Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 86
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Witam!

Narazie niewiele mozna o tym powiedziec!

Ja powiem tylko tyle, ze jezeli te elementy

wbudowane w dach (te z oknami, kurcze

nie wiem jak to nazwac :P), ale wiadomo o co chodzi - to jesli one sie tak poprostu

przenikaja to juz masz u mnie minus...

Pozdrawiam!

Napisano

Rzeczywiście, na razie to nie ma co oceniać. Powodzenia w dalszej pracy :)

 

I_lewandowski:

Może wytłumacz jeszcze dlaczego od razu minus??

Napisano

spróbuj może modyfikatora displace (jakoś tak się nazywa), robisz jpg lub bmp z wzorkiem w jaki ma się układać przemieszczenie powierzchni dachu, nakłądasz ten modyfikator i wybierasz jak map przygotowany wcześniej plik graficzny

Napisano

Scena ladna. Zaczyna nabierac klimatu. Tylko nie rozumiem tego cienia na budowli. Bierze sie z nikad, tak jakby to drzewo latalo. Pozatym cien wskazuje na to ze swiatlo jest b. blisko drzewa, czyli scene oswietla np. latarnia (?) Bo jak to ma byc np ksiezyc to cien musi byc miekszy i troche krotszy. Po prawej mozesz postawic jakies auto albo...latryne:)

Napisano

No bardzo mi sie podoba osiagniety efekt - szczegolnie taki \"dramatyczny\" jak na ostatnim renderku :) Niczym z horroru Amityvile (z mojej mlodosci). Zaciekawil mnie takze sposob konstrukcji modelu tego domu - szybko, sprawnie i dosc wiernie to odwzorowales. Poprawilbym tylko te krawezniki, bo te wygladaja jak bagietki zatopione w ziemi:) Ale ogolnie wielki pozytyw !!! Mam nadzieje ze textury nie rozczaruja!

pozdrawiam

Marek

Napisano

Sciana po prawej stronie ponizej okna juaka pusta, moze jakby piwnica byla podmurowana a reszta tynk, moze zrob zeby cegly bylo widac na wysokosci piwnicy???

Napisano

Może jescze trochę więcej zacieków, odpadającego tynku?

Gdyż jakoś to jednolicie trochę wygląda.

Bump mapę mocną.

Możesz bardzije wyeksponować to pęknięcie po lewej stronie poddasza. No i KSIĘŻYC bardziej wyeksponować , niech będzie \"motorem napędowym\" pracy :)

Prezentuje się bardzo ładnie - czekam na dalsze efekty!

Napisano

S U P E R, pracka ma klimat... cien drzewa jest zbyt ostry...

oświetlenie scenki troszke kuleje, to nim można \"prosto\" uzyskac klimat.

Pozdrawiam i zycze powodzenia...

Napisano

troche za nowy ten domek, tzn. texturka owszem kolorystycznie jest zniszczona ale bumpa nie ma wcale - zadnych zadrapan, dziur, popekanych murow i innych rys...

 

no i oswietlenie do wymiany - ale skoro piszesz ze dopiero je ustawiasz wiec juz o tym wiesz :)

Napisano

loch jest w porzadku

jeszcze te powybijane szybki bys poprawil - bo przeciez jak rozbijesz szybke to zostaja jej jakies kawalki we framudze - chyba ze ktos to robi bardzo metodycznie

Napisano

Oki to jeszcze pomarudzę jeżeli pozwolisz :)

 

- prawy dolny róg, cegły do wymiany zbyt się zlewają i sa jakby za małe, ogólnie troche brzydko to wygląda

- pas tuż nad kolumnami, złe mapowanie? strasznie rozciągnięte

- \"wzbogać\" materiał całość się nieładnie zlewa, dodaj coś na schodach (brud, liście, cokolwiek), wzbogac trochę filary (może inny gat. kamienia?)

- fontanna może zostać ale DELFIN niech wraca do oceanu :) Gargulec byłby OK

- tekstura desek na przemiał (bije standardową tex. z 3ds i nieładnie się komponuje)

- zniszczenia dachówek troche nierealne

- dolne zabite okno, mało coś przekonujące, więcej może chaotyczności w przybiciu tych desek (po skosie np.)

- nienaturalnie wyglada wykrzywiona część okna u góry po prawej

- nie bój się BUMP\'a zwiększyć bo strasznie płaska jest pow. domu

- nie widzę materiału na ulicy?

- balkon aż prosi się o ładne zacieki

- by zapełnić wolną ściane możesz posłużyc się naroślą, jedną z tych roślinek które pokrywają całe ściany starych dworków np. (mam nadzieję iż wiesz o co chodzi)

 

To tyle.

Napisano

1. Uszkodź też trochę tego delfinka.

2. Wyglądał on lepiej gdy był do nas przodem.

3. Popraw jeszcze tę środkową część tekstur. (na górze)

4. Czemu te wszystkie tekstury są takie niewyraźne??

5. Gdzie się podział Księżyc??

Napisano

Zmień trochę tekstury - zacieki na oknach i pod oknami... brudne rogi domu, okien... schody... ale ogolnie ql! ;)

Napisano

Ja tez cos od siebie :) :

- nie podoba mi sie tekstura fontanny zreszta w kilku miejscach zle mapowana

- prawe okno na poddaszu jakos dziwnie wyglada z ta przekrzywiona belka

- tekstura ogrodzenia nie pasuje do klimatu

- tekstura dachu troche sie rozmazuje

- popieram pomyslu o wypuszczeniu delfinka na wolnosc ;)

Poza tymi kosmetycznymi uwagami dla mnie reweacja

Napisano

Nooo znacznie lepiej :)

A teraz dalej pomarudzę :P

- dalej brak BUMP-mapy (albo jej praktyczne nie widać)

- zacieki są dobre ale JECZE BARDZIEJ je wyeksponuj

- schody trochę dziwnie wyglądają (sam nie wiem czemu)

- mat. na fontannie mało przekonywujący

- jeżeli nie wiesz co na niej dać, możesz przenieść to drzewo na jej miejsce- dodaj jescze może zacieki dla okien na poddaszu

Napisano

Ksiezyc jest z przodu bo przeciez drzewo cien rzuca !! jak dobrze widze to odbija sie nawet w oknie.....nowe teksturki zdecydowanie lepsze !!! tylko ta na ogrodzeniu z tylu wyglada jak jakies plamy.... fontanna moze byc, zniszcz moze tylko troche ten otaczajacy ja okrag....a moze wrzucisz takiego zmasakrowanego chlopczyka z sikawka ;) bedzie dramatyczniej

 

Napisano

Dzięki za wyjaśnienie sprawy z księżycem. Jest może i trochę za ciemno, ale możesz sobie obrazek z autolevelować w photoshopie i zobaczysz wszystkie szczegóły. Faceów jest 173 599. Fontanne zaraz obtłukę.

Kolejny update:

 

ren14.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności