Bruneq Napisano 21 Lipiec 2007 Share Napisano 21 Lipiec 2007 Witam! NIedlugo przyjdzie taki czas ze bede musial zrobic drzewka Low Poly, macie moze jakis tutek coby drzewka z kazdej strony wygladalo ladnie a zeby nie mialo 1000000 poly? Drzewka skladajace sie z kilku plane'ow odpadaja!! Macie jakis tutek albo co? chodzi o sam modeling, rozkladanie lisci,galazek, textury wiem jak sie robi!:P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nielot007 Napisano 21 Lipiec 2007 Share Napisano 21 Lipiec 2007 czyli to sie nie nadaje ? inaczej to wymodelowac galezie a liscie to plane z alpha :) ale ja sie nie znam wiec czekaj na specow :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KLICEK Napisano 21 Lipiec 2007 Share Napisano 21 Lipiec 2007 nie znam innej metody :) mozesz oczywiscie wiecej małych plejnow zrobic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bruneq Napisano 21 Lipiec 2007 Autor Share Napisano 21 Lipiec 2007 te, nielot, gdzie to znalazles???Bo wiedzialem ze cos takiego widzialem, ale nie wiedzialem gdzie to znalesc!:) Powiem szczeze ze najwiecej problemow stwarza ladne rozmieszczenie samych planow zamiast galezi! ale ten sposob z piramidkami calkiem w ci.....ciekawy Inne metody milewidziane!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nielot007 Napisano 21 Lipiec 2007 Share Napisano 21 Lipiec 2007 na forum ale nie pamietam watku, napewno w game art'cie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ardeni Napisano 22 Lipiec 2007 Share Napisano 22 Lipiec 2007 Tutek chyba nie jest konieczny, wysarczy podpatrzeć modele i teksturki innych, co naszybciucha znalazłem na cgtalku: http://forums.cgsociety.org/showthread.php?t=245855 Jest tego dużo więcej, wystarczy poszukać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hynol Napisano 22 Lipiec 2007 Share Napisano 22 Lipiec 2007 Z tym że tak się robi raczej do izometrycznych widoków o pewnych ograniczeniach co do kąta kamery (rtsiki itd.). Do FPP trzeba dawać krzyżaki i generalnie ustawiać planey pod różnymi kątami, co zwykle wymusza zmiane ustawienia normalnych takiego planea. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_michal Napisano 22 Lipiec 2007 Share Napisano 22 Lipiec 2007 A proszę Cię bardzo: http://bk-coffeehouse.cottages.polycount.com//tut/realtimetree1.html należy się 3,5PLN Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ardeni Napisano 22 Lipiec 2007 Share Napisano 22 Lipiec 2007 a nie 3,70? (3.20 + 0,50 za szkło) Dzieki empeck, też sobie jakieś drzewko wydziergam za chwilkę z nudów :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bruneq Napisano 22 Lipiec 2007 Autor Share Napisano 22 Lipiec 2007 empeck, dżeffko pikne! wlasnie o takie mi chodzilo! Malo poly a efekt mniodek!:) dostaniesz to 3.5 tylko jak sie spotkamy!:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_michal Napisano 22 Lipiec 2007 Share Napisano 22 Lipiec 2007 OK, punkt rep też może być :) 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bruneq Napisano 22 Lipiec 2007 Autor Share Napisano 22 Lipiec 2007 troche dziwny sposob, mi sie w pewbnym miejscu odbija lustrzane galaz! wam tez? moze cos zle robie? chociaz watpie!! pokazcie swoje modeliki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ardeni Napisano 23 Lipiec 2007 Share Napisano 23 Lipiec 2007 5 minutowy speed Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KLICEK Napisano 23 Lipiec 2007 Share Napisano 23 Lipiec 2007 no i gitara, troszke widac ze obracales 1 texturka ale jest pozytywnie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ardeni Napisano 23 Lipiec 2007 Share Napisano 23 Lipiec 2007 To było specialnie dla Bruneq'a :) Następnym razem bardziej się postaram. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_michal Napisano 23 Lipiec 2007 Share Napisano 23 Lipiec 2007 To mirrorowanie niestety widać przy tym sposobie. Zamiast trzech plejnów w przektroju można zrobić cztery i pozbyć się mirrorowanych gałęzi. Ja swoich niestety nie mogę pokazać, bo robię je w pracy :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Por@szek Napisano 23 Lipiec 2007 Share Napisano 23 Lipiec 2007 Moze najpeirw ustaw sobie policount? Tj ok rozumiem ze to do portfolio itd. ale moze wyceluj jakos, np next gen fpp to wtedy mozesz zrobic proxy ( drzewo high poly ( do okolo kilku set tysiecy) i przerobic je na proxy - jest odpowiedni soft do tego, poszperasz znajdziesz, ja nie mam pod reka). Jak do 3-4 tysiecy to rzeczywiscie ta metoda co empeck pokazal jest jak przy..kupkal. Jako tips radze dodac vertex kolor w srodku drzewa przy laczeniach galezi, bedzie o wiele lepiej wygladac z gory. Jako dystansowe, albo jak robisz las mozesz zrobic z 2-3 pierwsze linie drzew z 2-4k tri pozniej krzyzaki i pozniej sam plane ze zdjeciem lasu np. Bedzie wygladalo na duzo. Ale wszystko zalezy od ustawienia kamery. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bruneq Napisano 23 Lipiec 2007 Autor Share Napisano 23 Lipiec 2007 Moze najpeirw ustaw sobie policount? Tj ok rozumiem ze to do portfolio itd. A i tu cei zaskocze! Do Pracy! Ktos przedemna zrobil drzewka po 2.5K ktore wygladaly zalosnie, a poprawiac je to masakra jedna wielka! a sposob empeka miesci sie w limicie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hatred Napisano 24 Lipiec 2007 Share Napisano 24 Lipiec 2007 tak mi sie nie kce pracowac i z nudow zobaczylem hehe moje drzewka ktos wygrzebal - ale wstyd :/, Bruneq moze zamiast robienia 3 jak napisal Empeck mozesz zrobic kilka roznych, ale o wspolnym konarze na texturce zeby pasowaly do siebie, z 3 roznymi masz 3 kombinacje chyba, a z 4 juz 6? jakos tak ale rosnie w tepie geometrycznym i napewno bedzie trudno zobazcyc mirorki :) aha jesli w silniku beda jakies problemy z przenikaniem zrzuc wszystko na programistow zeby dopracowali Zbufor ^^ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Por@szek Napisano 24 Lipiec 2007 Share Napisano 24 Lipiec 2007 Hatred tylko nie gadaj ze dzisiaj ci sie tylko nie chce :D Ewentualnie mozesz kazdy plane z lisciem dac jako osobny obiekt ( jak nie bedzie ich duzo powinno byc okej, ewentualnie zrobienie z nich grupy zamiast jednego obiektu). Pamietaj aby dac wszystko na alpha tescie nie alphie. I jak bedziesz stawial las zamiast pojedynczego drzewa to lepiej zrob jak Hatred pisze, zwal na programistow :D I nie rob osobno obiektow ;) Bo zabijesz silnik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się