Skocz do zawartości

Minibitwa 15: factory interior


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 52
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Gość Marioza
Napisano

u tu sie szykuje konkretna sytuacja, podba mi sie :)

Napisano

na dzisiaj to tyle :/ zrypany jestem jak cholera, troche sie nameczylem z tymi texturkami ale w sumie calkiem przyjemnie zlecialo :-)

0f7e7d00920204b8.jpg

cd900f3268d9a4f8.jpg

e3c00c688ff3aef6.jpg

ta prawa dolna czesc jak to mowia hand painted :D (jestem taki dumny )

Napisano

gratki bardzo klimatowo, tak się tylko zastanawiam ile zostanie z tej pięknej tekstury jak ją przeskalujesz do 512? ale poki co respekt za dobór kolorków, klimat, i "falloutowy syf"

Napisano

W opcjach renderingu albo wylacz antyaliasing albo daj go na catmull-rom, bo straszny blur wychodzi na renderach. Textury tez przeciagnij sharpenem.

Podobac sie i to bardzo.

Napisano

Zacny początek. Będą inne mapy poza diffuse ? Normalne, speculary ?

 

Do porcji dobrych rad Por@szek'a dorzucę jeszcze jedną. Zmniejsz blur bitmapy.

Napisano

ostanio niewiele czasu ale dzisiaj postaram sie to skonczyc, dzieki wszystkim za uwagi napewne je dzieisaj uwzglednie i zapostuje tak jak powinno byc :-)

Napisano

Bardzo ładnie to wygląda. Wyzwanie - jedni robią jedną sztukę sprzętu (komp), ty dużo sprzętu i jeszcze otoczenie :)

Napisano

Świetnie to wygląda :D Troszkę szkoda że te pomarańczowe lampy w środku nie są minimalnie chociaż wyróżnione geometrią ale i tak cool.

Napisano

Coin masz racje ale w sumie chcialme sprobowac swoich sil w texturowaniu, zrobic na maxa prosty model i skupic sie na texturce z czym mam najwieksze problemy a co chce dobrze opanowac :D jeszce nie wychodzi mi to najlepiej ale co tam tragicznie tez nie jest :)

Napisano

bardzo fajnie a jeżeli ci zostało troche miejsca na teksturze to zrób coś aby ta ściana się nie powtarzała tak z tym wentylatorrem. bo widać że jedną teksturką wszysko.

Napisano

sorka za offtopa ale zastanawiaelm sie jak to jest z grami na komorki ? w sumie nie mam zieleonego pojecia o technologij czy czymkolwiek z tym zwiazanym, ma ktos moze jakies pomocne linki, artykuly na ten temat ?

Napisano

Bardzo fajnie wyszło, tymbardziej że dużo zrobiłeś elementów. Szkoda że nie miałem wczoraj neta, wachałbym się między tą pracą a Jonasza ale Twoja bardziej przypomina mi Fallouta :)

 

Pokaż render z 1024x1024 please :)

 

edit: o, jszcze można, masz mój głos :)

Napisano

Por@szek od tera robie pracki wylacznie takie jakie sobie chce, pier.... wszystkie zasady "game arta".... ale mimo wszystko mam wielki szcunetk dla Ciebie i wszystkich ktozy na mnie glosowali za co chce wam serdecznie podziekowac. wygral lepszy wiec mi pozostaj sie schowac i pracowac nad soba co mam zamiar uczynic ,wiec do zobaczenie niebawem :-)

Napisano

Hehe niepotrzebnie sie denerwujesz, panuje demokracja wiec niestety nie zawsze najlepsze prace wygrywaja (patrzchociazby tegoroczny dominance war (2) po prostu wyniki sa zalosne). Moim zdaniem twoja byla najlepsza i to nie z jakichs osobistych pobudek, bo nigdy sie nimi nie kieruje a szczegolnie tutaj gdzie wiekszosci nawet nie znam.

Imo mozesz czuc sie zwyciezca. Troche envi widzialem w swoim zyciu, pare nedznych envi tez zrobilem i to co finalnie przedstawiles bylo na naprawde wysokim poziomie. Jak juz napisalem :

 

1) wybrales bardzo fajny design - przy tak niskim polycouncie trzeba sie 3 razy zastanowic co sie bierze IMO jest lepiej wybrac prostszy model, ktory nie ma calej masy propsow, detali i nie wiem czego aby wykorzystac maxymalnie limity i pokazac to maxymalnie dobrze - zrobiles to najlepiej ze wszystkich

2)wykorzystales maxa z polycountu ktory dostales, zrobiles ladny czysty modelling, odwzorowales idealnie koncept a to jest bardzo istotne jak pracujesz na kontrakcie

3) madrze i sensownei rozlozyles uvw, dostosowales modelling pod texture, wszystko ladnie zaplanowane - przez co uzyskales zamierzony efekt bez marnowania czasu na poprawianie

4) zrobiles bardzo detaliczna texture, wyciskajac maxa z 512x512, ostra detaliczna textura to jest klucz do ladnego low poly

5) przedstawiles model w bardzo czysty przejzysty sposob, przez co nie bylo problemow z odbiorem

 

Finalnie, uzyskales bardzo ladne kolory, ostra detaliczna texture o niskiej rozdzielczosci, przejrzysty modelling a wszystko przedstawione w czysty, schludny sposob latwy do odbioru. Jedyne czego mi brakowalo w tej pracy to wiekszej ilosci map, jak normal, specular, incandescence, ale w zwiazku ze limity bitwy byly jakie byly nie mogles tego zrobic. Osobiscie wrzocilbym reszte map poza bitwa i naprawde dal to do portwofolio bo jest to kawal solidnej roboty.

 

Widzialem twoje postacie i szczerze ... sa slabe, ale enviro pociskasz jak narazie bardzo fajnie i jak chcesz wybierac droge w game art bym sie tego trzymal. Grunt to znalezc te czesc roboty ktora sie lubi wtedy wszystko idzie o wiele latwiej a widze ze masz spory potencja do envi.

 

Tak trzymac.

Napisano

ja sie nie denerwuje :-) tylko sie troszke nach... a niewazne. Problem w tym ze zawsze chcialem robic postacie, i to mnie kreci na maxa oczywiscie wiadomo ze postacie sa 10 razy trudniejsze od envro i dlatego efekty sa takie jakie sa :/ ale nie ma zamiaru sie zniechecac tylko robic to co sie zawsze chcialem robic :-) niedlugo biore urlop i bede chcial zrobic jakas pozadna pracke, postaram sie zalozyc wipa i moze cos z tego fajnego wyjdzie...

Tak czy inaczej jeszcze raz wielkie dzieki za Twoje posty.

Napisano

Nie wiem gdzie, mam to napisać...choć osobiście uważam, że dwie pracki powinny przejść do galeryj. Bezwględu na to czy ktos wygrał czy nie. Obie pracki zasługują na to. Tylko się nie chowaj z mojego powodu Matys. Ehh , nie potrzebnie brałem udziału ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności