Napisano 28 Maj 200717 l Witam, Model tego autka zrobiłem już jakiś czas temu (kiedy jeszcze przyzwoitych printów nie było ;)), a renderki dopiero teraz. Max i vray ****** UPDATE ****** Mniej więcej po roku pojawił się nowy render. patrząc po komentarzach, raczej nieudany... ale nie usuwam, niech sobie zostanie ;) Wersja: 1500x1125 Edytowane 4 Czerwiec 200816 l przez hawrok
Napisano 28 Maj 200717 l Gdzieniegdzie widać krzywizny i za miękkie chamfery, ale model i tak prezentuje się wyśmienicie. Podobaja mi się uszczelki wokół szyb
Napisano 28 Maj 200717 l Według mnie model bardzo dobry:), jedynie co to wydaje mi się, że reflektory powinny się bardziej błyszczeć.
Napisano 28 Maj 200717 l to co wyżej z błędów, a tak to można by jeszcze popracować nad materiałami, szczególnie opon i lusterek, pokaż jakąś siatkę:)
Napisano 28 Maj 200717 l Witam Wykonanie bardzo dobre. Bledy zostaly juz wyzej powiedziane. Chcialem sie natomiast zapytac ile model ma poly? Sam tez robie to wlasnie autko, tyle ze bedzie troche tuningowane :)
Napisano 28 Maj 200717 l Autor dzięki za komenty wszystkim :) ile model ma poly?jakieś 155 000 fajny grain na szybach i lakierze. efekt zamierzony ?Efekt jak najbardziej nie zamierzony :) Chyba za mało sampli w materiale ustawiłem, ale fajnie że sie komuś podoba Siatki: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5213001c1a5fe718.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4f69832bd5baa66f.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/863e63dbe1c76c24.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1a3b58f09e031633.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d8010a9ef7bdb397.html
Napisano 28 Maj 200717 l dzięki za siatki bardzo ładne i równe jedyny problem to rowki zrobiłeś je za duże
Napisano 28 Maj 200717 l Piekne.Mógłbys pokazac studio i jak oswietlałes,a render u mnie ląduje na tapetke;d
Napisano 28 Maj 200717 l modelik spoko renderek też ok, ale nie robi ;) z shaderami lamp mogłeś powalczyć troche, i jeszcze chyba zapomniałeś włączyć ms na tym znaczku z tyłu ;)
Napisano 30 Maj 200717 l Autor fajnie że się podoba :) Studio wygląda tak: oświetlone jest jednym dużym vray planem.
Napisano 30 Maj 200717 l Model, studio i wogole wszystko byloby spoko tylko mam zastrzezenia do zaokraglen blach przy rowkach - za malo ostre sa - wygladaja plastikowo/plastelinowo jakos tak, ale zauwazylem to tylko przy drzwiach na pierwszym renderze No i podoba sie mi jak rozwiazales problem oswietlenia - po co uzywac 100 swiatel jak mozna 1 uzyskac w miare zadowalajacy efekt ;) Proponowalbym tez zebys przekrecil to swiatlo jeszczze pare stopni wzdluz osi Y
Napisano 31 Maj 200717 l Wreszcie ktoś z Polski ukoczył GT500. Ale to nie jest Eleonore, jak domniemam? Napisz coś o tym modelu. Wygląda jakoś tak współcześnie, a to auto ma 40 lat. Nie jestem jakimś znawcom mustangów, ale to chyba model 2005, a nie GT500. :> Ps: Ładniej wyglądałby w srebrnym lakierze.
Napisano 31 Maj 200717 l Autor Heh, zarówno współczesna wersja jak i ta pierwotna mają w nazwie GT500. Ja robiłem model z '05 roku. http://www.svt.ford.com/
Napisano 1 Czerwiec 200717 l Bardzo ladne wykonanie, i model i materialyi studio ;) poza: - lusterka (material - troche za malo plastikowy, raczej taki gumowy) - za male chamfery - troche za duze przerwy miedzy elemantami karoserii - bierznik opon ( to chyba bump ?) mogles go wymodelwoac chyba ze sie myle - no i z tylu znaczek chyba troche za bardzo kanciasty Jeszcze raz gratuluje udanego dziela ;)
Napisano 3 Czerwiec 200717 l lusterka zgoda..cała reszta to uwazam czyste czepialstwo..bardzo ładnie. no moze istotnie przednie reflektory za ciemne..o odblaskach mówie.. jeszcze raz gratulacje:)
Napisano 9 Czerwiec 200717 l Bardzo bardzo fajnie:) za sam model już masz u mnie plusy:D są małe wgniecenia na masce i zniekształcenia alejest i tak ok, fajny render, ale jest jeszcze noise na oknie które moglbys zredukowac w photoshopie. Troche dziwnie wyglądają tez opony jakby takie kanciaste brzegi miały... pokaż wireframe
Napisano 10 Czerwiec 200717 l Autor Dzieki za kometarze, wykorzystam uwagi przy następnych prackach :) opony zrobiłem displacem, może dlatego to tak wygląda. Siatki są w pierwszym poście.
Napisano 3 Czerwiec 200816 l Autor Trochę odkopuje, bo się nowy render pojawił. Update w pierwszym poście...
Napisano 3 Czerwiec 200816 l Model w studio, jak dla mnie, wygląda znacznie lepiej. Dziwna kompozycja z tym plenerem. Niebo, górki i trawa nie współgają za sobą, z autem zresztą też niebardzo... Nio i bardziej widać niedopracowany model niż na tych renderach ze studia ;-)
Napisano 3 Czerwiec 200816 l eh nowy render tragiczny, jak screen ze starej gry (nielicząc modelu) i jeszcze ten blur...
Napisano 3 Czerwiec 200816 l tak jak wyżej, usuń zanim reszta się rozczaruje ;P bo render w studiu naprawdę jest dobry :)
Napisano 3 Czerwiec 200816 l Zgodzę się z przedmówcami. Na Twoim miejscu nie odkopywałbym i nie mechacił ogólnego wrażenia po studyjnych renderach, które są o wiele lepsze od tego co teraz pokazałeś. W nowym renderze najbardziej drażnią szyby, zieleń i te góry- słowem cały env, a i światło nie za ciekawe.
Napisano 4 Czerwiec 200816 l Autor No coż, nie zawsze wychodzi... ;) Może wkońcu kiedyś uda mi się jakąś scenke zrobić w miare przyzwoitą, narazie takie nieśmiałe próby. Fajnie że się renderek studyjny podoba, przynajmniej jakiś pozytyw... :)
Napisano 4 Czerwiec 200816 l Autor a czy przypadkiem gt 500 nie mam wlotu na masce? Są różne wersje, ja robiłem tą: http://www.rsportscars.com/ford/2007-ford-mustang-gt/gallery/
Napisano 4 Czerwiec 200816 l Są różne wersje, ja robiłem tą: http://www.rsportscars.com/ford/2007-ford-mustang-gt/gallery/ czyli robiłes GT :)
Napisano 5 Czerwiec 200816 l Witam Zadam pytanie jako amator 3d. Ile trzeba cwiczyc, praktykowac na samym programie, żeby takie efekty zacząc osiągac? Bardzo mi się podoba furka ;)