szczery Napisano 8 Sierpień 2007 Napisano 8 Sierpień 2007 Witam, postanowiłem zrobić pierwszą wizualizację. Męczyłem ją ze dwa tygodnie ale nie była to systematyczna praca:) Można powiedzieć, że efekt mnie zadawala. Można by poprawić sporo niedociągnięć ale już mi się nie chciało. Cieszę się, że skończyłem i teraz czekam na opinie, zauważone błędy i rady na przyszłość:D Czas rendera to ok 45min.
pecet Napisano 8 Sierpień 2007 Napisano 8 Sierpień 2007 jak dla mnie to wyglada spoko, tylko troche pusto na biurku
szczery Napisano 8 Sierpień 2007 Autor Napisano 8 Sierpień 2007 proporcje! a tak to średnio;) pracuj dalej! nie bardzo rozumiem o co chodzi z proporcjami, jeśli chodzi o proporcje mebli i przedmiotów w scenie to wszystko jest robione z miarką w ręku co do cm:)
mirach Napisano 8 Sierpień 2007 Napisano 8 Sierpień 2007 Troszke mdła scenka jesli chodzi o swiatlo i kolory, wygląda tak "wypranie". Ale pozytywnie, nie ma może miejsca na achy i ochy, ale też nie ma co za bardzo zjechać. Kocyk i dywan nawet fajnie wyszły, za to plakaty strasznie płasko, warto by bylo je troszke podmodelować... no chyba że są przyklejone do sciany na calej powieszchni za pomocą superglue :) O co chodzi z proporcjami Tomuś? Bo oprocz dziwnie wąskich drzwi to za bardzo nie widze. dobra, teraz czekam na SWRC żeby napisał coś odwrotnego :)
Ania Napisano 8 Sierpień 2007 Napisano 8 Sierpień 2007 drzwi wyglądają jak szafa, lampa odbija się w plakacie z autem, puste biurko i pułka obok drzwi, mapping na łóżku jest za duży (widać to zwłaszcza z widoku w którym kamera znajduje się w samym łóżku) oprócz tego wygląda przyzwoicie ale myślę że dobrym oświetleniem dałoby się dużo więcej z tego wyciągnąć (jakieś światło słoneczne padające przez okno, ew. zasłony lekko zasunięte i podświetlone sss)
szczery Napisano 8 Sierpień 2007 Autor Napisano 8 Sierpień 2007 dzięki za komentarze!!:D plakat z czerwoną Corvette jako jedyny jest oprawiony w antyramie i w rzeczywistości też są na nim takie refleksy, co do pustych półek i biurek to faktycznie macie racje - mogłem się zmusić i coś jeszcze wyskrobać:) Drzwi są jakie są i czasem jest ciężko przejść przez jedną połówkę przodem ale to odejście od tematu:D Zaintrygował mnie pomysł z tym SSS chyba to wypróbuje, pozdrawiam
Ex3 Napisano 8 Sierpień 2007 Napisano 8 Sierpień 2007 Ogólnie jest oka. Następne będą dużo lepsze na pewno :D W czym renderujesz? A co do poprawek: 1. Klawiatura na jasnym biurku źle zmapowana (BOX mapping), widać to na drugim renderze. Skoro plakat Corvetty jest w antyramie to brakuje na niej zatrzasków :D I w oknie nie widać uszczelek szyb. To wszystko co zauważyłem :) Pozdrawiam
Yaro16 Napisano 8 Sierpień 2007 Napisano 8 Sierpień 2007 a mi sie bardzo podoba ,prawie jak real;p pozdr00
szczery Napisano 8 Sierpień 2007 Autor Napisano 8 Sierpień 2007 render w Vray jedno światło Vraylight Plane, EX3qtor, no wyhaczyłeś tego trochę, ta klawiatura mi też przeszkadzała ale już mi się nie chciało renderować od nowa:( , a z uszczelkami i z antyramą to straszne szczegóły, półka brązowa też wisi w powietrzu ale już nie miałem chęci tego robić, w przyszłości postaram się zadbać o takie pierdołki, obiecuje ;D Dzięki, czekam na więcej!
Ex3 Napisano 8 Sierpień 2007 Napisano 8 Sierpień 2007 To jak mam jeszcze wyhaczać :) to proszę bardzo Krzesło włazi w biurko (to jasne, drugi render ) Lampka jest bezprzewodowa :), wogóle nie widać kabli przy kompach, I przy żyrandolu widać że pojedyncze elementy lewitują. Taż miałem taką i przy połączeniu tej blaszki z kulą jest dość duża śruba której u Ciebie nie ma i to rzuca się w oczy. A wieża i wzmacniacz to boxy z tex czy pełny model, jeśli model to daj render na nie, to się jeszcze poczepiamy ;) To co wymieniam to oczywiście detale, ale pamiętaj gdzie siedzi diabeł ;) Pozdro
szczery Napisano 8 Sierpień 2007 Autor Napisano 8 Sierpień 2007 Krzesło przeoczyłem, reszty nie robiłem świadomie, im dłużej przy tym siedziałem, tym bardziej mi się nie chciało tych detalów robić, postaram się nie popełnić już tego błędu. Wieża z daleka wygląda nieco lepiej:D http://img441.imageshack.us/img441/7268/wieaaz0.jpg
Ex3 Napisano 8 Sierpień 2007 Napisano 8 Sierpień 2007 Popracuj nad materiałami i będzie ok. A wieża mniej więcej wygląda jak oryginał (moja żona ma taką :) )
makbol Napisano 8 Sierpień 2007 Napisano 8 Sierpień 2007 Na miniaturce wygląda super, ale w przybliżeniu jakieś takie wypłowiałe. Dywan wydaje się być płaski. Proporcje jakieś nie takie (dziwne, zwłaszcza ze jak mówiłeś mierzyłeś wszystko linijka) Materiał raczej średnie. Najbardziej podoba mi się gitara. Ogólnie rzecz biorąc wizka jak na pierwsza wygląda dość dobrze. Mam nadzieje że poprawisz błędy w następnej :)
szczery Napisano 8 Sierpień 2007 Autor Napisano 8 Sierpień 2007 Proporcje są dobre na bank. Zastanawiam się czy może to być kwestia perspektywy. Sam nie wiem ale tak to wygląda w realu:) Co do gitary to jest ostatni element jaki dodałem do sceny (tyle, że ma gryf prostokątny:P ). Wielkie dzięki za komentarze, pozdrawiam!
!Ewert Napisano 8 Sierpień 2007 Napisano 8 Sierpień 2007 nie bardzo rozumiem o co chodzi z proporcjami, jeśli chodzi o proporcje mebli i przedmiotów w scenie to wszystko jest robione z miarką w ręku co do cm:) chodziło mi o drzwi;) bo dziwnie wyglądają
szczery Napisano 8 Sierpień 2007 Autor Napisano 8 Sierpień 2007 ehh mierzyłem je jeszcze raz i się zgadza wszystko, już takie one są, takie są one:P
purple Napisano 10 Sierpień 2007 Napisano 10 Sierpień 2007 Tak,mysle,że jak inni juz wspominali,praca jest zrobiona (oprócz paru małych niedopatrzeń) bezbłędnie,ale to nie oznacza,że ma klimat... oczywiscie swój cel osiągnałeś-odwzorowałeś pokój, brakuje jednak jakiegoś chmm...co tu duzo gadać-artystyczno estetycznego waloru, żeby teraz nie była tylko "okej, jest wporzo",ale "super klimacik"! ;D pozdrawiam :)
szczery Napisano 10 Sierpień 2007 Autor Napisano 10 Sierpień 2007 Zgadzam się, teraz sobie myślę, że jakbym dał tam jeszcze vraysun i popracował nad kompozycją to mogłoby to wyglądać znacznie lepiej. Dzięki za cenne uwagi, pozdrawiam
chveti Napisano 10 Sierpień 2007 Napisano 10 Sierpień 2007 Tę samą lampę mam - tylko że jej 'ramiona' nie lewitują :) a pozatym fajnie wisi do połowy pokoju i nic nie da się zrobić z nią ;) Całość wygląda przyjemnie aczkolwiek trochę pustawo. Pozdrawiam.
Gość Raffaello Napisano 11 Sierpień 2007 Napisano 11 Sierpień 2007 mi sie podoba, (jak większość) jedynie dodał bym wiecej drobiazgów na tym pustym biurku bo rzuca sie to w oczy jak na pierwszą wizkę to gratulacje! widać że następne będą lepsze!
AlekGo Napisano 11 Sierpień 2007 Napisano 11 Sierpień 2007 Podoba mi sie :) A gitara 3/4? bo coś taka mała mi sie wydaje! pozdrawiam
szczery Napisano 11 Sierpień 2007 Autor Napisano 11 Sierpień 2007 Raffaello - dzięki!! AlekGo - cała gitara ma 100cm długości, nie jest moja i nie bardzo się znam czy 3/4 to jest, wiem, że to jest klasyczna, a one są mniejsze od akustycznych. pozdrawiam
hkropinski Napisano 11 Sierpień 2007 Napisano 11 Sierpień 2007 a ja mam pytanko:D skad bierzesz takie ładne plakaty samochodów, zwłaszcza takie jak ten miedzy glosnikami? pozdr
szczery Napisano 12 Sierpień 2007 Autor Napisano 12 Sierpień 2007 Czerwona Corvette pochodzi z http://plakaty.pl/ , reszta z gazet motoryzacyjnych:)
Pancerniq Napisano 17 Listopad 2007 Napisano 17 Listopad 2007 Czemu nie ma świateł? A przecież jest w Vrayu.Popraw camere , bo dużo nie widać i ustaw odpowiednie tekstury
siwy Napisano 17 Listopad 2007 Napisano 17 Listopad 2007 do pancernika: człowieku o co ci chodzi? naćpałeś się ?
Temporal Napisano 17 Listopad 2007 Napisano 17 Listopad 2007 Ten pancerniq to jakie prowokacje robi czy co? Bo w tych wszystkich jego postach pisze tak jakby sam nie wiedzial o co chodzi. W tej pracy jest swiatlo wiec o co kaman? "A przeciez jest w vray'u" - tego wcale nie rozumiem. "Popraw camere , bo dużo nie widać i ustaw odpowiednie tekstury" - ja tam widze duzo a te odpowiednie tekstury to znaczy jakie sa?
patry Napisano 17 Listopad 2007 Napisano 17 Listopad 2007 Po prostu on jest super PRO grafikiem i widzi to, czego nikt inny nie dostrzeże.Najmniejszy bug o wielkości 1 pixela zauważy z odległości równej 4 promieniom Matki Ziemi. My nie widzimy piękna w jego pracach, iż gdyż nie jesteśmy jeszcze gotowi do takiego poziomu zaawansowania. Dziękuję za uwagę :) BTW Pracka fajna :)
lukasz3d Napisano 18 Listopad 2007 Napisano 18 Listopad 2007 wlasnie widze ze lekko pancerniqu mnie rozczarowuje -ja go bronie przed atakami a ten tu takie akcje odstawia-nie ladnie
SoAd Napisano 18 Listopad 2007 Napisano 18 Listopad 2007 Mi się podoba, brakuje post worku w Ps, troche kontrastu, no i birko jest puste :D A co do pancernika to nie bierz tego co on pisze do siebie, to zwykły spamer.
damusTo Napisano 18 Listopad 2007 Napisano 18 Listopad 2007 Mnie sie podoba trzeba nieco dopracowac: 1- cos mi nie leza cienie jakos tak nie naturalnie nieco 2- kamerka ma niefortunny kat za ostre zbiegi 3- drobna korekta w PS tez by byla wskazana mysle bo nieco to mdle Mam takie same glosniki :]
szczery Napisano 19 Listopad 2007 Autor Napisano 19 Listopad 2007 dzięki za rady panowie! SoAd - wiadomo, trzeba coś takiego ignorować, najlepsza metoda:P damusTo - wielkie Dzięki, jak będzie mi się nudziło kiedyś to postaram się to poprawić:) a głośniki stare ale jare:D fajne brzmienie mają, takie pod Black Sabbath;D pozdrawiam!
Rekomendowane odpowiedzi