Napisano 7 Styczeń 200421 l Jak oglądam niektóre prace, to pozostawiłbym je bez takstur:) Ta należy do tej kategorii:D Naprawdę coraz lepszy klimat. Jeśli jednak do tego dasz jeszcze jakieś ql materiały, to chcę widzieć tą pracę na stronie głównej max3d.pl:D Mam nadzieję, że nie zostanę zbesztany, za to że sugeruję niestosowanie tekstur;) pozdro[piwo]
Napisano 7 Styczeń 200421 l Sorry, że nie chce mi sie czytać od poczatku :) ale zastanawiam sie czy scena ktora budujesz posluzy ci do jakiejs animacji?? Mam nadzieje ze tak sadze ze pozwoli to uzyskac ciekawy klimat ala AvP 2 (juz mi ciary po plecach przechodza). Bo trudno bedzie oddac w paru statycznych renderach calego ducha tej swietnej scenerii :). Czekam na updejty i na odpowiedz. Powodzenia w dalszej pracy.
Napisano 7 Styczeń 200421 l Autor Połki ---> całkowicie bez tekstur, trochę DZIWNIE ::P Ale jest szansa, że ich nei będzie = wtedy gdy nie będę miał siły już ich robić :D Kłobuc ---> wpierw miał być czysty prosty statyczny obrazek. teraz to już sam nie wiem (nawet łapsko robota zriggowałem od tak sobie) :) Więc jak moc obliczeniowa komputera pozwoli i wpadnie mi do głowy jakiś kilkudziesięcio sekundowy motywik by nakręcić animkę w tym jednym pomieszczeniu to czemu nie :)
Napisano 7 Styczeń 200421 l A nie mówiłem :) Najpierw miała być zwykła pracka potem zrobiła się z tego dobra pracka, później b. dobra (mimo że jeszcze nie ma materiałów), a już odzywają się głosy o zrobieniu animacji:) Zobaczysz później jak zrobisz animkę to będziemy chcieli wersji kinowej[lol2]
Napisano 8 Styczeń 200421 l Mnie sie podoba. Co prawda jeszcze duzo pracy, ale jest wypas. Klimat bedzie ala Avp Albo doom 3. Na wypasie. Nie bede Cie poganial ale chcialbym zobaczyc juz finalnego rendera.
Napisano 9 Styczeń 200421 l No cacy :) Fajnie jakbys tą czerwoną masę pomiędzy chwytakami steksturował jako mózg (tak na wierzchu byłoby cool) :)
Napisano 9 Styczeń 200421 l Na jednym z renderów widać, że ta ręka zajmuje całyu korytarz. A gdzie chcesz zmieścić resztę robota??
Napisano 9 Styczeń 200421 l Autor Tak się zastanawiałem czy trzeba będzie tłumaczyć, że proporcje są do zmiany czy też nie :)
Napisano 9 Styczeń 200421 l Ogladam ta pracke od powstania topika i musze powiedziesz ze kawal dobrej roboty odwaliles ale koniec jeszcze daleki:P:]. A co do animki to mozesz zrobic dynamiczna animacje pracy robota nad czyms tu troche spawa tam ucina jeszcze gdzie indziej zgniata rozciaga itd.:) Pozdro[piwo]
Napisano 9 Styczeń 200421 l ale jakis interkomik czy cos w tym stylu. np p[rzed drzwiami czytnik lini papilarnych dloni, z lekko podswietlona matryca- da ciekawy efekt i ozywi scenke. a co do robocika to extra wyglada. czy nnie wzioles pomyslu z obcego i tego robota kroczacego pani replay?
Napisano 10 Styczeń 200421 l Autor b_b => ano jescze trochę pracy pozostało saygon => intercom - zobaczę po skończeniu robota. I tak łapy są wzorowane na robocie Ripley z Aliens :)
Napisano 10 Styczeń 200421 l Ładny robocik...ale mam pare bugów: 1. Na \"barku\" jakoś nie ładnie meshsmooth wygładzil siatkę... 2. To wlaściwie nie bug, ale błąd konstukcyjny...chodzi mi o połączenie ręki z resztą...szczypce ma jakby podnosil ogromne ciężary, a polączenie jest takie...\"słabe\". Może dodasz tam jakieś wzmocnienia ?? Pozdr
Napisano 11 Styczeń 200421 l Autor Mały UPdate (siostra miała 18-te urodziny nie było za bardzo kiedy usiąść): - dodane gąsienice i od razu pytania: I na trzecim obrazku dostrzegłem iż są tak min. o 1/3 za wąskie II nie wiem czy boczne części gąsienic nie są za duże? (chodzi o te trójkąciki) ? III czy w miarę OK to wygląda - odnośnie połączenia ramion z korpusem; POGRÓBIĘ owe połączenie gdyż faktycznie trochę wiotko wygląda - i jeszcze jedno pytanie: czy robot nie jest \"za szeroki w korpusie?\" A teraz kończę nudzić dla tych co czytaja :P
Napisano 11 Styczeń 200421 l Jak dla mnie super ale wiesz popróbowałbym mu zrobić zamiast gąsienic nogi !i zrobić z niego maszynę kroczącą .
Napisano 11 Styczeń 200421 l Nie, nie Dexter dobrze jest...w takich pomieszczeniach lepiej się będzie sprawdzała maszyna na gąsienicach...;) Pozdr
Napisano 11 Styczeń 200421 l Ja w tym robociku widzę big mix: 1 Wysięgnik - robot rozładunkowy (Alien) 2 Głowa - Alien (Alien) 3 Układ jezdny - Numer 5 (Krótkie spięcie) Jak dla mnie to Boomba :D A teraz troche pomarudze czysto technicznie: Kable naramienne nie są połączone z tuowiem, a powinny jeżeli mają przekazywać ciecz do siłowników w manipulatorach :)
Napisano 12 Styczeń 200421 l Jestem za a nawet przeciw:D Bardzo mi sie podoba. Ostatnio czytalem w jakims horoskopie ze Ryby lubia wszystko co fantasy i wszystko co zwiazane z fantazja, a ze jestem Ryba wiec czekam z niecierpliwoscia na final. Jak narazie jest wypas.
Napisano 12 Styczeń 200421 l Autor 3 małe obrazki gąsienić, przed modelowaniem \"środka\" pom. nimi. Odp. do komentarzy pow: - niet, zostają gąsienice - tak, nie, tak (łłapy z Aliens, gąsienice z Short Circuit ale głowę wymodelowałem od tak na \"a co wyjdzie jak poruszę tym polygonem\") - okablowania na robocie będzie więcej, połączenie ramienia z barkime bardziej masywne, poprawiona siatka korpusu
Napisano 12 Styczeń 200421 l Siem tak zapytam : Ile czasu w tej fazie renderuje Ci się hol + robocik z default light w 800*600?? I na jakim sprzęcie?? Strasznie mnie to ciekawi :D
Napisano 15 Styczeń 200421 l Autor Orion --> podst. bez bajerów nawet, nawet Teraz szybki update: - jedna z wer. robota (jutro będę jednak pracował nad zmianą cylindryczengo połączenia na kwadratowe i jeszcze pewnie w nim namieszam) Tak tylko pokazuję coby ci co czasem tu wpadaja mogli coś nowego obejżeć . A teraz spać na 8 na wykłady :(
Napisano 15 Styczeń 200421 l Hmm \"nawet, nawet\" powiadasz?? Widze tutaj nową jednostkę czasu [lol2] No teraz ten robocik przypomina mi kwiatka z donicą jeśli chodzi o od pasa wzwyż, lub teściową mafii sycylijskiej jeśli chodzi o całość[lol2] Coś mi tu nie pasuje, ale jeszcze nie wiem co. Dopóki nie dodałeś tej donicowatej dupy było spox
Napisano 15 Styczeń 200421 l Bryła tego robota średnio mi pasuje. Kwestia gustu. Ale model sam w sobie jest bardzo ładnie wykonany. A teksturowanko czeka cię niemiłe :].
Napisano 15 Styczeń 200421 l Fajnie by bylo gdyby robocik ciagnal za noge jakiegos marines\'a. Oj bedie dobrze, az za dobrze.
Napisano 17 Styczeń 200421 l o zess w morde robocik rewelacja, ale mam obawy codo tych kabli - za dlugie i raczj malo przydatne. moga pozaczepiac sie w gasienice przy obrocie. ale tak to wypas totalny. swietne
Napisano 17 Styczeń 200421 l Autor Ok po długich namysłach i odpoczynku od robota w końcu zmieniłem połączenie koprustu i gąsienic. I musze powiedzieć, że MNIE się podoba (a to już dużo :P). Powoli będę zabierał się za dokańczanie szczegółów robota (bo trochę mało ich niestety), a później popracuję nad kompozycją. Tak ciało marines\'a było w planach ale pomyślę czy je w końcy zrobie czy też nie. Oto x3 najnowsze rendery:
Napisano 17 Styczeń 200421 l Nie powiem jak mi się podoba, bo bym musiał nadużyć wyrazów powszechnie uznawanych za wulgarne:D Miodzio.
Napisano 17 Styczeń 200421 l hmm, robot ladnie wykonany tylko czy on pasuje do tej scenki ?? jak to ma wygladac ?? bo jezeli ma to byc scenka grozy to ten robot jest \"za dobry\" , przynajmniej moim zdaniem :D
Napisano 17 Styczeń 200421 l Hmm robocik bardzo mi sie podoba ale jakos bardziej by mi pasowal jakis obcy do tej sceny ogolnie, a wlasciwie do tego ujecia wiesz czlowiek na ziemi widac tylko jego reke pelno krwi a nad nim alien tez bardzo zakryty aby grozy dodac:)
Napisano 18 Styczeń 200421 l No o mało nie spadłem z krzesła [lol2] robocik total wypas, nic dodac nic ująć. Teraz wygląda jak prawdziwa killing machine :)
Napisano 20 Styczeń 200421 l Autor Ostatnie 10 najnowszych próbnych renderingów - nic specjalnego tak tylko daję znać, że żyję i zbliżająca sesja mnie nie zabiła jeszcze :P
Napisano 21 Styczeń 200421 l Nie wiem nie mam przekonania do tych napisow na drzwiach, moze powinny byc odrapane, bardziej zniszczone, lepszy klimat, ale tak chyba jest okej, bo ten ostatni render jest dla mnie za ciemny(zgas te cholerna latarke i nie siec mi w monitor)
Napisano 21 Styczeń 200421 l Droid zapowiada się ciekawie :) Cała scenka, miejmy nadzieję, też!! Jedyne co mi nie pasuje w tych renderach to oświetlenie, ale domyślam się, że to dopiero próbne rendery, tak?? :)
Napisano 21 Styczeń 200421 l Robocik rewelacyjny, scenka tez niczego sobie, powodzenia w dalszej pracy. Pozdrawiam
Napisano 21 Styczeń 200421 l Widziałem ,że umieściłeś temat również na CGTalku, i dobrze jest się czym chwalić! Powodzenia w ukończeniu tego projektu!
Napisano 22 Styczeń 200421 l Syćko git:) oprócz tych napisów. Nie wiem jak to powiedzieć, ale jakoś dziwnie mi się na nie patrzy. I co to jest to na tym ostatnim obr.?? Fajnie jakby toto było podświetlone przez jakiegoś neonka :)
Napisano 22 Styczeń 200421 l Autor Dobra coby wyjaśnić - w wyżej pokazanych scenach nie ma materiałów, więc bez stracha :P Dzisiaj zacząłem już teksturowanie to myślę, że się trochę wyjaśni. Postanowiłem też przestać wrzucać takie masówki po kilka screenów - teraz ograniczę się tylko do jednego i wklejać będę gdy zmiana będzie warta pokazania :) Ok a teraz pora iść się rozerwać i zabawić .
Napisano 23 Styczeń 200421 l Dexter32 dobrze gada, beczki napełnij tym paskudnym oślizgłym zielonym radioaktywnym glutem :)
Napisano 25 Styczeń 200421 l Nieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee nie rob tandentych zielnokawych kolorkow, popsuja caly klimat. Brudna woda tam sobie stojaca by byla bardziej na miejscu :mad:
Napisano 25 Styczeń 200421 l Leru polekku bo Ci cukier skoczy [lol2] ja tylko dałem propozycję, a ty się na mnie drzesz jak stare prześcieradło :D
Napisano 25 Styczeń 200421 l hehe :D spokojnie spokojnie cukier w normie :D wisla mi tylko wyszla :D Ale wiecej takich propozycji nie dawaj bo nastepnym razem inhalacja adrenialina nie wystarczy :D ok ? :D
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto