Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 37
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
Marketingowy belkot. Szczegolnie proby przytulenia sie do sculptingu, mowiac o SubD. Khh

 

Chyba chodzi o to ze mozna sobie zaimportowac model prosto z ZB ze wszystkimi detalami bez wypalania normali i XSI laskawie moze sie przy okazji nie zawiesi :)

Gość KRUChY
Napisano

a to prawda ze jest tam ten COMPOSER ? i czy jest taki swietny jak wyglada w tym opisie?

Napisano

prawda prawda :) XSI to potężny soft... nie podlega to dyskusji. Moim skromnym zdaniem deklasuje maksa a spokojnie może byś stawiany ramię w ramię z Maya. No ale to oczywiście moje zdanie ;)

Napisano

XSI rzadzi bez dwoch zdan - jesli chodzi o organic modeling to max moze go pocalowac w zadek... o mayi juz nie wspomne, bo sie po prostu do modelowania nie nadaje [mozna nerwy stracic]... naturalnie ma swoje wady, jak kazdy inny program a XSI 6.0 wydaje sie miec ich nieco wiecej niz 5.11... nie wiem co sie im stalo ale czasem mozna dostac szalu LOL...

ogolnie powiem, ze pracuje z XSI na codzien i uwielbiam ten program :D

Gość e=mc^2
Napisano

Intervain dobrze gada, znaczy pisze;)

Napisano

zastanawialem sie nad zmiana oprogramowanie ale czy ktos bylby w stanie mi powiedziec ile moze zajac nauka nowego programu majac calkiem solidne umiejetnosci w maxie (mam tu na mysli samo modelowanie) ? czy sa w Tym jakeis pomocne skrypty czy video tutoriale? eventualnie zwykle tutki ? i w jakim stopniu jest on podobny do maxa czyli nazwy modyfikatorow itp hmm ? z gory dzieki za odpowiedz :-)

Napisano

Podstawy w Maxie beda Ci utrudnialy poznanie XSI ;) Musisz sie zaprzec i zaopatrzyc w video tuty.

 

XSI jest zupelnie inny niz Max. A raczej Max jest zupelnie inny niz wszystko inne.

Napisano

Po dwóch tygodniach byłem w stanie swobodnie modelować w XSI, bez zastanawiania się w co kliknąć. XSI nie ma modyfikatorów w stylu 3dsMAX'a, co wg mnie jest jego dużą przewagą.

 

Trzeba pamiętać, że XSI ma inną filozofię pracy niż maksio.

Napisano

razem z XSI dostajesz kilka DVD treningowych, więc wystarczy obejrzeć - reszta to kwestia przestawienia na inne skróty klawiszowe i przyzwyczajenia do innego podejścia w danym pakiecie (a to już kwestia indywidualna).

 

Tu jest niezły artykuł o różnicach między maxem a XSI: LINK

Napisano

bardzo mi sie w XSI podobalja ulatwiacze i automaty (systemy lancuchowe, masowe kolzije), cala reszta tez jest latwa i przyjemna, zeby sie talatajstwo nie wywalalo na gigantycznych scenach to bylby powod do jego uzywania, a tak... pozostaje do modelwoania, mapowania i ... i to wszyskto stabilnie robia tez inne programy...

 

jesli porownywac go do maxa odartago z pluginow to jest to juz inna liga, jesli uzywac go do wszysktiego (tak jak kilku maxow z wybranymi pluginami) to w leb bierze stabilnosc, program ktory potrafi strzelic focha o przydzial pamieci na 64gb ramu pod 4x4core to juz jest zwykla zlosliwosc wzgledem proby rozsypanai budynku z cegielek...

Napisano

Hmm, czyli panowie powiadacie że warto zajrzeć do produktu softimage ??

Ja jestem beginner i dopiero zaczynam sie zagłębiać w 3d.. I tu mam pytanie...zastanawiam się nad programem... Co lepiej wybrać XSI czy może 3ds maxa?? który z programów ma lepszy, wygodniejszy interface i który ma większe mozliwości modelarskie ?? proszę o małą poradę...

Dodam że chciałbym importować/eksportować do ZBrusha i może w przyszlości jakąś animacyjkę zrobić,a i jakość renderów mogłaby być dość przyzwoita ;]

Napisano

Ja uważam że nie ma jednej rzeczy do wszystkiego. XSI moim zdaniem rządzi wsród programów do modelowania. W odróżnieniu do małych jest tradycyjny (modo - nienawidze cie suko), a w porównaniu z Maxya jest fenomenalnie intuicyjny i prosty.

Rendering. Hmm. MR i ostatnio Maxwell. I tyle...

Symulacja. Proszę..., do tego sa lepsze secjalnie do tego stworzone bajerki.

Animacja. Jak się nauczę to sie wypowiem.

Textury. Tez miło aczkolwiek posiłkuję sie zewnętrznymi do celów organicznych.

Apropos ZB3. Fantastycznie wychodzą bump mapki z 16bit displaców.

Napisano
Hmm, czyli panowie powiadacie że warto zajrzeć do produktu softimage ??

Ja jestem beginner i dopiero zaczynam sie zagłębiać w 3d.. I tu mam pytanie...zastanawiam się nad programem... Co lepiej wybrać XSI czy może 3ds maxa?? który z programów ma lepszy, wygodniejszy interface i który ma większe mozliwości modelarskie ?? proszę o małą poradę...

Dodam że chciałbym importować/eksportować do ZBrusha i może w przyszlości jakąś animacyjkę zrobić,a i jakość renderów mogłaby być dość przyzwoita ;]

Póki jesteś software'owym prawiczkiem, to przyklej się do xsi, bo... boo... tańsze może. ;)

 

Ee, Gordy, według mnie max jest bardzo intuicyjny. Poza tym uwielbiam modyfikatory, to ma sens. Np. produkty Aliasa przyprawiają mnie o gorączkę, a chciałem już parę razy opanować workflow w StudioTools.

Napisano

mam takie pytanie do tych co tak zachwalaja XSI a szczególnie jego SubD

 

czym rozni się SubD XSI od mayowego albo od Silowego? bo postanowilem wyprobowac tego XSI i jakoś nie widzę różnicy i do SubD wybralbym SILO z tych 3

Napisano

skoro pytasz to tłumaczenie ci tego nie wyjasni. Maya to chyba oczywiste, że beznadzieja kompletna; siatka skopana jak cholera przy przechodzeniu na kolejne poziomy.

Inna wersja to permanentne subd, czyli kupa. Jedynym wyjściem jest mały scrypt, który robi subd tak jak w XSI.

Silo jest na etapie mejozy. Pomówmy o aplikacjach produkcyjnie gotowych.

Napisano

Pamietam taki artykuł na idg.pl gdzie było pisane o XSI 5 jako o programie nowej generacji do animacji co o tym myslicie,jak kto cos juz robił niech się wypowie.

 

batonx dlaczego nie wypróbujesz modo??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności