Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Oto wizualizacja domowej siłowni.

Renderowalo sie ok 10 godzin (VRay), i tu pytanie do Osób, które maja doświadczenie

przy takich wizualizacjach, czy wg Was te 10 godzin to za duzo jak na taki obraz?

 

moja stronka:

www.mateuszstaniszew.bo.pl

 

ps.

procek to 2 Ghz i 768Mb RAM,

render taki jak widzicie 800x525

jedno swiatlo Standart Spot z cieniami Vray, drugie swiatlo VRayLight

Irradiance Map dla Primary Bounce i Quasi Monte Carlo dla Secondary Bounce

 

To pierwsza taka wizualizacja pokoju jaka robilem (w sumie dla ciekawosci)

i powiem szczerze, ze za cholere nie moglem pozbyc sie tych plam nawet przy duzych ustawieniach, a same modele są dosc oszczednie zrobione...

 

s13.jpg

  • Odpowiedzi 16
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

to w takim rozmiarze się 10 godzin liczyło? :p troche długo.. co do odbić to huzdebos ma zdecydowanie racje

 

edit: mój błąd z tym rozmiarem... po prostu obrazek sie nie otwierał :P nie no całkiem przyjemnie

Napisano

1. jaki sprzęt?

2. Jaka wielkość renderu czy taka jak tu prezentujesz?

3. Jakie oświetlenie?

 

co do wizki: przyjemnie choć na suficie jakieś plamy wyszły :)

Napisano

Render bardzo fajny a co do czasu to wszelkie refleksy wydluzaja znacznie render jak jeszcze dochodzi do tego wysoka jakos sbdvs to tymbardziej :)

A i jeszcze dof przedluza czas :)

Pozdro !

Napisano

no wlasnie, zapomnialem o parametrach:

procek to 2 Ghz i 768Mb RAM,

render taki jak widzicie 800x525

jedno swiatlo Standart Spot z cieniami Vray, drugie swiatlo VRayLight

Irradiance Map dla Primary Bounce i Quasi Monte Carlo dla Secondary Bounce

 

To pierwsza taka wizualizacja pokoju jaka robilem i powiem szczerze, ze za cholere nie moglem pozbyc sie tych plam nawet przy duzych ustawieniach, a same modele są dosc oszczednie zrobione...

Napisano

Napisz na jakim sprzęcie to renderowałeś. Bo jeśli na czymś dosyć starym to czas jest jak najbardziej porządku.

tak jak wyżej - refleksy wydłużają czas, chociaż jak jest 100% odbicia to znów nie tak bardzo jak z jakimś niższym glosinesem. Z mojego doświadczenia to głębia zjada bardzo dużo czasu.

Napisano

sie wie, ze refleksje i refrakcja wydluzaja wszystko, bo trzeba wygenerowac dodatkowe promienie, a jesli dorzucimy do tego glossines zeby nam sie odbicia ladnie

rozmywaly to bedzie jescz dluzej... wiem bo sam pisze swoj renderer oparty na raytracingu :)

ja dodatkowo dalem spore probkowanie zebym nie mial schodków na krawedziach...

 

w sumie global liczyl sie jakies 3 godziny a reszta to juz render...

 

jednak wydaje mi sie ze te 10 godzin to nieco za dlugo, zwlaszcza ze w niektorych miejscach mozna doszukac sie 'krzaczorów'...

Napisano

wydaje mi sie ze jak na ten sprzęt można by troche zoptymalizować ustawienia i do 6-7h można by zjechać - ale to takie tylko teoretyzowanie bo nie wiem jakie masz w tej chwili ustawienia.

Zakładam że masz bardzo wysokie ustawienia subdivs w materiałach i AA bo render jest bardzo "gładki" - a to mocno wydłuża czas renderingu

jakią masz wartość subdivs w podłodze?

Napisano

o ile dobrze pamietam to dla podlogi bylo jakies subdiv to 10,

miejsca w ktorych najdluzej sie liczylo to srebrne hantle i duzy atlas,

powiem szczerze ze DOF nie szczegolnie wydluzyl czas renderingu, VRay ma zajebistego DOF-a, ale skoro mowisz ze 10 godzin to nie najgorzej to powiedzmy ze jest OK ;-)




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności