Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witam,

 

Model tego autka zrobiłem już jakiś czas temu (kiedy jeszcze przyzwoitych printów nie było ;)), a renderki dopiero teraz.

 

mustang_01.jpg

mustang_02.jpg

 

Max i vray

 

****** UPDATE ******

Mniej więcej po roku pojawił się nowy render.

patrząc po komentarzach, raczej nieudany... ale nie usuwam, niech sobie zostanie ;)

 

mustang_scena_923x576.jpg

 

Wersja: 1500x1125

mustang_01.jpg

mustang_02.jpg

Edytowane przez hawrok

  • Odpowiedzi 35
  • Wyświetleń 5,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Gdzieniegdzie widać krzywizny i za miękkie chamfery, ale model i tak prezentuje się wyśmienicie.

Podobaja mi się uszczelki wokół szyb

Napisano

Według mnie model bardzo dobry:), jedynie co to wydaje mi się, że reflektory powinny się bardziej błyszczeć.

Napisano

to co wyżej z błędów, a tak to można by jeszcze popracować nad materiałami, szczególnie opon i lusterek, pokaż jakąś siatkę:)

Napisano

Witam

Wykonanie bardzo dobre. Bledy zostaly juz wyzej powiedziane. Chcialem sie natomiast zapytac ile model ma poly? Sam tez robie to wlasnie autko, tyle ze bedzie troche tuningowane :)

Napisano
  • Autor

dzięki za komenty wszystkim :)

 

ile model ma poly?
jakieś 155 000

 

fajny grain na szybach i lakierze. efekt zamierzony ?

Efekt jak najbardziej nie zamierzony :) Chyba za mało sampli w materiale ustawiłem, ale fajnie że sie komuś podoba

 

Siatki:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5213001c1a5fe718.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4f69832bd5baa66f.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/863e63dbe1c76c24.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1a3b58f09e031633.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d8010a9ef7bdb397.html

Napisano

Piekne.Mógłbys pokazac studio i jak oswietlałes,a render u mnie ląduje na tapetke;d

Napisano

modelik spoko renderek też ok, ale nie robi ;)

z shaderami lamp mogłeś powalczyć troche, i jeszcze chyba zapomniałeś włączyć ms na tym znaczku z tyłu ;)

Napisano

pracka wypasik :)

Napisano
  • Autor

fajnie że się podoba :)

Studio wygląda tak:

cee1ba314bf6cdacm.jpg

 

oświetlone jest jednym dużym vray planem.

Napisano

Model, studio i wogole wszystko byloby spoko tylko mam zastrzezenia do zaokraglen blach przy rowkach - za malo ostre sa - wygladaja plastikowo/plastelinowo jakos tak, ale zauwazylem to tylko przy drzwiach na pierwszym renderze

 

No i podoba sie mi jak rozwiazales problem oswietlenia - po co uzywac 100 swiatel jak mozna 1 uzyskac w miare zadowalajacy efekt ;) Proponowalbym tez zebys przekrecil to swiatlo jeszczze pare stopni wzdluz osi Y

Napisano

Wreszcie ktoś z Polski ukoczył GT500.

Ale to nie jest Eleonore, jak domniemam?

 

Napisz coś o tym modelu. Wygląda jakoś tak współcześnie, a to auto ma 40 lat.

 

Nie jestem jakimś znawcom mustangów, ale to chyba model 2005, a nie GT500. :>

 

 

Ps: Ładniej wyglądałby w srebrnym lakierze.

Napisano

Bardzo ladne wykonanie, i model i materialyi studio ;) poza:

- lusterka (material - troche za malo plastikowy, raczej taki gumowy)

- za male chamfery

- troche za duze przerwy miedzy elemantami karoserii

- bierznik opon ( to chyba bump ?) mogles go wymodelwoac chyba ze sie myle

- no i z tylu znaczek chyba troche za bardzo kanciasty

 

Jeszcze raz gratuluje udanego dziela ;)

Napisano

Bardzo bardzo fajnie:) za sam model już masz u mnie plusy:D są małe wgniecenia na masce i zniekształcenia alejest i tak ok, fajny render, ale jest jeszcze noise na oknie które moglbys zredukowac w photoshopie. Troche dziwnie wyglądają tez opony jakby takie kanciaste brzegi miały... pokaż wireframe

Napisano
  • Autor

Dzieki za kometarze, wykorzystam uwagi przy następnych prackach :)

opony zrobiłem displacem, może dlatego to tak wygląda. Siatki są w pierwszym poście.

Napisano
  • Autor

Trochę odkopuje, bo się nowy render pojawił. Update w pierwszym poście...

Napisano

Model w studio, jak dla mnie, wygląda znacznie lepiej. Dziwna kompozycja z tym plenerem. Niebo, górki i trawa nie współgają za sobą, z autem zresztą też niebardzo...

Nio i bardziej widać niedopracowany model niż na tych renderach ze studia ;-)

Napisano

eh nowy render tragiczny, jak screen ze starej gry (nielicząc modelu) i jeszcze ten blur...

Napisano

tak jak wyżej, usuń zanim reszta się rozczaruje ;P bo render w studiu naprawdę jest dobry :)

Napisano

Zgodzę się z przedmówcami. Na Twoim miejscu nie odkopywałbym i nie mechacił ogólnego wrażenia po studyjnych renderach, które są o wiele lepsze od tego co teraz pokazałeś. W nowym renderze najbardziej drażnią szyby, zieleń i te góry- słowem cały env, a i światło nie za ciekawe.

Napisano
  • Autor

No coż, nie zawsze wychodzi... ;) Może wkońcu kiedyś uda mi się jakąś scenke zrobić w miare przyzwoitą, narazie takie nieśmiałe próby.

 

Fajnie że się renderek studyjny podoba, przynajmniej jakiś pozytyw... :)

Napisano

Witam

 

Zadam pytanie jako amator 3d. Ile trzeba cwiczyc, praktykowac na samym programie, żeby takie efekty zacząc osiągac? Bardzo mi się podoba furka ;)

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.