Świerk Posted July 19, 2007 Posted July 19, 2007 http://www.swrk.vgh.pl prawa autorskie projektu: Skoczek & Wojdacki Architekci
peterr Posted July 19, 2007 Posted July 19, 2007 Mi sie podoba w sumie;) troche za "ostry" ten ludzik wklejony po lewej i trawka mogła by być lepsza no i drzewsko też:P dziwnie sie kończy ta ulica... ale na 1wszy rzut oka sie podoba hej
Świerk Posted July 19, 2007 Author Posted July 19, 2007 radzisz: nic nie jest wklejone patry: maxwell. 48h rendertime, sampling level 15+ :)
peterr Posted July 19, 2007 Posted July 19, 2007 ale wtopa hehe:P no to wyglądają bardzo realistycznie ,w przeciwieństwie do zieleni:PP staram sie czepiać;) pozdrawiam
Lis Posted July 19, 2007 Posted July 19, 2007 Ostatni obrazek mi nie działa. Masz syndrom zachodzącego słońca :) Kilka moich uwag: - Obrazki wyglądają jak makieta. Głównie przez blura i dość słabe materiały. Piszesz że używasz maxwella. wygląda to tak jakbyś nie używał layerów w materiałach. same proste shadery. Chociaż poprzednie prace były bardziej makietowe. - aberacja ładnie spasowała. - trawa dalej zbyt wysoka,gruba i za rzadka. - 48h no sporo. ale w końcu to maxwell. Ładniej niż poprzednie prace. czekam na więcej. Pozdrawiam
Świerk Posted July 19, 2007 Author Posted July 19, 2007 wszystkie rendery otwieraja sie normalnie. moze imageshack ma za duze obciazenie... direct link do 3: http://img480.imageshack.us/img480/3797/cam15ed21600x1200edxn3.jpg Lis: lubie dof majac swiadomosc jego przeskalowania.uzywam layers. wszyscy vrayowcy maja zboczenie na punkcie trawy :) jesli ktos zrobi cos wyzszego niz ich displace'owe, 2cm-owe, źdzbło trawy uwazaja to za nienaturalne :D thx za komenty Lisie.
Orangegraphics Posted July 19, 2007 Posted July 19, 2007 poza ty mże pusto w środku i nie ma ścian działowych to ok;)
Yaro16 Posted July 20, 2007 Posted July 20, 2007 Mi sie podoba 2 i 3 wersja.Co do pierwszej to niepotrzebny tam dof jest pozdr0 Co do trawy to mi sie i tak podoba
Sanderalek Posted July 20, 2007 Posted July 20, 2007 Spoko ;) jedyne co mi się żuciło w oczy to to że w samochodach na ulicy nie ma ludzi...
siwy Posted July 20, 2007 Posted July 20, 2007 Światło super, ale ten dof mógłby być bardziej delikatny albo w ogóle niepotrzebny. Wizki bardzo realistyczne. pozdro
!Ewert Posted July 20, 2007 Posted July 20, 2007 ładnie, ale pierwszy obrazek źle Ci wyszedł, samochody wygladaja jak zabawki
Świerk Posted July 20, 2007 Author Posted July 20, 2007 dzieki wszystkim za komenty rzeczywiscie mieliscie racje do trzeciego thumbnail'a byl podlinkowany drugi render. naprawilem to.
oo79 Posted July 20, 2007 Posted July 20, 2007 Nice renders boss!! Pyt.: 1> 48h na jeden obrazek czy na wszystkie tyle poszło czasu? 2> drzewka to modele? 3> czy olac vray`a i zasiąśc do maxwella? ;P
Świerk Posted July 20, 2007 Author Posted July 20, 2007 1. 48h na jeden 2. wszystko to modele 3. kazdy ma + i - .teraz to i tak wypas :) jeszcze rok temu plugin maxwella do maxa nie pokazywal podgladu materialow w mat editorze :) materialy musiales sobie wyobrazic jak wyjda na renderach :) a jeszcze nie tak dawno temu nie pokazywal tekstur w viewportach :) mapowanie na c(h)zuja :)))) teraz zostala tylko kwestia robienia niektorych materialow tylko i wylacznie w oddzielnym edytorze i duzo mniejszych niedogodnien... jak ci to nie przeszkadza to czemu nie... ale uprzedzam ze trzeba wogole przestawic swoje podejscie przesiadajac sie z vray'a
buczer Posted July 20, 2007 Posted July 20, 2007 albo wzrok mi kompletnie padł albo do tego są potrzebne okulary 3D.
!Ewert Posted July 21, 2007 Posted July 21, 2007 na tym 3 renderze trawa wygląda jak by miała z 25cm, a tak w ogóle jak robisz trawe?
polka dot Posted July 21, 2007 Posted July 21, 2007 na moje oko to z 30cm. niestety okulary 3D nie pomogły :(
pecet Posted July 23, 2007 Posted July 23, 2007 drugi render bardzo mi się podoba, trzeci też fajny, trawa troche dziwna i samochody jeżdzą bez kierowców ;)
Recommended Posts