Skocz do zawartości

Scena 3D: Home Gym


mateusz_s

Rekomendowane odpowiedzi

Oto wizualizacja domowej siłowni.

Renderowalo sie ok 10 godzin (VRay), i tu pytanie do Osób, które maja doświadczenie

przy takich wizualizacjach, czy wg Was te 10 godzin to za duzo jak na taki obraz?

 

moja stronka:

www.mateuszstaniszew.bo.pl

 

ps.

procek to 2 Ghz i 768Mb RAM,

render taki jak widzicie 800x525

jedno swiatlo Standart Spot z cieniami Vray, drugie swiatlo VRayLight

Irradiance Map dla Primary Bounce i Quasi Monte Carlo dla Secondary Bounce

 

To pierwsza taka wizualizacja pokoju jaka robilem (w sumie dla ciekawosci)

i powiem szczerze, ze za cholere nie moglem pozbyc sie tych plam nawet przy duzych ustawieniach, a same modele są dosc oszczednie zrobione...

 

s13.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 16
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

no wlasnie, zapomnialem o parametrach:

procek to 2 Ghz i 768Mb RAM,

render taki jak widzicie 800x525

jedno swiatlo Standart Spot z cieniami Vray, drugie swiatlo VRayLight

Irradiance Map dla Primary Bounce i Quasi Monte Carlo dla Secondary Bounce

 

To pierwsza taka wizualizacja pokoju jaka robilem i powiem szczerze, ze za cholere nie moglem pozbyc sie tych plam nawet przy duzych ustawieniach, a same modele są dosc oszczednie zrobione...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisz na jakim sprzęcie to renderowałeś. Bo jeśli na czymś dosyć starym to czas jest jak najbardziej porządku.

tak jak wyżej - refleksy wydłużają czas, chociaż jak jest 100% odbicia to znów nie tak bardzo jak z jakimś niższym glosinesem. Z mojego doświadczenia to głębia zjada bardzo dużo czasu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sie wie, ze refleksje i refrakcja wydluzaja wszystko, bo trzeba wygenerowac dodatkowe promienie, a jesli dorzucimy do tego glossines zeby nam sie odbicia ladnie

rozmywaly to bedzie jescz dluzej... wiem bo sam pisze swoj renderer oparty na raytracingu :)

ja dodatkowo dalem spore probkowanie zebym nie mial schodków na krawedziach...

 

w sumie global liczyl sie jakies 3 godziny a reszta to juz render...

 

jednak wydaje mi sie ze te 10 godzin to nieco za dlugo, zwlaszcza ze w niektorych miejscach mozna doszukac sie 'krzaczorów'...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wydaje mi sie ze jak na ten sprzęt można by troche zoptymalizować ustawienia i do 6-7h można by zjechać - ale to takie tylko teoretyzowanie bo nie wiem jakie masz w tej chwili ustawienia.

Zakładam że masz bardzo wysokie ustawienia subdivs w materiałach i AA bo render jest bardzo "gładki" - a to mocno wydłuża czas renderingu

jakią masz wartość subdivs w podłodze?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o ile dobrze pamietam to dla podlogi bylo jakies subdiv to 10,

miejsca w ktorych najdluzej sie liczylo to srebrne hantle i duzy atlas,

powiem szczerze ze DOF nie szczegolnie wydluzyl czas renderingu, VRay ma zajebistego DOF-a, ale skoro mowisz ze 10 godzin to nie najgorzej to powiedzmy ze jest OK ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności