floo Napisano 31 Sierpień 2007 Napisano 31 Sierpień 2007 Ps. Blender rzadzi (szkoda ze jesli chcesz gdzies pracowac to w blendzie nie masz szans ) :( nie sądzę żeby ktoś robił ci z tego powodu problemy, w zależności od stanowiska i funkcji jaką pełnisz i co potrafisz w danym sofcie(blender jest za free więc chyba lepiej)... Nawet Bagiński o tym pisał że soft nie ma znaczenia... Są ludzie co wymiatają w blenderze kosmiczne sprawy... zapraszam na polskie forum blendera, lub stronkę http://www.blender.org/features-gallery/gallery/images/
RK Napisano 31 Sierpień 2007 Autor Napisano 31 Sierpień 2007 Tak jak pisze floo- nie sądzę żeby to był problem, zwłaszcza jeśli się pracuje w high poly albo/i jako modeler. Z pozycji freelancera (żeby nie zwariować w TS biorę od czasu do czasu zlecenia) klienci zwykle pytają : czy możesz dostarczyć (przykładowo) model królika z pięcioma animacjami w formacie enginu XYZ. Zwykle odpowiedź brzmi "tak", jeśli potrzebują renderów- tym bardziej (bo wtedy format nie ma znaczenia. Oczywiście przy pracy w zespole bywa że jakiś soft jest przyjęty jako standard ale bez przesady- większość pakietów 3d jest na tyle podobna że jak umiesz pracować w jednym to przestawisz się na inny w ciągu dwu- trzech tygodni.
RK Napisano 5 Wrzesień 2007 Autor Napisano 5 Wrzesień 2007 Z głupoty wziąłem się za modelowanie twarzy (ni czorta nie będzie jej widać ale że sculpt działa szybko uznałem że mogę się pobawić). Wersja przed dodaniem zmarszczek.
RK Napisano 6 Wrzesień 2007 Autor Napisano 6 Wrzesień 2007 No i parę godzin później- większość elementów na miejscu, brak uzdy i tarczy ale to duperele, pora zacząć robić detale zbroi (żłobki, sprzączki itd).
mrkrzysiek Napisano 6 Wrzesień 2007 Napisano 6 Wrzesień 2007 super Ci wychodzi ten jeździec, czekam już na zdobienia zbroi
ETA Napisano 6 Wrzesień 2007 Napisano 6 Wrzesień 2007 Wygląda coraz ładniej:)m tylko troche staro po twarzy, a i fajne oświetlenie:)
RK Napisano 7 Wrzesień 2007 Autor Napisano 7 Wrzesień 2007 He he he- ktoś sobie jaja grube robi ;). Światło jest takie jakie jeszcze niedawno wszyscy dawali do zdechu- nie wiem czy to efekt jakiegoś popularnego tutka był czy inne dziadostwo, w każdym razie ma jedną zaletę- widać które światło gdzie świeci i łatwo nim kierować. W każdym razie bardzo dziękuję za dobre słowo panowie. Co do twarzy- nieudolnie bo nieudolnie ale chciałem uzyskać podobny efekt do tego jaki jest w pomniku Colleoniego (ludzie z Wawy mają dobrą kopię przed ASP) EDIT- tak teraz patrzę i myślę że może i nogi też mu wyprostuję...
ttaaddeekk Napisano 7 Wrzesień 2007 Napisano 7 Wrzesień 2007 narazie czad,ciekawe jak bedzie po texturkach i renderze ps, smiesznie te nogi wygladaja,moze dorob strzemiona
BLADE Napisano 7 Wrzesień 2007 Napisano 7 Wrzesień 2007 RK. super Ci to wychodzi :) ale ponownie nalegam byś dawał większe te rendery i jakieś sensowne ujecia bo mało widać co i jak :) czekam na update :) pozdrawiam
RK Napisano 20 Wrzesień 2007 Autor Napisano 20 Wrzesień 2007 Tak sobie dłubię dalej. Kolory ciuchów do wymiany na bank.
JunioR Napisano 20 Wrzesień 2007 Napisano 20 Wrzesień 2007 no i sie blendera nauczyl, czyli nie taki diabel straszny jak go maluja ? :) pozdrawiam!
Ania Napisano 20 Wrzesień 2007 Napisano 20 Wrzesień 2007 fajnie wygląda na ostatnim renderku, tylko dzida trochę za gruba, zbyt ciężko wygląda.
RK Napisano 21 Wrzesień 2007 Autor Napisano 21 Wrzesień 2007 Dziękuję bardzo. Jak skończę z tym co mi w robocie nałożyli to będę dłubał dalej.
Matchias Napisano 20 Październik 2007 Napisano 20 Październik 2007 RK coraz lepiej, jakbyś większe rendery wrzucał lepiej byłoby widać efekt Twoich zmagań. Pozdro
BLADE Napisano 20 Październik 2007 Napisano 20 Październik 2007 Przyłaczam sie do opinii Matchiasa. Bedziesz robił do tego jakąś podstawke lub otoczenie?
RK Napisano 21 Październik 2007 Autor Napisano 21 Październik 2007 Dzięki wielkie za komentarze. Tym razem dałem większy render ale póki nie skończę nie ma chyba sensu zamulać sieci gigantycznymi plikami. Otoczenie oczywiście będzie- Vue'd espirit , potem skleję to w 2d i domaluję co tam będzie trzeba
Homa Napisano 21 Październik 2007 Napisano 21 Październik 2007 wow! świetny model! bardzo dobrze wygląda skóra tego przesympatycznego potwora :) Ogólnie materiały dobrze "leżą" na modelu. Dla mnie bomba! Gratulacje.
Ania Napisano 21 Październik 2007 Napisano 21 Październik 2007 ojej kogo on zjadł? bardzo fajnie tylko zbroja się chyba za bardzo błyszczy
wrzecionek Napisano 21 Październik 2007 Napisano 21 Październik 2007 Fajny model ale tak jak Ania uważam że zbroja za bardzo sie błyszczy.
BLADE Napisano 21 Październik 2007 Napisano 21 Październik 2007 Ładnie :)mi coś nie pasuje z łokciem tylko mało widac przez te refleksy itp. czekam na finał :) pozdrawiam
RK Napisano 23 Październik 2007 Autor Napisano 23 Październik 2007 Dzięki wielkie wszystkim. Co do "zjedzenia"- mój błąd, jeśli już coś jadł to rozbryzgi powinny być też na osłonie głowy i lejcach. Do poprawienia. Zbroja- pewnie racja, do poprawki. Strasznie mnie już zmęczył- może dlatego że za długo go robię a nauka- zwłaszcza nowego softu po iluś latach pracy ze starym- z natury przyjemna nie jest. W każdym razie- pierwsze podejście do compositingu. Małe bo inaczej na szerokość nie wejdzie.
mrkrzysiek Napisano 24 Październik 2007 Napisano 24 Październik 2007 całkiem fajne ujecie, kolorki trochę wyblakłe, ale trawa ładna;)
ETA Napisano 25 Październik 2007 Napisano 25 Październik 2007 Tak jak powyżej, tylko mi też coś z tym rycerzem sie nie podoba szkoda, że nie poświęciłeś mu więcej czasu:)
BLADE Napisano 25 Październik 2007 Napisano 25 Październik 2007 ciekawie wyszło. dopieśc rycerza i będzie git. w lewej czesci kadru troche pustawo.. ale jak mniemam to zamierzony efekt. powodzenia w dalszej pracy.
Homa Napisano 25 Październik 2007 Napisano 25 Październik 2007 ...podoba się :-) ładny kadr, choć może lepiej gdyby kopia (czy jak to się tam zwie) była w całości widoczna?! taki "ścięty" wydaje się ten render teraz... rycerz jak dla mnie okay :) brawo!
chveti Napisano 25 Październik 2007 Napisano 25 Październik 2007 Imo jednak trawa trochę za szeroka. reszta przyjemnie. Pozdrawiam.
Ania Napisano 26 Październik 2007 Napisano 26 Październik 2007 podoba mi się taki klimat trawkę robiłeś partyklami?
RK Napisano 28 Październik 2007 Autor Napisano 28 Październik 2007 Dziękuję za wszystkie komentarze. Przepraszam za późną reakcję- jakoś nieczęsto ostatnio pojawiam się na maxie, chyba powoli przychodzi pora na wycofanie się do innego kącika. ETA - to ciągle WIP, rycerze nie jest skończony. Złożyłem w całość żeby zobaczyć jak zgrywa się światło, kolory i takie tam (dzięki temu mogę dostroić to co nie pasuje). Ania- trawa- tak jak i cały landscape- to Vue. Myślę że w finalnej wersji domontuję trochę innych, ręcznie malowanych roślinek ale do tej, startowej nie chciałem za dużo cudować.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się