpocząć od tych klimatów:] A tu kicha:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ehh, wspaniałe auto :) ile to ja się nim najeździłem w Gran Turismo :D mam do niego spory sentyment więc jak je sknocisz to... :] ale sądząc po tym co teraz zobaczyłem, to wątpię, żebyś go sknocił :) tylko jak możesz to daj zbliżenie na przedni zderzak, bo mam wrażenie, że mnie tam jakieś nierówności kłują w oczy :| no i o siateczkę standardowo bym prosił :)

trzymaj się [piwo]

P.S. ja to ostatnio w gębie miałem PUSTYNIĘ rano po tym, jak dzień wcześniej żeśmy z kumplami zatopili w sobie pewną \"łódkę\" (loading... 3%... gul, gul... 27%... gul, gul, gul... 79%... gul, gul... 100% complete, blur enabled :))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no wiec tak powiem Kozioo hummerem pokazałeś na co cie stać a wiec koniec dla ciebie taryfy ulgowej :P (możecie napisać ze takiej niebyło :P )

 

wiec narazie masz strasznie duzo błedów w samochodziku ale naszcaście lekkich ;) jednak jak je poprawisz bedie dużo lepiej

chodzi mi o wszelkie otwory i zagłebienia w samochodzie

 

ale reszta wydaje sie ok

wiec czekam na dalszy rozwój pracy

[piwo]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Originally posted by Loozack

...(loading... 3%... gul, gul... 27%... gul, gul, gul... 79%... gul, gul... 100% complete, blur enabled :))

 

[lol2] [lol2] [lol2] [lol2] [lol2] [lol2] nie moge hehehehe:)

 

kozioo uciekne sowim FW :] a Ty jak skonczysz ten samochodzik to moze mnie dogonisz :) a jak juz dogonisz to mam dla Ciebie bombe :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie pokazałem ci wszystkich miejsc, ale na tym przykładzie zrozumiesz o co mi chodzi :)

 

no więc wertexy w elipsach bym zweldował, a krawędzie (zaznaczone na czerwono) bym ukrył, wtedy będziesz miał wszędzie czworokąty :) ale to jest tylko teoria, bo w praktyce może się okazać, że siatka się tam sknoci :| ale mam nadzieję, że to się nie stanie :]

trzymaj się [piwo]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe, widzę, że już chyba wszyscy mają Maxa 6-stkę :D a mówią, że Polska to biedny kraj :]

co do modelu to jest jeszcze trochę niedociągnięć, ale najbardziej mi się rzucił w oczy wklęsły i trochę krzywy dach... no i zderzak przedni jest pogięty przy wlotach...

keep working [piwo]

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Różne poprawki. Mam z tym autem jeden problem: jest kilka wersji gt40, a ja wzorując się na zdjęciach cały czas się myle i wychodzi z tego mieszanka różnych modeli:] W tym momencie jest chyba mniej więcej jedna wersja. I hope so:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Luuuuuuuuudzie pomóżta..... Niech ktoś łopatologicznie wytłumaczy mi jak używać mental raya. Za nic nie moge uzyskac takich ładnych brazilowskich miękkich cieni:( Obejrzałem sobie videotutka z evermotion.org i nic.... Ta forma przekazu do mnie nie przemawia:/ Albo niech ktoś powie jak sprawić, żeby brazil działał pod szóstką..... Jeszcze raz wielki (i rozpaczliwy) apel do wszystkich o pomoc. Heeeelp meeee.......

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesli chodzi o mentala to do sceny dodaj swiatło typu \"omni\" i wyłącz je aby wyeliminować defaultowe swiatło potem dodaj jeszcze swiatło zwane \"skylight\". Włącz w mentalu \"Final Gather\" samples dla testów najlepiej niskie wartosci a jeśli chodzi o wartości min i max Radius to zależy od potrzeb sceny. ale stosunek max/min najlepiej 1/10 np.max 1 min 0.1 i bedzie wszystko działać, testuj i testuj!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.forum3d.kom-net.pl/f3dwork.php?md=sa&id=22

 

Tutek jest naprawdę świetny, chociaż nie wiem czy będzie ci aktualnie pomocny. Opisuje on głównie mechanizmy działania mental raya. Polecam.

 

 

http://www.forum3d.kom-net.pl/f3dwork.php?md=sa&id=19

 

Drugi tutorial również tego samego autora (Adam Guzowski) opisuje proces tworzenia sceny od samych podstaw aż po rendering. Nie wiem czy jest tam coś o mental rayu, ale jest to według mnie druga obowiązkowa pozycja do przeczytania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No na tym już coś widać ;D

Parę \"malutkich\" niedociągnięć (które napewno sam zauważyłeś), ale modelik bardzo ładny...spox

 

Zrobiłeś felgę ?? (na tym renderku nie za badzo ją widać). Jak tak to daj na nią luknąć... ;)

 

Pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Loozack - Wydaje mi się, że jest dobrze.... Ale jeśli ja czegoś nie widzę, to nie znaczy, że tego nie ma. Więc jakbyś mógł to zaznacz na renderze. PLZ

 

Bzyku - Ten wylot na masce w tej wersji, którą ja robie jest pojedynczy

 

Hac - mi tez sie tak wydaje, dlatego teraz pracuę nad optymalizacją siatki. Na razie nie ma update\'u z tego właśnie powodu.

 

A co do samych postępów to zmieniam metode robienia rowków. Wszystko zespawalem i będe je robił chamferem. Tak jest łatwiej odwzorować te wszystkie krzywizny w tym modelu.

A teraz mam pytanie. Czemu w mental ray\'u nie działa mapa typu checker?? Oczywiście jest mi potrzebna do zrobienia świateł, ale niekoniecznie. Taką texturke moge zrobić nawet w paincie:] Ale pytam z ciekawości:D

To by było na tyle. Chyba. Najbliższy update jutro, albo w sobote. Narazie nie ma czego pokazywać:]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności