Jump to content
General Straw

Zmapper? Multidisplacement2?

Recommended Posts

No wlasnie, co jest grane. Bez tych dwoch rzeczy to nie wyobrazam sobie wyexportowania czegokolwiek z Z3. Sa jakies plany kiedy oni to planuja wydac? Nie jestem w temacie niestety.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak przeczytalem wczoraj - "pracuja nad tym". Oczywiscie ze plany sa i te pluginy beda. Poki co jednak polecam skakanie pomiedzy Z3 i Z2... Niestety.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Muszą w końcu wypuścić bo się rzesza grafików zacznie buntować!:D

Też czekam jak na szpilkach aż wypuszczą zmappera (i zapp2:D)

 

"Metoda partyzancka" którą zaproponowałeś zeet działa i jest zawsze jakimś rozwiązaniem, lecz według mnie nadaje się raczej do detailowania obiektów płaskich, tak jak to autor tutoriala pokazuje, właśnie np. do ortamentów, płaskich bumpów, nierówności, z bryłami organicznymi już chyba gorzej to wychodzi, przynajmniej tak mi to wyglądało z tego co przetestowalem...

 

Pozostaje chyba tylko export obj do z2 i palenie normalek tam:/ Lub w innym zewnętrzym sofcie..

 

A czy z3 do zabawy, na pewno jest wydajniejszy niż z2, choćby przy maskowaniu na veryveryhigh-poly lub oczywiście samym sculptowaniu. Po prostu działa szybciej...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy