Skocz do zawartości

Postać 3D: Cowgirl


Tomala

Rekomendowane odpowiedzi

Pracka sie rozwija , bedzie ciekawie , uwagi z mojej strony , miesnie w okolicach stawu lokciowego chyba zbyt bardzo uwydatnione, przedramie rowniez troszke przypralo monstrualne rozmiary pomimo napiecia miesni, za to mostek + brzuch mozna by uwydatnic. Okolice piersi rowniez troszke dziwnie wygladaja. Gerenralnie bardzo dobrze sobie poradziles :) gratuluje i czekamy na wiecej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 67
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Witam pracowałem trochę nad texturą samego konia i w połowie prac zaczęły się problemy z photoshopem (zainteresowanych zapraszam do działu Pomoc/Oprogramowanie 2d,techniki założyłem tam temat dzisiaj ) i nie mogę nawet kopyt namalować bo zaraz się wiesza. Sam kolor skóry będę poprawiał jak ustawię światła do renderu końcowego ale do tego jeszcze długa droga... Muszę jeszcze namalować białą plamę na czole i kopyta i wezmę się za siodło. Myślę że chyba przy siodle nie będę nic unwrapował bo jak patrzyłem na zdjecia to wszystko było raczej w jednym kolorze dam jakiegoś bumpa i speculara i może jakoś będzie wyglądać a i tak cowgirl zakryje większość. Włosy tak na szybko zrobiłem. A mam taki problem, na krawędziach textura robi się zielona a jak dam dwa swiatła to jeszcze bardziej, widać to pod szyją trochę na klacie i na udzie. Na diffuse nie ma ani pixela zielonego więc co jest?

6c6ebd409aabeb46.jpg

A tu kawałek niedokończonych diffusa i speculara bo całe mają 4096x4096:

d7eb569d1dcc6b15.jpg

a6a2472462170b98.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

model świetny zwłaszcza te żyłki na łbie mi się spodobały

tekstura mniej

speculara jest za dużo, albo shader nieodpowiedni, wygląda jak z plastiku, pobaw się faloffem, nie tylko w specular ale też w diffuse

 

masz w scenie zielone światło albo zielone hdri, albo jakiś zielony obiekt w pobliżu?

ale prawdę powiedziawszy nie przejmowałabym się, nie widać tego mocno a można zwalić winę na zieloną łąkę przez którą będzie biegł, kolor skóry nigdy nie jest jednokolorowy.

 

czym renderujesz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Ania mi się ten render wcale nie podoba odbiega za bardzo od zamierzonego efektu ale zostałem bez photoshopa i nie moge poprawić texturki. Co do zielonego koloru to zniknął on po zmianie cieniowania z oren nayar blinn na inny w standard material. A renderowałem w mentalu z jednym mr area omni bez skylighta i ao, teraz robiłem próby z sss fast skin shaderem i chyba na nim zrobię ostateczny materiał bo bardzo fajnie wychodzi.

 

ReflectVision żyłki można zawsze dorobić tylko gdzie jak tak oglądałem zdjęcia koni to najwięcej żył było na klacie i przy obojczykach no i na nogach też ale to się dorobi do normala jak ustawię konia w scenie i światło zapodam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak z nudów wrzucam pierwsze renderki cowgirl z ao wiem że wyglądają na przepalone jutro popracuję nad światłem i shaderem skóry. Pasek niezmapowany i nie wiem czy go mapować bo i tak nie będzie pewnie zbyt widoczny na renderze. Tak samo wewnętrzne części nogawek nie mają szwów bo też nie będzie ich widać no i szwów na rozporku nie ma.

907867c9a04641fe.jpg

36a36ec3f095d338.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też mi się wydaje że niektóre elementy warto by wymodelować, chociażby fałdy na łokciach. Albo displacem.

 

Tekstura bardzo ładna.

 

Wydaje mi się że gdybyś jej zapiął kilka dolnych guzików, to napięta kurtka na piersiach wyglądałaby bardziej logicznie, tak jak jest teraz to pod piersiami kurtka powinna zwisać luźniej a nie przylegać do ciała. Chyba że to jakiś dżersej, ale wygląda jak skóra.

 

Kapelusz też bym trochę przybrudziła i zrobiła na nim ślady zużycia.

Nie wiem jak będzie to wyglądało na renderze końcowym, ale tak jak stoi teraz, to bym koniecznie zmapowała pasek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za komenty oczywiście pasek trzeba zmapować i dać texturę, teraz to widzę a co do kurtki to jak planowałem jak to wymodelować to od razu pomyślałem tak jak Wy ale później zmieniłem zdanie ponieważ scena ma być dosyć dynamiczna i podczas szybkiej jazdy na koniu kurtka pod wpływem oporu powietrza będzie przylegała z przodu do ciała a z tyłu trochę odstawała. Tak samo kształt fałdów na kurtce na wysokości łokcia jest dopasowany do zgiętej ręki bo tak będzie ona ułożona na finalnym renderze do którego jeszcze chyba daleko bo coś mi nie idzie ta scena. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam odkurzyłem starego wip'a i biorę się za niego. Na początek postanowiłem zrobić wreszcie tego konia. Proszę was o komentarze głównie co do ogólnego wyglądu bo chociaż trzymałem się rozmaitych referek to sam nie wiem czy jest dobrze. Chyba za długo się na niego patrzyłem i potrzebuję opinii świeżych oczu. Materiały wiem są jeszcze na etapie prób szczególnie specular jest do poprawy i w ogóle wszystko się popierdzieliło w świetle dziennym. Pozdrawiam.

c016ed891fd966df.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności