Napisano 21 Lipiec 200717 l Witam! NIedlugo przyjdzie taki czas ze bede musial zrobic drzewka Low Poly, macie moze jakis tutek coby drzewka z kazdej strony wygladalo ladnie a zeby nie mialo 1000000 poly? Drzewka skladajace sie z kilku plane'ow odpadaja!! Macie jakis tutek albo co? chodzi o sam modeling, rozkladanie lisci,galazek, textury wiem jak sie robi!:P
Napisano 21 Lipiec 200717 l czyli to sie nie nadaje ? inaczej to wymodelowac galezie a liscie to plane z alpha :) ale ja sie nie znam wiec czekaj na specow :)
Napisano 21 Lipiec 200717 l Autor te, nielot, gdzie to znalazles???Bo wiedzialem ze cos takiego widzialem, ale nie wiedzialem gdzie to znalesc!:) Powiem szczeze ze najwiecej problemow stwarza ladne rozmieszczenie samych planow zamiast galezi! ale ten sposob z piramidkami calkiem w ci.....ciekawy Inne metody milewidziane!!
Napisano 22 Lipiec 200717 l Tutek chyba nie jest konieczny, wysarczy podpatrzeć modele i teksturki innych, co naszybciucha znalazłem na cgtalku: http://forums.cgsociety.org/showthread.php?t=245855 Jest tego dużo więcej, wystarczy poszukać.
Napisano 22 Lipiec 200717 l Z tym że tak się robi raczej do izometrycznych widoków o pewnych ograniczeniach co do kąta kamery (rtsiki itd.). Do FPP trzeba dawać krzyżaki i generalnie ustawiać planey pod różnymi kątami, co zwykle wymusza zmiane ustawienia normalnych takiego planea.
Napisano 22 Lipiec 200717 l A proszę Cię bardzo: http://bk-coffeehouse.cottages.polycount.com//tut/realtimetree1.html należy się 3,5PLN
Napisano 22 Lipiec 200717 l a nie 3,70? (3.20 + 0,50 za szkło) Dzieki empeck, też sobie jakieś drzewko wydziergam za chwilkę z nudów :)
Napisano 22 Lipiec 200717 l Autor empeck, dżeffko pikne! wlasnie o takie mi chodzilo! Malo poly a efekt mniodek!:) dostaniesz to 3.5 tylko jak sie spotkamy!:)
Napisano 22 Lipiec 200717 l Autor troche dziwny sposob, mi sie w pewbnym miejscu odbija lustrzane galaz! wam tez? moze cos zle robie? chociaz watpie!! pokazcie swoje modeliki
Napisano 23 Lipiec 200717 l no i gitara, troszke widac ze obracales 1 texturka ale jest pozytywnie :)
Napisano 23 Lipiec 200717 l To było specialnie dla Bruneq'a :) Następnym razem bardziej się postaram.
Napisano 23 Lipiec 200717 l To mirrorowanie niestety widać przy tym sposobie. Zamiast trzech plejnów w przektroju można zrobić cztery i pozbyć się mirrorowanych gałęzi. Ja swoich niestety nie mogę pokazać, bo robię je w pracy :/
Napisano 23 Lipiec 200717 l Moze najpeirw ustaw sobie policount? Tj ok rozumiem ze to do portfolio itd. ale moze wyceluj jakos, np next gen fpp to wtedy mozesz zrobic proxy ( drzewo high poly ( do okolo kilku set tysiecy) i przerobic je na proxy - jest odpowiedni soft do tego, poszperasz znajdziesz, ja nie mam pod reka). Jak do 3-4 tysiecy to rzeczywiscie ta metoda co empeck pokazal jest jak przy..kupkal. Jako tips radze dodac vertex kolor w srodku drzewa przy laczeniach galezi, bedzie o wiele lepiej wygladac z gory. Jako dystansowe, albo jak robisz las mozesz zrobic z 2-3 pierwsze linie drzew z 2-4k tri pozniej krzyzaki i pozniej sam plane ze zdjeciem lasu np. Bedzie wygladalo na duzo. Ale wszystko zalezy od ustawienia kamery.
Napisano 23 Lipiec 200717 l Autor Moze najpeirw ustaw sobie policount? Tj ok rozumiem ze to do portfolio itd. A i tu cei zaskocze! Do Pracy! Ktos przedemna zrobil drzewka po 2.5K ktore wygladaly zalosnie, a poprawiac je to masakra jedna wielka! a sposob empeka miesci sie w limicie!
Napisano 24 Lipiec 200717 l tak mi sie nie kce pracowac i z nudow zobaczylem hehe moje drzewka ktos wygrzebal - ale wstyd :/, Bruneq moze zamiast robienia 3 jak napisal Empeck mozesz zrobic kilka roznych, ale o wspolnym konarze na texturce zeby pasowaly do siebie, z 3 roznymi masz 3 kombinacje chyba, a z 4 juz 6? jakos tak ale rosnie w tepie geometrycznym i napewno bedzie trudno zobazcyc mirorki :) aha jesli w silniku beda jakies problemy z przenikaniem zrzuc wszystko na programistow zeby dopracowali Zbufor ^^
Napisano 24 Lipiec 200717 l Hatred tylko nie gadaj ze dzisiaj ci sie tylko nie chce :D Ewentualnie mozesz kazdy plane z lisciem dac jako osobny obiekt ( jak nie bedzie ich duzo powinno byc okej, ewentualnie zrobienie z nich grupy zamiast jednego obiektu). Pamietaj aby dac wszystko na alpha tescie nie alphie. I jak bedziesz stawial las zamiast pojedynczego drzewa to lepiej zrob jak Hatred pisze, zwal na programistow :D I nie rob osobno obiektow ;) Bo zabijesz silnik.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto