Hexon Napisano 13 Grudzień 2003 Napisano 13 Grudzień 2003 Hmm czyli to ma byc cos takiego co mniej wiecej ma wspolnego z tym co masz w podpisie?? :D (niezabardzo rozumiem to zdanie co napisalem ale mi sie podoba :) ) No generalnie zamysl fajny a najlepiej by bylo zeby po lewej czy tam po prawej czy nawet na podlodze czy suficie ;] byly jakies delikatne smugi krwii i zeby one prowadzily wlasnie do punktu kulminacyjnego ktore jezeli dobrze zrozumialem bedzie wielka i oblesna plama krwi :D Ty a napewno jako ze zauwazylem ze lubisz sceny sf i podpis tez swiadczy o pewnym zamilowaniu to napewno ogladales (no moze troche i tandetny jezeli chodzilo o wykonanie) horror na tvn tylko niepamietam zupelnie nazwy. Mianowicie stetek ktory zaginal parenascie lat wczesniej nagle sie pojawil w galaktyce i zabijal sobie ludkow ktorzy przybyli na misje ratunkowa, tam bila jedna dosc interesujaca scena kiedy mrugajace swiatla ukazaly rozpizd jaki sie wydarzyl na stateczku. Jezeli wiesz o co mi chodzi to to bedzie cos w tym stylu? Bo jak nie to lepiej to zrob w rokoko :D
Christian Noir Stein Napisano 13 Grudzień 2003 Autor Napisano 13 Grudzień 2003 Chodzi ci oczywiście o EVENT HORIZON :) Podpis to wyliczanka z kultowego A Nightmare on Elm Street i wójkiem Kroeger\'em :) Plamę walnąłem wielką by ogólnie było widać :) Twoja koncepcja napaćkania krwią na ściany, sufit itp. trochę się kłuci ze sterylnością tego segmentu - wielka plama na drzwiach, które na wpół uchylone ukazują cień stwora daje do myślenia, że tutaj jeszcze nie dobrnął, a za grodziami już jest Sajgon i Kambodża jak w Event Horizon :) EDIT: jeszcze jedna myśl mi wpadła do głowy, a mianowicie - można zrobić smugi krwi tylko na podłodze. Wtedy zwłoki byłyby po prostu zaciągane to segmentu z \"obozowiskiem\" kreatury :P I tak możnaby też tłumaczyć sterylność tego holu, oraz krew ciągnącą się przez całą długość pomieszczenia.
Hexon Napisano 13 Grudzień 2003 Napisano 13 Grudzień 2003 No ba to wiadome ze to wojek kroegerek, i tak chodzilo mi o ten film ale: :D (i tutaj sie zaczyna moje wymadrzanie :D ) -tytulu niezapamietalem bo ja raczej tv ogladam tak od swieta a szczegolnie horrory w tv niemaja juz tego klimatu bo nieslychac jest otoczenia ktore nadaje horrowi taki specyficzny klimat jakie moze zapewnic divx czy dvd. Hmm no chyba ze masz aki zamiar ze zaraz tutaj przyjdzie :D No to ci przyznam ze to bedzie trudne troche jakos staram sobie cos wymyslic w mojej chorej glowie jak ja bym to zaplanowal ale jakos siakos nieumiem ;] O albo juz wiem moze bys tak poszedl wlasnie w kierunku event horizont czy filmu \"kula\" gdzie tam te statki byly juz jakis czas unieruchomione i widac bylo taki deliatny kurz (i niechodzi mi tutaj o jakas rdze czy cokolwiek) tylko o pokazanie jak by martwej strefy zeby to juz samo w sobie wzbudzalo jakas groze czy uczucie jakiegos minimalnego niepokoju, zeby czlowiek sie zastanowil czemu w teoretycznie sterylnym pomieszxczeniu jest jakos dziwnie (ze wszystko jest oka ale jednak cos nieteges) Ale to tylko takie moej chore urojenia ;] Teraz moj edit do twojego edita bo zanim zaczalem odpisywac to niebylo twojego edita: no ja nawet zaczynalem pisac ze jak by to cos zaciagalo ludkow czyjakies inne stworzeznia za te drzwi to one mogly byc zywe i mozna by dac takie leciutkie moze i ledwowidoczne tylkko po dokladniejszym przyjzeniu sie np slad odscisnietej dloni na kawalku sciany i przeciagnietej wyraznie jak by probowala sie ta osoba czegos uchwycic i ta krew byla by juz zaschnieta. Ale moze z ta krwia to tak raczej naprawde delikatnie bo b latwo jest zamienic cos co powinno byc niepokojace w cos co jest rzeznia zupelnie jak z tanich horrorow. Hmm ja bym proponowal cos tego typu jak zostalo zawarte w filmie blair witch project ale nr uno bo wg mnie nr duo bylo zwyklym horrorem, mianowicie widz jedynki niewidzial co sie dzieje jednak ogladajac ten film bez lektora mozna troche osiwiec ;] jak niewidzisz co sie dzieje ale jednak sie cos dizieje :D (cholera musze isc z takimi zdaniami na polonistyke :D ). Generalnie to dalej podtrzymuje moje wczesniej napisane zdanie zebys osiagnal efekt jak by wszystko wygladalo normalnie na pierwszy rzut oka ale jednak cos niepasowalo ;]
Christian Noir Stein Napisano 15 Grudzień 2003 Autor Napisano 15 Grudzień 2003 UPdate: Pierwsze zabawy ze światłem (ale BARDZO męczące - 2 dni po parę ładnych godzin :() - chciałbym nadmienić, że to także w tej pracy po raz PIERWSZY bawię się jakimkolwiek oświeceniem. Wcześniejsze moje dośw. ze światłem zo włączenie/wyłączenie sptryczka w WC :) Krew będzie subtelnym elementem - zapewne będzie zaschnięta. Zamierzam dodać też niewielkie drobiny kurzu unoszące się w powietrzu. Praca ma być jeszcze ciemniejsza. Retusz w PS to między innymi DOF, z rozmotym początkiem i maksymalną ostrością skierowaną na drzwi i krew. Chociaż nie wiem co z tego wyjdzie. Obecne oświetlenie mimo wielu godzin wygląda po prostu słabo i nie jestem z niego zadowolony :( No nic oto obrazki:
soshka.cg Napisano 15 Grudzień 2003 Napisano 15 Grudzień 2003 Z mojej strony powiem że mi się to bardzo podoba, nic konstruktywnego nie dodam, ale będę tu zaglądał bo ciekawy jestem tej pracki. P.S Kilka postów wyżej napisałeś : \"Właśnie uzbroiłem się w tony kawy, tutoriale oraz książkę \"Photoshop 5 Tekstury\" i będą pierwsze przymiarki do teksturowania Ta książeczka mnie interere to coś z helionu bo też byłbym nią zainteresowany, więc mógłbyś coś napisać na jej temat ?? Pozdrawiam
Christian Noir Stein Napisano 15 Grudzień 2003 Autor Napisano 15 Grudzień 2003 Tak, dokładnie HELION - trochę już leciwa jeżeli idzie o datę wydania. Jakość - jak miałeś w ręku 3D Studio Max 2.5 Fx to 100% :) Zawartość - właśnie dopiero zaczęłem studiować, początek ujdzie. Po ogólnym przeleceniu stron - za dużo o BUMP mapie, za mało o SPECULAR, DISPLACE. Jak poczytam więcej i będziesz chciał coś wiedzieć daj znać na PM to ci napiszę.
l_lewandowski Napisano 15 Grudzień 2003 Napisano 15 Grudzień 2003 Witam! Najwazniejsze, zebys sam byl z tego zadowolony... Jak dla mnie, coz, wiele juz widzialem takich scen, wiec na kolana mnie nie powala, ale modeling niezly, calosc rzetelnie odpracowana... Jak dobrze nalozysz materialy i zmienisz sposob oswietlenia w scenie to bede na tak! PS. Publikacje Helionu, jestem na NIE! Pozdrawiam!
soshka.cg Napisano 16 Grudzień 2003 Napisano 16 Grudzień 2003 Jak poczytam więcej i będziesz chciał coś wiedzieć daj znać na PM to ci napiszę. Ok dzięki bardzo :)
Christian Noir Stein Napisano 17 Grudzień 2003 Autor Napisano 17 Grudzień 2003 No i kolejny UPdate - taaaak to już piąty dzień poznaję światło :) Mam nadzieję, że chociaż widać postępy - i tak się nie poddam choćbym miał siedzieć do Nowego Roku. Więc oto nowe próbki ze światłem (teksturowanie ćwiczę w innym pliku i na razie jest ono we wczesnej fazie - wolę wpierw ze światłem się uporać):
wiggles Napisano 17 Grudzień 2003 Napisano 17 Grudzień 2003 hmm dla mnie to to bardzo fajnie odwzorowuje klimat z gry alien vs predator :)
Vogel Napisano 17 Grudzień 2003 Napisano 17 Grudzień 2003 Te przy drzwiach wygląda bardzo fajnie, ale te dwa w głębi korytarza jeszcze trzeba dopracować... :-/
Batou Napisano 17 Grudzień 2003 Napisano 17 Grudzień 2003 Nie podoba mi się oświetlenie tych drzwi z naprzeciwka. Nie lepiej by było, jakbyś znacznie delikatniej je oświetlił, zaznaczając jedynie ich obecność, a bardziej zaakcentował to co jest za nimi. Mogło by wtedy być bardziej tajemniczo.
Christian Noir Stein Napisano 17 Grudzień 2003 Autor Napisano 17 Grudzień 2003 No właśnie więcej takich uwag :) Wiedziałem, że nie tylko mi się nie podoba - oczywiście DO POPRAWY. Jako, że na bierząco starm się też uczyć tworzenia tekstur (od samego światła to dawno juz bym świra dostał) - postanawiam wam jedną pokazać, oczy wiście liczę na opinie. Tak jak wyżej pisałem krew miała byc subtelna, najlepiej zakrzepnięta - nie mam zielonego pojęcia jak dobrze mi to wyszło (za dużo człowiek GORE ogląda i słowo subtelność może być z dziebka wypaczone :P). A więc oto główne grodzie (część lewa) liczę, że chociaż trochę oddaje klimat, a co ważniejsze że tekstura jest chociaż trochę autentyczna : Mapowanie jest NIEPEŁNE (na razie PLANAR, później dopasuję boki, które teraz wyglądają okropnie :P). Jeżeli za dużo rdzy, która się zlewa z krwią (nie chciałem jej zbyt uwidaczniać)też proszę napisać.
Bacry Napisano 18 Grudzień 2003 Napisano 18 Grudzień 2003 Tekstura troszkę zbyt zardzewiałą. Jeszcze w kwesti oświetlenia. Co to za światła Vraya? Skąd ci wyszły te stożki oświetlenia. Wygląda zupełnie nie realnie. Wstaw w miejscu lamp światło i wyłącz przez lampki działanie GI.
Christian Noir Stein Napisano 18 Grudzień 2003 Autor Napisano 18 Grudzień 2003 Bacry: a) odrdzawiłem trochę teksturę - myślę, że jest lepiej. Zdjąłem też trochę bumpa i podniosłem Spec. Lev. dla tekstury połysku b) to nie VRay\'owe światła były :) Coś czuję, że nad nimi jeszcze SPORO czasu poświęcę Oteksturowane CAŁE grodzia - opinie bardzo mile widziane:
Dr. eA Napisano 18 Grudzień 2003 Napisano 18 Grudzień 2003 No no. Widze ze nie proznojesz. Ladnie to wszystko wychodzi. Ewentualnie mozesz zmiejszyc troche bumpa.
shampan Napisano 18 Grudzień 2003 Napisano 18 Grudzień 2003 wow, jak zobaczylem te teksturki to mi sie fallout przypomnial :cool:
Christian Noir Stein Napisano 18 Grudzień 2003 Autor Napisano 18 Grudzień 2003 UPdate - powoli ale systematycznie :) Grodzie + ich framuga - w tych dziurach są halogeny które będę w nastpępnej kolejności pewnie teksturował. Kable są jeszcze nieoteksturowane (te w drzwiach). Jak jakieś zgrzyty, błędy itp. widoczne prosiłbym o wytknięcie (zwłaszcza jeżeli chodzi o mapę specular, gdyż z nią jestem najmniej obeznany i nie wiem czy coś nie odbija się jak powinno) - gdyż zapewne zaraz będę przechodził do dachu i rur. EDIT: Jeszcze jedno troche bliżej:
Yano Napisano 18 Grudzień 2003 Napisano 18 Grudzień 2003 Witam Jak już Ci mówiłem na GG -praca bardzo fajna. Dużo detali ( mi by sie nie chciało nad nimi siedzieć ;)) Nad oświetleniem będziesz musiał dużo popracować,bo coś czuje, że będzie to kluczowy element w tej scienie i musi być zrobione dobrze. Jeśli chodzi o teksture, to wyszła całkiem fajnie. Jedyne co bym jeszcze dodał to jakieś ciemne zabrudzenia i zacieki w zakamarkach. Trzymam kciuki i powodzenia!
Christian Noir Stein Napisano 19 Grudzień 2003 Autor Napisano 19 Grudzień 2003 UPdate - wstępna tekstura DACHU: Wszelkie uwagi mile widziane. Scena będzie ciemna i wielu detali nawet z tej tekstury nie będzie widać - ale drastyczne rzeczy poprawię od razu :) EDIT : oraz druga wersja tekstury
Hexon Napisano 19 Grudzień 2003 Napisano 19 Grudzień 2003 Hmm no to zaczynam: -jak pisales wczesniaj mialo byc sterylnie czysto czy costam a tutaj wg mnie jest zaduzo rdzy i wogole jakiegos badziewia :D po drugie i chyba dla mnie najwazniejsze czyli ta textura jest zbyt oczywista, tak raczej przypomina swiat quakopodobny itp :> Pozdr
Christian Noir Stein Napisano 19 Grudzień 2003 Autor Napisano 19 Grudzień 2003 :) Tak na początku miało być sterylnie jak na sali hirurgicznej, jednak obejżałem sobie jeszcze film Virus po raz kolejny i znów zmieniłem zdanie :) Porzuciłem czyste, sterylne wnętrza i skierowałem się w drugą stronę. Do tego mam coś dziwne wrażenie iż ta przestrzeń jest ZA MAŁA by ukazać ładnie sterylność - zobacz jak wielkie są pomieszczenia w Event Horizon, tam to znacznie łatwiej ukazać, podkreślić swiatłami. Więc jak na razie pozostaję przy rdzy, zaschniętej krwii, stęchłym zapachu :P i cieniu padającego na ścianę :) Ale możliwe iż kiedyś dorobię drugą wersję. I jeszcze dwa obrazki jednej z kratek:
giorgione Napisano 19 Grudzień 2003 Napisano 19 Grudzień 2003 Nie no - scena zaczyna żyć:D Mi się barzdo podoba Pozdr Giorgione
Hexon Napisano 19 Grudzień 2003 Napisano 19 Grudzień 2003 To ja bym proponowal ci pojscie w kierunku np drugiej czesci obcego gdzie jesdnak ten statek byl niby schludny ale zuzyty ale rdzy to tam niema bo to troche dziwne zeby w zaawansowanej technice nieumieli sobi ludki pomalowac nierdzewna farba :D Moze raczej obdrapania schodzaca farbe, taki biby brud i syf ale ladny brud i syf :D Ale btw krew ci super!!!!!!! Mowie ci farba obdarta stara matowa jakies tam gdzies zarysowanie itp, cos lekko wgiete jakis tam mala kropelka smaru gdzies przy rurce :> A wlasnie tych rurek to moze bys wstawil jakiegos aliena tanczacego na rurkach :D
Christian Noir Stein Napisano 20 Grudzień 2003 Autor Napisano 20 Grudzień 2003 UPdate -> od jutra już wolne, więc to co jest będę miał też czas dopieszczać i zapewne już po raz piąty zacznę bawić się oświetleniem. Teraz PIERWSZA wersja tekstury prawej ściany - też do sterylności jej BARDZO daleko ale myslę iż pasuje do reszty i oddaje JAKIKOLWIEK nastrój sceny :) EDIT : 1) ta czarna RAMKA - to pustka, normalnie jest tam OBRAMOWANIE, teraz schowane 2) bump jest słabiutki i bedzie dopracowany
Fafex Napisano 20 Grudzień 2003 Napisano 20 Grudzień 2003 Bardzo ładnie. Świetny pomysł z tymi śladami po pazurach obcego na tej ścianie. Nadaje to klimatu. Super :) Czekamy na koniec pracy.
Christian Noir Stein Napisano 21 Grudzień 2003 Autor Napisano 21 Grudzień 2003 UPdate - ok dwa ostatnie rendery przed snem: - tekstura podłogi będzie poprawiona, za mała rozdzielczość, za duże rozmycie, za mało detali, zbyt rozciągniete - drzwi zaś będą bardziej matowe obecne zbyt odstają od reszty
Vogel Napisano 21 Grudzień 2003 Napisano 21 Grudzień 2003 Zaczynam się bać :D O właśnie - może pokusisz się o gęste kłęby dymu/pary wydowywające się z którejś rury? ;]
blood_brother Napisano 21 Grudzień 2003 Napisano 21 Grudzień 2003 Ogolnie mi sie podoba tylko sie do jednej rzeczy moge przyczepic. Otoz jak tak patrze na te teksturki to wszedzie na sciankach roznych wnek rozjezdzaja ci sie te tekstury. Niby szczegol a drazni:). Nie wiem czy bedziesz to poprawial ale tak na wszelki wypadek mowie:). Pozdro[piwo]
Christian Noir Stein Napisano 21 Grudzień 2003 Autor Napisano 21 Grudzień 2003 Vogel - good idea :) Trzeba będzie potestować cząsteczki :) b_b - tak, tak na wnękach tego nie będzie - po prostu na razie jest zwykły planar na głowne części. Reszte będzie tez pomapowana - ale zapewne tych wnek widać nie będzie (rury, kratki), więc możliwe iż po prostu na te polygony nałożę czarną mapę.
Christian Noir Stein Napisano 21 Grudzień 2003 Autor Napisano 21 Grudzień 2003 UPdate - niewielki: Nałożone - poprawione tekstury: - diffuse BEZ bump, specular - planar mapping BEZ dopasowania boków - tekstura na drugich drzwiach to tylko testowy chrom, który będzie zabrudzony i praktycznie zapomni co to znaczy odbicie Oraz nowa siatka. Opinie mile widziane.
saygon Napisano 22 Grudzień 2003 Napisano 22 Grudzień 2003 powiem to co zwykle widzac taie pracki CIEMNOSC WIDZE WIDZE CIEMNOSC. ale jak juz przeswietle sie monitorem na nastepne 2 lata to musze przyznac ze pracka ladna, wymaga dopieszczenia, ale tylko juz dopieszczenia, bo glwna robota jest zrobiona, ale teraz czeka najtrudniejsze dodaj ciewszych szczegulów na teksturkach i jkais pierdul jak np przuconaj zgniecionej puszki coca-coli, czuy nwet jakiejs tubki pasty d zebów, czy czegokolwiek niech bedzie wdac ze to sie zestazalo bedac uzywane.
don_filippo Napisano 22 Grudzień 2003 Napisano 22 Grudzień 2003 Jak dla mnie te wszystkie tekstury za bardzo rozmyte...:( Sam model bardzo fajny
Christian Noir Stein Napisano 23 Grudzień 2003 Autor Napisano 23 Grudzień 2003 UPdate: don_f. --> wydają się rozmazane, są bez BUMPów min. ale wyostrzę je ile się da w późniejszej fazie. saygon -> coś się na pewno porozrzuca ale to już na samiutki koniec Dwa SCREEN\'Y: 1) proces tworzenia tekstury ściany w PS\'ie 2) render tekstur, które już są Wiem, że dalej brak bump\'ów, specular\'ów itp. ale wole dac teraz w tej fazie jescze łatwo wyłapać i naprawić wszelkie błędy. Mam nadzieję iż praca staje się coraz bardziej klimatyczna i nie \"cofa\" się w rozwoju :) Światła jeszcze NIE DOTYKAŁEM po ostatnim razie jeszcze się odstresowuje - może jak jutro będę w dobrym nastroju pomyślę nad nimi :) Nie nudząc dłużej (pewnie i tak nikt tego nie czyta :P) daję shot\'y:
kozioo Napisano 23 Grudzień 2003 Napisano 23 Grudzień 2003 Chyba zmierzasz w dobra strone. Czy ten ekran po prawej będzie jakoś świecił ?? Tzn chodzi mi o glowa, albo selfillumination przy GI?? Fajny efekt by dało... Te lampy troche bardziej by mi pasowały na jakąś łódź podwodną albo inny statek:] Ale nie na hol sci-fi:) A poza tym git. Czekam na więcej. I ze światlem:]
l_lewandowski Napisano 24 Grudzień 2003 Napisano 24 Grudzień 2003 Witam! Jak dla mnie to tu nie ma klimatu, jakies za sztuczne dla mnie to wszystko jest... Modeling ok, testurki takie sobie, swiatlo - brak, geometria i kompozycja slabo, miodnosc - dla fanow Quake pewnie 5, ale ze ja gierow komputerowych nie lubie to jestem na NIE! ...ale ze pracka w toku, to z werdyktem poczekam do finalu... Pozdrawiam!
Anonymous Napisano 24 Grudzień 2003 Napisano 24 Grudzień 2003 Lewandowski a czytasz to co pisze christ czy tylko ogladasz obrazki? ;]
l_lewandowski Napisano 24 Grudzień 2003 Napisano 24 Grudzień 2003 Witam! Czasem rzuce okiem, ale przewaznie tylko ogladam obrazki, bo na reszte nie starcza czasu! :P Skomentowalem to co widze, bo o to tutaj chodzi chyba? Na chwile obecna takie mam zdanie... Do autora pracy: Nie zamieszczaj moze zrzutow z ekranu roboczego! Wszyscy tutaj wiedza jak to wyglada, a watek sie dluzej otwiera... Pozdrawiam!
Christian Noir Stein Napisano 28 Grudzień 2003 Autor Napisano 28 Grudzień 2003 UPdate --> po męczarniach w 3DS. 1) parędziesiąt godzin spędzonych na KOLJENEJ już próbie poprawienia oświetlenia 2) zapewne tekstury także zaczne poprawiać (jak się tak poczyta l_lewandowskiego później na to popatrzy i tak parę razy to na prawdę brzydtkei toto jest - a to, że powinienem się cieszyc bom NEWBIE nie jest tu wytłumaczeniem i trza będzie znów się z tym użerać :)) 3) co do komentowania obrazu i czytania tej smętnawej treści --> też mogę się zgodzić. W końcu mogę tu obiecywać gruszki na wierzbie, a prawdziwym renderingiem i za 1000 lat tego nie osiągnąć Nie nudzę więcej. Mam tylko nadzieję na to iż oświetlenie jest LEPSZE niż było i że jakoś wygląda (bo że lepsze to pewnie i jest ale jak wygląda dalej do d... to ZNÓW won i siadamy od zera) :)
kozioo Napisano 28 Grudzień 2003 Napisano 28 Grudzień 2003 Zdecydowanie lepiej:] Teraz tylko ładne texturki, reszta detali, ewentualne poprawki w PS-ie i będzie koniec:D Czyli jeszcze trochę, ale już mniej. Wg mnie takie oświetlenie może zostać.
Orion Napisano 28 Grudzień 2003 Napisano 28 Grudzień 2003 O widzisz jak chcesz to potrafisz :) Ten ostatni screen podoba mi się najbardziej, bo w tych wcześniejszych to pobiłeś nawet twórców fallouta w robieniu rozpiździelu. A teraz troszku moich uwag :) 1 Gdzie się podziała ta fajna rura w prawym górnym rogu?? Fajnie jakbyś walnął tam trzy trochę cieńsze 2 Po prawej na podłodze walnij taką samą kratkę jak po lewej 3 Zrób coś z tą ścianą na której jest ekran bo na razie jest łysa jak klatka schodowa w bloku 4 Pozbądź się tych bolców w drzwiach bardziej pasują do Baldura a nie do H-Tec. Zamiast nich możesz wyprofilować zamykanie drzwi w łuk. 5 Wyrzuć któryś wzór drzwi, albo zostaniesz przy wzorze bocznych albo frontowych, w końcu to statek kosmiczny a nie zbieranina taili 6 We frontowych drzwiach bardzo brakuje mi wizjera, takiego dużego w kształcie np. trapezu wykonanego z maksymalnie grubego szkła. 7 Po jakiego czorta wmontowałeś w drzwi te wnęki z kablami, czemu to ma służyć oprócz elementu wzrokowego?? Imho nie spotkałem się z takim rozwiązaniem. Jak chcesz kable to zamontuj w drzwiach jedną większą wnękę a w niej kilka kabli i resztę procesorów 8 Spróbuj czarne wypełnienie nad górnym lewym ciągiem siatki 9 Resztę zostaw :) Fajnie jakbyś jeszcze dodał parę kochanków w czerwonych kombinezonach na frontowych drzwiach (fajnie przykuwałoby uwagę, i poćwiczyłbyś modelowanie najtrudniejszego czyli postaci i ubrań). Ona naprawiała panel w drzwiach gdy przyszedł on i....:) P.S Gratuluję wytrwałości
Christian Noir Stein Napisano 28 Grudzień 2003 Autor Napisano 28 Grudzień 2003 Ejo Orion Child - to się nazywa porządny komentarz :) 1) Żadnej rury nie usuwałem - ta rura po prawej przecież jest - usunąłem jedynie szybkę, która wczesniej w niej była (jakoś się to nie kleiło) 2) Z tym dużego problemu raczej by nie było ale myślę czy warto 3) Zobaczymy co jescz tam się wciśnie - możliwe, że zapełnię ją tylko teksturą 4) Noooo tu już może nie być tak pięknie (zwłaszcza, że ostatnio back\'upy od 1 - 69), jest tam gęstrza siatka i nie wiem czy tak ładnie border obejmnie wykasowany element ale sprawdze jak to będzie wyglądać 5) No tu się nie zgodzę. Drzwi po lewej są standardowym modelem drzwi do wszelakich pomieszczeń. Drzwi po prawej to pożądne GRODZIA które występują w śladowej ilośći przy kluczowych/newralgicznych punktach, więc są też zupełnie inaczej robione 6) Zobaczę, chociaż wątpię 7) Tak - kable = element wzrokowy :) Ale sprawdzę wersję BEZ nich 8) Tzn? 9) Zapewne - możliwe że dodam parę subtelnych elementów pod koniec A ha i chciałbym zwrócic uwagę iż to niekoniecznie jest statek :) Zwłaszcza, że gdyby wymienić drzwi i wywalić komputer oraz zwęzić hol możnaby pomyśleć o U-Boot\'cie. Więc równie dobrze może to być misz-masz, baza wybudowana w latach 40-stych na wypadek uderzenia bomby atomowej, która obecnie w roku 2050 znajduje się w użytku (z przyczyn oczywistych :)), może też to być coś na wzór Nebuchadnezzaru jednak wczesno-Syjon\'owskiej produkcji :) Dlatego nie postrzegam sceny jako jedynie statku sci-fi :) Pewnie dlatego, że moja wyobraźnia to przebiegła bestia i co chwila zmienia zdanie :D
Yano Napisano 28 Grudzień 2003 Napisano 28 Grudzień 2003 No całkiem fajnie to wygląda. Co prawda troche inaczej sobie to wyobrażałem, ale tak też jest spoko. :)
Batou Napisano 29 Grudzień 2003 Napisano 29 Grudzień 2003 Ostatni render jest zdecydowanie najlepszy. Idziesz w dobrym kierunku :).
Archangel Napisano 29 Grudzień 2003 Napisano 29 Grudzień 2003 Zgadzam sie z Batou ostatni jest the best !! czlowieku Twoim moralnym obowiazkiem jest doprowadzic ta prace do konca. Jak dobrze pojdzie to bedziemy miec zaj...... scenke :)
Fafex Napisano 29 Grudzień 2003 Napisano 29 Grudzień 2003 Bardzo fajnie. Jestem ciekawy jaki będzie efekt końcowy. :)
Leru Napisano 29 Grudzień 2003 Napisano 29 Grudzień 2003 moim skromnym zdaniem posty z 17-12-2003 / 14:08 i 28-12-2003 / 00:35 maja nalepszy klimat. Ten Metal zardzewialy jest bardzo nieestetyczny i psuje cala scene. A swiatla na suficie ograniczaja wizualnie scene. I przez to tez traci klimat. Za duzo swiatel tez nie moze byc bo to ma byc klimatyczne a nie dobrze widoczna aparartura. Wydaje mi sie ze jesli nie bedzie ty swiatel i wyraznych metalicznych tekstur. Do tego moze klimat zrobic np para okienek na drzwiach po lewej i po prawej. i zeby z za drzwi widac bylo smuge swiatla, jakis volumeryk. Ale to tylko moje skromne zdanie :D
Anonymous Napisano 29 Grudzień 2003 Napisano 29 Grudzień 2003 hmm... nie jest zle, ALE pracuj nad swiatelkiem, krawedziami... to bedzie podstawa - szczegol i juz!!! powodzonka - szymek
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się