Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Oto render z materiałami. Nie są wybitne. Render trwał 1 godzine. Czyli za dużo:] Chyba trochę przebuduję scenerię. Usunę tą scianę z lewej strony i przedłuże tą równoległą do drogi. Będe musiał dodać więcej stolików, ale będą one bez meshsmootha. DOF załatwi wszystko:] Krawężniki rzeczywiście \"wtopie\" w asfalt. Jutro też wywale te modelowane płytki chodnikowe i zastąpie je plane\'m z bumpem. No i myśle nad podłożem pod stolikami. Dobra. Teraz pora spać. Szkoła czeka... Ale jeszcze tylko 2 dni:]

  • Odpowiedzi 275
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

świetnie się zapowiada :D szkoda tylko, że te krawężniki wszystkie są takie same, to znaczy mają identyczną teksturkę... no ale, jak sam napisałeś, to jest WIP, a więc nic nie jest tak naprawdę ukończone :]

trzymaj się [piwo]

Napisano

Kolejny update. \"Otworzyłem\" całość, czyli po prostu wywaliłem ściane i dodałem więcej stolików:] Teraz całość wygląda trochę pusto, ale jak dodam jakies drzwi i okna to się zmieni. Drzewko nadal jest maxowe, ale niedługo wygeneruje sobie lepsze:D Musze potrenować, bo ostatnio zrobiłęm drzewko, ktore miało prawie 2,5 mln poly. Texturka na kamieniach się zmieni, a w zasadzie dam po prostu jakiegos uvw mapa na cały krawężnik. To by było na tyle. C&C are desired:]

Napisano

No i zmiany. Pierwszą jest nowa nazwa tematu:] Uważam, że to już jest scena, a że głównmą rolę gra autko to inna sprawa :P Jak wam się to podoba??

Napisano

Coraz lepiej. Tylko powiedz mi jedno. Czy jest w końcu na tym renderze ta ściana, czy jej niema?? Bo trudno się zorientować. Lepiej jak by jej niebyło.

 

Ps. Proponuję obniżyć i odsunąć kamerę, oraz dać jej wąskokątny obiektyw.

Napisano

Tam już nie ma ściany!! Tam jest pusto:] Coś za tym będzie, ale jeszcze myśle, co. A co do zmiany obiektywu to coś próbowałem, ale całość traci głębie. Nawet nie czekałem do końca renderu:/ Na razie szukam jakiegoś zdjęcia podobnego kolorystyczno-tonacyjnie, żeby popatrzeć jak mają wyglądać texturki. Jak coś zmienie to dam update.

Napisano

Co to jest to czarne pod parasolami??

Materiał na krawężnikach nie sprawdza się za dobrze. Z kolei ten sam materiał na kamieniach od budynku wygląda bardzo fajnie.

 

Ps. Miałbym pewne zastrzeżenia co do nazwy tematu :/.

 

:edit:

A jednak miałeś rację z tą kamerą. Dobra kompozycja.

 

Napisano

To czarne pod parasolami to prawdopodobnie cień, albo słupek od parasola:] Materiał na krawężnikach zmienie, a ten na komieniach zostawie. Temat mogę zmienić, panie moderatorze:D Z powrotem na pojazd3d: ford gt40??

Napisano

Coś się bawiłem z hdri i wyszło coś, co już wygląda:] Jedna wersja będzie na białym tle, więc tez wykorzystam w tym ampy hdri. A otoczeniem zajme się juz jutro, bo od 7 jestem na nogach i przestaje kontaktować:]

Napisano

Według mnie ujęcie jest dobre. Ewentualnie mógłbyś ciutkę pochylić kamerkę w lewo. Myślę, że te wrażenie małej skali wynika z niedopracowanie sceny (materiały, światełko). To wip także wszystko jest jeszcze do zrobienia. Jak na razie mi się podoba.

Ps. Popraw ustawienia w renderingu, bo te ziarno trochę dziwnie wygląda.

Napisano

Otoczenie + auto. Wywaliłem chwilowo DOFa, bo za długo to trwało:] I dodałem żółte pasy na karoserii:] I darmowe drzwi, i chyba coś jeszcze, ale nie pamietam:)

Napisano

Nie pasują mi tu te żółte pasy. Dałbym je jasno szare. Albo zmieniłbym lakier na jasno srebrny z ciemno szarymi pasami.

Otoczenie jest jeszcze zbyt mało szczegółowe. Przydali by się jacyś ludzie siedzący przy tych stolikach (mogą być postacie z posera), jakieś lampy przy drodze, zabrudzenia na ścianie budynku, ładne krajobraz na backgroundzie itp. Ten słupek z kamienia na ścianie budynku psuje kompozycję. Usuń go i zrób ładniejszy materiał asfaltu.

Bardzo ładnie by tu pasował panoramiczny format.

 

To są oczywiście tylko moje propozycje. Ogólnie obrazek nabiera wyrazu. Czekam na więcej.

Napisano

te paski chyba są zbyt jaskrawe w porównaniu to tego pięknego niebieskiego lakieru :D no i jakoś zaciemno wyszło pod autem i przy kołach :|

a za stolikami brakuje jakiejś darmowej zieleni :)

Napisano

Już odnalazłem płytki ze zdjęciami, więc jutro prawdopodobnie dodam tło. Te kamienie \"pionowe\" wywale, mape asfaltu na razie dałem standartową, wiec dlatego wygląda jak wygląda:] Z laierem mogę powalczyć, a co do oświetlenia, to zastanawiam się nad użyciem tylko i wyłącznie skylighta z hdri. Czyli chyba wywale to omni. \"Darmowa zieleń\" - jestem w trakcie rozgryzania jakiegoś tree generatora:) Jutro może jeszcze dodam takie prefinalne rendery na białym planie.

 

PS: mapka hdri to jest beachprobe. Do ściągniecia na stronie głównej max3d.pl

Napisano

Updejcik. Wojowałem z oświetleniem i materiałami, doszedłem do czegoś takiego. Troche brzydki kolor lakieru, ale to się zmieni. Zaraz zabiore się za modelowanie lampy, tka jak proponował Batou. Jakbyście mieli jakieś jeszcze propozycje to walcie śmiało. Co do brudzenia, to to ma być raczej schudna czysta uliczka, więc dodam może jakiś stylowy śmietnik:] Powiedzcie czy oświetlenie gra z tłem, bo ja juz tyle na to patrze,. ze nie wiem...

Napisano

Ogólnie obrazek podoba mi się. Wiem co chcesz osiągnąć i jak ci się to uda będzie naprawdę bardzo fajnie [soczek].

Obrazek musisz koniecznie rozjaśnić.

 

Pozwolę sobie zamieścić moją wersję kolorystyczną. Mam nadzieję, że się nieobrazisz. Robiona na szybko, także dużo jej brakuje.

Oczywiści sam zrobisz jak będziesz chciał. Ja tylko podaję przykład.

Napisano

o zesz Panie Moderator bardzo fajnie to wyglada :) Kozioo zrob tak samo :], pamietaj ze obrazek mozesz podrasowac w PS i oszczedzisz sobie duzo roboty a i efekt moze byc znacznie lepszy niz czysto z 3D :).

 

Pozdrawiam

Napisano

Mi też się bardziej podoba to co zrobił Batou:] Do mniej więcej takiego efektu dąże, właśnie poznaje Combustiona, bo podobno fajne rzeczy można w nim zrobić:) Nie mam czasu na zmieny (święta....) więc coś wrzucę najwcześniej jutro.

Napisano
Originally posted by Pionier

don_filippo blad :]

 

Ehhh. A ja myślę, że nie błąd... Sztuką jest zrobienie pracki 3d, której nie trzeba podrasować w 2d. Wszak w ten sposób się rozwijamy w dziedzinie oświetlenia i takich różnych pierdół.

Napisano

spoko nie che sie klocic :) chodzi mi o to ze niekiedy trzeba wspomoc sie 2D bo:

1. efekt bedzie lepszy niz w 3D

2. efekt osiagniesz szybciej niz w 3D (nie mowiac juz o efektach w animacji)

3. efekt jest nie osiagalny w 3D a jezli da sie go osiagnac to jest bardzo ciezko..

 

Pozdrawiam.

Napisano

Takie coś renderuje się jakieś 40 minut do godziny. Zależy od roznych ustawien, czy jest cos jeszcze odpalone, itp. A na sprzęcie:

P4 2,4ghz; 512 mb ddr 333mhz; gf4 4200 (softquadro)

 

Co do dyskusji, to uważam, ze zawsze należy szukać najprostszego rozwiązania:]

Napisano

don_filippo : Kiedyś uważałem tak samo jak Ty. Ale zmieniłem zdanie, bo tak jak napisał sikham liczy się efekt. Nieważne czy coś jest namalowane, narysowane czy zrobione w 2d bądź w 3d. Liczy się tylko to czy poczujesz coś oglądając czyjąś pracę czy nie poczujesz nic. Pozbawiając się możliwości retuszu, sztucznie ograniczasz swoją twórczość. Po co?

Ps. Sorry kozio za offtopic

Napisano

Czemu nikt nie komentuje ??

 

Daj jakiś supersampling na teksturę gazety, bo teraz nie wygląda to za dobrze. Wersja podretuszowana jest trochę lepsza, pracuj dalej. Moje zdanie już zresztą znasz. Niech się inni wypowiedzą.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności