Skocz do zawartości

pojazd 3D: Ford gt 40 - koniec


kozioo

Rekomendowane odpowiedzi

Prędkość renderingu?? Całkiem dobra na moim sprzęcie (aktualnie mam niestety \"tylko\" 512 mb ramu) ten przekrzywiony render robił się jakies 25 minut. W ustawieniach jest final gather samples - 1000 i antialaising 1-16. Mnie osobiście do mentala przekonała kaustyka:] Cały czas robie jakies kulki i czajniki o sobie renderuje:D

 

PS: forda robie w maxie 6.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 275
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Kozioo, co do bumpa na reflektorze to mam strasznie nowatorski pomysł... bardzo pracochłonny ale efekt jest niesamowity... chyba aż to opatentuję... zrób w PS GIFa z białym tłem... a teraz skup się... .... najważniejsza część... narysuj na nim - uwaga, uwaga - czarną pionową kreskę... a w material editorze ustaw tylko tilling :) cholera, jak ja to wymyśliłem [hmmm][lol2];);):)

 

pozdrawiam [piwo]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Loozack- nagroda nobla w dzidzinie rozwoju techniki i sztuki elektronicznej jest twoja:D:D Po prostu jeszcze dzisiaj rozwalam łużko i robie z desek ołtarz z wydrukowanym Twoim avatarem na honorowym miejscu:] A tak na serio, to myślałem o jakimś bardziej skomplikowanym bumpie, np z logiem forda na środku... Ale twój pomysł chyba nakieruje mnie na inną drogę:]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Męcze się z materiałami wnętrza:( Ktoś może wie jak zrobić materiał skóry?? Potrzebna mi do foteli, które oczywiście będe robił od nowa, jeśli tylko znajde troche czasu. Co do tego szarego obicia, to chyba zostanie. Fordy gt40 nie miały zbyt luksusowego wnętrza:] Tak samo jak ta plastikowa deska rozdzielcza. Jeszcze raz prosze o pomoc z materiałem skóry. PLZ

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko zależy od rodzaju skóry i efektu jaki chcesz uzyskać. Metodą prób i błędów można do wszystkiego dojść. Nois rzeczywiście dobrze się sprawdza, ale jak będziesz chciał pokazać wnętrze dokładniej to bez użycia standardowej (nie proceduralnej) tekstury się raczej nie obędzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę, że to już koniec modelingu samej bryły auta. Teraz dodam jakieś wycieraczki, wlew paliwa, moze w ońcu uda mi się zrobić dobre fotele (to jest prawdziwe wyyzwanie:]). Powoli zaczynam myśleć nad jakimś otoczeniem. Myślę i myślę i nie mam pomysłu:/ No i jeszcze materiał na felgach. Teraz dałem materiał chromu, i nie wygląda to najlepiej:/ Chyba powrócę do poprzedniego. Tak więc:

- Prosze o pomysły na otoczenie

- jaki materiał dać na felgi

- czy jest jakis tutek o robieniu foteli w 3d?? [rotfl]

- Jakie dać malowanie (oprócz żółtego:D)

- i jeszcze jakby były zastrzeżenia co do bryły auta. Jeżeli nie będzie to welduje vertexy i zaczynam robić rzeczy asymetryczne (chyba tylko wlew paliwa)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Pablo. Co do organiki to nie wiem:/ Następna pracka, to już raczej nie będzie auto, myśle o jakiejś wizualizacji mieszkania/domu. Chciałby się pobawić materiałami i światłem. Organika... Ja nawet nic żywego nie potrafie narysować na kartce, a co tu mówić o modelowaniu:D Ale sie zastanowie i moze spróbuje. W końcu co mi szkodzi?? Ale na razie kończe forda i hummerka tez bym chciał skończyć no i jeszcze ten nioeszczęsny skorpion, który podobno wygląda jak wycieraczki (pozdro Loozack :])... Tyle do zrobienia a tak mało czasu... Jakbyście nie wiedzieli to oficjalnie właśnie uczę się chemii i matmy i WOK\'u na sprawdziany:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe [piwo] co do Forda to zmniejsz opony, bo prawie nachodzą na nadkole, z resztą już milion osób ci to pisało :P no i zgadzam się z Pablo, że idzie ci coraz lepiej, tak trzymaj :D a te chromowane felgi to nawet fajne :) może narazie takie zostaw, najwyżej później je zmienisz jak dojdzie otoczenie (wtedy dopiero będzie się miało co odbijać)

pozdrawiam [piwo]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodałem pierwsze szczegoly. Jutro będe się męczył z wycieraczką. Jedną:] I takimi śmiesznymi częściami silnika, które wystają z tyłu (taka półeczka pod szybą). Tym razem render 800x600, co by było widać bieżnik na oponach. Przyznaje - jest dziwny:D

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba już mniej więcej ujarzmiłem to całe hdri. Tylko nie wiem, czy warto było się męczyć:/ Zaraz jeszcze dam render tyłu, tylko musi się wyrenderować. I żeby nikt nie posądził mnie o plagiat. Wycieraczka został zrobiona przez Pg a ja z niej korzystam. Tylko jest troche zmieniona. Bardziej niż trochę:]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i tył. Wg mnie te rendery z hdri wyglądają beznadziejnie. Wszystko jest jakies krzywe i do kitu. Wracam do skylighta i białego plane\'a nad modelem. I dalej myślę nad otoczeniem. Jak macie jakieś pomysły to się podzielcie. :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dynamiczny samochód potrzebuje dynamicznej scenki. Mógłbyś go umieścić np. na jakiejś wąskiej drodze na skarpie (w tle morze), albo na terenie jakiejś elektrowni wiatrowej lub słonecznej.

Jak wpadnie mi do głowy jakiś bardziej oryginalny pomysł to napiszę.

 

ps. Model bardzo fajny (to już wiesz) tylko te opony :|. No i ten materiał na felgach mi troszkę nie pasuje.

 

[soczek]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pomysł z kawiarenką chwycił:] Dzięki beeper. Co do sceny dynamicznej to też ciągnie i to mocno, ale na razie zabrałem się za \"statyczną\". Pierwszy render. Sciana jeszcze sie zmieni, zastanawiam sie, czy nie zrobić jakiegoś wewnętrrznego placyku, czy czegoś w tym stylu. Jeszcze pomyśle. A co do klimatu to nie wiem, czy górski:/ Bardziej ciągnie mnie do toskanii, ciepłych kolorków. Mniej więcej takich jak w scence felava. To chyba na tyle. Znowu przez maxa nie zrobiłem lekcji:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę, że w około 95%, bo zawsze znajdzie się coś, o czym zapomniałem:] Albo coś co przeoczyłem, a szanowni forumowicze mi to wytkną:D A tak na serio, dopuki praca jest w wip-ie, to nic nie jest skończone. Ale ze mnie filozof:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proponowałbym zrobienie tego krawężnika i tych kamieni przy budynku chamferbox`em. Są one co prawda nieregularne, ale krawędzie mają za ostre. Być może tekstura to poprawi, ale aktualnie wygląda to tak jakby ktoś poustawiał pod rząd jakieś kartony (albo coś w tym stylu).

[czepiam się :D]

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:D Nie, to dlatego, że nie ustawiłem opcji 2-sided dla material override. Ale efekt jest:]

Co do chodnika to załatwie go bumpem albo displacem. Teraz myśle gdzie dodać jakies drzwi o okna, tak, żeby nie trzeba było modelować wnętrza:) A przynajmniej nie za dużo. Teraz idem spać. zzzzz.z.zzzz........zzzzz

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodałem stoliki i krzesla. Mam nadzieję, że trzymam proporcje:] Zrobiłem sobie nawet takiego boxa o wysokości człowieka:D Dalej sie zastanawiam gdzie dać te drzwi i okna:/ I jak ukryć pustą przestrzen za nimi:)

Co do krawężników do w gdańsku a konkreteniej na kawałku ulicy Grunwaldzkiej są mniej więcej takie wysokie krawężniki:]

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności