Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 19
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Mi sie podoba w sumie;)

troche za "ostry" ten ludzik wklejony po lewej i trawka mogła by być lepsza no i drzewsko też:P dziwnie sie kończy ta ulica...

ale na 1wszy rzut oka sie podoba

hej

Napisano

Ostatni obrazek mi nie działa.

Masz syndrom zachodzącego słońca :)

 

Kilka moich uwag:

- Obrazki wyglądają jak makieta. Głównie przez blura i dość słabe materiały. Piszesz że używasz maxwella. wygląda to tak jakbyś nie używał layerów w materiałach. same proste shadery. Chociaż poprzednie prace były bardziej makietowe.

- aberacja ładnie spasowała.

- trawa dalej zbyt wysoka,gruba i za rzadka.

- 48h no sporo. ale w końcu to maxwell.

 

Ładniej niż poprzednie prace. czekam na więcej. Pozdrawiam

Napisano

wszystkie rendery otwieraja sie normalnie. moze imageshack ma za duze obciazenie...

 

direct link do 3:

 

http://img480.imageshack.us/img480/3797/cam15ed21600x1200edxn3.jpg

 

Lis: lubie dof majac swiadomosc jego przeskalowania.uzywam layers. wszyscy vrayowcy maja zboczenie na punkcie trawy :) jesli ktos zrobi cos wyzszego niz ich displace'owe, 2cm-owe, źdzbło trawy uwazaja to za nienaturalne :D

 

thx za komenty Lisie.

Napisano

Nice renders boss!!

Pyt.:

1> 48h na jeden obrazek czy na wszystkie tyle poszło czasu?

2> drzewka to modele?

3> czy olac vray`a i zasiąśc do maxwella? ;P

Napisano

1. 48h na jeden

2. wszystko to modele

3. kazdy ma + i - .teraz to i tak wypas :) jeszcze rok temu plugin maxwella do maxa nie pokazywal podgladu materialow w mat editorze :) materialy musiales sobie wyobrazic jak wyjda na renderach :) a jeszcze nie tak dawno temu nie pokazywal tekstur w viewportach :) mapowanie na c(h)zuja :))))

 

teraz zostala tylko kwestia robienia niektorych materialow tylko i wylacznie w oddzielnym edytorze i duzo mniejszych niedogodnien... jak ci to nie przeszkadza to czemu nie... ale uprzedzam ze trzeba wogole przestawic swoje podejscie przesiadajac sie z vray'a




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności