Napisano 3 Październik 200717 l bardzo fajnie to wyszło, mimo ze nie jest hyperrealistyczne itp to uzyskałes ciekawy efekt finalny, jedynie troche nie bardzo wyszedł ten spec na twarzy zwłaszcza w widoku twarzy z frontu no i wogle wydaje mi sie ze to wyjsciowe ujecie powinno być z twarzą nie z profila tylko bardziej z fronta albo połprofil, z nogą ułozoną wyzej widze ze jakos wybrnąłeś choc moze nie jest to najlepsze rozwiązanie, ogólnie gut łork !
Napisano 3 Październik 200717 l nie mówiłem żebyś poprawił speculara :p a tak teraz będziesz musiał robić rendery od nowa :)
Napisano 4 Październik 200717 l Zbroja wygląda o wiele "żywiej", skóra np. dłoni wygląda trochę jak wysmarowana złotem w kremie, ale efekt jest bardzo fajny. Szkoda że nie pokusiłeś się o kolorek i glow na tych czterech elementach na plecach. W sumie z pięć minut roboty a efekt byłby fajny, coś w stylu ET:QW http://www.vidaextra.com/archivos/qwet.jpg Jeszcze raz gratki.
Napisano 4 Październik 200717 l nooo teraz jest miodzio - tylko to tlo czerwone jakos mi nie pasuje pozdro
Napisano 5 Październik 200717 l Super to wyszło. Butki najlepsze tylko gun troszke od reszty odstaje ale całosc prezentuje sie swietnie.
Napisano 9 Październik 200717 l a ciuś ciuś texturek u nas nie podpiąłeś tylko od razu wystartowałeś z objazdem, i to był błąd ;), a tak na serio to tak jak Ci tam napisali specyk do remontu bardzej pasuje na cavity/ao niz speca, texa twarzy tez jest tak srednio udana ze względu na nasycenie i ogolnie duzy kontrast, według mnie zbyt duzy tym bardziej ze to model z normalem
Napisano 10 Październik 200717 l Szakunec - bardzo dobrze Ci to wyszło :) PS> Spec rzeczywiście do poprawy :P
Napisano 10 Październik 200717 l Super, ale nadal wydaje mi sie, że twarz ma inny kolor niż brzuch i piersi. ;)
Napisano 5 Listopad 200717 l nie będę się czepiał, bo model skończony więc nie ma co się pastwić... w sumie co mi tam :) kolorystyka słaba-ten żółty nie jest złoty i na colorze jest czarny (albo bardzo bliski czarnemu kolor) co dusi normala do tego jak Przybysz zauważył zaiste kolor twarzy jest inny aniżeli pozostałych widocznych fragmentów ciała koncept- układ płytek w wielu miejscach jest alogiczny ;) np w samej talii jest gruba płyta krępująca ruchy, zaś powyżej w miejscu żeber są płytki sugerujące ruchome części- alogiczne ;) do tego ja bym sobie konkretnie brzuch otarł w takiej zbroi- nie ma prawa pojawiać się łączenie skóra- metal! Powinno wystawać coś spod tego, w ogóle ciężki pancerz i gołe piersi z brzuchem na wierzchu- well mordka wyszła bardzo ładnie tak samo jak dłonie- tutaj gratuluje fajnego efektu podstawkę trzeba było sobie darować a nie na szybko dorabiać :P robiąc prezentacje renderowaną warto zabawić się w postproces w PS- nawet sam fake blooma daje dużo tak czy siak się napracowałeś :) pozdrówki
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto