Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

 

Ps. Blender rzadzi (szkoda ze jesli chcesz gdzies pracowac to w blendzie nie masz szans ) :(

 

nie sądzę żeby ktoś robił ci z tego powodu problemy, w zależności od stanowiska i funkcji jaką pełnisz i co potrafisz w danym sofcie(blender jest za free więc chyba lepiej)...

 

Nawet Bagiński o tym pisał że soft nie ma znaczenia...

 

Są ludzie co wymiatają w blenderze kosmiczne sprawy... zapraszam na polskie forum blendera, lub stronkę http://www.blender.org/features-gallery/gallery/images/

  • Odpowiedzi 132
  • Wyświetleń 18k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Tak jak pisze floo- nie sądzę żeby to był problem, zwłaszcza jeśli się pracuje w high poly albo/i jako modeler. Z pozycji freelancera (żeby nie zwariować w TS biorę od czasu do czasu zlecenia) klienci zwykle pytają : czy możesz dostarczyć (przykładowo) model królika z pięcioma animacjami w formacie enginu XYZ. Zwykle odpowiedź brzmi "tak", jeśli potrzebują renderów- tym bardziej (bo wtedy format nie ma znaczenia. Oczywiście przy pracy w zespole bywa że jakiś soft jest przyjęty jako standard ale bez przesady- większość pakietów 3d jest na tyle podobna że jak umiesz pracować w jednym to przestawisz się na inny w ciągu dwu- trzech tygodni.

Napisano
  • Autor

Z głupoty wziąłem się za modelowanie twarzy (ni czorta nie będzie jej widać ale że sculpt działa szybko uznałem że mogę się pobawić). Wersja przed dodaniem zmarszczek.

Napisano
  • Autor

No i parę godzin później- większość elementów na miejscu, brak uzdy i tarczy ale to duperele, pora zacząć robić detale zbroi (żłobki, sprzączki itd).

Napisano

Wygląda coraz ładniej:)m tylko troche staro po twarzy, a i fajne oświetlenie:)

Napisano
  • Autor

He he he- ktoś sobie jaja grube robi ;). Światło jest takie jakie jeszcze niedawno wszyscy dawali do zdechu- nie wiem czy to efekt jakiegoś popularnego tutka był czy inne dziadostwo, w każdym razie ma jedną zaletę- widać które światło gdzie świeci i łatwo nim kierować.

 

W każdym razie bardzo dziękuję za dobre słowo panowie. Co do twarzy- nieudolnie bo nieudolnie ale chciałem uzyskać podobny efekt do tego jaki jest w pomniku Colleoniego (ludzie z Wawy mają dobrą kopię przed ASP)

 

superstock_1039-15492_b.jpg

 

EDIT- tak teraz patrzę i myślę że może i nogi też mu wyprostuję...

Napisano

narazie czad,ciekawe jak bedzie po texturkach i renderze

 

ps, smiesznie te nogi wygladaja,moze dorob strzemiona

Napisano

RK. super Ci to wychodzi :) ale ponownie nalegam byś dawał większe te rendery i jakieś sensowne ujecia bo mało widać co i jak :) czekam na update :)

 

pozdrawiam

Napisano
  • Autor

Tak sobie dłubię dalej. Kolory ciuchów do wymiany na bank.

Napisano

no i sie blendera nauczyl, czyli nie taki diabel straszny jak go maluja ? :)

pozdrawiam!

Napisano

fajnie wygląda na ostatnim renderku, tylko dzida trochę za gruba, zbyt ciężko wygląda.

Napisano
  • Autor

Dziękuję bardzo. Jak skończę z tym co mi w robocie nałożyli to będę dłubał dalej.

Napisano

RK coraz lepiej, jakbyś większe rendery wrzucał lepiej byłoby widać efekt Twoich zmagań.

Pozdro

Napisano

Przyłaczam sie do opinii Matchiasa.

 

Bedziesz robił do tego jakąś podstawke lub otoczenie?

Napisano
  • Autor

Dzięki wielkie za komentarze. Tym razem dałem większy render ale póki nie skończę nie ma chyba sensu zamulać sieci gigantycznymi plikami. Otoczenie oczywiście będzie- Vue'd espirit , potem skleję to w 2d i domaluję co tam będzie trzeba

 

chron_mat01.jpg

Napisano

wow! świetny model! bardzo dobrze wygląda skóra tego przesympatycznego potwora :) Ogólnie materiały dobrze "leżą" na modelu. Dla mnie bomba! Gratulacje.

Napisano

ojej kogo on zjadł?

bardzo fajnie

tylko zbroja się chyba za bardzo błyszczy

Napisano

Ładnie :)mi coś nie pasuje z łokciem tylko mało widac przez te refleksy itp. czekam na finał :)

pozdrawiam

Napisano
  • Autor

Dzięki wielkie wszystkim. Co do "zjedzenia"- mój błąd, jeśli już coś jadł to rozbryzgi powinny być też na osłonie głowy i lejcach. Do poprawienia. Zbroja- pewnie racja, do poprawki. Strasznie mnie już zmęczył- może dlatego że za długo go robię a nauka- zwłaszcza nowego softu po iluś latach pracy ze starym- z natury przyjemna nie jest. W każdym razie- pierwsze podejście do compositingu. Małe bo inaczej na szerokość nie wejdzie.

 

assembly_test.jpg

Napisano

Tak jak powyżej, tylko mi też coś z tym rycerzem sie nie podoba szkoda, że nie poświęciłeś mu więcej czasu:)

Napisano

ciekawie wyszło. dopieśc rycerza i będzie git. w lewej czesci kadru troche pustawo.. ale jak mniemam to zamierzony efekt.

powodzenia w dalszej pracy.

Napisano

...podoba się :-)

ładny kadr, choć może lepiej gdyby kopia (czy jak to się tam zwie) była w całości widoczna?! taki "ścięty" wydaje się ten render teraz...

rycerz jak dla mnie okay :)

brawo!

Napisano

Imo jednak trawa trochę za szeroka.

reszta przyjemnie.

 

Pozdrawiam.

Napisano

podoba mi się taki klimat

trawkę robiłeś partyklami?

Napisano
  • Autor

Dziękuję za wszystkie komentarze. Przepraszam za późną reakcję- jakoś nieczęsto ostatnio pojawiam się na maxie, chyba powoli przychodzi pora na wycofanie się do innego kącika.

 

ETA - to ciągle WIP, rycerze nie jest skończony. Złożyłem w całość żeby zobaczyć jak zgrywa się światło, kolory i takie tam (dzięki temu mogę dostroić to co nie pasuje).

 

Ania- trawa- tak jak i cały landscape- to Vue. Myślę że w finalnej wersji domontuję trochę innych, ręcznie malowanych roślinek ale do tej, startowej nie chciałem za dużo cudować.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności