Skocz do zawartości

[wip] Postac3D: Dragon Slayer


Blooddragon

Rekomendowane odpowiedzi

Skoro juz sie reaktywowałem na forum to wrzucam postać nad którą obecnie pracuję. Może jakimś cudem powstrzyma mnie to przed niedokończeniem jej... Celem projektu jest budowanie portfolio:]

Model nextgenowy:

 

- 8000 trójkatów razem z uzbrojeniem

- textury 1024 (albo 2048 zobaczymy): diffuse, alpha, normalmap, specular color, specular level, transcluency, glow raczej nie będzie potrzebny

- pełny rig z mimiką na kościach

- kilka animacji jako pobożne życzenie

 

soft: max 8, zb 3, ps 7

czas: fajnie byłoby skończyć przed końcem lipca...

 

model narazie ma niceo ponad 6k:

 

ds1ad8.jpg

 

...wish me luck:]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 81
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

o wstretny mamafaka ! :D wiesz co ? super ze zdecydowales sie wrocic :) co prawda wczesniej Cie nie znalem zabardzo, ale po spotkaniu juz sie znamy ;)

 

Tak wiec powodzenia, postac jak zawsze zapowiada sie super :) cos z twarza dziwnie, ale wiesz no wszystko zalezy od conceptu :)

 

btw. mozesz pokazac koncept ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki dzięki też sie cieszę, a i korzyści mogą być obustronne:)

 

hehe konceptu tym razem nie ma , bo wiem jakie wrażenie postać ma wywoływać , ale zupełnie nie wiem jak to dokładnie przedstawić:) Pomysł powstaje na bieżąco i do ukończenia modelu będzie się zmieniał. Twarz miałą być brutalna, chamska, trochę krasnoludzka i zła, wyposażona w brodę i wąsy:)

Jako bardzo niedokładny koncept możesz potraktować gitarzystę Slayera - Kerrego Kinga:) Tatuarze z tyłu głowy też planuję btw.

 

I zapomniałem dodać: prawa strona będzie nieopancerzona, ale uzbrojona. Lewa natomiast opancerzona z tarczą, byćmoże wyłożona mokrymi skórami (przeciwko płomieniom smoków). Równoczesnie lewa strona postaci będzie pokryta poparzeniami (koles zakrywa się przed podmuchami ognia tarczą i naramiennikiem) - stąd lewe ucho jest mniejsze, spalone a twarz z lewej strony pokryta bliznami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobry koncept w głowie do podstawa :)

Fajowa broda, chyba się nad takową zastanowię :P

A ochraniacze na nogach będą po jednej stornie czy obu tak jak wynika z modelu? Btw to ciut dziwne one są, ale poczekamy i będziemy klaskać :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

eh wolno to idzie, tak to jest jak sie robi bez konceptu ( i czasu) :)

 

Ochraniacze na golenie będą obydwa, mogą jeszcze ulec modyfikacji, zobaczę jak wyjdzie high poly.

 

myśle ,że narazie model może tak wyglądać, teraz mszę poobkładać go ekwipunkiem. Pipeline ostatnio mam taki że robie low poly, potem an jego bazie montuje high poly, po czym powtórnie edytuje i dopasowywuje low poly:) Tworzenie low poly z high poly jest dla mnie wyjątkowo upierdliwe, a i tak trzeba mieć bazę żeby rzeźbić HP, więc wolę tak...

Może koleś z Epic'a w poniedziałek powie jak ten etap najlepiej rozplanować:)

siatke wrzuce jak skoncze z modelem.

 

pozdro

 

PS. koleś teraz przepasany jest skórą i warstwą kolczugi, na której trzyma się naramiennik. całość spina pas na klacie i ramieniu

 

ds3ua7.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak tak popatrzyłem teraz, to sobie uświadomiłem, że robiłem ostatnio kolesia do giery właśnie z jednym naramiennikiem z kolcami i z nagolennikami podobnymi...

 

Coś mu nos na czoło wjeżdża (na tym widoku z dołu widać:p)

 

Jak z siateczką będzie?:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no spoko to wszystko wyglada, mam nadzieje ze jescze dorobisz mu jakas bron, najlepiej daj mu porzadny topor :D bo tymi nozami co ma z tylu (domyslam sie ze to noze ale jak sie myle to mnie popraw;)) to by mu bylo ciezko smoka utluc ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lewus: postać jest celowo przerysowana, w grach lepiej się to sprawdza jakoś:) Siate dorzuce jak skoncze low poly

 

Adek_CG: Oczywiście ze topór:) + tarcza

 

SoAd: glowa dobra, 1 do 8 :)

 

Wrzucam zbrusha, żeby nie było ze nic nie robie, jednak faktycznie - nic nie robie:) Bardzo mało czasu ostatnio mam:( Termin ukończenia może się przesunąć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

DaveBorck: no prosze, ile tu znajomych ludzi:D Kope lat! coś z tym naramiennikiem mozna zrobić, tlyko nei chce za bardzo w warhammera iść

 

Lewus: w maxie oczywiście :) Skoro w Epic'u tak robią to wierzę, żę lepszej metody nie ma:D

 

Matys: no kurcze osiągnąłem limit wydajnosci mojego kompa.... Włosy na warkoczach oczywiście trzeba zrobić. W przyszłym tygodniu core quadro powinny stanieć o połowę:> długo na to czekałem:>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kurcze strasznie mało czasu ostatnio mam:) Kupiłem już maszynkę wydajniejszą i teraz mam problem z importem siatek z zbrusha do maxa:D ogólnie coś jest zrypane z exporterem Z3:/ Nawet polygon cruncher nie pomaga, niektóre siatki po prostu nie chcą się zaimportować...

Więc wrzucam pare elementów z zbrusha.

 

h1pj9.jpg

h2mg5.jpg

h3wl4.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Blood znamy to takie zycie z ta praca :), a tak to wszystko ladnie i pieknie, ale wydaje mi sie ze dlon mozesz jeszcze troszke podrekcic szczegolnie koniuszki palcow i paznokcie :)

 

Co do zb2, tez tak robilem, ale nie zawsze chce sie z niego prawidlowo wyexportowac siatka z zb3, musisz zaimporotwac najnizszy model zdivajdowac i na odpowiedni lewel wrzucic siatke zb3 :)

 

jak nie pomoze to pal w zzmaperze :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe chciałem ukryć te paznokcie, ale nie wyszło:D jeszcze je podłubie

 

zo do Z3 to własnie znalazłęm rozwiązanie, pare dni temu pewien światły człowiek na zbrush central wpadł an rozwiązanie:

 

w preferences/importexport ustawiamy jak na obrazku

 

działa działa:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieją się czasem cuda w zbrushu, nic nie poradzicie:p

 

Swoją drogą świetny skulpt!

A paznokcie może pinchem w rowkach?

Kciuk przy łączeniu z resztą dłoni od wewnętrznej strony nie jest jakiś dziwny? Hm, przykrótki jakby?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nigdy nie udało mi się anatomicznego kciuka zrobic:) trudno sie mowi, może przy nastepnym modelu pomęczę tą partię:)

 

wrzucam gotowe HP torsu, sporo niedociągnięć i mało detalu, ale naprawde nie ma sensu dłużej tego meczyć, fakturę nadam normalce w PS, po zrobieniu textury. Część 'ubrania' będzie też pokryta kolczugą.

 

ds7iv0.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Marioza

wyglada tiptop, jedynie okolice nadgarstków bym rozszerzył, z boku sa ok, ale z frontu ciut jakby za wąskie, no i oczy ale to juz idywidualne zaptrywanie wydaje mi sie ze celowo je zrobiles takimi jakim są teraz czyli dosc szeroko rozstawiaone

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Por@szek - no kicha w tej części, podłubałem tam troche ale efekt nadal jest słaby, poprawie to jeszcze.

Bro - widziałem :D:D:D koleś jest już częściowo 'zainspirowany' tym filmem;)

Kuba_ -racja, przesadziłem, pogrubię nadgarstki na modelu LP po projekcji. Ćwieki i kolce są poustawiane w maxie. Praktycznie każdy element przed podróżą do zbrusha był zagęszczany chamferowany itd. płyty pancerza z low poly rpzerobiłem an high poly w maxie, mocno zagęszczony model wrzuciłem do zbrusha w celu dodania wgnieceń i rys.

donMario- miał mieć prostacki wyraz twarzy:)

 

dzięki wielkie za komentsy i krytyki, pomagacie:)

 

Niestety zacząłem odczuwać brak konceptu:P Czegoś brakowało mi w modelu, za grzeczny troche jest, domodelowałem więc do nagolennieków smocze rogi :) Mam nadzieję, że trochę przez to spoteżnieje. Mimo to model wydaje sie bogatszy patrząc z tyłu... chociaż z przodu na pasku planuję dodać jeszcze nieco ustrojstwa do polowań na smoki:)

 

ds8uu2.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Marioza

nie za potęzne te nogi są? do rogów nic nie mam moze to i fajnie w finale wyjsc, po za tym sam wiem jak to jest jak sie robi cos na pale bez konceptu : D

 

o ziomuś się pojawił a juz myslałem ze sie gdzie teleportowałeś czy cos ? ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tony- trzeba trochę pojechać żeby postać charakterystyczna była, brakowało mi jakiegoś cieższego detalu.

 

Ledyr - koleś nie ma wygladać jak Arni :) ma brzuszek piwny itd, łapy pogrubie na lowpoly. Pozatym to jaki detal? Wszytsko bedzie widoczne:) Dobrze wykonana normalmapa niesamowicie procentuje na skończonym modelu

donMario -jekiś ta koncept jest, maluje sobie w PS po renderach. Ale nie nadaje się to do pokazania;)

 

No i HP w miare gotowe, teraz jeszcze troche detalu w maxie i ewentualnie plecy podciągnę.

 

...kurcze szwu spodni nie pociągnąłem po części z ochraniaczmi...

 

ds9ai0.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

te ochraniacze na nogi wydaja sie byc obiecujace ale jak sam powiedziales brak koncepu to rzeczywicie problem, moze to sie odbic tym ze bedziesz mial zrobione wyczesane ochraniacze na nogach jak u jakiegos super wojownika a reszta postaci bedzie wygaldala jak ztonowany lowca, nie wiem czy obczjasz o co mi chodzi ale napewno sobie jakos poradzisz ;D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Matys - obczajam:) faktycznie troche się boje ze góra będzie zbyt skromna. Ale olewam to bo nie am co rozgrzebywac skończonego, przykolejnym modelu się poprawię i zrobie koncept:)

 

Lewus - ale wzdłuż tego szwu puściłem żemyki:)

 

DonMario - doceniam:)

 

Wrzucam obiecaną siatkę. Narazie pierwsza cześć mieszcząca się na texturze ciała. Noga jest zmapowana symetrycznie, ręka i narzędzia znajdą się na texturze głowy. Dzisiaj postaram się typa zprojektować, nareszcie mam trochę czasu:)

 

ds10rs7.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności