Skocz do zawartości

Wiz: Mój pokój


szczery

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

postanowiłem zrobić pierwszą wizualizację. Męczyłem ją ze dwa tygodnie ale nie była to systematyczna praca:) Można powiedzieć, że efekt mnie zadawala. Można by poprawić sporo niedociągnięć ale już mi się nie chciało. Cieszę się, że skończyłem i teraz czekam na opinie, zauważone błędy i rady na przyszłość:D

 

Czas rendera to ok 45min.

 

pokjujcie1lf5.th.jpgpokjujcie3ra5.th.jpgpokjujcie5xv6.th.jpgpokjujcie6ls3.th.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 32
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Troszke mdła scenka jesli chodzi o swiatlo i kolory, wygląda tak "wypranie". Ale pozytywnie, nie ma może miejsca na achy i ochy, ale też nie ma co za bardzo zjechać. Kocyk i dywan nawet fajnie wyszły, za to plakaty strasznie płasko, warto by bylo je troszke podmodelować... no chyba że są przyklejone do sciany na calej powieszchni za pomocą superglue :)

O co chodzi z proporcjami Tomuś? Bo oprocz dziwnie wąskich drzwi to za bardzo nie widze.

 

dobra, teraz czekam na SWRC żeby napisał coś odwrotnego :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

drzwi wyglądają jak szafa, lampa odbija się w plakacie z autem, puste biurko i pułka obok drzwi, mapping na łóżku jest za duży (widać to zwłaszcza z widoku w którym kamera znajduje się w samym łóżku)

oprócz tego wygląda przyzwoicie

ale myślę że dobrym oświetleniem dałoby się dużo więcej z tego wyciągnąć (jakieś światło słoneczne padające przez okno, ew. zasłony lekko zasunięte i podświetlone sss)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki za komentarze!!:D

plakat z czerwoną Corvette jako jedyny jest oprawiony w antyramie i w rzeczywistości też są na nim takie refleksy, co do pustych półek i biurek to faktycznie macie racje - mogłem się zmusić i coś jeszcze wyskrobać:) Drzwi są jakie są i czasem jest ciężko przejść przez jedną połówkę przodem ale to odejście od tematu:D

Zaintrygował mnie pomysł z tym SSS chyba to wypróbuje, pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie jest oka. Następne będą dużo lepsze na pewno :D

W czym renderujesz?

 

A co do poprawek:

1. Klawiatura na jasnym biurku źle zmapowana (BOX mapping), widać to na drugim renderze.

Skoro plakat Corvetty jest w antyramie to brakuje na niej zatrzasków :D

I w oknie nie widać uszczelek szyb.

To wszystko co zauważyłem :)

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

render w Vray jedno światło Vraylight Plane,

EX3qtor, no wyhaczyłeś tego trochę, ta klawiatura mi też przeszkadzała ale już mi się nie chciało renderować od nowa:( , a z uszczelkami i z antyramą to straszne szczegóły, półka brązowa też wisi w powietrzu ale już nie miałem chęci tego robić, w przyszłości postaram się zadbać o takie pierdołki, obiecuje ;D

Dzięki, czekam na więcej!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jak mam jeszcze wyhaczać :) to proszę bardzo

Krzesło włazi w biurko (to jasne, drugi render )

Lampka jest bezprzewodowa :), wogóle nie widać kabli przy kompach,

I przy żyrandolu widać że pojedyncze elementy lewitują. Taż miałem taką i przy połączeniu tej blaszki z kulą jest dość duża śruba której u Ciebie nie ma i to rzuca się w oczy.

A wieża i wzmacniacz to boxy z tex czy pełny model, jeśli model to daj render na nie, to się jeszcze poczepiamy ;)

To co wymieniam to oczywiście detale, ale pamiętaj gdzie siedzi diabeł ;)

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na miniaturce wygląda super, ale w przybliżeniu jakieś takie wypłowiałe.

Dywan wydaje się być płaski.

Proporcje jakieś nie takie (dziwne, zwłaszcza ze jak mówiłeś mierzyłeś wszystko linijka)

Materiał raczej średnie. Najbardziej podoba mi się gitara.

 

Ogólnie rzecz biorąc wizka jak na pierwsza wygląda dość dobrze. Mam nadzieje że poprawisz błędy w następnej :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proporcje są dobre na bank. Zastanawiam się czy może to być kwestia perspektywy. Sam nie wiem ale tak to wygląda w realu:)

Co do gitary to jest ostatni element jaki dodałem do sceny (tyle, że ma gryf prostokątny:P ).

 

Wielkie dzięki za komentarze, pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak,mysle,że jak inni juz wspominali,praca jest zrobiona (oprócz paru małych niedopatrzeń) bezbłędnie,ale to nie oznacza,że ma klimat...

oczywiscie swój cel osiągnałeś-odwzorowałeś pokój, brakuje jednak jakiegoś chmm...co tu duzo gadać-artystyczno estetycznego waloru, żeby teraz nie była tylko "okej, jest wporzo",ale "super klimacik"! ;D

pozdrawiam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Raffaello

mi sie podoba, (jak większość) jedynie dodał bym wiecej drobiazgów na tym pustym biurku bo rzuca sie to w oczy

jak na pierwszą wizkę to gratulacje! widać że następne będą lepsze!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten pancerniq to jakie prowokacje robi czy co? Bo w tych wszystkich jego postach pisze tak jakby sam nie wiedzial o co chodzi. W tej pracy jest swiatlo wiec o co kaman? "A przeciez jest w vray'u" - tego wcale nie rozumiem. "Popraw camere , bo dużo nie widać i ustaw odpowiednie tekstury" - ja tam widze duzo a te odpowiednie tekstury to znaczy jakie sa?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po prostu on jest super PRO grafikiem i widzi to, czego nikt inny nie dostrzeże.Najmniejszy bug o wielkości 1 pixela zauważy z odległości równej 4 promieniom Matki Ziemi. My nie widzimy piękna w jego pracach, iż gdyż nie jesteśmy jeszcze gotowi do takiego poziomu zaawansowania. Dziękuję za uwagę :)

BTW Pracka fajna :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki za rady panowie!

 

SoAd - wiadomo, trzeba coś takiego ignorować, najlepsza metoda:P

 

damusTo - wielkie Dzięki, jak będzie mi się nudziło kiedyś to postaram się to poprawić:)

a głośniki stare ale jare:D fajne brzmienie mają, takie pod Black Sabbath;D

 

pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności