Napisano 3 Czerwiec 200717 l Chcialbym przedstawic wam postac ktora wystapi w demo gry New Dawn. Model ma 1872 trisy i sklada sie z trzech textur 1024x tj. diffuse, normal i alpha map. Niebawem postaram sie pokazac jakies kolejne postacie, bo troche sie ich juz nazbieralo, ale powoli :) EDIT: Screeny tej postaci przerzucilem do posta #13 bo mi sie miniaturki nie chcialy podmieniac. Od teraz bede zamieszczal tu jedynie aktualne miniaturki. NAJNOWSZA MINIATURKA:
Napisano 3 Czerwiec 200717 l Hmmm - no nie wygląda to za dobrze :) tzn - pewnie w grze by obleciało i nikt by specjalnie uwagi nie zwrócił, no ale... głowa za duża - przerysowana - dłonie za małe, delikatne jak u panienki (głowa i dłonie to najważniejsze części modelu, warto zwrócić na to uwagę). Tekstura powiedział bym że średnio szczegółowa jak na 1024... Design postaci nie podoba mi się - z jednej strony mamy coś a la Gothic, a z drugiej odsłonięty brzuch... Co jest? Jakiś wątek gejowski? Całość wygląda dość nieporadnie - z jednej strony bardzo dobre elementy tych nagolenników i inne fragmenty tekstury z drugiej strony wyraźne niedociągnięcia w samym modelu i duże połacie text na których praktycznie nic nie ma poza prostą fakturą - to na brzuchu, ciało. Facjata akloholika po meetingu u Piksara, nawet jeżeli to postać karczmanego pijaka, to jednak jego pijactwo jest przerysowane i nie wygląda dobrze. Generalnie jest średnio, no ale jak mówię w grze obleci (większość elementów każdej gry to elementy które miały być kiedyś tam poprawione ale nie było na to czasu). No ale do portfolio raczej coś takiego się nie nadaje - trzymam kciuki żeby kolejne modele były lepsze :) powodzenia dalej
Napisano 3 Czerwiec 200717 l Autor Dzieki za porady co do proporcji, textur itd. Wezme je pod uwage przy kolejnych moich modelach :) Gosc nie ma odslonietego brzucha tylko wystaje mu koszula wiec zapewne nie jest to watek gejowski :) Tak wogole to faktycznie ma cos z alkoholika, ale o jego nawykach, charakterze jak i funkcji dowiesz sie z demo New Dawn, juz w listopadzie :)
Napisano 6 Czerwiec 200717 l haha a mi sie podoba taki troche wiesiek :D ale mam wrazenie ze nie miales zabardzo pomyslu na ubranko od pasa w gore, dosc chaotyczne i nienaturalnie ale tak to moim zdanie spoko :-)
Napisano 8 Czerwiec 200717 l Dolna połowa ciała wygląda fajnie, górna jak smutny, zniewieściały pijaczyna :). Może to przez zrezygnowaną pozę, może oczy jak u Sylvestra Stallone, może przez ozdoby i futerko na kubraku. Wydaje mi się, że brakuje jakiegoś mocnego męskiego elementu, choćby wyrażnie zarysowanych na teksturze mięśni.
Napisano 14 Czerwiec 200717 l Autor Wrzucam kolejnego NPC z New Dawn. 2086 trisow. Czekam na opinie :)
Napisano 14 Czerwiec 200717 l super że postać już zeskinowana bo szczerze mówiąc miałem już dość wypasionych, prosto z zbrusha postaci, które jednak stoją w t-pose wrzuć obrazek w wyższej rozdzielczości na którym widoczny jest tylko wpływ normalmapy na oświetlenie. a ta alpha map osobna to po co? i chyba nie ma ona 1024??
Napisano 14 Czerwiec 200717 l Autor Postacie jak i bestie, zwierzeta do gry sa rigowane i animowane od razu po zrobieniu modelu. Przedstawilem tutaj maly zakres ruchu postaci ale widac ze sie rusza :) Przy nastepnych modelach postaram sie odejsc od T-pose i pokazywac raczej bardziej zaawansowane ruchy :) Na zyczenie screen z reakcja normal mapy na swiatlo. Alpha mapa jes oddzielna textura zamapowana na kanale drugim, w tym momencie ma rozmiar 512x i obejmuje wlosy i szal.
Napisano 14 Czerwiec 200717 l Autor O faktycznie troszke przy dlugie jest :) Jeszcze przed wydaniem demo bede wszystkie modele analizowal i poprawial wiec to takze podszlifuje :)
Napisano 14 Czerwiec 200717 l dobrze to wygląda, zdziwiła mnie ta osobna mapa alpha bo przeważnie daje się ją jako składową tekstury w DDS.
Napisano 14 Czerwiec 200717 l Autor Postac z pierwszego posta. Usunalem na poczatku bo nie moglem podmieniac miniaturek. Pierwsze komentarze co do tej postaci sa na pierwszej stronie. Jest to postac ktora wystapi w demo gry New Dawn. Model ma 1872 trisy i sklada sie z trzech textur 1024x tj. diffuse, normal i alpha map.
Napisano 14 Czerwiec 200717 l OMG Po cholere dodatkowy kanal? I to jeszcze na sama alphe? Nie tylko dds magazynuje kanal alpha, tga, gif i tiff i png i chybacos jeszcze. Ale uzywa sie ingame wlasnie dds, tga i png. Przedstawiaj postacie takze w t-pose, wiecej widac niz na zrigowanych, a osobiscie polecam ci atlas anatomii. Masz wiele bledow, jak szerokosc barkow, wielkosc dloni, mam takze watpliwosci co do dlugosci nog w stosunku do korpusu, chyba za dlugie, ale przez te ciuchy nie jestem pewny. I nie wiem dlaczego ale mam wrazenie ze normalka bardziej zepsula ten model niz dodala mu uroku. Ladna kreskowa twarz i normal mapa, nie lezy mi to, ale to tylko moje osobiste odczucia. Zdecydowanie zmieszanie kreskowkowego stylu nie wyszlo na dobre w polaczeniu ze zrobieniem na sile (IMHO) realistycznego. Jestes gdzies pomiedzy, a to niestety nie przemawia do mojego gustu. DO tego dosc spora monotonia kolorystyczna, szarosci, bronzy, moglbys zlamac troche kolor dodajac troche zieleni( jakis kaptur np) albo jakas bordowa hustke, moze wiecej detalu jak sloma z butow, jakies laty, dziury, plamy. Porownuja model ktory pokazales za pierwszy mrazem i ten z normalem zdecydowanie stracil na jakosci, a jak mam porownac twarz i reszte ciala to jakby robily to dwie rozne osoby. Swietna twarz, majaca charakter i do tego monotonne ciuchy. Hmmm, sam nie wiem, moze to tylko ja.
Napisano 14 Czerwiec 200717 l Autor Dzieki za konstruktywna krytyke :) Na pewno jeszcze bede cwiczyl anatomie, bo faktycznie mam pewne braki. Co do monotonii to model jest robiony z konceptu innego autora wiec poprostu go odwzorowywalem. Mozesz sprecyzowac ktory jest model ktory pokazalem za pierwszym razem i ten z normalem? Bo nie wiem czy chodzi o ta sama postac czy dwie rozne. (moze po nazwach screenow)
Napisano 14 Czerwiec 200717 l Ten za pierwszym razem - notabede wlasnie sie zorientowalem ze sa tam normale, wogole ich nie widac. Nie trzeba naprawde wszedzie normali pchac -> http://www.max3d.pl/forum/attachment.php?attachmentid=46547&d=1181823678 A ten drugi o ile sie nie myle -> http://www.max3d.pl/forum/attachment.php?attachmentid=46533&d=1181816547
Napisano 29 Sierpień 200717 l Autor Render kaplana z gry New Dawn, ktory pojawil sie na ostatnim newsie. Postac ma 1606 trisow i textury 1024x1024.
Napisano 30 Sierpień 200717 l Jak dla mnie to tonacja twarzy zbyt jednolita. Model sporo fajniejszy niż poprzedni!
Napisano 30 Sierpień 200717 l Wsumie z każdym modelem widać dużą poprawę, to jest wielki plus. Dobrze mieć taką motywacje jak projekt gierki aby rosnąć w skille. Ogólnie ten model mi się podoba. a pozatym Por@szek ma 100% racji;)
Napisano 30 Sierpień 200717 l no ten jest duoz fajniejszy , poza 1 istotnym błędem tzn cala postac oprocz twarzy jest silnie kontrastowa natomiast twarz jest mydlana, powinna miec rownie silny kontrast tak jak reszta ciala bo inaczej wygląda jak doklejona z innej bajki
Napisano 30 Sierpień 200717 l postac ok, textura prawie ok :) kilka razy juz gdzies komus mowilem i powtorze jeszcze raz :) jak nie wiesz jak dobrac kolory, dobierz podobne i napackaj na twarzy mniej wiecej kolorami i baw sie nimi ustawieniami,kryciami itp, na 100% bedzie lepiej niz teraz jak jest blady jak sciana :) powodzenia
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto