Skocz do zawartości

Ogien wojny: Scout


Gotham

Rekomendowane odpowiedzi

Jejku... Ludzie ;) spokojnie...

 

Trochę wyjaśnień :).

 

Gniew jest na tym samym obrazku co cierpienie tyle że obok.

 

Wszystko się wzięło stąd że zapomniałem napisać cierpienie i gniew napisać w cudzysłowach :).

 

A powinny być w cudzysłowach ponieważ jest dopiero 1/3 celów morphingu :), nie ma jeszcze między innymi odpowiedzialnych za mięśnie w okolicach oczu. Więc dzięki za uwagi, ale ja doskonale sobie zdaję z tych braków sprawę :). No jeszcze nie jestem ślepy aby nie odróżnić ekstazy od cierpienia :).

 

 

Hihi, tak swoją drogą to nie gadajcie głupot :) o zmianach położenia kości w zależności od miny :)...

 

 

Dzięki za uwagi postaram się w swoim czasie zrobić prawdziwe miny :).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 153
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

no my tylko staramy się być pomocni :D

 

a co do tych kosci policzkowych!!!

 

bez przesady akurat anatomia to moja mocna strona, wiem zę sie nie ruszają!!!:D

 

chodziło mi o mięśnie NA kościach policzkowych( nie wiem jak sie nazywają niestetyl)

wkadym razie idą one do góry podczas mróżenia oczu

 

no!! ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hi,

 

Wczoraj bylem raczej w wisielczym humorku....

 

Miesnie o ktorych mowisz to licowe mniejsze, ale ja bym upatrywal ich mniejsza role w cierpieniu... Oczywiscie maja wplyw, ale jak dla mnie to dzwigacze gornej wargi, okrezne oka i czolowe maja tu najwiecej do powiedzenia.

 

Ja modeluje dzialanie kazdego jakby z osobna bo w tedy moge sobie spokojnie testowac minki... W koncu nigdy nie cierpimy tak samo, gdy cos nas zaskoczy to przez szok rysuje sie takze po prostu zdziwienie, gdy oczekujemy bolu wygladamy inaczej... Oj naprawde jest niesamowita ilosc kombinacji i ja bym tu niczego nie generalizowal.

 

Podoba mi sie atmosfera panujaca na forum... I bardzo przepraszam za wczorajsze naszczekanie :\\...

 

Na przyklad Scorpi ma wspaniala atmosfere do rozwoju. Gdy ja mialem 13-14 lat to jezdzono po mnie jak po psie... Wiadomo w takiej atmosferze ciezko mi bylo znalezc energie do dalszej pracy... A szkoda bo teraz bym byl duzo lepszy... W sumie to w sprawie pana S co po niektorzy wpadaja w bulinie pochwal, ale taka sytuacja jest i tak duzo lepsza :).

 

Aj rozgadalem juz sie... OK. Co do projektu planuje stworzyc trzy obrazki o charakterystyce podobnej do prac Pascala Blanche. Przy czym nie chce bron boze robic zadnych plagiatow. Po prostu cala forma bedzie podporzadkowana postaci. Ale to tlo nada pracy spojnosc... Zobaczymy jak wyjdzie :). W poniedzialek uploaduje jakis szkic fragmentu futurystycznej budowli ;).

 

Pap

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Originally posted by robczan

kurde, gotham na pewno dostaniesz przynajmniej 3. miejsce za modeling. od ilu lat bawisz sie 3ds maxem? probowales czegos w innych programach ?

 

Maxem? Od wersji 1.0... Chyba 6 miesiecy po premierze.

 

A co do innych programów:

 

Maya, Rhino przyzwoicie...

 

XSi, LW w nauce...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no Gotham...całkiem fajnie..powiedziałbym nawet że zgniatająco nieźle.....

 

rzeczywiście hjest na co popatrzeć

 

a tak na boku to...co polecasz do mapowania?tak powooi siedząc sobie w ciepłyum domku z \"odciętymi rękami..\" zastanawiam się w jaki sposónb się za to zabrać...może mógłbyś mi coś polecić..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hi,

 

 

W sprawie mapowania to jak zawsze odnoszę do tutoriala Joanny Darc Rogersa... Po prostu świetnie przedstawił jak należy się zabrać do tego niebanalnego zagadnienia.

 

Update :)

 

Wczoraj podłubałem sobie w skórze i dzień skończyłem dumnym nagraniem biblioteki pod nazwą Scout skin shader 2.0 :).

 

Hehe... Efekt działania nowego materiałku macie poniżej, tylko że jeszcze bez futra więc to jeszcze nie to... Ale nawet mi się podoba. Wyszło całkiem żywo :) i dużo raźniej reaguje na oświetlenie.

 

Miło by było zobaczyć komentarze do tekstur :). Tylko aby było jasne to spodnie mają wyłączone mapy aby było szybciej (i tak są od wymiany) a oczka są zamknięte.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gotham - 1. prawie real-like, aczkolwiek wydaje mi sie, ze troszke zbyt matowa (?) ta skora... zakladamy, ze koles jest gdzies na pustyni, to raczej jest spocony, prawda? IMHO, powinna sie troszke bardziej blyszczec... 2. zastanawia mnie, czy drobne nierownosci na twarzy (zmarszczki na czole, przy oczach) robiles teksturami, czy na siatce?

 

Andrea - ciekawy avatar... :D podobaja mi sie te duze... sluchawki... :P

 

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Originally posted by boms

IMHO, powinna sie troszke bardziej blyszczec...

pozdro

 

Ale tam gdzie sie blyszczy to jest lekko przesadzone (prawie do bialego)

 

Originally posted by boms

Andrea - ciekawy avatar... :D podobaja mi sie te duze... sluchawki... :P

pozdro

 

No sluchawki tez sa spoko:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Originally posted by aNdREa

Originally posted by boms

IMHO, powinna sie troszke bardziej blyszczec...

pozdro

 

Ale tam gdzie sie blyszczy to jest lekko przesadzone (prawie do bialego)

 

aNdREa - Tobie chodzi o SpecularLevel, a mi chodzi o Glossiness... :)

 

pozdro

 

p.s. sorki, Gotham, ze Ci tutaj smiecimy na thread\'zie... :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hi,

 

 

Dzięki chłopaki :).

 

 

ANdREa & boms- Macie rację, popracuję nad tym. Ale pustynię to sobie raczej jednak daruję... No chyba że nie piaszczystą :). To jest masa roboty a efekt jest potem nie doceniany... Po prostu często się nam wydaje że to wygląda inaczej.... A i niebanalny efekt falującego gorącego powietrza był by do zrealizowania... Pomyślę jeszcze nad tym.

 

A i twoje pytanie boms... Widzisz zarówno siatką jak i teksturami :). Jak się wkurza to na czole powstają fałdy na siatce ;).

 

Hunter- Dzięki :), pracuj ciężko i nie poddawaj się a jeszcze lepsze postacie wyplujesz z siebie ;).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Impressive !!! but...

mowie to pewnie za pozno ale czy nie za duzo ma tych dziar mi by sie osoboscie bardziej podobala jedna wielka dziara przez cale ramie (od barku po dlonie)

 

Just think about it!!:)

CheerZZ !!![winko]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ty z tymi tatułazami to zes mnie zagioł ale zdaje mis ie ze gdzies w jakiej pracy juz to ujzałem te super tatułaze hehe , czy ta postac nie jest z Jakies gry ??

 

Własnie sie zastanawiam czy to nie ejst cos związane z voodoo hehe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

UPS!!! Zapomniałem przekonwertować obrazek na ratio 1.333...... Więc skasowałem tamten post.

 

 

Update.

 

Dostał nowe malunki i tym razem z futerkiem.

 

Nad malunkami pomyślę ;), wydawało mi się że są w 100% moje. Ale wiecie jak to jest.... Może kiedyś gdzieś zobaczyłem i mi utkwiły w głowie....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hi,

 

 

Scorpi... Akurat w tym przypadku te plamy nie maja znaczenia. Nawet nieco urozmaicaja skore w moim odczuciu. Ale milo ze sie zainteresowales :).

 

Dobra wydaje mi sie ze w koncu koncze rig.... Po... 3 (!!!) Resecie skina wreszcie zaczyna to porzadnie dzialac. Miesnie ladnie sie rozciagaja i kurcza (na obrazku efekt rozciagniecia).

 

Dla zainteresowanych mam pytanko... Bo sam juz nie wiem w jakiej scenerii go umiescic :\\. Lepiej wnetrze stacji na jakiejs pustyni (inna planeta) czy moze zewnatrz takowej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja to widze tak zebys zrobil jak planowales na poczatku. czyli pokazac chopa w dramatycznej sytuacji siedzocega na rozgrzanym kamieniu obmyslejacego sposob na przetrwanie BLE BLE BLE...

 

sorry nie przylozylem sie za bardzo do obrazka ale mi sie spieszy

Zdrowko[winko]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hi,

 

 

Dzięki za komentarze!

 

 

Dawid- Też tak uważam, przy czym to będzie minimalizm...

 

 

Szupryt- Nie dramatyzuj! Bardzo fajny Alien ci wychodzi! Poza tym to jest zabawa ;).

 

 

Cshynoovec- Podoba mi się twój pomysł! Ale nie zrealizuje go... Powód jest prosty. Co widzisz patrząc na niego? No niewątpliwie mięśniaka... Na dodatek wojskowy, na obcej planecie... Sam... To nie jest typ do Hamletowskich póz. To tak jakbyś z apetycznej blondynki (w stylu Barbie) zrobił bibliotekarkę. Wyobraź sobie... Rozpoczyna się scena, widz oczekuje jakiegoś piskliwego głosiku i przemyśleń na poziomie 4 latka. A tu zmysłowy (głęboki) kobiecy głos zaczyna filozoficzne wywody o wielopoziomowości twórczości Kawki. Na 100% neurony nie chwycą się za rączki i zwis systemu murowany! Wracając do scenki. Dlatego postaram się operować rozpaczą... Jak to wyjdzie? Już niedługo wszyscy się dowiemy :).

 

 

Pazzi- Jeśli pamięć mnie nie myli postawiłem boxa. Patrząc z przodu podzieloniłem go na 3 w pionie, 2 w poziomie i 1 w głębi -> Edit poly i po dłuższej dłubaninie powstało to co widać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hi,

 

 

Dzięki za komentarze.

 

 

Taki mały update aby pokazać nowe tatuarze. Następne będą dotyczyć już otoczenia.

 

 

A i nieśmiać się ze spodni, przy rigu korzystam z półprzezryczości obiktów... Zapomniałem to wyłączyć ;).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a mi sie wydaje, ze tu wcale nie ma zadnych gradientow, tylko umiejetnie dobrane oswietlenie zgrane z kolorem tla i podloza...

 

ja cos takiego robilem w ten sposob, ze tlu nadawalem kolor skylight\'a, podlozu bialy i dawalem jakies dodatkowe zrodlo swiatla skierowane na model... :)

 

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hi,

 

 

Przepraszam za poślizg ale byłem odcięty.

 

 

Dzięki za miłe słowa, ale foto-realizmem to bym tego nie nazwał... Może następny projekt za który mam w planach... Kto wie, ale na pewno nie scouta.

 

 

A co do braku linii horyzontu. Najbliżej był Boms.

 

1 Trzeba spowodować aby oświetlenie postaci nie dochodziło do skraju podłoża.

2 Wyrenderować ten nie oświetlony przez światła fragment i pobrać z niego kolor, podstawiamy za tło i po wszystkim ;).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hi,

 

 

No muszę przyznać że mnie niesamowicie zaskoczyliście... Spodziewałem się jakiś pytań na GG... Ale dzisiaj po powrocie zastał mnie prawdziwy zmasowany atak. E-mail, GG (okna otwierały się długo...) a nawet tutaj.... Świetne uczucie i dzięki za pamięć.

 

Co jednak nie zmienia faktu że dzisiaj poległem na całej linii... Oj szkoda mówić. Naprawdę się przygotowywałem (z CG ostatnio miałem krótką styczność chyba z dwa tygodnie temu...), a temat mnie po prostu przerósł... Dla mnie tragedia i niespecjalnie wiem co dalej. Starałem się najlepiej jak potrafię więc... No morale obecnie jest zerowe (straszne uczucie niemocy).... W ogóle bardzo liczyłem, że to będzie moja ostatnia styczność z językiem polskim (rasowy antytalent ze mnie w tej dziedzinie)... Aj nie będę więcej biadolić. Wszystko w rękach najwyższej... Jakby obdarzyła mnie jeszcze miłosierdziem to zbuduję jej pomnik (cyfrowy ale na 100%). Jutro kolejna batalia... Matematyka. Dla odmiany nigdy z nią nie miałem problemów, ale także dla odmiany w ogóle się nie przygotowywałem.

 

No cóż. Jeszcze raz dzięki wielkie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hi,

 

 

Dobra widzę że dla mniej spostrzegawczych potrzebne jest info... Dla reszty należy się [piwo]

 

Scout to zajączek (nie przyuważyłeś że prace posuwały się naprzód w tych gorszych momentach bitwy?). Podjąłem prace nad nim, aby zachęcić innych i windować poziom prac (jak się później dowiedziałem nie jako jedyny). Wydaje mi się że zrobiłem to bardzo dobrze i nie mam zamiaru tego ukrywać. To jest najnormalniejszy na świecie proceder przy otwartych konkursach.

 

A pierwsze podsumowanie... To śmieszne wiem, ale nie mogłem się powstrzymać aby zobaczyć jak odniesie się do tego Jury które zbierałem ponad miesiąc... To było silniejsze ode mnie ale się zupełnie nie spodziewałem że namieszam w wynikach... Ahhh... Ale każdemu zdarzają się wpadki (tłumaczyć się jakoś trzeba).

 

 

W sumie to planowałem to zakończyć, ale na pewno nie po to aby czytać takie teksty jak te... Wiesz to moja sprawa co, jak i kiedy realizuję. A ta reklamówka jakiejś szkółki... To po prostu brak mi słów...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mi to czekanie sie podoba :)...zawsze przynajmniej cos w tym dziale jest co jest warte poogladania :)...a pozatym jest takie powiedzienie :

 

\"Czekanie zwieksza apetyt \" :)...

 

A co wypowiedzi kolegi kilka postow wyzej to tez mam :P :

 

\"Co nagle to po diable\" :):)...dajmy Gothamowi czas tyle spraw na glowie i w ogole :P...niech biedaczek robi kiedy moze :P....

 

Hehe ale ze mnie lizus [rotfl]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności