Skocz do zawartości

Postać 3D: jeździec (nauka Blendera)


RK

Rekomendowane odpowiedzi

 

Ps. Blender rzadzi (szkoda ze jesli chcesz gdzies pracowac to w blendzie nie masz szans ) :(

 

nie sądzę żeby ktoś robił ci z tego powodu problemy, w zależności od stanowiska i funkcji jaką pełnisz i co potrafisz w danym sofcie(blender jest za free więc chyba lepiej)...

 

Nawet Bagiński o tym pisał że soft nie ma znaczenia...

 

Są ludzie co wymiatają w blenderze kosmiczne sprawy... zapraszam na polskie forum blendera, lub stronkę http://www.blender.org/features-gallery/gallery/images/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 132
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Tak jak pisze floo- nie sądzę żeby to był problem, zwłaszcza jeśli się pracuje w high poly albo/i jako modeler. Z pozycji freelancera (żeby nie zwariować w TS biorę od czasu do czasu zlecenia) klienci zwykle pytają : czy możesz dostarczyć (przykładowo) model królika z pięcioma animacjami w formacie enginu XYZ. Zwykle odpowiedź brzmi "tak", jeśli potrzebują renderów- tym bardziej (bo wtedy format nie ma znaczenia. Oczywiście przy pracy w zespole bywa że jakiś soft jest przyjęty jako standard ale bez przesady- większość pakietów 3d jest na tyle podobna że jak umiesz pracować w jednym to przestawisz się na inny w ciągu dwu- trzech tygodni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

He he he- ktoś sobie jaja grube robi ;). Światło jest takie jakie jeszcze niedawno wszyscy dawali do zdechu- nie wiem czy to efekt jakiegoś popularnego tutka był czy inne dziadostwo, w każdym razie ma jedną zaletę- widać które światło gdzie świeci i łatwo nim kierować.

 

W każdym razie bardzo dziękuję za dobre słowo panowie. Co do twarzy- nieudolnie bo nieudolnie ale chciałem uzyskać podobny efekt do tego jaki jest w pomniku Colleoniego (ludzie z Wawy mają dobrą kopię przed ASP)

 

superstock_1039-15492_b.jpg

 

EDIT- tak teraz patrzę i myślę że może i nogi też mu wyprostuję...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wielkie za komentarze. Tym razem dałem większy render ale póki nie skończę nie ma chyba sensu zamulać sieci gigantycznymi plikami. Otoczenie oczywiście będzie- Vue'd espirit , potem skleję to w 2d i domaluję co tam będzie trzeba

 

chron_mat01.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wielkie wszystkim. Co do "zjedzenia"- mój błąd, jeśli już coś jadł to rozbryzgi powinny być też na osłonie głowy i lejcach. Do poprawienia. Zbroja- pewnie racja, do poprawki. Strasznie mnie już zmęczył- może dlatego że za długo go robię a nauka- zwłaszcza nowego softu po iluś latach pracy ze starym- z natury przyjemna nie jest. W każdym razie- pierwsze podejście do compositingu. Małe bo inaczej na szerokość nie wejdzie.

 

assembly_test.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za wszystkie komentarze. Przepraszam za późną reakcję- jakoś nieczęsto ostatnio pojawiam się na maxie, chyba powoli przychodzi pora na wycofanie się do innego kącika.

 

ETA - to ciągle WIP, rycerze nie jest skończony. Złożyłem w całość żeby zobaczyć jak zgrywa się światło, kolory i takie tam (dzięki temu mogę dostroić to co nie pasuje).

 

Ania- trawa- tak jak i cały landscape- to Vue. Myślę że w finalnej wersji domontuję trochę innych, ręcznie malowanych roślinek ale do tej, startowej nie chciałem za dużo cudować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności