Por@szek Napisano 3 Październik 2007 Napisano 3 Październik 2007 Swiatlo zmieniles, speca podciagles i odrazu inaczej. Dajesz ;)
Gość Marioza Napisano 3 Październik 2007 Napisano 3 Październik 2007 bardzo fajnie to wyszło, mimo ze nie jest hyperrealistyczne itp to uzyskałes ciekawy efekt finalny, jedynie troche nie bardzo wyszedł ten spec na twarzy zwłaszcza w widoku twarzy z frontu no i wogle wydaje mi sie ze to wyjsciowe ujecie powinno być z twarzą nie z profila tylko bardziej z fronta albo połprofil, z nogą ułozoną wyzej widze ze jakos wybrnąłeś choc moze nie jest to najlepsze rozwiązanie, ogólnie gut łork !
ledyr Napisano 3 Październik 2007 Napisano 3 Październik 2007 nie mówiłem żebyś poprawił speculara :p a tak teraz będziesz musiał robić rendery od nowa :)
Kuba Napisano 4 Październik 2007 Napisano 4 Październik 2007 Zbroja wygląda o wiele "żywiej", skóra np. dłoni wygląda trochę jak wysmarowana złotem w kremie, ale efekt jest bardzo fajny. Szkoda że nie pokusiłeś się o kolorek i glow na tych czterech elementach na plecach. W sumie z pięć minut roboty a efekt byłby fajny, coś w stylu ET:QW http://www.vidaextra.com/archivos/qwet.jpg Jeszcze raz gratki.
Bro Napisano 4 Październik 2007 Napisano 4 Październik 2007 nooo teraz jest miodzio - tylko to tlo czerwone jakos mi nie pasuje pozdro
Levus Napisano 4 Październik 2007 Napisano 4 Październik 2007 Extra jest Matys! I pomyśl, że następne będą jeszcze lepsze! pozdro!
AkkA Napisano 5 Październik 2007 Napisano 5 Październik 2007 Super to wyszło. Butki najlepsze tylko gun troszke od reszty odstaje ale całosc prezentuje sie swietnie.
Gość Marioza Napisano 9 Październik 2007 Napisano 9 Październik 2007 a ciuś ciuś texturek u nas nie podpiąłeś tylko od razu wystartowałeś z objazdem, i to był błąd ;), a tak na serio to tak jak Ci tam napisali specyk do remontu bardzej pasuje na cavity/ao niz speca, texa twarzy tez jest tak srednio udana ze względu na nasycenie i ogolnie duzy kontrast, według mnie zbyt duzy tym bardziej ze to model z normalem
Gość User190 Napisano 10 Październik 2007 Napisano 10 Październik 2007 Szakunec - bardzo dobrze Ci to wyszło :) PS> Spec rzeczywiście do poprawy :P
Przybysz Napisano 10 Październik 2007 Napisano 10 Październik 2007 Super, ale nadal wydaje mi sie, że twarz ma inny kolor niż brzuch i piersi. ;)
madman1987 Napisano 5 Listopad 2007 Napisano 5 Listopad 2007 nie będę się czepiał, bo model skończony więc nie ma co się pastwić... w sumie co mi tam :) kolorystyka słaba-ten żółty nie jest złoty i na colorze jest czarny (albo bardzo bliski czarnemu kolor) co dusi normala do tego jak Przybysz zauważył zaiste kolor twarzy jest inny aniżeli pozostałych widocznych fragmentów ciała koncept- układ płytek w wielu miejscach jest alogiczny ;) np w samej talii jest gruba płyta krępująca ruchy, zaś powyżej w miejscu żeber są płytki sugerujące ruchome części- alogiczne ;) do tego ja bym sobie konkretnie brzuch otarł w takiej zbroi- nie ma prawa pojawiać się łączenie skóra- metal! Powinno wystawać coś spod tego, w ogóle ciężki pancerz i gołe piersi z brzuchem na wierzchu- well mordka wyszła bardzo ładnie tak samo jak dłonie- tutaj gratuluje fajnego efektu podstawkę trzeba było sobie darować a nie na szybko dorabiać :P robiąc prezentacje renderowaną warto zabawić się w postproces w PS- nawet sam fake blooma daje dużo tak czy siak się napracowałeś :) pozdrówki
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się