Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam! Pozwoliłem sobie założyć posta żeby nie zaśmiecać ciągle forum :) Nareszcie troche wolnego więc będe się starał wrzucać tutaj troche własnych modeli :)

 

Taki drab na początek... ( Maya + Zbrush ) jeszcze pracuje nad renderkiem w Mayce.

 

orc_wireframe.jpg

 

orc_zb3.jpg

  • Odpowiedzi 56
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Znaczy tak: bardzo fajnie wygląda. Jeszcze mógłbyś nad mimika popracować. Takie duże oczka sprawiają ze ten drab, wgląda troszkę potulnie. Profil szyi bym delikatnie poprawił.

Napisano

Fajny drabik. Mysle ze duze uszy daja podobne wrazenie jak duze oczy. Moze gdyby uszy odstawaly bardziej do tylu tak jak ludzkie byloby lepiej.

Napisano

no no wizz szalejesz :D wyglada jak wkurzony mccartney :D

ja bym mu jeszcze jednak zrobil jakies wybrzuszenie (kosc) w nosie igórna warga wtedy by wygladała lepiej

Napisano

Render ale raczej słaby :D Wprawdzie rozgryzłem wreszcie MR w Mayce ale nie mam czasu na nią czekać wiec Max i Vray :) ( szybciej )

 

orc_render.jpg

 

Jeśli ma ktos gdzies jakis tutorial typu "Zbrush to Max Vray" to byłbym wdzięczny za podesłanie :) pozdrawiam

Napisano

Ładnie to wygląda, szkoda że oświetlenie dałeś tak mało czytelne w tym renderze na dole - nie eksponuje detalu modelu.

 

Żeby mi się kiedyś chciało ruszyć Zbrusha ehh... jakoś nie mam do niego sił :)

Świetna robota, pozdrawiam.

Napisano

Byłbym wdzięczny gdyby ktos cos zaproponował z tym oświetleniem :) szukam prostego oswietlenia które by ładnie pokazywało detal bez zbednych efekcików bo bedzie robiona rotacja główki wiec zalezy mi na czasie renderu.. :)

 

tu próba z MR i SSS w maxie :)

 

orcsssrendervl9.jpg

Napisano

Teraz o niebo lepiej, ale generalnie chodzi o zasadę np trzech świateł: głównego (dającego najważniejsze cienie), dopełniającego (rozjaśniającego zbyt ciemne miejsca) i kickera (intenswyenie podkreślającego kontur, padającego od tyłu modelu), które najlepiej sprawdzają się w tego typu ekspozycjach.

Napisano

Witam, pracuje nad kolejną głową... troche przez ten mat mało widać ale co tam :) dziś jeszcze jakies poprawki i renderki powinny być.. pozdro.

 

zmarszczki nie są takie strasznie głebokie bo koles nie ma 100 lat :)

x01hb8.jpg

Napisano

No i kolejna ladna glowka, troche ma duze te luki brwiowe, przez to przypomina mi neardentalczyka trochu.. ale woki.

 

Uhuhu zarabiscie wyszla poprzednia i SSS mat..

Napisano

Kurde wymiatasz.. nie no super. Mistrzowskie wykonanie. Ciekawi mnie jak gęsta ta siatka,bo np moja ma 104,000 polys na najwyższym poziomie i w maxie to już mi sie wszystko wiesza.

Napisano

Dzięki panowie, siateczki zamieszcze wraz z renderkami nad którymi pracuje :/ niestety coś mi sie to nieudaje :D ciągle sa problemy jeszcze z exportem displacementa z zbrusha..

 

Ciechu - w Zbrushu mialem prawie 2mln poly a do mayki exportuje mesh który ma okolo 20 000 poly.

Napisano

Ok jeszcze raz thx :) Renderek ostatni niestety bez SSS ale myśle że detal cos tam widać. Co do softu to base mesh zrobiłem w XSI bo miałem dość topornej Mayki a render w maxie (MR) ...

 

head_human_fin.jpg

 

hehe a tu darmowe refki :)

 

head_human_side_front.jpg

Napisano

Luks... teraz jeszcze teksturki i będzie jeszcze bardziej full wypas. Mam takie pytanie bo nie wtajemniczony jestem... Co to jest SSS ???. A odnośnie detalu na ostatnim renderze (tym w maxie) to widać go dosyć dobrze, prawie tak jak ten w zbrushu. Ten detal osiągnąłeś poprzez export złożonej siatki do maxa, czy to jakieś bump mapy ??

Napisano

duzo by pisać, wbij na gg do mnie to pogadamy :)

 

exportujesz model z małą ilościa poly i do niego displacement i bump czasami sam disp wystarczy. SSS to SubSurface Scattering czyli materiał taki jaki użyłem przy poprzedniej głowie tamtego zwierzęcia :) że światło może 'penetrować' w obiekt co symuluje np skóre :D

 

a co do textur juz pisałem wcześniej... ;)

Napisano

Jedyne co mi sie nie podoba to ten wytrzeszcz oczu, tak jak by mu miały zaraz wyskoczyć. Dolna powieka jest za bardzo opadnięta.

Napisano

Witam, wsumie dosć pospiesznie zrobiony model hellboya w XSI , nie wiem czy będzie mi dane wykonczyć go w zbrushu bo lece do UK i nie będzie jak... pozdrawiam :)

 

hellboy_162129.jpg

Napisano
ja ci dam nie warto :) to po co wogóle komentujesz :D

 

wiesz, ja sie nie znam wiec... :D

ok skoro chcesz to masz :

-okolice oczu , policzki baaardzo dziwnie jakby mial kosc policzokowa baaaaardzo dziwna ;)

-ucho nie wiem czemu ale dziwnie wyglada wydaje sie ze jest dobrze(modeling itp) ale jakosc dziwnie :)

-krztalt glowy jakos dziwny, taki nie proporcjonalny (patrze wedlug hellboya)

-i rzuchwa stanowczo za mala :D przez co wyglada na malego helboja gdzie szczeka mu sie rozbuduje :D

 

wiesz to sa takie czepiania :D

bo modelik jak zawsze w twoim wykonaniu bardzo mi sie podoba :)

Napisano

boże po wolnym tak sie ciężko zebrac do roboty :) no ale już troche sie wciągłem :D dzisiejsze wypociny poniżej, modelowałem z conceptu ale dość znacznie od niego odbiegłem ^^ więc mysle jeszcze o kilku zmianach, ust a raczej tej gęby i grzebienia na czole :) może nadam bardzie ludzki wygląd tej twarzy ... nie wiem zobaczymy jeszcze :) zrobiony w xSi...

 

very Wip :D

 

green_xsi.gif

 

green_xsi_wire.gif

Napisano

Witam!!

ogolnie to tak sobie :)

poprzednie do tej to jak niebo i ziemia :D

praktycznie jedyne co mi sie tutaj podoba to zeby :)

rzuchwa strasznie dziwna jakby mial ja zlamana w kilk miejscach

po exporcie do zibrasza oczy wygladaja duzo lepiej :) nawet powiem ze bardzo fajnie :)

Napisano

Witam. Odnosnie hellboya - Troche go tam zlales i zabardzo sie pospieszyles.. ogolnie brakuje tam solidnych kosci policzkowych i luku brwiowego, uszy wygladaja jak z papieru, wogole nie pasuja do harakteru modelu. Okolice ust tez wygladaja za plasko, nic sie tam nie dzieje takiego wielkiego.

 

Odnosnie tego czegos u gory. Rzuchwa zdecydowanie lepiej wyglada, ale odniosnie samej postaci mozna by bylo sie przyczepic... od gory wyglada jak jakis supa heros, szlachetne ksztalty proste. Od dolu wyglada natomiast jak jakies monstrum (zeby, usta, okolice). Wydaje mi sie, ze powinienes swoja glowke ukierunkowac jakos. Zrob z niego potwora dodajac jakiegos wrednego charakteru od gory - wielkie faldy jakies nie wiem.. lub odwrotnie. Caly czas jak patrze na te macki tudziez odrosty u gory, to wydaje mi sie, ze fajnie by to wygladalo jakby ta twarz plonela.

Napisano

wydaje mi sie że powtarzasz pewne schematy jak oczy czy nos, przez co twoje główki wydaja sie być do siebie podobne. detal w sculpterze nie wydaje sie być zły, ale mogło by go być więcej. Naprawdę podobają mi sie twoje elegancie siateczki.

Napisano

No dobra Kuba masz racje cos tam powtarzam :D Poniżej resculpt murzyna, mam nadzieje że teraz lepiej wygląda ( oby ) :) render w Maya MRkiem.

 

niggas.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności