soda Napisano 27 Maj 2007 Napisano 27 Maj 2007 Witam! Po dlugiej nieobecnosci znowu zabralem sie do pracy:] Przylaczylem sie do grupy robiacej animacje Mystery of Albesila. Jesli ktos bylby chetny wspomoc projekt to serdecznie zapraszam. Robimy narazie LOpoly na potrzeby animatika. Teraz troszke o postaci guardsmana 7192 poligony textur bedzie kilka, bo tutaj liczy sie zgodnosc detalu i dopasowanie odpowiednio map. Glowa w ZBrushu jeszcze nieskonczona, praktycznie prawa polowa tylko jest. Probowalem zrzucic normalmapy w zmaperze, ale jak wlaczam zmappera w zbrushu3 to wywala mi sie program. Moze ktos mial podobny problem?? Zalezy mi na zrzuceniu normalmap w ZBrushu. Przypuszczam, ze Zmapper dedykowany jest do nizszej wersji i dlatego sie wykrzacza. Pierwszy raz dodaje detale w Zbrushu i potrzebuje rad wskazowek itp. Praca rezlizowana na potrzeby projektu Mystery of Albesila: http://www.albesila.bo.pl Koncept autorstwa 3nasty_jezus portfolio http://3nasty.livejournal.com/
Cruzh3r Napisano 27 Maj 2007 Napisano 27 Maj 2007 Jak zwykle super sculpt i postać. Diffuse dorobisz czy ci ludzie od konceptów? btw: psychole jacyś robili makiety do tego projektu:). Ekipe już całkiem sporą zebraliście. W takim składzie projekt całkiem realny. pozdro
soda Napisano 27 Maj 2007 Autor Napisano 27 Maj 2007 Chyba sam wszystko zrobie. Narazie plan to diffuse, normal, specular i jeszcze moze cos wyskoczy. Konepty sa fajne i zapraszam do wspolpracy :]
Owen Napisano 27 Maj 2007 Napisano 27 Maj 2007 swietna postać, uwielbiam takie klimaty :) pokaż siatke
briz Napisano 28 Maj 2007 Napisano 28 Maj 2007 trochę ten ludek wygląda nieproporcjonalnie, brakuje mu zresztą szyi twarz jest super :)
KLICEK Napisano 28 Maj 2007 Napisano 28 Maj 2007 Postac rewelka :) proporcje superowe bardzo fajnie wyglada nic tylko czekac na texe :D
soda Napisano 28 Maj 2007 Autor Napisano 28 Maj 2007 KLICEK lepiej pogadajmy o ZBrushu i Zmapperze jak zrzucic normale w ZBrushu :] Jak mozesz to tu albo na gg. Mi sie wykrzacza ZBrush 3 jak wlaczam Zmappera i mam bol bo stoje w miejscu. Jestem Ciekaw czy to niezgodnosc wersji czy cos zle robie. Pozdrawiam, soda
Bruneq Napisano 28 Maj 2007 Napisano 28 Maj 2007 zrob normale w maxie! ludzie mowia ze max wypala lepsze normale niz ZB!
soda Napisano 28 Maj 2007 Autor Napisano 28 Maj 2007 Widzisz robie pierwszy raz detale w Zbrush i nie wiem tego. Z tego co wiem ZBrush robi wieksze mapy (4096x4096), wiec juz powinno byc lepiej niz w 3dstudio. Super szczegolowej siatki (3mil poligonow) nie da sie zaimportowac do 3dstudio wiec masz kolejna strate na jakosci. Wiecej przemawia wg mnie za tym, zeby wypalic normale w ZBrushu. Porownaj te glowy ktore zamiescilem w pierwszym poscie.... to wlasnie normale w maxie robione. Moim zdaniem znikla duza czesc detalu. Tylko powiedzcie mi czy dziala komus Zmapper w ZBrushu 3?? Czy ktos wypalal np. w ZBrushu 2 i czy dzialal zmapper?? Brak mi wiedzy w tym kierunku i dlatego prosze o Wasza pomoc:]
KLICEK Napisano 28 Maj 2007 Napisano 28 Maj 2007 Soda pisze do Ciebie ale nie odpisujesz :) Zmapper z 2jki nie działa w 3ojce trzeba czekac na nowego Bruneq zb z zmapperem wypala rownie ładne normalne, zaryzykował bym stwierdzenie ze nawet ładniejsze wszystko zalezy od ustawien ;)
soda Napisano 28 Maj 2007 Autor Napisano 28 Maj 2007 Sorki KLICEK jestem w pracy:P bede po 15 wiec bede krzyczal do Ciebie:] Dzieki za zainteresowanie. No wlasnie tak myslalem ze chodzi o niezgodnosc wersji zbrusha z zmapperem.
KLICEK Napisano 28 Maj 2007 Napisano 28 Maj 2007 zapisz najwyzszy i najnizszy level, zrob projektion normal w zb2 - zmapperem
Mroyik2006 Napisano 28 Maj 2007 Napisano 28 Maj 2007 sorki... ale musze to powiedzieć... wszystko jest oki ale mi się całościowo nie podobna
Gość Marioza Napisano 28 Maj 2007 Napisano 28 Maj 2007 świetna postać, twarzyczka bombowa, zb3 daje czadu, resztę juz znasz z gg :)
Levus Napisano 28 Maj 2007 Napisano 28 Maj 2007 Mocna sprawa! Mi się podobuje:) EDIT: właśnie obczaiłem, że Klicek wyżej to samo miał na myśli, ale jakby co to zostawiam opis: Na zmappera i z3 jedyny jak na razie sposób to: 1.Robisz subdiv-y w z2 w ilości Tobie odpowiadającej. 2.Importujesz toola podzielonego na subdiv-y w z3 3.Robisz co trzeba:) 4.Exportujesz oddzielny obj dla każdego subdiva. 5.Importujesz te wszystkie obj odpowiednio dla każdego poziomu subdiv w z2.. 5-6mln poly z2 powinien łyknąć:D (na athlonie 1,8ghz z 1gb ddr łyka do 4-5mln na upartego) Jak nic nie namieszasz to powinno wszystko wyjść, kiedyś tak robiłem, zmieniałem nawet tym sposobem uvw bazowego modelu po sculpcie już. Ważne, żeby poziomy subdiv zrobić już w toolu w z2 bo później musisz mieć do czego importować obj i wertexy muszą się zgadzać.. Mankament może być taki, że jak przerzucam obj-ty z maxa do z3 to mi cuduje trochę, mianowicie wywraca poly na lewą stronę i robi mirror po osi x.. Więc tu trzeba uważać. Nie chce Cię podpuszczać na tę metodę bo jeszcze się tylko naklniesz a się nie uda. Nie testowałem tego z z3 jeszcze:p ale na logikę musi się dać:D:D:D Pozdrówki!
Kuba Napisano 28 Maj 2007 Napisano 28 Maj 2007 Bardzo fajny modelik. Twarz prezentuje się rewelacyjnie.
soda Napisano 29 Maj 2007 Autor Napisano 29 Maj 2007 Heja! Kolejny tescik:] Udalo mi sie wrzucic 1 mil poligonow do maxa i pod spodem efekt. Probowalem w Zbrushu w zmapperze, ale jakas bzdura wychodzi, chyba za malego skila w tym mam. Jak wroce z tyrki to wrzuce normalki z zbrusha, ale cos z nimi nie tak i nie wiem jeszcze co:P. W sumie efekt z maxa jest zadowalajacy, ale chcialbym zobaczyc jak to z zbrusha wyjdzie. Ponizej normalmapy + ambient oclusion robione na szybko o 2 w nocy. Dzieki Mario za pomoc:]
Mroyik2006 Napisano 29 Maj 2007 Napisano 29 Maj 2007 no Twarz wygląda super tylko taki lekko kwadratowy nos :D ja to zawsze musze narzekać a w połowie czegoś takiego bym nie zrobił
Bruneq Napisano 29 Maj 2007 Napisano 29 Maj 2007 no soda...mordeczka sweet..... zastanawiam sie tylko, ale to tak poza konkursem , czy bedizesz az takie zblizenia robil?!:P
soda Napisano 29 Maj 2007 Autor Napisano 29 Maj 2007 To ma byc animacja i naswietlana na klisze wiec zblizenia beda nawet wieksze:p
Bro Napisano 30 Maj 2007 Napisano 30 Maj 2007 No jak zwykle PRO Szacuneczek - tez bym chcial tak postacie trzaskac :) ale musze wracac do modelowa enviro - co staje sie coraz bardziej monotonne :) Pozdro
soda Napisano 30 Maj 2007 Autor Napisano 30 Maj 2007 No Bro z Twoich ust to naprawde komplement:] Dzis postaram sie pokazac jak normale z zmappera wyszly:P Wreszcie cos sie udalo zrobic, sa niektore rzeczy ktore musze jeszcze dopracowac, ale jak na moje oko to nie ma roznicy gdzie sie wypala normale. No chyba ze zmapper do ZB3 wyjdzie. Tyle komplementow sie nasluchalem ze musze was przeprosic..... ide do lazienki :p
Bruneq Napisano 30 Maj 2007 Napisano 30 Maj 2007 puknąć idziesz?:P Moze bys napisal jak to te normalki w tym brushu3 zrobiles...bo zaraz sam sie bede borykał!:)
soda Napisano 30 Maj 2007 Autor Napisano 30 Maj 2007 No normalki w zb3 bez zmapera to sie nie da. Metoda jest na okolo, ale jest. Exportujesz mesha do zb2 i tam robisz normalki. Ja bede jednak exportowal mesha do maxa i tam normale robil.
soda Napisano 1 Czerwiec 2007 Autor Napisano 1 Czerwiec 2007 Ok Panowie i Panie! Progresik:] Nowa metoda nowy efekt. Zastanawiam czy znowu nie pociagnac relacji. O ile chcecie oczywiscie. Pozdrawiam, soda
KLICEK Napisano 1 Czerwiec 2007 Napisano 1 Czerwiec 2007 ze specem bedzie ok ! nawiajaj co i jak info nigdy za wiele :) Ciut mało kolololorokow :)
Levus Napisano 1 Czerwiec 2007 Napisano 1 Czerwiec 2007 Eeee, przesadziłeś się zdaje się z tymi czarnymi kropeczkami, za gruby ten zarost jest jak na moje lewe oko:p To ja rozwinę trochę komentarz Klicka: Taki gbur powinien wyglądać trochę jak rasowy menel z baru pod "Pękniętym Czerepem". Czerwonawy nos, wory też zabarwione na odpowiedni kolor wpadający w lekką purpurę z fioletem (bez przesady), zarościk sinawo-zielonkawy.. Tylko znaj umiar:) Super Ci idzie!
ledyr Napisano 1 Czerwiec 2007 Napisano 1 Czerwiec 2007 nie wiem czemu ale twarz kojarzy mi sie ze scarlet johansson :D idzie super, powodzenia
soda Napisano 1 Czerwiec 2007 Autor Napisano 1 Czerwiec 2007 To wczesny WIP:] Jade juz z kolorkami. Dzieki za komentarze bo bardzo pomagaja. Pod spodem szybki kolorek.
giorgione Napisano 2 Czerwiec 2007 Napisano 2 Czerwiec 2007 Ładne to to :D Fajno się ogląda takie wyczyny :D
soda Napisano 3 Czerwiec 2007 Autor Napisano 3 Czerwiec 2007 Hej! Pobawilem sie troszke z kolorkami i dodalem wloski. Ciekaw jestem jak Wam sie podoba.
_michal Napisano 3 Czerwiec 2007 Napisano 3 Czerwiec 2007 No dobra, ktoś musi zadać to pytanie. Gdzie są zielone gogle? Na poważnie, to dobra robota :) Mam pytanie - dlaczego modele do animki są lowpoly?
Przybysz Napisano 3 Czerwiec 2007 Napisano 3 Czerwiec 2007 Ciut łagodniejsze przejście ust w normalną skórę by sie na dolnej ich krawędzi przydało. Teraz trochę na przyklejone wyglądają. Ale to tylko takie czepialstwo z mojej strony ;) Podobać sie
Shalivan Napisano 3 Czerwiec 2007 Napisano 3 Czerwiec 2007 Good progress... No jak zwykle PRO Szacuneczek - tez bym chcial tak postacie trzaskac :) ale musze wracac do modelowa enviro - co staje sie coraz bardziej monotonne :) Pozdro :) w takim razie jeżeli enviroment to tymbardziej zapraszamy do projektu :) Klic prosze komentuj na forum projektu też prace i jak macie jakis ciekawy temat do opisu to tez zaczynajcie dyskusje na forum Albesili (moze być nawet po polsku). @ empeck: te modele będą wykorzystane do scen gdzie nie będą na 1 planie a high poly będą zrobione tylko modele (lub ich częsci) ktore będą potrzebować zbliżenia or sth.. , "bo głupio tak zawalić np ekran armią ząbiaków gdzie kazdy z nich ma 20k :P"
designboot Napisano 3 Czerwiec 2007 Napisano 3 Czerwiec 2007 @ empeck: te modele będą wykorzystane do scen gdzie nie będą na 1 planie a high poly będą zrobione tylko modele (lub ich częsci) ktore będą potrzebować zbliżenia or sth.. , "bo głupio tak zawalić np ekran armią ząbiaków gdzie kazdy z nich ma 20k :P" A zombisów będzie 300 :P świetny progress Soda so far :)
Kuba Napisano 3 Czerwiec 2007 Napisano 3 Czerwiec 2007 Włosy wystające spod kaptura (kolczugi) oraz brwi powinny chyba być delikatniejsze od tych z brody i wąsów. W tamtych miejscach twarda szczecina nie za bardzo pasuje.
soda Napisano 3 Czerwiec 2007 Autor Napisano 3 Czerwiec 2007 Racja Kuba_ musze poprawic te wlosy. Dzieki za komenty.
soda Napisano 4 Czerwiec 2007 Autor Napisano 4 Czerwiec 2007 Pobawilem sie troszke i skonczylem ta gebe. chyba nic juz nie zmieniam, trzeba jechac dalej. No, chyba ze, beda jakies istotne uwagi:P Pozdrawiam. Empec-> gogleeeee.... zielone..... niepamietam:] A tak na serio to narazie do szuflady. Chcialem zrobic relacje/tutorial i w zasadzie ja skonczylem. Wiecej przy tej metodzie texturowania jaka tam uzylem chyba nie ma co pisac.
Bruneq Napisano 4 Czerwiec 2007 Napisano 4 Czerwiec 2007 genialnne!! czekam na dalsza czesc ludzika!!
Razi91 Napisano 8 Czerwiec 2007 Napisano 8 Czerwiec 2007 Broda jakby była całkiem osobna i nie należała do kolesia. Ogólnie to super:D jak na gre to nieźle.
soda Napisano 11 Czerwiec 2007 Autor Napisano 11 Czerwiec 2007 No i po dlugim weekendzie:] Mialem troszke czasu to i podlubalem przy guardsmanie. Walcze z materialem skory, wyniki sa widoczne na tej czesci najblizej glowy. Razi91 z broda masz racje, chlopaki chca jakis system wlosow uzyc, wiec nie przykladam sie do tego za bardzo, ale postaram sie poprawic pozniej:P
Bro Napisano 11 Czerwiec 2007 Napisano 11 Czerwiec 2007 Wow - ale wszystkie te "kolce " zrobilbym takie jasne jak te u gory Pozdro
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się