Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

No wlasnie, co jest grane. Bez tych dwoch rzeczy to nie wyobrazam sobie wyexportowania czegokolwiek z Z3. Sa jakies plany kiedy oni to planuja wydac? Nie jestem w temacie niestety.

  • Odpowiedzi 7
  • Wyświetleń 2,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Jak przeczytalem wczoraj - "pracuja nad tym". Oczywiscie ze plany sa i te pluginy beda. Poki co jednak polecam skakanie pomiedzy Z3 i Z2... Niestety.

Napisano

Muszą w końcu wypuścić bo się rzesza grafików zacznie buntować!:D

Też czekam jak na szpilkach aż wypuszczą zmappera (i zapp2:D)

 

"Metoda partyzancka" którą zaproponowałeś zeet działa i jest zawsze jakimś rozwiązaniem, lecz według mnie nadaje się raczej do detailowania obiektów płaskich, tak jak to autor tutoriala pokazuje, właśnie np. do ortamentów, płaskich bumpów, nierówności, z bryłami organicznymi już chyba gorzej to wychodzi, przynajmniej tak mi to wyglądało z tego co przetestowalem...

 

Pozostaje chyba tylko export obj do z2 i palenie normalek tam:/ Lub w innym zewnętrzym sofcie..

 

A czy z3 do zabawy, na pewno jest wydajniejszy niż z2, choćby przy maskowaniu na veryveryhigh-poly lub oczywiście samym sculptowaniu. Po prostu działa szybciej...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności