Skocz do zawartości

Wiz: Biurowiec


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 19
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Ostatni obrazek mi nie działa.

Masz syndrom zachodzącego słońca :)

 

Kilka moich uwag:

- Obrazki wyglądają jak makieta. Głównie przez blura i dość słabe materiały. Piszesz że używasz maxwella. wygląda to tak jakbyś nie używał layerów w materiałach. same proste shadery. Chociaż poprzednie prace były bardziej makietowe.

- aberacja ładnie spasowała.

- trawa dalej zbyt wysoka,gruba i za rzadka.

- 48h no sporo. ale w końcu to maxwell.

 

Ładniej niż poprzednie prace. czekam na więcej. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wszystkie rendery otwieraja sie normalnie. moze imageshack ma za duze obciazenie...

 

direct link do 3:

 

http://img480.imageshack.us/img480/3797/cam15ed21600x1200edxn3.jpg

 

Lis: lubie dof majac swiadomosc jego przeskalowania.uzywam layers. wszyscy vrayowcy maja zboczenie na punkcie trawy :) jesli ktos zrobi cos wyzszego niz ich displace'owe, 2cm-owe, źdzbło trawy uwazaja to za nienaturalne :D

 

thx za komenty Lisie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. 48h na jeden

2. wszystko to modele

3. kazdy ma + i - .teraz to i tak wypas :) jeszcze rok temu plugin maxwella do maxa nie pokazywal podgladu materialow w mat editorze :) materialy musiales sobie wyobrazic jak wyjda na renderach :) a jeszcze nie tak dawno temu nie pokazywal tekstur w viewportach :) mapowanie na c(h)zuja :))))

 

teraz zostala tylko kwestia robienia niektorych materialow tylko i wylacznie w oddzielnym edytorze i duzo mniejszych niedogodnien... jak ci to nie przeszkadza to czemu nie... ale uprzedzam ze trzeba wogole przestawic swoje podejscie przesiadajac sie z vray'a

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności