Kirian Posted July 9, 2007 Posted July 9, 2007 Witam! Pozwoliłem sobie założyć temat żeby nie zaśmiecać ciągle forum :) Będe się starał wrzucać tutaj troche modeli na tyle na ile pozwoli mi czas :) Proszę o konstruktywną ocenę prac;) Na początek... ( Wings + Zbrush ) ludek: model + szybki concept Starsze model W DALSZYCH POSTACH KOLEJNE MODELE.
heaven Posted July 11, 2007 Posted July 11, 2007 a mi sie podoba pierwsze i trzecie :) wyglada to jakby gosc mial wglebienie w oczach :P
makler Posted July 11, 2007 Posted July 11, 2007 trzecie fajne :D podoba mi sie i ma fajne dwie szramy na jednym oku ... ja bym nie powiedział że to nic wielkiego ... podobają mi sie texturki dosyć wyraziste ;) czekam na reszte :D
Kirian Posted July 13, 2007 Author Posted July 13, 2007 Misiek na sterydach po tuningu;) i grzeczny piesek... (zęby miskowi dodam pozniej;P)
Kirian Posted July 20, 2007 Author Posted July 20, 2007 malo czasu mam wiec tylko glowa:( /bez referek z pamieci/
Reanimator Posted July 20, 2007 Posted July 20, 2007 A mnie sie podoba wszystko, co nie probuje byc realistyczne:) Jestes na dobrej drodze. Jezeli tylko postudiujesz anatomie i nauczysz sie wykorzystywac wiecej, niz standardowy brush w Zbrushu, to bedziesz robil fajne rzeczy :)
Kirian Posted July 21, 2007 Author Posted July 21, 2007 dziękuje za wszystkie mile słowa!!:)*, dają sile do dalszej pracy~^ mała zabawa z detalem:
Kirian Posted July 22, 2007 Author Posted July 22, 2007 nowy modelik:) ... niemoglem sie zdecydowac na material:P ocencie prosze
ZiBi_PL Posted July 22, 2007 Posted July 22, 2007 fajnie gdybys temu kolesiowi zrobil cos ala terminator - kawalek zdartej skory z ktorej wystaje blacha oraz takie czerwone oczka :D
Gomez Posted July 22, 2007 Posted July 22, 2007 Zibi ma racje z tymi oczami - przydalby sie jakis kontrastujacy kolor. Mnie sie podoba niebieski. Fajnie model wyglada z tego ujecia.
Kirian Posted July 23, 2007 Author Posted July 23, 2007 dziękuje za opinie!:) a teraz większy projekt- StarCraft Fanart, w niecierpliwym oczekiwaniu na nowego starcrafta zdecydowalem wymodelować postać z SC2, będzie to Twilight Archon(szkice dostepne na stronach o SC2) na razie wstępna baza, później w ruch pójdzie Zbrush a następnie jakaś scenka;) wiec BARDZO bym prosił o jakieś rady/konstruktywne oceny art- jedna z referek(prawa zastrzeżone dla Blizzard)
grzegerz Posted July 23, 2007 Posted July 23, 2007 poprostu musisz zaostrzyc kanty bardziej ale juz wyglada fajnie
nielot007 Posted July 23, 2007 Posted July 23, 2007 wtf ? strasznie pogiete,posiedz troche dluzej a nie wrzucasz wszystko co w zbrushu zrobisz, program za ciebie fajnnego modelu nie zrobi.
Guest Nesu Posted July 23, 2007 Posted July 23, 2007 ej ej nielot przeciez to tylko zdividowana baza;) a nie gotowy skulp, jak na baze wyglada OK!:) tylko rozciagnij troche karwasze i do roboty!:) czekam na Update!:)
nielot007 Posted July 23, 2007 Posted July 23, 2007 ej ej nielot przeciez to tylko zdividowana baza;) a nie gotowy skulp, jak na baze wyglada OK!:) tylko rozciagnij troche karwasze i do roboty!:) czekam na Update!:) co z tego ze zdividowana baza ? wyglada tragicznie , pelno bledow a wystarczylo by ze smoothowac i by bylo lepiej ale spoko sie nie czepiam. robata co chceta tylko denerwuje mnie juz wrzucanie wszystkiego co sie w zbrushu(sculptach) zrobi, nawet gdy wyglada jak kupa. Kirian sorki ze tak ostro ale widac ze masz pojecie o sculpcie (poprzednie prace) a wrzucasz takie cos. pozdro
Kirian Posted July 23, 2007 Author Posted July 23, 2007 Calkowita racja Nielocie:)... spojrzałem teraz na ten model i widze ze kaszanka straszna;P... ale zostawiam sobie za punkt honoru zrobienie tego arta;P... za tydzien jak wrócę z wakacji;P... bedziesz zachwycony:))
wizz Posted July 23, 2007 Posted July 23, 2007 udaliście sie z tymi sculpterami :\ modelować normalnie tak jak nielot powinniście ! Co do głowy tego człowieczka wczesniejszego to nawet dośc ale strasznie podziabana jakoś :) A to ostatnie to strasznie nijakie :|
Gotham Posted July 23, 2007 Posted July 23, 2007 Skoro prosisz o rady to pomędrkować zawsze można :). W moim odczuciu zupełnie źle dobrałeś soft do konceptu- takie rzeczy najszybciej się robi albo sdsem albo technikami modelowania mechanicznego (hard surface modeling). W zbrush mimo wielogodzinnego paćkania z reguły efekty są dalekie od zadowalających, przy czym nie mówię że się nie da, po prostu po co sobie utrudniać życie? W ogóle na początku warto "przeczytać" koncept... szkic czy tam base mesh powinien przede wszystkim dobrze odwzorowywać proporcje, dalej warto podzielić sobie model zależnie od materiału z którego jest zrobiona dana część- tutaj jest to dosyć proste- od razu widać metalowy pancerz i zakończenia węży, fluorescencyjne węże, prostą geometrię pod FX między częściami korpusu oraz fluorescencyjne dłonie- osobiście to każdą z tych części modelował bym inaczej a zbrusha widział bym tylko do użycia przy tych ostatnich. Cóż, nie poddawaj się i pracuj ciężko. PS. Fajnie że poważnie podchodzisz do kwestii autorstwa konceptów.
Kirian Posted July 31, 2007 Author Posted July 31, 2007 Witam:) coś nowego: co o tym myślicie?:) pozdrawiam!
Kirian Posted August 7, 2007 Author Posted August 7, 2007 Witam update w wolnej chwili: jestem dosc zly na ten model bo dzieki bugom ZB 3 robilem do 3 razy(teraz takiego dzieciaka z glowy machne w 15 min;P)
mrkrzysiek Posted August 7, 2007 Posted August 7, 2007 no ten dzieciak super wygląda taki trochę podobny do mnie
Mortom Posted August 7, 2007 Posted August 7, 2007 Zacnie zmodelowane..... ciekaw jestem jak by ci poszło z jakąś piękną panią rodem z Holwood :> Pozdrawiam
Kirian Posted August 7, 2007 Author Posted August 7, 2007 Dzieki!:) Mortom Oj mam juz w planach taki model Dziewczyny ze dasz sobie ja na tapete itp;PPP tylko na cialo potrzebuje z dzien/dwa czasu;) a wole nierobic kobiety niz zrobic 'niefajna':) jak juz zrobie to ma powalac na kolana i powodowac szybsze bicie serca :-)
Ciechu Posted August 8, 2007 Posted August 8, 2007 Widać że masz talent. Bardzo fajny diabołek niemowle i poprzednie modele również. Szybko modele robisz to sie bardzo liczy według mnie, tym bardziej gdy się trzyma poziom, a w twoim przypadku tak jest. Bardzo fajnie, wrzucaj dalej. Jestem bardzo ciekaw co będzie dalej. No bo tak z jednej strony robisz fajne modele o ostrych krawędziach, z drugiej też tak jak twarz tego diabołka, modele bliższe realiom.
Kirian Posted August 10, 2007 Author Posted August 10, 2007 Witam:) obiecałem protossa;P... bedzie to coś jak chempion-zealot to dopiero jedno posiedzenie nad modelem, domyslam sie ze masa błedow, rączek jeszcze niema:) co o tym myślicie?:) mam plan zrobic go dokladnie i ustawic w pozie Jedna z referek: http://bestgamewallpapers.com/files/starcraft-2/zeratul.jpg
wizz Posted August 10, 2007 Posted August 10, 2007 Grałem kiedyś w SC :D Model narazie całkiem obiecujący, ciekaw jestem rąk i żebyc zrobił taki cloth jak na koncepcie :)
Knysha Posted August 10, 2007 Posted August 10, 2007 Witam:) coś nowego: co o tym myślicie?:) pozdrawiam! Przypomina mi troche Joker'a z Gotham City ;)
Kirian Posted August 15, 2007 Author Posted August 15, 2007 Witam:) update Zealota, mam nadzieje ze wyglada coraz lepiej:(... chciałbym wkoncu dopracowac jeden model raz a porządnie by chociaz komus sie podobał;) /plecki i raczki wymagaja tuningu;)/
KLICEK Posted August 15, 2007 Posted August 15, 2007 za duzo nieuzasadnionego detalu, ale i tak jest spoko
ReflectVision Posted August 15, 2007 Posted August 15, 2007 super , podoba mi sie :) moze sie kiedys wezme za Zb
`Ibanez Posted August 16, 2007 Posted August 16, 2007 Fajnie, fajnie, robiłeś pierw w maxie? czy coś? czy w zbrushu zaczynales od zera tego Zeratula? ps:ja równierz musze sie zabrac za Zbrush
D4D4L Posted August 16, 2007 Posted August 16, 2007 Bomba modele :O zapiera dech w piersiach :) /a tak off topic.. jak zwiękrzyć w zbrushu max poly count ? bo mam 2kk czy jakoś tak i przy tylu poly model jest błe... albo jak to fixnonć ?/ i jak odpalic anty alising w Z żeby nie było shodków ? :[
Predator Posted August 16, 2007 Posted August 16, 2007 Podpinam sie pod Klicka postem , glowny detal zaslepiony jest tym niepotrzebnym, nic niepodkreslajacym. /a tak off topic.. jak zwiękrzyć w zbrushu max poly count ? bo mam 2kk czy jakoś tak i przy tylu poly model jest błe... albo jak to fixnonć ?/ i jak odpalic anty alising w Z żeby nie było shodków ? :[ Zapraszamy do dzialu tutoriale :) sciagnij sobie videotutki Klicka i bedziesz wszystko wiedzial co potrzebne
Kirian Posted August 16, 2007 Author Posted August 16, 2007 Dzieki za uwagi!:) zbedny detal zniknie!:) a miedzy czasie taka glowka >Ibanez: base mesh Wings + zabawa w ZB3;)
khazell Posted August 17, 2007 Posted August 17, 2007 fajnie fajnie ale broda jaka taka dziwnie wykrzywiona, ucho nie skoczone jak sądzę, na moje nos nieco za szeroki (ale usprawiedliwiony komiksowym klimatem),kącik ust i okolice są chyba zbyt wysunięte do przodu, no i troszkę za symetryczny...pzdr
Kirian Posted August 17, 2007 Author Posted August 17, 2007 Dziekuje Khazell na takie rady wlasnie licze!:) tym bardziej gdy robie model bez referek i niewiem co fajnie a co niefajnie wyglada;) poprawiony:
Mortom Posted August 17, 2007 Posted August 17, 2007 Kirian a pamiętasz jak obiecywałeś laskę zrobić??? no ja nadal czekam :D
Kirian Posted August 21, 2007 Author Posted August 21, 2007 Mortom bracie doczekasz sie laski;)... a narazie takie modeliki( Basemesh-Wings3d +Sculpt-Zbrush3) pare bledow ale badzcie wyrozumiali, to poniekad 1-day speed modeling a nie tygodniowki:) na Protossa niestety niemialem chwilowo ochoty;) i jeszcze taki usmiechniety typek:
Kirian Posted August 22, 2007 Author Posted August 22, 2007 Jezeli niewiadomo Kto to to model do d...;p:)
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now