Napisano 31 Sierpień 200717 l Ps. Blender rzadzi (szkoda ze jesli chcesz gdzies pracowac to w blendzie nie masz szans ) :( nie sądzę żeby ktoś robił ci z tego powodu problemy, w zależności od stanowiska i funkcji jaką pełnisz i co potrafisz w danym sofcie(blender jest za free więc chyba lepiej)... Nawet Bagiński o tym pisał że soft nie ma znaczenia... Są ludzie co wymiatają w blenderze kosmiczne sprawy... zapraszam na polskie forum blendera, lub stronkę http://www.blender.org/features-gallery/gallery/images/
Napisano 31 Sierpień 200717 l Autor Tak jak pisze floo- nie sądzę żeby to był problem, zwłaszcza jeśli się pracuje w high poly albo/i jako modeler. Z pozycji freelancera (żeby nie zwariować w TS biorę od czasu do czasu zlecenia) klienci zwykle pytają : czy możesz dostarczyć (przykładowo) model królika z pięcioma animacjami w formacie enginu XYZ. Zwykle odpowiedź brzmi "tak", jeśli potrzebują renderów- tym bardziej (bo wtedy format nie ma znaczenia. Oczywiście przy pracy w zespole bywa że jakiś soft jest przyjęty jako standard ale bez przesady- większość pakietów 3d jest na tyle podobna że jak umiesz pracować w jednym to przestawisz się na inny w ciągu dwu- trzech tygodni.
Napisano 5 Wrzesień 200717 l Autor Z głupoty wziąłem się za modelowanie twarzy (ni czorta nie będzie jej widać ale że sculpt działa szybko uznałem że mogę się pobawić). Wersja przed dodaniem zmarszczek.
Napisano 6 Wrzesień 200717 l Autor No i parę godzin później- większość elementów na miejscu, brak uzdy i tarczy ale to duperele, pora zacząć robić detale zbroi (żłobki, sprzączki itd).
Napisano 6 Wrzesień 200717 l Wygląda coraz ładniej:)m tylko troche staro po twarzy, a i fajne oświetlenie:)
Napisano 7 Wrzesień 200717 l Autor He he he- ktoś sobie jaja grube robi ;). Światło jest takie jakie jeszcze niedawno wszyscy dawali do zdechu- nie wiem czy to efekt jakiegoś popularnego tutka był czy inne dziadostwo, w każdym razie ma jedną zaletę- widać które światło gdzie świeci i łatwo nim kierować. W każdym razie bardzo dziękuję za dobre słowo panowie. Co do twarzy- nieudolnie bo nieudolnie ale chciałem uzyskać podobny efekt do tego jaki jest w pomniku Colleoniego (ludzie z Wawy mają dobrą kopię przed ASP) EDIT- tak teraz patrzę i myślę że może i nogi też mu wyprostuję...
Napisano 7 Wrzesień 200717 l narazie czad,ciekawe jak bedzie po texturkach i renderze ps, smiesznie te nogi wygladaja,moze dorob strzemiona
Napisano 7 Wrzesień 200717 l RK. super Ci to wychodzi :) ale ponownie nalegam byś dawał większe te rendery i jakieś sensowne ujecia bo mało widać co i jak :) czekam na update :) pozdrawiam
Napisano 20 Wrzesień 200717 l no i sie blendera nauczyl, czyli nie taki diabel straszny jak go maluja ? :) pozdrawiam!
Napisano 20 Wrzesień 200717 l fajnie wygląda na ostatnim renderku, tylko dzida trochę za gruba, zbyt ciężko wygląda.
Napisano 21 Wrzesień 200717 l Autor Dziękuję bardzo. Jak skończę z tym co mi w robocie nałożyli to będę dłubał dalej.
Napisano 20 Październik 200717 l RK coraz lepiej, jakbyś większe rendery wrzucał lepiej byłoby widać efekt Twoich zmagań. Pozdro
Napisano 20 Październik 200717 l Przyłaczam sie do opinii Matchiasa. Bedziesz robił do tego jakąś podstawke lub otoczenie?
Napisano 21 Październik 200717 l Autor Dzięki wielkie za komentarze. Tym razem dałem większy render ale póki nie skończę nie ma chyba sensu zamulać sieci gigantycznymi plikami. Otoczenie oczywiście będzie- Vue'd espirit , potem skleję to w 2d i domaluję co tam będzie trzeba
Napisano 21 Październik 200717 l wow! świetny model! bardzo dobrze wygląda skóra tego przesympatycznego potwora :) Ogólnie materiały dobrze "leżą" na modelu. Dla mnie bomba! Gratulacje.
Napisano 21 Październik 200717 l ojej kogo on zjadł? bardzo fajnie tylko zbroja się chyba za bardzo błyszczy
Napisano 21 Październik 200717 l Fajny model ale tak jak Ania uważam że zbroja za bardzo sie błyszczy.
Napisano 21 Październik 200717 l Ładnie :)mi coś nie pasuje z łokciem tylko mało widac przez te refleksy itp. czekam na finał :) pozdrawiam
Napisano 23 Październik 200717 l Autor Dzięki wielkie wszystkim. Co do "zjedzenia"- mój błąd, jeśli już coś jadł to rozbryzgi powinny być też na osłonie głowy i lejcach. Do poprawienia. Zbroja- pewnie racja, do poprawki. Strasznie mnie już zmęczył- może dlatego że za długo go robię a nauka- zwłaszcza nowego softu po iluś latach pracy ze starym- z natury przyjemna nie jest. W każdym razie- pierwsze podejście do compositingu. Małe bo inaczej na szerokość nie wejdzie.
Napisano 25 Październik 200717 l Tak jak powyżej, tylko mi też coś z tym rycerzem sie nie podoba szkoda, że nie poświęciłeś mu więcej czasu:)
Napisano 25 Październik 200717 l ciekawie wyszło. dopieśc rycerza i będzie git. w lewej czesci kadru troche pustawo.. ale jak mniemam to zamierzony efekt. powodzenia w dalszej pracy.
Napisano 25 Październik 200717 l ...podoba się :-) ładny kadr, choć może lepiej gdyby kopia (czy jak to się tam zwie) była w całości widoczna?! taki "ścięty" wydaje się ten render teraz... rycerz jak dla mnie okay :) brawo!
Napisano 28 Październik 200717 l Autor Dziękuję za wszystkie komentarze. Przepraszam za późną reakcję- jakoś nieczęsto ostatnio pojawiam się na maxie, chyba powoli przychodzi pora na wycofanie się do innego kącika. ETA - to ciągle WIP, rycerze nie jest skończony. Złożyłem w całość żeby zobaczyć jak zgrywa się światło, kolory i takie tam (dzięki temu mogę dostroić to co nie pasuje). Ania- trawa- tak jak i cały landscape- to Vue. Myślę że w finalnej wersji domontuję trochę innych, ręcznie malowanych roślinek ale do tej, startowej nie chciałem za dużo cudować.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto