Skocz do zawartości

[wip] Postac3D: Dragon Slayer


Blooddragon

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 81
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

No to wracam po krótkiej przerwie:) Zacząłem dłubać textury ale troche mi źródeł w domu brakuje:D

Najpierw głowa, zaznaczam ze to jeszcze bliżej początku niz końca. Dojda poparzenia tatuarze itd itp... wszystko w swoim czasie:] Brodę też troche alphami upapram bo kanciasta jest. Co do kantów to jeszcze policzek troche nie daje rady... jakoś sproboje go zagęscić.

 

 

ds13yu9.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nooo zapowiada sie swietnie

 

suuper zrób tutka jak robisz tekstury fajny zarost :D

Wydaje mi sie ze ty nie potrzebujesz takiego tutka :) a co do zarostu to spoko pewnie pozno dojrzewasz - wszystko w swoim czasie :) :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no i gitesowo wygląda z texturką ale delikatny specyk mu poczebny na główke a silniejszy na oczka co by sie tam jakies bliczki pojawili : ) , a moze tez jakis dodatkowy bumpik ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miło ze sie podoba:) Sam jestem troche niezadowonony z modelu tej głowy:( Oczy sa jakoś dziwnie ustawione i policzki zkaszanione, ale modeling głowy jeszcze mnie troche przerasta:/ O głowach kobiet nawet nie wspomnę:D

 

Narazie widać na modelu tylko normal i diffusa, na specular, dodatkowy bump na normalu alfy i transcluency na uszach przyjdzie czas po diffusie, po prostu potrzebuje skonczonego diffusa jako bazy.

 

Mapki maja 2048 jak pisałem w pierwsyzm poście. Wieczorem wrzucę UV i flata bo teraz w pracy siedze:) Postaram się też coś podłubać.

 

Bro-

Ja zaczynam staroświecko od low poly, bo to cały midpoly jakos do mnie nie przemawia. Pipeline do tej postaci mam taki:

lowpoly w maxie -> dzielenie modelu w maxie, zagęszczanie i chamferowanie każdego kawałka -> hipoly przygotowanych w maxie elementów w zbrushu -> polycruncher do optymalizacji siatki zbrusha -> import do maxa -> obsypywanie hipoly detalem (nity, szwy itd.) -> dopasowanie pierwotnego modelu lowpoly do zaimportowanego hipoly, ewentualne poprawki siatki i optymalizacja -> UV lowpoly -> projekcja w maxie

 

Goście z Epica mówili ze napierw robią model mid poly - taki poglądowy z oddzielnych brył na bazie którego montuja zarówno hipoly jak i lowpoly. Reszta produkcji przebiega tak samo.

 

Co do tutoriala to hmmm moglbym pare screenshotów z opisem porobić, bo video to może przy innej okazji:) Do zarostu użyłem kilku zdjęć włosów, jednego wąsa, brody, balansu kolorów i zanikającego pędzla o niewielkiej grubości. To jak?:)

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

super sprawd Blooddragon :-)

ja osobiscie preferuje midpoly pozniej detale itd. ale to chyba tez zalezy od samego modelu trzeba pamietac ze kolesie z Epick robili wiekszosc metalowych zbrojek i dos futurystycznych rzeczy gdzie wiekszosc i tak w maxie modelowali takrze jak dla mnie to wszystko jest sprawa umowna. W Techlandzie tez chyba robia najpierw hipoly a pozniej low ale tak jak mowie dla mnie to jedno i drugie jest dobre :-) czego dobrym przykladem jest tez Twoja pracka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności