Blooddragon Napisano 9 Sierpień 2007 Autor Napisano 9 Sierpień 2007 wydaje mi sie, że po dołożeniu sporej taraczy i topora góra postaci dobrze zagra z butami, następnym razem obiecuję dopracować koncept:) tymczasem wrzucam projekcję głowy i w tym tygodniu to tyle pozdrawiam!
Por@szek Napisano 9 Sierpień 2007 Napisano 9 Sierpień 2007 Noooo, super ;) Nie wiem co tutaj napisac wiecej ... czekamy na kolorek??:P
_Cookiez_ Napisano 14 Sierpień 2007 Napisano 14 Sierpień 2007 Super pracka i detale, mam nadzieję że tak samo się spiszesz z texturami ;)
Blooddragon Napisano 16 Sierpień 2007 Autor Napisano 16 Sierpień 2007 No to wracam po krótkiej przerwie:) Zacząłem dłubać textury ale troche mi źródeł w domu brakuje:D Najpierw głowa, zaznaczam ze to jeszcze bliżej początku niz końca. Dojda poparzenia tatuarze itd itp... wszystko w swoim czasie:] Brodę też troche alphami upapram bo kanciasta jest. Co do kantów to jeszcze policzek troche nie daje rady... jakoś sproboje go zagęscić.
Bruneq Napisano 16 Sierpień 2007 Napisano 16 Sierpień 2007 czekam na troche brudu, zachlapan, pryszczy i innych smaczkó...ale bedzie ładnie, no no!!
ledyr Napisano 16 Sierpień 2007 Napisano 16 Sierpień 2007 suuper zrób tutka jak robisz tekstury fajny zarost :D tez bym sobie takie warkoczyki zrobil tylko mi jeszcze broda nie rośnie :D
_haRRy Napisano 17 Sierpień 2007 Napisano 17 Sierpień 2007 zaznaczam ze to jeszcze bliżej początku niz końca. Chciałbym takie bliżej początku tekstury robić :P
Bro Napisano 17 Sierpień 2007 Napisano 17 Sierpień 2007 Nooo zapowiada sie swietnie suuper zrób tutka jak robisz tekstury fajny zarost :D Wydaje mi sie ze ty nie potrzebujesz takiego tutka :) a co do zarostu to spoko pewnie pozno dojrzewasz - wszystko w swoim czasie :) :)
Tomala Napisano 17 Sierpień 2007 Napisano 17 Sierpień 2007 Blooddragon to jest zaje..... tylko patrzeć jak Cię jakiś producent gier zwerbuje (oczywiście o ile jeszcze tego nie zrobił). A co do prośby ledyra o tutorial to jestem bardzo za.
AkkA Napisano 17 Sierpień 2007 Napisano 17 Sierpień 2007 No naprawde super wyszło, jaki rozmiar tekstury?. Pokażesz flata jak skończysz?
KLICEK Napisano 17 Sierpień 2007 Napisano 17 Sierpień 2007 Blooddragon to jest zaje..... tylko patrzeć jak Cię jakiś producent gier zwerbuje (oczywiście o ile jeszcze tego nie zrobił). A co do prośby ledyra o tutorial to jestem bardzo za. on robi wiedzmina ;)
ognisty Napisano 17 Sierpień 2007 Napisano 17 Sierpień 2007 no cóż... taka średniawa, spodziewałem się że koleś wyskoczy z monitora i mnie rozerwie na strzępy, a tylko szczęke połamał... ;p
Gość Marioza Napisano 17 Sierpień 2007 Napisano 17 Sierpień 2007 no i gitesowo wygląda z texturką ale delikatny specyk mu poczebny na główke a silniejszy na oczka co by sie tam jakies bliczki pojawili : ) , a moze tez jakis dodatkowy bumpik ?
Tomala Napisano 17 Sierpień 2007 Napisano 17 Sierpień 2007 Blooddragon jak możesz to bardzo bym prosił żebyś pokazał flata textury i jak rozłożyłeś uv-ki twarzy bo zawsze mam problemy z nosem a widzę że u Ciebie texturka bardzo ładnie na nim leży. Pozdrawiam.
Bro Napisano 18 Sierpień 2007 Napisano 18 Sierpień 2007 Dobra to ja mam jedne lamerskie pytanie co do postaci i wogole ZB.... od czego zaczynasz? ...modelujesz low w np. maxie -> robisz mapowanie -> exportujesz do ZB -> tam robisz detal i palisz normale?
Blooddragon Napisano 18 Sierpień 2007 Autor Napisano 18 Sierpień 2007 Miło ze sie podoba:) Sam jestem troche niezadowonony z modelu tej głowy:( Oczy sa jakoś dziwnie ustawione i policzki zkaszanione, ale modeling głowy jeszcze mnie troche przerasta:/ O głowach kobiet nawet nie wspomnę:D Narazie widać na modelu tylko normal i diffusa, na specular, dodatkowy bump na normalu alfy i transcluency na uszach przyjdzie czas po diffusie, po prostu potrzebuje skonczonego diffusa jako bazy. Mapki maja 2048 jak pisałem w pierwsyzm poście. Wieczorem wrzucę UV i flata bo teraz w pracy siedze:) Postaram się też coś podłubać. Bro- Ja zaczynam staroświecko od low poly, bo to cały midpoly jakos do mnie nie przemawia. Pipeline do tej postaci mam taki: lowpoly w maxie -> dzielenie modelu w maxie, zagęszczanie i chamferowanie każdego kawałka -> hipoly przygotowanych w maxie elementów w zbrushu -> polycruncher do optymalizacji siatki zbrusha -> import do maxa -> obsypywanie hipoly detalem (nity, szwy itd.) -> dopasowanie pierwotnego modelu lowpoly do zaimportowanego hipoly, ewentualne poprawki siatki i optymalizacja -> UV lowpoly -> projekcja w maxie Goście z Epica mówili ze napierw robią model mid poly - taki poglądowy z oddzielnych brył na bazie którego montuja zarówno hipoly jak i lowpoly. Reszta produkcji przebiega tak samo. Co do tutoriala to hmmm moglbym pare screenshotów z opisem porobić, bo video to może przy innej okazji:) Do zarostu użyłem kilku zdjęć włosów, jednego wąsa, brody, balansu kolorów i zanikającego pędzla o niewielkiej grubości. To jak?:) Pozdrawiam
Matys Napisano 18 Sierpień 2007 Napisano 18 Sierpień 2007 super sprawd Blooddragon :-) ja osobiscie preferuje midpoly pozniej detale itd. ale to chyba tez zalezy od samego modelu trzeba pamietac ze kolesie z Epick robili wiekszosc metalowych zbrojek i dos futurystycznych rzeczy gdzie wiekszosc i tak w maxie modelowali takrze jak dla mnie to wszystko jest sprawa umowna. W Techlandzie tez chyba robia najpierw hipoly a pozniej low ale tak jak mowie dla mnie to jedno i drugie jest dobre :-) czego dobrym przykladem jest tez Twoja pracka.
Blooddragon Napisano 19 Sierpień 2007 Autor Napisano 19 Sierpień 2007 Jednak nie miałem czasu na texturki... Wrzucam sięc siatke i zooma na nos;) Matys: do hipoly jakas baza jest potrzebna tak czy siak, chyab ze ktos lubi Z-sfer modelowac ale to marnowanie czasu i nadaje sie tlyko do orgniki
ofca Napisano 19 Sierpień 2007 Napisano 19 Sierpień 2007 zastanawia mnie czemu wziales na teskturze podwojne warkocze z brody? tj 2 razy to samo, przeciez one sie wogole nie roznia...odbite tylko sa (na texie) A przeciecz mozesz mapowanie odbic...
Blooddragon Napisano 19 Sierpień 2007 Autor Napisano 19 Sierpień 2007 no faktycznie mogłem, teraz mają tą samą texturę naromiast nieco różniące się normalki. Ręce są mirrorowane.
Bruneq Napisano 20 Sierpień 2007 Napisano 20 Sierpień 2007 mnie zastanawia czemu tak malo miejsca na text!?
Gość Marioza Napisano 20 Sierpień 2007 Napisano 20 Sierpień 2007 texturka wporzadalu mozna by tam na niej cos jeszcze napacać ale po co? dawaj dalej :)
Blooddragon Napisano 20 Sierpień 2007 Autor Napisano 20 Sierpień 2007 no pisałem przecież wcześniej, ze na texturze głowy ekwipunek jeszcze będzie:) torby noże itd. Nie mam narazie czasu wogóle, chyba dopiero w weekend wrócę do texturowania:( eh...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się