Napisano 12 Grudzień 200321 l niezle niezle tylko te \"sluchawki\" od wewnetrznej strony strasza pusta plaszczyzna - chyba je tez zabudujesz? i nie rozumiem co jest na pierwszym renderze... chcesz zaslonic swoja prace taka maska?
Napisano 12 Grudzień 200321 l Wydaje mi się, że ciekawiej by było jakby ta maska ładnie się rozkładała pokazując wnętrze, no ale jak uważasz :P. A model bardzo fajny. Nie podoba mi się jedynie materiał mózgu. Jest mało przekonywujący. Czekam na więcej (detali). [soczek]
Napisano 14 Grudzień 200321 l Witam! Fajnie wyglada! Ciekawie to sobie wymysliles! Moze tylko pokombinuj z budowa tej maseczki, bo z profilu wyglada jak rasowy robo-hunter, a z przodu jak opiekunka do dziecka... Great job! Powodzenia! PS. Zakladam ze modelujesz surface tools? :P Pozdrawiam!
Napisano 14 Grudzień 200321 l Robi spore wrazenie szczególnie tak jak jest okazany hmmmm całkiem niezle , brawo brawo :D
Napisano 14 Grudzień 200321 l Autor _lewandowski robo-hunter ? surface-tool? robir to poly modeling i meshsmoothe na to, o to chodzi?
Napisano 20 Grudzień 200321 l Autor nareszcie urlop narazie coś takiego wyskrobałem (Max payne 2 nie daje żyć)
Napisano 20 Grudzień 200321 l Bardzo dobre - moja chcieć więcej takie detali:) EDIT : nie zauważyłem GIFa - no jak na razie CUDO i zapowiada się coraz lepiej.
Napisano 20 Grudzień 200321 l no qrde...niezly mechanizm tego skladania :)) tak trzymac..czekam na kolejne rendery i animacje :P pozdr
Napisano 20 Grudzień 200321 l Musze przyznac ze zadko ktora praca robi na mnie takie wrazenie. A to dzieki gif\'owi. Naprawde swietna robo-ta. Oby tak dalej.
Napisano 20 Grudzień 200321 l Świetny pomysł z tym rozkładaniem maski. Dodaj takie efekty także przy reszcie modelu i szykuje sie nam wspaniała praca. Gratuluje i czekam na reszte :)
Napisano 21 Grudzień 200321 l Pięknie: :) Tylko jeszcze tak mi jakoś trochę pusto wokół tego \"mózgu\". Mogłbyś tam dodać jakieś elektrody czy coś i takie malutkie błyskawice przebiegające pomiędzy samym mózgiem a tymi elektrodami. I ta tekstura jeszcze taka jakaś trochę dziwna, ale ogólnie bardzo ładnie :)
Napisano 21 Grudzień 200321 l piękne... czekam na wiecej, troszke dziwna ta texturka mózgu Pozdrawiam
Napisano 21 Grudzień 200321 l Ale ten robot to zapewne mało inteligentna bestia :) Zrób mu może większy mózg na miarę Homo Sapiens Sapiens :)
Napisano 21 Grudzień 200321 l mi sie podoba tak jak jest zarowno jesli chodzi o roazmiar jak i o texture - nie wszystko przeciez musi byc doslowne - to juz licencja połetika jest nie ???? :P
Napisano 21 Grudzień 200321 l To ja sie do czegos przyczepie:) wszystko git! ale teksura na galkach:( to jest wzieta z jakiegos tutka jak zrobic oczko w szopie, czy jakos tak, bo pamietam ten przeklejony blik. Tyle pracy wlozyles w to! to jescze tylko oczko zrob:) i pytanko o tekture na ktora wszyscy narzekaja:) mi sie podoba :) raytrace - shading -metal z dentem na bumpie, falloffem (frensel) na diffuse i moze noisem na diffusion? tak na piewrszy zut oka.. ;) Wesolych Swiat i renderfarmy pod choinka:)
Napisano 21 Grudzień 200321 l SUPER !!!!! Jestem pod wrazeniem :) Zmienil bym tylko texturke oka na jakies bardziej groźne albo neutralne, bo teraz ten robocik wyglada jakby sie bał :)
Napisano 22 Grudzień 200321 l Autor które lepsze a i mam pytanko jak zrobić realistyczny materiał oka [boje się]
Napisano 22 Grudzień 200321 l Mi sie te husky podobaja:) na http://www.antropus.com/english/home1.htm sa 2 tutki odnosnie oczu... jeden juz na 100% znasz;) drugi jest pod maye robiony, ale mi duzo dal:)
Napisano 22 Grudzień 200321 l te niebieskie sa niezle zrob mu oko warstwa po warstwie(teczowka, zrenica, siatkowka etc) a nie jako gale.
Napisano 22 Grudzień 200321 l A mi się bardziej posoba pierwsze. Takie bardziej nienaturalne. Pasuje do tego robota :)
Napisano 22 Grudzień 200321 l 1 lepsze - bardziej apsuje do tego bialego koloru :)... i ten robocik takie wrazenie chyba ma stwarzac, bojacego sie chochlika ;)...
Napisano 24 Grudzień 200321 l Autor troche zmieniłem (nie macie jakiś pomysłów na tą texturke mózgu) fafex zamiast elktrod dałem sprężynki
Napisano 25 Grudzień 200321 l No świetnie!! Sprężynki też są fajne. Teraz ten mózg przynajmniej nie lewituje gdzieś w powietrzu. Ładnie :) A jeśli chodzi o teksturke mózgu to podobało bi mi się coś na kształt kuli plazmowej (jeśli wiesz o co mi chodzi).
Napisano 25 Grudzień 200321 l a jeśli niewiesz o co chodzi z kulą plazmową to masz foto :) mam taką w domu :) tylko nie bardzo rozumiem jek można zrobić taką teksturę :| ale jeśli coś wymotasz najlepiej animowanego to by było ekstra !! no i ogólnie to bardzo ładnie ci ten robo wychodzi [piwo]
Napisano 26 Grudzień 200321 l Javor: Właśnie o to mi chodziło, tylko nie chciało mi się zdjęć szukać :)
Napisano 30 Grudzień 200321 l hi dawno tu nie zaglądałem z tym muzgiem to zobacze trudno bedzie coś takiego zrobić a i zaczołem robić reszte robocika
Napisano 30 Grudzień 200321 l Niom, ciekawy pomysł i niezłe wykonanie.. bardzo fajnie wygląda robocik!! Oby tak dalej!! :)
Napisano 31 Grudzień 200321 l Jak dla mnie to ten robot jest świetny:O Dobrze, że bybrałeś niebieskie oczy:D
Napisano 1 Styczeń 200421 l Autor na taki z iskrami :), tak plazma [lol2] piszcie co sądzicie, albo wogóle coś piszcie :) A I GŁOWA JEGO TO NIE JEGO GŁOWA :)
Napisano 1 Styczeń 200421 l wow... pracka wymiata, jestes bogiem :] Jedno co moznaby zmienic to wybielic bialka oczu bo czerwone jakos nie pasuja Moze jakas dluzsza animacje bys zrobil kiedys? Bo szkoda takiego modelu na jakis jeden statyczny obrazek.
Napisano 1 Styczeń 200421 l Autor no szampan zgadłeś:D bedzie animka (jak dobrze pujdzie)(właściwie ta postać od samego początku ma swoje przeznaczenie) oczy wybiele a i muzg plazmowy zrobiłem, ale tylko tak żeby sobie udowodnić bo sie renderuje tyle co wszystkie zamieszczone obrazki na forum razem wzięte w sumie to tylko obiekt ale zaanimowłem go i w ogóle tylko textury zostały i videopost :),ale to już walił PS. jako ciekawostke dodam że miała to być postać low-poly :) [spox] [spox] [spox] [spox] [spox] [spox] [spox] [spox] [spox] [spox] [spox] [spox]
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto