Napisano 5 Czerwiec 200717 l No wlasnie, co jest grane. Bez tych dwoch rzeczy to nie wyobrazam sobie wyexportowania czegokolwiek z Z3. Sa jakies plany kiedy oni to planuja wydac? Nie jestem w temacie niestety.
Napisano 5 Czerwiec 200717 l Jak przeczytalem wczoraj - "pracuja nad tym". Oczywiscie ze plany sa i te pluginy beda. Poki co jednak polecam skakanie pomiedzy Z3 i Z2... Niestety.
Napisano 5 Czerwiec 200717 l Można zrobić normal mapkę w Zb 3 metoda troche partyzancka ale działa :) link do tutoriala: http://www.zbrushcentral.com/zbc/showthread.php?t=46231&highlight=normal+map
Napisano 5 Czerwiec 200717 l Autor No nic, trzeba bedzie poczekac na Zmappera. Faktycznie metoda partyzancka.
Napisano 6 Czerwiec 200717 l Muszą w końcu wypuścić bo się rzesza grafików zacznie buntować!:D Też czekam jak na szpilkach aż wypuszczą zmappera (i zapp2:D) "Metoda partyzancka" którą zaproponowałeś zeet działa i jest zawsze jakimś rozwiązaniem, lecz według mnie nadaje się raczej do detailowania obiektów płaskich, tak jak to autor tutoriala pokazuje, właśnie np. do ortamentów, płaskich bumpów, nierówności, z bryłami organicznymi już chyba gorzej to wychodzi, przynajmniej tak mi to wyglądało z tego co przetestowalem... Pozostaje chyba tylko export obj do z2 i palenie normalek tam:/ Lub w innym zewnętrzym sofcie.. A czy z3 do zabawy, na pewno jest wydajniejszy niż z2, choćby przy maskowaniu na veryveryhigh-poly lub oczywiście samym sculptowaniu. Po prostu działa szybciej...
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto