wizz Napisano 21 Czerwiec 2007 Napisano 21 Czerwiec 2007 Witam! Pozwoliłem sobie założyć posta żeby nie zaśmiecać ciągle forum :) Nareszcie troche wolnego więc będe się starał wrzucać tutaj troche własnych modeli :) Taki drab na początek... ( Maya + Zbrush ) jeszcze pracuje nad renderkiem w Mayce.
SUPER_OkO Napisano 21 Czerwiec 2007 Napisano 21 Czerwiec 2007 niezly ten drab na poczatek.. powodzenia przy nastepnych
kubi Napisano 21 Czerwiec 2007 Napisano 21 Czerwiec 2007 Znaczy tak: bardzo fajnie wygląda. Jeszcze mógłbyś nad mimika popracować. Takie duże oczka sprawiają ze ten drab, wgląda troszkę potulnie. Profil szyi bym delikatnie poprawił.
Gomez Napisano 21 Czerwiec 2007 Napisano 21 Czerwiec 2007 Fajny drabik. Mysle ze duze uszy daja podobne wrazenie jak duze oczy. Moze gdyby uszy odstawaly bardziej do tylu tak jak ludzkie byloby lepiej.
ledyr Napisano 21 Czerwiec 2007 Napisano 21 Czerwiec 2007 no no wizz szalejesz :D wyglada jak wkurzony mccartney :D ja bym mu jeszcze jednak zrobil jakies wybrzuszenie (kosc) w nosie igórna warga wtedy by wygladała lepiej
wizz Napisano 22 Czerwiec 2007 Autor Napisano 22 Czerwiec 2007 Render ale raczej słaby :D Wprawdzie rozgryzłem wreszcie MR w Mayce ale nie mam czasu na nią czekać wiec Max i Vray :) ( szybciej ) Jeśli ma ktos gdzies jakis tutorial typu "Zbrush to Max Vray" to byłbym wdzięczny za podesłanie :) pozdrawiam
ArTooRo Napisano 22 Czerwiec 2007 Napisano 22 Czerwiec 2007 Ładnie to wygląda, szkoda że oświetlenie dałeś tak mało czytelne w tym renderze na dole - nie eksponuje detalu modelu. Żeby mi się kiedyś chciało ruszyć Zbrusha ehh... jakoś nie mam do niego sił :) Świetna robota, pozdrawiam.
wizz Napisano 23 Czerwiec 2007 Autor Napisano 23 Czerwiec 2007 Byłbym wdzięczny gdyby ktos cos zaproponował z tym oświetleniem :) szukam prostego oswietlenia które by ładnie pokazywało detal bez zbednych efekcików bo bedzie robiona rotacja główki wiec zalezy mi na czasie renderu.. :) tu próba z MR i SSS w maxie :)
ArTooRo Napisano 23 Czerwiec 2007 Napisano 23 Czerwiec 2007 Teraz o niebo lepiej, ale generalnie chodzi o zasadę np trzech świateł: głównego (dającego najważniejsze cienie), dopełniającego (rozjaśniającego zbyt ciemne miejsca) i kickera (intenswyenie podkreślającego kontur, padającego od tyłu modelu), które najlepiej sprawdzają się w tego typu ekspozycjach.
wizz Napisano 24 Czerwiec 2007 Autor Napisano 24 Czerwiec 2007 Nielot tex niestety nie zrobie :) robie same modele do Demka, ten uznaje za skończony i przechodze do nastepnego :) tutaj finalne obrazki :D i obrót 360 stopni http://www.mistrz.jawnet.pl/mov/creature.mov [ 640x480 | H.264 ]
wizz Napisano 2 Lipiec 2007 Autor Napisano 2 Lipiec 2007 Witam, pracuje nad kolejną głową... troche przez ten mat mało widać ale co tam :) dziś jeszcze jakies poprawki i renderki powinny być.. pozdro. zmarszczki nie są takie strasznie głebokie bo koles nie ma 100 lat :)
nielot007 Napisano 2 Lipiec 2007 Napisano 2 Lipiec 2007 suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuper :D pokaz base mesha :)
SUPER_OkO Napisano 2 Lipiec 2007 Napisano 2 Lipiec 2007 No i kolejna ladna glowka, troche ma duze te luki brwiowe, przez to przypomina mi neardentalczyka trochu.. ale woki. Uhuhu zarabiscie wyszla poprzednia i SSS mat..
Ciechu Napisano 2 Lipiec 2007 Napisano 2 Lipiec 2007 Kurde wymiatasz.. nie no super. Mistrzowskie wykonanie. Ciekawi mnie jak gęsta ta siatka,bo np moja ma 104,000 polys na najwyższym poziomie i w maxie to już mi sie wszystko wiesza.
wizz Napisano 2 Lipiec 2007 Autor Napisano 2 Lipiec 2007 Dzięki panowie, siateczki zamieszcze wraz z renderkami nad którymi pracuje :/ niestety coś mi sie to nieudaje :D ciągle sa problemy jeszcze z exportem displacementa z zbrusha.. Ciechu - w Zbrushu mialem prawie 2mln poly a do mayki exportuje mesh który ma okolo 20 000 poly.
mrkrzysiek Napisano 2 Lipiec 2007 Napisano 2 Lipiec 2007 no piękne te modle tylko pozazdrościć umiejętności
wizz Napisano 2 Lipiec 2007 Autor Napisano 2 Lipiec 2007 Ok jeszcze raz thx :) Renderek ostatni niestety bez SSS ale myśle że detal cos tam widać. Co do softu to base mesh zrobiłem w XSI bo miałem dość topornej Mayki a render w maxie (MR) ... hehe a tu darmowe refki :)
Ciechu Napisano 2 Lipiec 2007 Napisano 2 Lipiec 2007 Luks... teraz jeszcze teksturki i będzie jeszcze bardziej full wypas. Mam takie pytanie bo nie wtajemniczony jestem... Co to jest SSS ???. A odnośnie detalu na ostatnim renderze (tym w maxie) to widać go dosyć dobrze, prawie tak jak ten w zbrushu. Ten detal osiągnąłeś poprzez export złożonej siatki do maxa, czy to jakieś bump mapy ??
wizz Napisano 2 Lipiec 2007 Autor Napisano 2 Lipiec 2007 duzo by pisać, wbij na gg do mnie to pogadamy :) exportujesz model z małą ilościa poly i do niego displacement i bump czasami sam disp wystarczy. SSS to SubSurface Scattering czyli materiał taki jaki użyłem przy poprzedniej głowie tamtego zwierzęcia :) że światło może 'penetrować' w obiekt co symuluje np skóre :D a co do textur juz pisałem wcześniej... ;)
kubi Napisano 3 Lipiec 2007 Napisano 3 Lipiec 2007 Jedyne co mi sie nie podoba to ten wytrzeszcz oczu, tak jak by mu miały zaraz wyskoczyć. Dolna powieka jest za bardzo opadnięta.
wizz Napisano 3 Lipiec 2007 Autor Napisano 3 Lipiec 2007 przeciez dałem juz salVador ... thx kuba masz racje :)
wizz Napisano 8 Lipiec 2007 Autor Napisano 8 Lipiec 2007 Witam, wsumie dosć pospiesznie zrobiony model hellboya w XSI , nie wiem czy będzie mi dane wykonczyć go w zbrushu bo lece do UK i nie będzie jak... pozdrawiam :)
nielot007 Napisano 8 Lipiec 2007 Napisano 8 Lipiec 2007 Witam!! swietnie !! pare rzeczy mi nie pasuje :) ale nie warto wspominac :)
wizz Napisano 8 Lipiec 2007 Autor Napisano 8 Lipiec 2007 ale nie warto wspominac :) ja ci dam nie warto :) to po co wogóle komentujesz :D
nielot007 Napisano 8 Lipiec 2007 Napisano 8 Lipiec 2007 ja ci dam nie warto :) to po co wogóle komentujesz :D wiesz, ja sie nie znam wiec... :D ok skoro chcesz to masz : -okolice oczu , policzki baaardzo dziwnie jakby mial kosc policzokowa baaaaardzo dziwna ;) -ucho nie wiem czemu ale dziwnie wyglada wydaje sie ze jest dobrze(modeling itp) ale jakosc dziwnie :) -krztalt glowy jakos dziwny, taki nie proporcjonalny (patrze wedlug hellboya) -i rzuchwa stanowczo za mala :D przez co wyglada na malego helboja gdzie szczeka mu sie rozbuduje :D wiesz to sa takie czepiania :D bo modelik jak zawsze w twoim wykonaniu bardzo mi sie podoba :)
wizz Napisano 29 Lipiec 2007 Autor Napisano 29 Lipiec 2007 boże po wolnym tak sie ciężko zebrac do roboty :) no ale już troche sie wciągłem :D dzisiejsze wypociny poniżej, modelowałem z conceptu ale dość znacznie od niego odbiegłem ^^ więc mysle jeszcze o kilku zmianach, ust a raczej tej gęby i grzebienia na czole :) może nadam bardzie ludzki wygląd tej twarzy ... nie wiem zobaczymy jeszcze :) zrobiony w xSi... very Wip :D
kubi Napisano 29 Lipiec 2007 Napisano 29 Lipiec 2007 może trochę dziwny kształt ma dolna szczeka. Modeling, jak dla mnie super.
wizz Napisano 30 Lipiec 2007 Autor Napisano 30 Lipiec 2007 Drobna poranna kosmetyka :) Thx Kuba, a co z tą szczęką dokładnie nie tak ? :)
wizz Napisano 30 Lipiec 2007 Autor Napisano 30 Lipiec 2007 widze ze sie nie podoba bo nie komentujecie :(
nielot007 Napisano 30 Lipiec 2007 Napisano 30 Lipiec 2007 Witam!! ogolnie to tak sobie :) poprzednie do tej to jak niebo i ziemia :D praktycznie jedyne co mi sie tutaj podoba to zeby :) rzuchwa strasznie dziwna jakby mial ja zlamana w kilk miejscach po exporcie do zibrasza oczy wygladaja duzo lepiej :) nawet powiem ze bardzo fajnie :)
mrkrzysiek Napisano 30 Lipiec 2007 Napisano 30 Lipiec 2007 model psuje po mojemu ten uśmiech i bardziej zarysował bym te rogi czy co to jest, a tak modeling super wymiatasz w xsi:)
SUPER_OkO Napisano 31 Lipiec 2007 Napisano 31 Lipiec 2007 Witam. Odnosnie hellboya - Troche go tam zlales i zabardzo sie pospieszyles.. ogolnie brakuje tam solidnych kosci policzkowych i luku brwiowego, uszy wygladaja jak z papieru, wogole nie pasuja do harakteru modelu. Okolice ust tez wygladaja za plasko, nic sie tam nie dzieje takiego wielkiego. Odnosnie tego czegos u gory. Rzuchwa zdecydowanie lepiej wyglada, ale odniosnie samej postaci mozna by bylo sie przyczepic... od gory wyglada jak jakis supa heros, szlachetne ksztalty proste. Od dolu wyglada natomiast jak jakies monstrum (zeby, usta, okolice). Wydaje mi sie, ze powinienes swoja glowke ukierunkowac jakos. Zrob z niego potwora dodajac jakiegos wrednego charakteru od gory - wielkie faldy jakies nie wiem.. lub odwrotnie. Caly czas jak patrze na te macki tudziez odrosty u gory, to wydaje mi sie, ze fajnie by to wygladalo jakby ta twarz plonela.
wizz Napisano 3 Sierpień 2007 Autor Napisano 3 Sierpień 2007 na dziś wystarczy :| jutro a wzasadzie już dziś jakieś poprawki będą :) no i cos tam w zbrushu pomęczymy ...
kubi Napisano 3 Sierpień 2007 Napisano 3 Sierpień 2007 Bardzo fajna siatka, taka prosta w sensie nieskomplikowana, elegancka.
wizz Napisano 4 Sierpień 2007 Autor Napisano 4 Sierpień 2007 to forum jest chyba martwe :) ostatni raz tu postuje :P
kubi Napisano 5 Sierpień 2007 Napisano 5 Sierpień 2007 wydaje mi sie że powtarzasz pewne schematy jak oczy czy nos, przez co twoje główki wydaja sie być do siebie podobne. detal w sculpterze nie wydaje sie być zły, ale mogło by go być więcej. Naprawdę podobają mi sie twoje elegancie siateczki.
wizz Napisano 10 Sierpień 2007 Autor Napisano 10 Sierpień 2007 No dobra Kuba masz racje cos tam powtarzam :D Poniżej resculpt murzyna, mam nadzieje że teraz lepiej wygląda ( oby ) :) render w Maya MRkiem.
Kirian Napisano 10 Sierpień 2007 Napisano 10 Sierpień 2007 Bardzo mi sie podoba!!:) dodaj jeszcze troszke detalu... lub moze mało detalu ale bardziej wyrazisty;)
wielkibrat00 Napisano 11 Sierpień 2007 Napisano 11 Sierpień 2007 ta pierwsza glowa.... to chyba inspiracja z filmu "descent" :) ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się