Napisano 9 Sierpień 200717 l Autor wydaje mi sie, że po dołożeniu sporej taraczy i topora góra postaci dobrze zagra z butami, następnym razem obiecuję dopracować koncept:) tymczasem wrzucam projekcję głowy i w tym tygodniu to tyle pozdrawiam!
Napisano 9 Sierpień 200717 l Noooo, super ;) Nie wiem co tutaj napisac wiecej ... czekamy na kolorek??:P
Napisano 14 Sierpień 200717 l Super pracka i detale, mam nadzieję że tak samo się spiszesz z texturami ;)
Napisano 16 Sierpień 200717 l Autor No to wracam po krótkiej przerwie:) Zacząłem dłubać textury ale troche mi źródeł w domu brakuje:D Najpierw głowa, zaznaczam ze to jeszcze bliżej początku niz końca. Dojda poparzenia tatuarze itd itp... wszystko w swoim czasie:] Brodę też troche alphami upapram bo kanciasta jest. Co do kantów to jeszcze policzek troche nie daje rady... jakoś sproboje go zagęscić.
Napisano 16 Sierpień 200717 l czekam na troche brudu, zachlapan, pryszczy i innych smaczkó...ale bedzie ładnie, no no!!
Napisano 16 Sierpień 200717 l suuper zrób tutka jak robisz tekstury fajny zarost :D tez bym sobie takie warkoczyki zrobil tylko mi jeszcze broda nie rośnie :D
Napisano 17 Sierpień 200717 l zaznaczam ze to jeszcze bliżej początku niz końca. Chciałbym takie bliżej początku tekstury robić :P
Napisano 17 Sierpień 200717 l Nooo zapowiada sie swietnie suuper zrób tutka jak robisz tekstury fajny zarost :D Wydaje mi sie ze ty nie potrzebujesz takiego tutka :) a co do zarostu to spoko pewnie pozno dojrzewasz - wszystko w swoim czasie :) :)
Napisano 17 Sierpień 200717 l Blooddragon to jest zaje..... tylko patrzeć jak Cię jakiś producent gier zwerbuje (oczywiście o ile jeszcze tego nie zrobił). A co do prośby ledyra o tutorial to jestem bardzo za.
Napisano 17 Sierpień 200717 l No naprawde super wyszło, jaki rozmiar tekstury?. Pokażesz flata jak skończysz?
Napisano 17 Sierpień 200717 l Blooddragon to jest zaje..... tylko patrzeć jak Cię jakiś producent gier zwerbuje (oczywiście o ile jeszcze tego nie zrobił). A co do prośby ledyra o tutorial to jestem bardzo za. on robi wiedzmina ;)
Napisano 17 Sierpień 200717 l no cóż... taka średniawa, spodziewałem się że koleś wyskoczy z monitora i mnie rozerwie na strzępy, a tylko szczęke połamał... ;p
Napisano 17 Sierpień 200717 l no i gitesowo wygląda z texturką ale delikatny specyk mu poczebny na główke a silniejszy na oczka co by sie tam jakies bliczki pojawili : ) , a moze tez jakis dodatkowy bumpik ?
Napisano 17 Sierpień 200717 l Blooddragon jak możesz to bardzo bym prosił żebyś pokazał flata textury i jak rozłożyłeś uv-ki twarzy bo zawsze mam problemy z nosem a widzę że u Ciebie texturka bardzo ładnie na nim leży. Pozdrawiam.
Napisano 18 Sierpień 200717 l Dobra to ja mam jedne lamerskie pytanie co do postaci i wogole ZB.... od czego zaczynasz? ...modelujesz low w np. maxie -> robisz mapowanie -> exportujesz do ZB -> tam robisz detal i palisz normale?
Napisano 18 Sierpień 200717 l Autor Miło ze sie podoba:) Sam jestem troche niezadowonony z modelu tej głowy:( Oczy sa jakoś dziwnie ustawione i policzki zkaszanione, ale modeling głowy jeszcze mnie troche przerasta:/ O głowach kobiet nawet nie wspomnę:D Narazie widać na modelu tylko normal i diffusa, na specular, dodatkowy bump na normalu alfy i transcluency na uszach przyjdzie czas po diffusie, po prostu potrzebuje skonczonego diffusa jako bazy. Mapki maja 2048 jak pisałem w pierwsyzm poście. Wieczorem wrzucę UV i flata bo teraz w pracy siedze:) Postaram się też coś podłubać. Bro- Ja zaczynam staroświecko od low poly, bo to cały midpoly jakos do mnie nie przemawia. Pipeline do tej postaci mam taki: lowpoly w maxie -> dzielenie modelu w maxie, zagęszczanie i chamferowanie każdego kawałka -> hipoly przygotowanych w maxie elementów w zbrushu -> polycruncher do optymalizacji siatki zbrusha -> import do maxa -> obsypywanie hipoly detalem (nity, szwy itd.) -> dopasowanie pierwotnego modelu lowpoly do zaimportowanego hipoly, ewentualne poprawki siatki i optymalizacja -> UV lowpoly -> projekcja w maxie Goście z Epica mówili ze napierw robią model mid poly - taki poglądowy z oddzielnych brył na bazie którego montuja zarówno hipoly jak i lowpoly. Reszta produkcji przebiega tak samo. Co do tutoriala to hmmm moglbym pare screenshotów z opisem porobić, bo video to może przy innej okazji:) Do zarostu użyłem kilku zdjęć włosów, jednego wąsa, brody, balansu kolorów i zanikającego pędzla o niewielkiej grubości. To jak?:) Pozdrawiam
Napisano 18 Sierpień 200717 l super sprawd Blooddragon :-) ja osobiscie preferuje midpoly pozniej detale itd. ale to chyba tez zalezy od samego modelu trzeba pamietac ze kolesie z Epick robili wiekszosc metalowych zbrojek i dos futurystycznych rzeczy gdzie wiekszosc i tak w maxie modelowali takrze jak dla mnie to wszystko jest sprawa umowna. W Techlandzie tez chyba robia najpierw hipoly a pozniej low ale tak jak mowie dla mnie to jedno i drugie jest dobre :-) czego dobrym przykladem jest tez Twoja pracka.
Napisano 19 Sierpień 200717 l Autor Jednak nie miałem czasu na texturki... Wrzucam sięc siatke i zooma na nos;) Matys: do hipoly jakas baza jest potrzebna tak czy siak, chyab ze ktos lubi Z-sfer modelowac ale to marnowanie czasu i nadaje sie tlyko do orgniki
Napisano 19 Sierpień 200717 l zastanawia mnie czemu wziales na teskturze podwojne warkocze z brody? tj 2 razy to samo, przeciez one sie wogole nie roznia...odbite tylko sa (na texie) A przeciecz mozesz mapowanie odbic...
Napisano 19 Sierpień 200717 l Autor no faktycznie mogłem, teraz mają tą samą texturę naromiast nieco różniące się normalki. Ręce są mirrorowane.
Napisano 20 Sierpień 200717 l texturka wporzadalu mozna by tam na niej cos jeszcze napacać ale po co? dawaj dalej :)
Napisano 20 Sierpień 200717 l Autor no pisałem przecież wcześniej, ze na texturze głowy ekwipunek jeszcze będzie:) torby noże itd. Nie mam narazie czasu wogóle, chyba dopiero w weekend wrócę do texturowania:( eh...
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto