Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Oto wizualizacja domowej siłowni.

Renderowalo sie ok 10 godzin (VRay), i tu pytanie do Osób, które maja doświadczenie

przy takich wizualizacjach, czy wg Was te 10 godzin to za duzo jak na taki obraz?

 

moja stronka:

www.mateuszstaniszew.bo.pl

 

ps.

procek to 2 Ghz i 768Mb RAM,

render taki jak widzicie 800x525

jedno swiatlo Standart Spot z cieniami Vray, drugie swiatlo VRayLight

Irradiance Map dla Primary Bounce i Quasi Monte Carlo dla Secondary Bounce

 

To pierwsza taka wizualizacja pokoju jaka robilem (w sumie dla ciekawosci)

i powiem szczerze, ze za cholere nie moglem pozbyc sie tych plam nawet przy duzych ustawieniach, a same modele są dosc oszczednie zrobione...

 

s13.jpg

  • Odpowiedzi 16
  • Wyświetleń 2,8k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

duzo zalezy jakie ustawki swiatel i materialow miales, fajny obrazek, ale za duzy DOF

pewnie odbicia w lustrze wydluzyly tak czas renderingu

 

pzdrw

Napisano

to w takim rozmiarze się 10 godzin liczyło? :p troche długo.. co do odbić to huzdebos ma zdecydowanie racje

 

edit: mój błąd z tym rozmiarem... po prostu obrazek sie nie otwierał :P nie no całkiem przyjemnie

Napisano

1. jaki sprzęt?

2. Jaka wielkość renderu czy taka jak tu prezentujesz?

3. Jakie oświetlenie?

 

co do wizki: przyjemnie choć na suficie jakieś plamy wyszły :)

Napisano

Render bardzo fajny a co do czasu to wszelkie refleksy wydluzaja znacznie render jak jeszcze dochodzi do tego wysoka jakos sbdvs to tymbardziej :)

A i jeszcze dof przedluza czas :)

Pozdro !

Napisano
  • Autor

no wlasnie, zapomnialem o parametrach:

procek to 2 Ghz i 768Mb RAM,

render taki jak widzicie 800x525

jedno swiatlo Standart Spot z cieniami Vray, drugie swiatlo VRayLight

Irradiance Map dla Primary Bounce i Quasi Monte Carlo dla Secondary Bounce

 

To pierwsza taka wizualizacja pokoju jaka robilem i powiem szczerze, ze za cholere nie moglem pozbyc sie tych plam nawet przy duzych ustawieniach, a same modele są dosc oszczednie zrobione...

Napisano

Napisz na jakim sprzęcie to renderowałeś. Bo jeśli na czymś dosyć starym to czas jest jak najbardziej porządku.

tak jak wyżej - refleksy wydłużają czas, chociaż jak jest 100% odbicia to znów nie tak bardzo jak z jakimś niższym glosinesem. Z mojego doświadczenia to głębia zjada bardzo dużo czasu.

Napisano

czas nawet ok, praca ładna ale podłoga mi tylko nie pasuje a tak to na prawdę ładnie:)

Napisano
  • Autor

sie wie, ze refleksje i refrakcja wydluzaja wszystko, bo trzeba wygenerowac dodatkowe promienie, a jesli dorzucimy do tego glossines zeby nam sie odbicia ladnie

rozmywaly to bedzie jescz dluzej... wiem bo sam pisze swoj renderer oparty na raytracingu :)

ja dodatkowo dalem spore probkowanie zebym nie mial schodków na krawedziach...

 

w sumie global liczyl sie jakies 3 godziny a reszta to juz render...

 

jednak wydaje mi sie ze te 10 godzin to nieco za dlugo, zwlaszcza ze w niektorych miejscach mozna doszukac sie 'krzaczorów'...

Napisano

wydaje mi sie ze jak na ten sprzęt można by troche zoptymalizować ustawienia i do 6-7h można by zjechać - ale to takie tylko teoretyzowanie bo nie wiem jakie masz w tej chwili ustawienia.

Zakładam że masz bardzo wysokie ustawienia subdivs w materiałach i AA bo render jest bardzo "gładki" - a to mocno wydłuża czas renderingu

jakią masz wartość subdivs w podłodze?

Napisano
  • Autor

o ile dobrze pamietam to dla podlogi bylo jakies subdiv to 10,

miejsca w ktorych najdluzej sie liczylo to srebrne hantle i duzy atlas,

powiem szczerze ze DOF nie szczegolnie wydluzyl czas renderingu, VRay ma zajebistego DOF-a, ale skoro mowisz ze 10 godzin to nie najgorzej to powiedzmy ze jest OK ;-)

Napisano

Zamieniłbym atlas z ławeczka miejscami bo się atlas marnuje :P

 

Ładnie ;)

Napisano

mile dla oka.

Sam kiedys probowalem cos takiego zrobic i rendery chodzily po 8h na dualCore 2,4 .

 

e4feabfe867ddef9.jpg

Napisano

hmmm same pakery na tym forum ;) Co do czasu to wydaje mi sie ze jest ok. Sam render rowniez ładny i dof wcale nie za duzy;)

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.