Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 75
  • Wyświetleń 10,8k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

rispecta 4 sculpting. Najlepszy ten koles z wielką grzywą z kilku stron przed.

Napisano

Niektore modele juz naprawde niezle wygladaja. Zwlaszcza protek moze naprawde wyjsc git. Ostatnia glowka tak samo, dorzuc detalu i bedzie cacy.

Napisano
  • Autor

Dzieki Nielot!:) mial to byc wlasnie młody Pacino za czasow God Father 1

dziekuje za komentarze!:) motywuja do dalszej pracy;]

Napisano
  • Autor

UPDATE Protossa:

z racji ze to protoss musialem troszke zmienic anatomie:P wkoncu niemoge skopiowac identycznie budowy Mariusza P z inna glowa wygietymi nogami i pielucha na tylku:p

nazbieralem ile sie da referek(szkicow) protossow ale wiekszosc jest rozna i niema jednej klasycznej budowy wiec pozwolilem sobie pare rzeczy zmienic... mam nadzieje ze na lepsze;P:)

Bardzo!prosze o rady bo powoli koniec modelu i tylko HD detal...( raczki biedaczek ma dalej w budowie:)

c7952adab57a186d.jpg

Napisano

ogólnie to szczena opada, wiadomo, ale nie podoba mi sie jego wyraz twarzy:D Wygląda jak by chciał nieudolnie gwizdać:) Ale może taki urok tej rasy...

Napisano

A mi się morduch bardzo podoba. Reszta mniej i w ogóle nie wiem jak by wyglądał w bardziej normalnym oświetleniu ale morduch super.

Napisano

Świetne ZBrushowanie. Jak ty robisz sobie brusha który robi ostre krawędzie? Po prostu widze że taki dość ostry jest dlatego pytam :)

Napisano

facjata fajna; bez kitu :)

ale tak ogulnie to zaduzo w twoich pracach zbrusha; mało konkretnego modelowania; spróbuj zrobić coś co ma mniej niz kilkaset tys poly :)

pozdro

Napisano

fajne fajne, teraz już wiem dlaczego te łapy tak dziesiątkowały marinsów ;D - nie chciałbym dostać z płaskiego ;p

Napisano
  • Autor

Witam:)

model Jakuba Wędrowycza znanej mendy i szkodnika spolecznego, ale rowniez egzorcysty amatora i nieprzecietnego pijaka;)(opis dla nieznajacych typa;P) -wiedzmin przy nim to pokemon:]

model z założenia do bitwy GameArt ale kampania wrzesniowa niepozwoli mi na wyrobienie sie z txt itp wiec bedzie high poly

ale narazie bejsmesz(wczesna wersja- raczki jak zwykle 'sie robia'):

ebdf8f24f2cd995f.jpg

Napisano
  • Autor

apdejt głowy Jakuba z w.w bejsmesza

jak zwykle prosze o owocne uwagi;) (uszy beda pod czapka wiec nietracilem na nie czasu/)

pozdrawiam!

69b4f0862eac7fd3.jpg

Napisano
  • Autor

szkoda ze ostatnio niemoge liczyc na oceny, czy fachowe rady:/ trudniej sie czegos nowego nauczyc

Toudi WIP:

40d0229904272fda.jpg

Napisano

ładny toudi :) dłonie do poprawy i dopieszczenia bo są kwadratowe. reszta całkiem ok. co do wczesniejszej głowy.. to ma strasznie dziwny usmiech. lepiej zrób go w normalnej minie. powodzenia w dalszej pracy.

pozdrawiam

Napisano
  • Autor

Dzieki Blade!:) ten usmiech wyżej jest specjalnie;)(zebow biedaczek niema od 50 lat;P) ale bede jeszcze nad nim pracował/

98a3febd3f887c7c.jpg

136aaf374aeccd0e.jpg927098839155cb6d.jpg

 

Napisano

na brzuchu mu brakuje wyraźniejszego mięśnia, nie pasuje to do reszty.

przegib łokciowy jest związany jak kiełbasa, co prawda trudno mi ocenić czy toudi tak ma mieć czy nie, ale jeśli ramię ma być raczej ludzkie to trochę to popraw.

ogólnie mam wrażenie że przy głowie i nogach się dużo bardziej starałeś niż przy reszcie. do głowy i nóg nie mam krytycznych uwag.

Napisano
  • Autor

Taki modelik do pewnej scenki ktora planuje powstal w chwilach pomiedzy egzaminami:)

z góry dziekuje za konstruktywne uwagi i popracuje nad tym dalej:)

d01710416a3dff01.jpg

Napisano
  • Autor

Dziekuje Adek i Grigorio, tez wlasnie wrocilem z tren. i zauwazylem ten 'łuk', tak to jest jak cos sie robi w na raz:), zawsze musze odpoczac od modelu i popatrzec na niego po pewnym czasie by wprowadzic poprawki:)

ps to nie tluszcz tylko mięsień... piwny;P

Napisano
  • Autor

musialem to poprawic:) reszte zrobie po sesji, dodalem tez sutki i ząbki:P

3992cd5e1e6f696f.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności