Skocz do zawartości

Pojazd 3D: GT500


Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Model tego autka zrobiłem już jakiś czas temu (kiedy jeszcze przyzwoitych printów nie było ;)), a renderki dopiero teraz.

 

mustang_01.jpg

mustang_02.jpg

 

Max i vray

 

****** UPDATE ******

Mniej więcej po roku pojawił się nowy render.

patrząc po komentarzach, raczej nieudany... ale nie usuwam, niech sobie zostanie ;)

 

mustang_scena_923x576.jpg

 

Wersja: 1500x1125

mustang_01.jpg

mustang_02.jpg

Edytowane przez hawrok
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 35
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Witam

Wykonanie bardzo dobre. Bledy zostaly juz wyzej powiedziane. Chcialem sie natomiast zapytac ile model ma poly? Sam tez robie to wlasnie autko, tyle ze bedzie troche tuningowane :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki za komenty wszystkim :)

 

ile model ma poly?
jakieś 155 000

 

fajny grain na szybach i lakierze. efekt zamierzony ?

Efekt jak najbardziej nie zamierzony :) Chyba za mało sampli w materiale ustawiłem, ale fajnie że sie komuś podoba

 

Siatki:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5213001c1a5fe718.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4f69832bd5baa66f.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/863e63dbe1c76c24.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1a3b58f09e031633.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d8010a9ef7bdb397.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Model, studio i wogole wszystko byloby spoko tylko mam zastrzezenia do zaokraglen blach przy rowkach - za malo ostre sa - wygladaja plastikowo/plastelinowo jakos tak, ale zauwazylem to tylko przy drzwiach na pierwszym renderze

 

No i podoba sie mi jak rozwiazales problem oswietlenia - po co uzywac 100 swiatel jak mozna 1 uzyskac w miare zadowalajacy efekt ;) Proponowalbym tez zebys przekrecil to swiatlo jeszczze pare stopni wzdluz osi Y

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wreszcie ktoś z Polski ukoczył GT500.

Ale to nie jest Eleonore, jak domniemam?

 

Napisz coś o tym modelu. Wygląda jakoś tak współcześnie, a to auto ma 40 lat.

 

Nie jestem jakimś znawcom mustangów, ale to chyba model 2005, a nie GT500. :>

 

 

Ps: Ładniej wyglądałby w srebrnym lakierze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo ladne wykonanie, i model i materialyi studio ;) poza:

- lusterka (material - troche za malo plastikowy, raczej taki gumowy)

- za male chamfery

- troche za duze przerwy miedzy elemantami karoserii

- bierznik opon ( to chyba bump ?) mogles go wymodelwoac chyba ze sie myle

- no i z tylu znaczek chyba troche za bardzo kanciasty

 

Jeszcze raz gratuluje udanego dziela ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo bardzo fajnie:) za sam model już masz u mnie plusy:D są małe wgniecenia na masce i zniekształcenia alejest i tak ok, fajny render, ale jest jeszcze noise na oknie które moglbys zredukowac w photoshopie. Troche dziwnie wyglądają tez opony jakby takie kanciaste brzegi miały... pokaż wireframe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Model w studio, jak dla mnie, wygląda znacznie lepiej. Dziwna kompozycja z tym plenerem. Niebo, górki i trawa nie współgają za sobą, z autem zresztą też niebardzo...

Nio i bardziej widać niedopracowany model niż na tych renderach ze studia ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgodzę się z przedmówcami. Na Twoim miejscu nie odkopywałbym i nie mechacił ogólnego wrażenia po studyjnych renderach, które są o wiele lepsze od tego co teraz pokazałeś. W nowym renderze najbardziej drażnią szyby, zieleń i te góry- słowem cały env, a i światło nie za ciekawe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No coż, nie zawsze wychodzi... ;) Może wkońcu kiedyś uda mi się jakąś scenke zrobić w miare przyzwoitą, narazie takie nieśmiałe próby.

 

Fajnie że się renderek studyjny podoba, przynajmniej jakiś pozytyw... :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności